Wednesday, February 27, 2013

Tahniah...! Rosmah Berjaya Kumpulkan RM21 Juta Malam Tadi....

Berita sepenuhnya, klik SINI

30 comments:

Anonymous said...

GOLI LAK DEN MENENGOKNYA PUAK-PUAK HARAMJADAH NI..

BAJET PERASAN BAGUS LAH TU..

Anonymous said...

Den loi GOLI nengok nuaq dgn Chindoll,azmin dan shamsidai..tu yg hangpa nak angkat jd PM bagi org2 Ilam di Malaysia? Dia syok buat 'kerja' DS Najib dan Datin Seri Rosmah pulak di tuduh...hermm! yg 'Jahat' nak di angkat, yg baik nak di turun cara paksa..apa kona lah koma semua?

Anonymous said...

Tongong punya budak.. Dah tau video Chinadoll tu palsu dan video ais krim tu penipu, lagi jadi tongong pi percaya..

Kalau ianya benar, takkan dua orang tu punya video je yang ada.. Kenapa tak ada video Nick Ajis, Haji Hadi, Wan Jijah sekali? Balik-balik dua orang tu je ko nak balun.. Fak u!

Sia-sia je ko buat pahala, lepas tu sedekah pada orang yang ko buat fitnah tu.. Bodoh punya mangkuk Anon di atas! Madafaker lah!

AL MATHUR said...

Kalau buat majlis berkhatam Quran bukankan lebih baik...Kan BN nak jaga kalimah ALLAH, kenapa mengajar budak-budak berjoget....????

Anonymous said...

budak2 joget bukan sebab nafsu syahwat tak mcm PAS yg terang pak lebai diorang bukak mata tengok AMOI cina separuh telanjang menari atas pentas

... takbeeerrrr hahahah....

BLEK said...

JOGET KA APA KA,YG SOKONG KESAMARATAAN AGAMA NURUL IZZAH N CO.
JOGET KA APA KA,YG SOKONG KRISTIAN GUNA KALIMAH ALLAH HADI AWANG N CO.

BLEK LG said...

HUDUD MN WEI HUDUD!!ANTARA CIRI2 MUNAFIK:APABILA BERCAKAP IA BOHONG,APABILA BERJANJI IA MUNGKIR.MUNAFIK WEI MUNAFIK.HUDUD XBUAT2 LAGI NI.LEKAIH LA MN HUDUD.NK HABIS PENGGAL DAH.HUDUD XBUAT2 LG NI.ISHH LAA.SEMAK SUNGGUH AIHH..HUDUD XBUAT LG NI.XKN CKP SJ.HUDUD MANAAAAAAAAAA.TITIK.

Anonymous said...

Adesss..anak2 permata neh bukan shj dari org Melayu/Islam tapi pelbagai bangsa dan agama...xkan nak suruh anak2 yg beragama len khatam Quran...

Jadi utk mnyatukan mrk di bwh satu misi dgn kesenian...ngr kite berbilang kaum ...awat hang ingat Malaysia neh semua org Islam ka? LGE n Balasundram serta puak pluralisme ANUwar nak letak mana?

Semua nak kutok tapi sumbangan utk menyatukan rakyat ZERO...lgpon apa yg DSR wat utk meraih dana Tabung Kanak2....

Anonymous said...

LAHABAU PUNYA TOCK-TOCK AMENONOK.. HUDUD JUGA YANG DITANYA OLEH PUAK-PUAK HARAMJADAH NI..

KAU TANYA MANA HUDUD YA?

YANG PARTI LAHABAU MEMERINTAH SEJAK 1957 KENAPA TAK LAKSANAKAN HUDUD? HARAMJADAH BETUL.. BUKAN KE KO YANG PEGANG KUASA, KO LAKSANAKANLAH..

O, SEBAB KAU TAK PERNAH SEBUT DAN TAK PERNAH NAK LAKSANAKAN YA?

ATAU KO TAKUT EMCIAE ATAU EMAICI BANTAH.. KO TAKDE TELOR KE TAKUT PADA DUA PARTI TU?

PAS ADA KUASA KE? SETAKAT PEGANG KELANTAN, MACAMANA NAK LAKSANAKAN.. DAH NAK LAKSANAKAN PUN, TUN KUTTY HANTAR SURAT AMARAN KATA JANGAN BUAT.. DIA PUN HINA JANGGUT NABI, TAKKAN DIA NAK LAKSANAKAN HUDUD KAT MALAYSIA NI..

ALLAH MELIHAT KEPADA USAHA, PAHALA DIBERIKAN BERDASARKAN USAHA..HASIL DITENTUKAN OLEH ALLAH.. PAS DAH USAHA.

TAPI BE END HARAMJADAH TAK BENARKAN, NAK DAYA APA LAGI?

LAHABAU PUNYA BUDAK KECIK! KAU NI MESTI UMUR BARU 20-AN KAN? TU SEBAB KAU BODOH!

Anonymous said...

lepas ni ada yang akan finah DS Rosmah dengan mengatakan Rosmah buat kutipan utk penohkan hand bag dia so bila hand bag dah penoh senanglah dia nak beli cicin yg harganye berjuta ringgit.saya katakan begitu keran perangai pengikut PR hatinye tak bersih.

Afiq KLtown said...

Satu usaha yang terbaik untuk masa depan adik adik yang akan meningkat dewasa tidak lama lagi, kita duduk di Malaysia ni beruntung kerana kita mempunyai pemimpin yang hebat dan terbaik sentiasa memikirkan nasib rakyat. Tahniah Datin Rosmah, Ini program yg terbaik!

BOB MALAYA said...

satu langkah yang bijak dalam memdidik anak harapan bangsa untuk terus menjadi tulang belakang dan memimpin negara pada masa hadapan..apa yang dibuat rosmah merupakan satu langkah yang bijak...tahniah rosmah

bro yul said...

aku tengok ramai pulak pencacai2 pakatan harami x boleh terima kenyataan yg rosmah bejaya mengumpul dana 21 juta untuk dana kemanusiaan nie...mukin para pencacai pakatan harami x puas hati sbb jijah omega dia tidak sehebat rosmah yelah jijah omega dia mana suka buat kerja2 kebajikan mcm rosmah buat nie jijah omega lebih suka mencari koleksi jam omega untuk tatapan dia dan laki dia.....muahahaha.....

Daddy Cool said...

well,well....rosmah buat hal lagi,dia buat pulak dah.....dia buat jijah hantuk kepala ke dinding sambil memegang jam tangan omega bila tgk artikel ni,dia buat pencacai2 Pak-Khatan meroyan bila tgk rosmah buat mcm ni yg mana jijah omega mereka tak pernah langsung buat mcm ni..utk pengetahuan korang wahai pencacai,jijah dia dh jadi duta rasmi jam omega jadi dia tak boleh nak jadi ikon lain...rosmah lain,dia FLOM dan juga ikon wanita&ibu kat malysia ni...

SOLOMON KING said...

syabas DS truskan usha murni anda....sgt berdoa puak2 harami xkan naik...kerana mereka mmg xdk kuasa untuk memimpin.....hana nak menjahanamkan....

THambi Deydey said...

Puak PAKATAN mmg dah nyata sesat...smua gila kuasa...smua dh tunjuk belang awl2 lagi untuk kaut kekayaan negara....semua dh xbtol...

kakbedah said...

Ala skrg krg nye bn tak ajar budak2 jual nama allah kat kafir..bkn ke tu lg hina dr berjoget kan

kakbedah said...

Biasa lah pas mmg mcm tu syaitan yg sorok di sebalik kopiah dan busuk kan nama islam..klu aq jumpa lah org2 pas karat aq akn jentik telur dia sampai telur dia pecah

kakbedah said...

Ni lh contoh2vsnak org bn..ada masa depan yg cerah bkn mcm anak2 org pas dr kecik lg dah diajar g bt bersih..esok besar menyusahkan negara je..klu dah babi tu mmg tak blh bt apa dah pas mmg babi

kakbedah said...

Biasa lh pencacai fitnah mana blh terima kenyataan drg kan bangsa busuk hati..bila hati tu dah busuk bt apa pun tak tenang

kakbedah said...

Klu geli tak yah lh tgk pukimak..ko g lah tgk anwar meliwat kobkan suka benda2 mcm tu..ko tak leh tgk org bt benda baik kan..bangsa pukimak mcm ko ni layak dijentik telur sampai jd babi separuh masak

kakbedah said...

Dah tu nik ajis tu dah tua sgt takde sapa yg nak tgk klu ada video pun..bt lawak ah lu bro....sudah ada video terang2 lg ko blh kata plak video tu palsu mmg sia2 bpk ko lahir kan anak mcm ko..klu aq jumpa bpk ko..aq akn jentik telur dia supaya dia mandul tak yh lahir kan babi bodoh mcm ko lg kat dunia ni menyusahkan org je

kakbedah said...

Biasa lah org pas kan semuanye bodoh2 belaka..mana nk tau pasal ni semua yg drg tau nak bt fitnah je...

kelly eng said...

Btl tu..takat budak2 ni joget drg nak bt isu tp bila pas jual kalimah allah tu..napa semua senyap???aku rasa tu lg teruk kan..

kelly eng said...

Bg org pas janji pakai tudung berlakon baik kt dpn org cukup lah..blkg klu nak bt video sex ke nak jual kalimah allah ke semua tu tak dosa..janji tutup aurat dah ckp...

kelly eng said...

Biasa lah pencacai pembangkang mana blh tgk org lain senang..sama je dgn jijah tu..nnt dia akan pk lah apa plak dia nak bt utk jatuhkan rosmah ni....emm aku dah tau sgt game pencacai pembsngkang ni semua

kelly eng said...

Aku sokong dgn kak bedah anak2 org bn mmg mempunyai masa dpn yg cerah malah anak org pas mempuyai nasa depan yg gelap....terimalah kenyataan walaupun pahit

pas dajjal said...

Pas mmg dah byk sgt sesat dan drg penting diri sgp lakukan apa saja utk nak menang nnt bila dah menanag tgk lah apa drg bt kat rakyat..mmg merana lah se.ua..drg je kaya raya..masa tu aku nk tgk pencacai2 pas ni semua mcm mana

kelly eng said...

Kita tgg dan lihat lps ni apa plak jijah al juburi tu nak bt utk nk naikkan nama dia utk lawan dgn rismah...dia kan tak pnh puas hati dgn rosmah..lg2 kali ni rosmah berjaya dptkan kutipan yg tgg utk permata mesti jijah tgh hangus tu...muhahaha

mawar hitam said...

tahniah buat DS Rosmah kerana semua nie adalah hasil drpd usaha beliau.. biarlah puak pakatan haram nak kata apa pn yg pntg DS Rosmah mmg terbaik..!