Saturday, February 23, 2013

TERKINI...! Haji Hadi Mahu Bertemu Najib Untuk Berdamai Demi Penyatuan Ummah


63 comments:

Anonymous said...

Siapalah yang nak bertemu Najib, PM yang paling tak bermoral

Anonymous said...

Mai kita pakat jumpa Anwar. Dia moral tinggi lagi terpuji...!!!!

Anonymous said...

nak banding dengan anwar sapa lebih bermoralmoral..najib tak gadai kalimah allah

Anonymous said...

Najib tak nak bertemu dgn sesiapapun. Najib hanya nak bertemu dengan Altantuya saja.

Anonymous said...

Nak tahu sapa lebih bermoral antara Najib ngan Anwar.., coba2 lah tunjuk bontot ko tu depan dua2 manusia ni... Sapa yang tunggu.., sapa yang lari.. antara Najib & Nuar...

p/s: Jangan pakai underwear, tau...!

Anonymous said...

Anon di atas.. Pi tonton you tube apa zulkifli nordin komen pasal najib altantuya di parlimen...di parlimen... Karpal, kit siang,, anwar terbisu kerana mereka tau ia fitnah dan tak bantah... Hang sebar fitnah... Lebih dasyat dari zina

Anonymous said...

Ksian aku tgok pencacai2 fuckatan ni.. ade otak xnk pkai..korang gunapakai standart mne ukur moral seseorang..? Meh aku ludah muka korng sekor2.. bodo btul la puak ni..

Anonymous said...

Pencacai pr kat sini..kategori suka dengar fitnah...... Masih ketinggalan zaman... Percaya dengan penipuan Anwar... Da tengok belum video anwar dan Azmin yg bermoral.... Tau tak video tersebut azmin dan Anwar takkan saman kerana ... Video tu betul

Anonymous said...

Ini aku ambik dari akuan bersumpah yang pertama dari PI Bala untuk tatapan cai-cai UMNO.

Dalam akuan bersumpah itu salah satunya menyatakan:

Najib Razak beritahu Abdul Razak Baginda yang dia ada hubungan seks dengan Altantuya dan Altantuya tiada masalah melakukan seks melalui dubur.

Anonymous said...

Pencacai Pr patut sedar...karpal lah yg mula2 bangkitkan Anwar ni tak bermoral... Akhirnya dia juga jadi peguam Anwar... Mana intergriti kapal sink ni... Kapal cuma seronok tengok melayu berpecah kerana fitnah...

Anonymous said...

PI Bala akan kembali ke Malaysia & dan akan membantu Pakatan Rakyat. Makin tak lawaslah kencing Najib. Cai-cai UMNO , cepat cari talian hayat untuk Najib. kihkihkih

Anonymous said...

UMNOngok zaman Mdey Kutty yang memulakan fitnah. Bila tau pemimpin UMNO mmg tak bermoral , mulalah kata itu fitnah. Cai lah katakan.

Anonymous said...

Akuan bersumpah Bala kafir hang percaya... zulkifli nordin keluar Pkr sbb dia dulu di suruh buat akuan bersumpah... zul kata sebagai peguam anwar dia tak jumpa bukti kaitkan najib dgn altantuya...syukur imannya kuat ... Dia tak sanggup. Bala ni ada iman ke... Tau dosa ke...tu sebab pi tonton dulu video zul bantai kapal kat parlimen...

Anonymous said...

Cai-cai UMNO sudah panas , bila keburukan Najib terbongkar

Anonymous said...

Kesian juga aku tengok puak-puak pakatan terutamanya mereka yang beragama Islam (atau masih Islam lagi?).Bertaubatlah kamu semua sebelum Allah tutp sepenuhnya hati-hati kamu dan terus hidup di dalam kegelapan.

Anonymous said...

Lepas ni kita tunggu pulak apa lagi yang Deepak akan bongkar bila kes saman Najib nanti akan bermula di Mahkamah. jeng, jeng, jeng.....

Anonymous said...

Aku pasti jika Najib dipanggil ke Mahkamah masa perbicaraan nanti , terberak dia ni. Malang sungguh nasib PM ku ... hahaha

Anonymous said...

Komen cai cai pr setakat buat satu baris statement je? Bagila fakta...yang panas sapa sebenarnya... Saya pun blh tulis camtu ...cai cai pr sudah kepanssan.. Tontonjela apa zul kata... Kat parlimen tu...bukan kat kedai kopi atau kat belakang skrin laptop dlm bilik tido

Anonymous said...

yang bersumpah tu bal. kalau dia benar kenapa dia lari sembunyi. lagipun dia bukan islam pun. suka hati dia la nak bersumpah macamana sekali pun. yg herannya orang islam lebih percayakan sumpah orang bukan islam padahal tuhan lain2. klau islam sumpah makan diri klau tak benar. klau agama lain mana kita tau. lbih2 lagi berbeza agama. itu pun puak bangang tak boleh fikir.....sedih

Anonymous said...

Komen cai cai pr setakat tanggapan je.. Da start bahasa kotor... Da panas ke? Kalau setakat kome...habisla najib..takde fakta...tapi setakat harapan fitnah tu betul...he...hhe...pi ambik wuduk...semoga syaitan yg suka fitnah lari jauh2

Anonymous said...

Bala nak balik Malaysia bantu pr?...biarkan pr saja yg kena timpa bala....rakyat Malaysia yg lain minta Allah jauhkan BALA... nauzubillah...simpang jauh2...biar Allah turun BALA kat pr saja...sebab mereka mahu sangat BALA....simpang jauh2 dari rakyat Malaysia yg lain...

Anonymous said...

Cai2 pr kalau da tengok video tu datanng sini balik...bagi komenn..jgn lari pulak

Anonymous said...

Gabra nampaknya cai-cai UMNO. dah nak sempt ke?

Anonymous said...

Pengakuan bersumpah BALA ko percaya idop2 ,,bkn Islam tuh...tapi pengakuan sumpah MUHABALAH DSNajib, DSRosmah , Saiful ko xtrime...org Islam lagi tuh...apa ko lbh percaya pada kafir dari org Islam...apa korg xpercaya pada keESAan Allah S.W.T ke?

Anonymous said...

Cubalah sekali solat istikharah... Atau Bila bersolat dlm surah fatihah... Pastikan bila baca ihdinassiratalmustakkim... Hayati maksudnya...tunjukkan aku jalan yang lurus... InshaAllah kita dilindungi dari kejahatan... Terutamanya caicai pr yang rasa mereka ni baik dan islamik... Tapi menabur fitnah tak sudah2

Anonymous said...

Siapa Zulkifli Nordin? Zul kaki kelentong tu ke? Patutlah cai-cai UMNO makin bangap , rupa-rupanya terpedaya dgn Zul Kaki Kelentong tu. Nasiblah kau cai-cai UMNO. Itulah otak yang kamu ada

celana biru said...

Setelah tersepit di herdik karpal singh barulah perasan nak berbaik dengan UMNO.
Hadi berlagak sebagai seorang ulamah tetapi tak pasti tentang kedudukan Kalimah Allah.Dah tu,nak diangkat sebagai PERDANA MENTERI.
Tak adake orang lain dalam PAS yang agak lebih bijak dari Hadi?
Mungkin nik aziz. Tapi dia dah tua sangat dan cakap merapu pulak.

Anonymous said...

Siapa lah Hadi...dalam PAS..sebabb Nik Aziz dah kata mengarut..pada sesiapa yg lari dari DAP. Kek dari Karpal di dah makan..jadi bertambah terikatlah.. Inilah harga sebiji Kek taraf dan nilai Nik Aziz.. Hadi pula macam kelongsong siput yg dah luput isi..tinggal kelongsong ajer...Kalau jumpa Najib pun tak ada impak dah..ibarat mayat minta job.. lebih baik dia pulihkan dirinya..dalam Parti...yg dia tidak ada kuasa dan bolih membuat keputusan...nanti kena tembak mengarut olih situa pengarut diKelantan tu... Ds Najib lebih maklum dalam hal ini...Hanya Hadi ajer ingat orang ramai tak tau...malang sungguh si lebai sorang ni..bila nak sedor tak tau lah.. Dari segi pelajaran..dia lebih tinggi dari Nik Aziz..tapi sengal memanjang... kesian pulak..kiri kanan diapit beruk makyeh..mr bean dan mt jilat sedap.. Nasihat..betulkan diri dulu baru bolih berdailog..dgn pihak lain..

Anonymous said...

Hinanya PM ku yang bernama Najib sekarang. Dahlah moralnya dipertikai, ca-cai pulak otak bangang , mana tak mampusnya UMNO

Anonymous said...

Mual mula jumpa lah Najib , kot kalau boleh dia beri apa-apa bekalan, contoh mungkin 'jelly k' lepas itu jumpa lah Anuawar sebab dia boleh jelas cara mcamana nak guna jelly k dan seterus nya jumpa lah tok hadi kot kalau dia boleh keluarkan fatwa baru kesan dan akibat dari pelajaran cara gunakan jelly k. Akhir nya eloklah jumpa PokNik untuk bertahubuat kerana hanya poknik saja yang boleh memberi jaminan syurga dan memaafkan salah silap manusia yang telah ditakrifkan sebagai haiwan lembu atau ayam.

Anonymous said...

SayangMalaysia said...
Salam Perjuangan..
TOLONG JANGAN LEKA DAN SELESA.. PUTRAJAYA BELUM SELAMAT LAGI!!


Jgn fikir soal ramalan akan menang, itu sbg 'sweetener' psywar supaya jentera UMNO BN leka, syok sndiri dan mula lalai. Anggaplah kita akan hadapi perperangan besar, battle ship.. direction mesti tepat, must GO AHEAD!!

Jgn lihat godaan di kiri kanan..

Musuh yg amat dahsyat sedang tunggu utk menghancurkan kita. PR anggap inilah peluang terbaik mereka utk habis2an tumbangkan UMNO BN. Anwar sudh caturkan ini peluang akhir utk dia jd PM!! Mereka akan buat apa shj, gunakan taktik paling kotor dr luar negara utk musnahkan UMNO (mereka tk kisah sgt dgn MIC MCA, itu senang urus)

PR akan pakai semua perkakas yg ada dlm kerajaan jika mereka menang (minta Allah jauhkan) utk balas dendam pd pemimpin UMNO BN.. terutama Tun M, DS Najib, Rosmah dan penentang2 Anwar.

Misi balas dendam ini dikhabarkan sgt mengerikan, dn Polis, ATM akan diperkudakan sepenuhnya utk capai cita2 ZALIM Anwar ini..

Kita tiada pilihan melainkan sepenuh jiwa raga mempertahankan PUTRAJAYA seterusnya mengembalikan 2/3.

DS Najib sudah lakukan yg terbaik dan bermacam2, jgn last minute ini ada yg jd dalang pengkhianat utk sebarkan fitnah buruk pd DS Najib/Rosmah dr DALAM JENTERA UMNO SENDIRI (aku sudah hidu maklumat)!! Terpulang kpd kita utk fikir pakai otak atau kepala lutut.. Skrg we MUST ALL OUT with FULL THROTTLE!!
(PAS yg korok miskin pn sudah ada treler propaganda.. UMNO masih pakai cara lama, khemah knduri??!)

Skrg masa bkn bermain2 lg.. bukan masa utk buat lawak.. be serious, tingkatkan motivasi dan smgt juang utk jentera BN!!

Jgn lupa sbg hamba Allah, kita yg Melayu Islam tetapkan DOA dan SOLAT di hari2 genting ini utk panjatkan pertolongan ALLAH TA'ALA..

Sebaik2nya UMNO Pusat anjurkan majlis bacaan Yaasin dan Solat Hajat mohon kemenangan dan jauhi malapetaka..

skdr ingatan dr rakyat biasa yg tiada apa2 jawatan..

SEMOGA UMNO BN MENDAPAT KEMENANGAN PRU13 2/3..AMIINN!!

Ingat lah Nuar Jubor dg bantuan Yahudi Zionist Neocons dari segi keuangan dan otak Yahudi Zionist luaran dan semua pemikiran dan taktik jahat dan kotor "Arab Spring" PRU yg akan datang akan menjadi perang habis habisan "Putrajaya at all cost". Inilah PRU penentuan bagi barua Yahudi Zionist. Jadi harap semua yg cintakan agama, bngsa dan negara harus bersedia membela dan mempertahankan bumi Tanah Melayu dari tindakan terkutok, keparat, bngsat dan lahanat anak Dajjal lahanat, Nuar Jubor dan spesis2 yg sewatu dgnyya.

Anonymous said...

dalam urusan permerintahan negara ini ialah menggunakan tiga perkara iaitu POLITIK,EKONOMI dan UGAMA[islam].kerajaan sekarang ni menggunakan POLITIK untuk mengstabilkan EKONOMI DEMI MENJAGA UGAMA[islam].tetapi PR pula menggunakan UGAMA[islam]dengan cara mengganggu ECONOMI demi kerpentingan POLITIKNYA.

Anonymous said...

Kesian cai2 pr... Suka hatila ...senang percaya fitnah dan kaki bangkang je... Komen2 buat penilaian tanpa siasatan...kalau caya sangat kat anwar ...hang pi jumpa dia...silap2 hang pun sama nanti jadi mcm bekas kawan2. Rapat anwar yang lain.. Yang ada otak dan prinsip da tinggalkan dia.

celana biru said...

Kembalilah kepada tajuk, Hadi nak bertemu Najib untuk penyatuan ummah!
Eloklah tu, demi bangsa dan ugama.
Apa nak diharapkan kepada DAP? ini negara kita dan kita tak perlu diherdik oleh kafirun.
Tobatlah anwar dan tukarlah kebiasaan mengejar jantan.
Tobatlah nik aziz dan janganlah melembukan atau membinatangkan rakyat.

Anonymous said...

Anjing PR ni...boss dia sontot lobang jobor dia sendiri pun dia tak pecaya. Dia kata penyakit cacing...kakakaka. Paling2 dia kata COBAANNNNN...COBAAAANN...COBAAAAAANN. Kena tunggu Mentua dia bagi tau...anak aku yang ko gila-gilakan tuuuu kena sontot dengan Abe Non KoBeng (kote Bengkok) Ptuuuuiiiihhh.

Anonymous said...

Cai2 pr dalam ni budak lagi ke... Takde modal... Atau baru belajar berfitnah... Fitnah lama yAng da basi... Di dok cerita lagi

Pisang Tanduk said...

Lagi layan malaun pakatan lagi banyaklah dia dapat elaun.

Kalau sekali jawab dapat 50 sen, 10 kali jawab dapat RM5, cukuplah sepinggan laksa dengan sirap.

Settle lah setakat siang hari. Malam pula servis buntut kat Anwar dapat RM20.

Kira boleh tahan la juga income. Cukup tahun dapat lagi duit untuk beli hampas kelapa dan jerami.

Kira ok lah tu.

Jangan marahhh...!

Anonymous said...

macam ni ye komen org yg konon perjuang hukum hudud?...hudud hamPAS...baik sungguh bahasa kalian...patut pun kapai sink suruh langkah mayat dia dulu...baru boleh buat...pasai dia dah kenal depa ni semua...dia bukan tak tahu sangat islam...dia pun buka kitab masa nak bela anak guam dia dlm kes hajah halimatulsaadiah dulu....

MELAYUJATI said...

Cai Cai PR ni sebenarnya yang kepanasan dengan sokongan rakyat kepada PM Najib, hati panas yop, hati berbulu yop, hati sakit yop, tambah pula NIK Ajis , Haji Hadi berperangai macam orang kurang tak sekolah, nak pimpim negara konon, nak pimpin Parti pun tak beres, huru hara ....orang kalau dah declare kecewa dan putus asa akan keluarlah kata kata yang pelik2 dari mulut dia, macam budak2 bila kalah dalam permainan mulalah maki hamun kawan2, itulah senjata akhir untuk memuaskan hati yang sakit bro...ha ha cai cai PR hampa ingat Pemimpin yang hampa puja tu dapat ke Putrajaya ke? jangan mimpilah kawan, aman ada pemimpin hampa yang layak jadi PM, Anwar? haha dia Jubur Berasap, Kit Siang? Bapak Komunis, Hadi? Bukan tau apa2 pun ( Anwar cakap) sapa lagi? kot2 NIk Ajis kot, pengikut dia sekarang ni hanyalah Ayam dan lembu je ha ha...Karpal kot? tak boleh ( Cacat) sapa lagi?....

Anonymous said...

Ramai caicai pr dari kalangan yang muda yang Percaya dengan fitnah ni... Contoh caicai pr dlm blog ni...

Anonymous said...

Cai-cai UMNO aku tengok dah kehabisan gas. Kalau tak ade gas kamu mintak arak dgn Madey Kutty , sebab anak dia ada share dalam syarikat arak.

Anonymous said...

tak usah layan penyokong PR ini sebab sah dia bukan Islam.jika ORANG ISLAM dia tak akan menulis begini.sah dia KAPIAKLAKNATTULLAH.

Anonymous said...

Cai2 ni mmg haprak lh.

Anonymous said...

Memang terbukti anuwar suka jubur dan sangat meminati puki bini org lain berbanding puki bini sendiri (klu tengok ada feel ka?) skali skala Tibai china dool.. Pencacai fuckatan nak rakyat percaya pada kata2 atau secara lisan si nafsu besar gajah tu ada video dan saksi plak.. hairan .. penyokong anwar baik p mampus la.. anwar tak abis-abis dgn masalah (itu bukan ujian dari Allah tapi BALA yg dia terima sampai la ke akhirat klu tak bertaubat)

Yg Terang lagi bersuluh
Bro Anwar Bin Ibrahim

Anonymous said...

Salam 1 Malaysia.Yang pentingnya,tukar Nik Aziz dengan Dato Harun Din jawatan Mursyidul am.Mungkin penyokong tegar Pas akan tetap dengan Pas walau apa yang Pas buat & Nik Aziz buat.Saya melihat Nik Aziz kini lebih kepada menjadi liabiliti kepada Pas terutama bagi sebahagian pengundi yang bukan Pas.Terserahlah.

Anonymous said...

Biar aku bagitau kat orang PR yang aku dh tetap dengan keputusan untuk bersama2 dgn BN dan akan aku pastikan seluruh ahli keluarga aku untuk undi BN. Sorey la PR temberang korang dh tak laku....Hidup DS Najib " Hidup janji Ditepati " bukan janji di capati....Bo la weiiii.

Anonymous said...

Najib dah tak sabar nak ke Monggolia tu. Cai-cai UMNO , jgnlah sekat keinginan Najib tu . Kesianlah Najib. Mungkin di Malaysia dia dihina sebegitu rupa oleh rakyat , mana tahukan , kat Monggolia nanti dia ditatang bagai minyak yang penuh. Terubat juga rindu Najib pada Altantuya. Tak baik tau , sekat kemahuan Mat Monggol tu. hehehehe

Anonymous said...

ubah topik sat...
isutok guru menghaiwankan penerima br1m.
sebenarnya tok guru menghaiwankan pengikut tegar pakatan.pasal apa?.pasal puaka2 ni jenis mcm haiwan.lepas bg makan gigit balik tgn org yg bg mkn.
pasal tu marah sgt org tua tu kat puak2 dia.suruh bersyukur katanya.

Anonymous said...

aku dulu penyokong bulan...so sekarang say bye...bye...la kat pakatan.BN aku tgk lebih yakin.vote confident.

hangkedee said...

Mereka x minat tenguk semua itu.Yang pemting mereka suka membaca haramjadahkah yang banyak promosi ubat kuat kote.Tak hairan lah ketua ketua mereka sex mania cth. Matsaburit MAH.bilik 121. Ust kaunseling bini orang pukul 3 pagi di Hotel.china doll.dll.lu cari sendiri lah.

Anonymous said...

akhir zaman dajjal akan menjaja fitnahnya dan seperti tersurat fitnah dajjal mudah dipercayai oleh orang islam yg tak kuat imannya,sama-samalah kita berdoa selepas solat supaya Allah menjauhi kita dari fitnah dajjal yg menyesatkan itu.

alias haron said...

Cai2 nuar dh kering idea..tulah byk sgt cium kunyit..

Anonymous said...

Madey Kutty semakin berasap sekarang ni. Mana taknya , tak berapa lagi dah nak masuk penjara sungai buluh.Cai-cai UMNO bolehlah doakan org tua nyanyuk ni supaya bertaubat , takut mati nanti , mati dalam kesesatan. Betul ke anak Madey Kutty ada share dalam syaRIKAT ARAK. Kalau betul , cai-cai tak kesian ke dgn Madey Kutty ni.

Anonymous said...

Cai-cai UMNO , aku nak tanya betul ke dalam akuan bersumpah PI Bala mengatakan Najib melakukan seks luar tabii dgn Altantuya? Kalau betul ganaslah JIB

Anonymous said...

Jom ramai2 ambil berkat dari Nuar... Horey...horey...

Anonymous said...

Nuar pandai main..najib tak pandai main .....

Anonymous said...

Siapa Altantuya tu ? Macham kepala toya je bunyi nya...

Anonymous said...

Standby ky 2 tiub..

Anonymous said...

Elok la cow masok Hindu join Bala.....sekurang2nya tak mengelirukan muslim laen..

Anonymous said...

Sangat menarik. Kalau dinilai gambar pertemuan Hadi Awang, Nik Aziz dengan Najib Razak. Saya tak pernah nampak tanda ada persengketaan. Dari segi pembawaan Najib ni bukan jenis angkuh dan gila kuasa seperti Anwar Ibrahim. Cuma ideologi politik yg membataskan hubungan mereka. Jangan lupa Najib Razak juga pernah membantu dlm menyegerakan jenazah arwah ustaz Fadzil Nor presiden PAS sebelum ini. Sebab itu strategi paling berkesan untuk berhadapan Presiden UMNO itu adalah menyerang peribadi beliau. Kalau nak lawan segi kebaikan atau kebijaksanaan memang tak lut.. Serius!

Anak beranak PAS anti parasit.

Anonymous said...

sekadar ramalan..
Kalau di takdirkan pr menang pru13 sekalipun, teramat sukar untuk anwar jadi pm. Kebanyakan ahli politik dah tahu siapa dia yang sebenar. Cuma sokongan yang ada sekarang ini hanyalah sekadar nak dapatkan undi dari org2 yg pro anwar dan tak lebih dari itu. Sebab itu dalam muktamar pas hal ini di bangkitkan. Sy percya, kalau pr menang, pas akan keluar dari pakatan dan akan bergabung dgn umno. Sekarang ni tak mungkin hal itu terjadi sebab pas tak ada kuasa dan di pandang sebelah mata oleh umno. Tapi bila kuasa penentu ada ditangan pas, maka umno kena ikut demi kelangsungan pemerintahan oleh org melayu. Pas tak akan sama sekali percaya pada dap.

Anonymous said...

UMNO tak pernah memfitnah dan menipu rakyat ke????Berapa banyak harta negara dah mrk sapu....takkan tak nampak kot?????

Anonymous said...

Jibbon gadai kalimah Allah dengan cara belakang, iaitu panggil Psy datang untuk menyemarakkan lagi masalah sosial.. Psy apa pedulik, dah dapat RM2 juta, dia balik la..

Rakyat dapat RM500 selepas 56 tahun
Psy dapat RM500 dalam masa SESAAT..

Haramjadah punya pemimpin!