Friday, February 15, 2013

Tersilap Orang... Mamposlah Mat Sabu & Kuncu Kuncunya Sudah Kena SAMAN

Silap orang la wei...!

Buat kerja membabi buta. membuta tuli.., itulah dia standard yang ada pada seorang bertaraf Timbalan Presiden dari parti yang menjadi tukang basuh berak Karpal Singh...

Mat Sabu kini berdepan dengan tindakan undang undang kerana memfitnah Timbalan Pengerusi SPR, Datuk Wira Wan Ahmad Wan Omar. Tuduhan melulu Mat Sabu itu merujuk kepada skandal pemberian kad pengenalan kepada warga Sabah yang kini menjalani proses Suruhanjaya Siasatan Bebas [RCI]

Betapa bangang dan bebalnya seorang Timbalan Presiden sebuah parti yang mahu menawan Putrajaya. Kita dengar penjelasan dari Wan Ahmad pada video klip dibawah ini;


12 comments:

Anonymous said...

Dulu belajar U tak habis, tu sebab baca laporan pun tak kenal orang si Mat Syabu Normah tu... main tembak je, komunis pun boleh jadi pejuang kemerdekaan... kepla boot punye Timb Presiden PAS...

Anonymous said...

Jenis makluk macam tu Itu pun rakyat nak undi dan sokong..Bodoh lembu Bodoh lagi Penyokong Pas... Oleh Mat Bond.

Anonymous said...

Secara peribadi saya tidak tahu dimana mahu meletakan Mat Sabu. Mungkin 'moron' adalah bertepatan untuk menggelar Mat Sabu. Dia adalah Timbalan Presiden PAS. Tetapi tindak tanduk, percakapannya cara dia berfikir tak ubah seperti perlakuan dan pemikiran orang yang gagal menggunakan otak dan dibawah pengaruh syabu, merepek dan khayal.

Sebelum ini Mat Sabu pernah memfitnah Wan Ahmad Wan Omar sebagai ahli UMNO. Fitnah tersebut dinafikan dengan fakta jelas. Tidak pernah belajar dari kebodohan itu, sekali lagi Mat Sabu memfitnah orang yang sama malah menuntut supaya Wan Ahmad meletakan jawatan. Sekali lagi fakta membuktikan Mat Sabu membuat fitnah malah lebih berat dari sebelumnya.

Dua kes yang melibatkan orang yang sama membuktikan betapa rendahnya tahap pemikiran Timbalan Presiden Pas itu. Tidak adakah sedikit pun rasa malu pada diri MAT Sabu? Ahli2 akar umbi pastinya ramai yang malu mempunyai Timbalan Presiden seperti Mat Sabu ini.

Dimahkamah nanti, Mat Sabu tidak boleh memberi alasan dia silap orang. Atau saya 'lupa' dan 'tak ingat' seperti kelaziman Mat Sabu dalam usaha untuk mempertahankan dirinya. Apa pun saya yakin jika Mat Sabu bertanding dalam PRU13 kelak, dia pasti kalah. Wallahualam.

mtk

Anonymous said...

Bg sy Mad Sabu adalah cerminan penganut2 PAS....Burit dan Duit (BUDU / DUBUR)..

Cakap main serbu jarang nak guna akal sblm mengeluarkan hujah...silap sikit berdemo, merusuh dan merosakkn harta benda awam...

Dan kalo statement yg di kuarkan itu bunyik BODDDOW pon penganut akan ttp mmprtahankan...kes sokong komunis, kes xkenal waja n pajero, kes berbohong kene langgar n kes BULU....

PAS parti BUDU atau DUBUR...

Anonymous said...

Orang2 yang sokong Mat Sabu ni mempunyai otak yang sama je kot dengan nya.

Anonymous said...

Mat Sabun BODOH

Anonymous said...

Kau ajelah yang pandai ya? Madafakar lu!

Anonymous said...

aku dengar mat sabu tak habis diploma pun..dulu uitm belum lagi naik taraf univ...dia jadi ayam tambatan hampas sebab pandai petik lidah atas bawah...aku setuju yg anon tu kata kalu bertanding pilihanraya dia akan kalah...dulu p/raya 2008 masa rakyat Malaysia benar2 gila sokong pakatan...budak jadi calon pakatan pun boleh menang...tapi dia tak menang...p/raya yg akan tiba rakyat dah pusing balik...kalu dia bertanding...tak tahu lah...kita tengoklah nanti...

Anonymous said...

Saman jgn tak saman...kita sama2 tengok, sape yg kena nanti......

mak cik BN said...

aku nak cabar mat sabu ni kalau nanti dimakamah dia kalah saman dari Wan Ahmad Omar aku minta mat sabu letak jawatan timbalan persiden pas je....

Anonymous said...

Repairing Small Cracks in concrete
Floors: Determine the Damage. First, ready mixed
concrete in Sunderland can help you get your construction job done faster.
For faster setting concrete, use less water, for more workability, use
more water.

Anonymous said...

Can add to the beauty of the landscape when used correctly.

Owning a regular lawn mower does not mean you have to give up on
mulching your yard; you just have to be willing to do some work.

This same person spread several yards of the mulch around their house before
they realized the problem, and it ruined many of their plants.