Friday, March 15, 2013

Allah Bayar Tunai...! Dua Hari Lepas Bala Kata Altantuya Tak Izinkan Dia Mati, TAPI Petang Tadi Bala Dah KOJOL

Lebih dikenali sebagai PI Bala, kepercayaannya kuat untuk menyakini bahawa "pihak di atas" dan semangat wanita Mongolia yang terbunuh Altantuya Shaariibuu masih memerlukan dia dan perjuangannya.

"Tiap tahun, pada 19 Oktober, saya bersembahyang untuk dia (Altantuya). Saya harap suatu hari keadilan akan ditegakkan," kata Bala kepada Malaysiakini dalam wawancara eksklusif pada Isnin lalu.

31 comments:

Anonymous said...

betul ke dah mati .... nanti org tuduh konspirasi umno plak

Anonymous said...

Dia bersumpah dgn kitab suci agama dia..so fikir fikirkan lah

Anonymous said...

Ada baiknya semua pencacai Anuar ibrahim mengajak bala memeluk islam dari mengajak dia menyebar fitnah!!! jangan lupa semua pencacai, bala akan menuntut anda semua dihadapan Allah SWT kelak...selamat mempertahankan diri...hik..hik

Anonymous said...

Altantuya dah panggil sama Bala.Nak ajak lepak-lepak kat kopi haus

Anonymous said...

Cai-cai UMNO jgn suka sngt PI Bala dah mati. Kematian Altantuya pasti akan terungkai juga slps PRU nanti.

Anonymous said...

PI Bala sudah ditimpa balaaa......cash....serve u rite

Anonymous said...

Gua sampai sekarang, dah bertahun2 duk tunggu apakah bukti yang ada. Tapi sampai sekarang satu biji bukti pun taraaak. Semua cakap ada dan akan di bagi tahu, akan di bukukan akan di bentangkan dan macam2 lagi. Mane dia2 semua tu. Habuk pun taraak. Cakap biar lah berfakta sikit. Jangan ikut sedap mulut je. Bak kata pepatah, sebab mulut badan binasa. Belum sempat ape2 lagi dah padam pula dia. Kalau ada bagi lah tahu. Mane?.... mane?....mane?.

Anonymous said...

Kalau Bala tak mengucap dua kalimah syahadah sebelum mati.., neraka jahanam lah tempat untuk orang2 kafir..!!

Anonymous said...

suka sangat... kah kah kah kah hehehehehehehehehehe

Anonymous said...

Jangan-jangan P.I Bala ini sedang bersandiwara! Tup-tup esok idup balik...

Anonymous said...

Kita merancang tapi Allah juga merancang. Ingat itu. Sebaik mana perancangan dan muslihat kita, Allah Maha Melihat. RIP Bala. Allah knows the best. Anwar, you have to work harder after this. You can manipulate others for sure, but you cant always win, because after all, Allah is Al Mighty, not you.

Anonymous said...

HAHAHA...HANGPA TAK TAU BALA TU BERSANDIWARA MATI SAJA...LEPAS BUBAR PARLIMEN MUNCUL BALIK HANTU BALA...EEEEE...

Anonymous said...

Sayang bukti palsu Najib terlibat membunuh altantuya dibawa mati bersama. Allah bayar cash kepada mereka yang suka membuat fitnah.

Anonymous said...

ini semua SANDIWARA!!!

mk said...

Pok Nik telah mengeluarkan fatwa yang Bala telah mati shahid berpandukan kitab PAS

Anonymous said...

Kebenaran tentang SD pertama PI Bala

Americk Sidhu
4:35PM Mac 15 2013

ULASAN

Izinkan saya mulai dari awal. Ini kisah yang panjang, jadi tolong bersabar. M Puravalen (atau Valen, seperti dikenali oleh rakan-rakannya) dan saya belajar undang-undang bersama-sama, di Inns of Court, London, pada 1980-81.

Saya mempunyai hubungan lama dan panjang dengan Valen sejak 33 tahun lalu. Beliau tidak pernah melakukan apa-apa sepanjang tempoh itu yang membolehkan saya mengesyaki sesuatu, sebaliknya adalah seorang anggota dalam bidang undang-undang yang berwibawa dan berterus terang.

Saya diperkenalkan dengan bekas penyiasat persendirian P Balasubramaniam atau PI Bala dan ASP Suresh oleh Valen di restoran (Fogles untuk lebih tepat) di Plaza Damansara di Sri Hartamas pada suatu tempoh di April 2008. Ada lagi yagg hadir, dan mereka boleh mengesahkan perkara ini.

Valen bertemu Bala dua tahun sebelumnya, ketika Valen terlibat mewakili Razak Baginda (sebelum Razak ditahan). Bala dan Razak sebenarnya berada di pejabat Valen pada jam 7.30 pagi pada hari Razak ditahan.

Ini apabila Razak menerima SMS daripada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak yang menyebut "Saya akan bertemu IGP pada 11.00 pagi... akan diselesaikan... stay cool" atau perkataan lain yang membawa maksud sebegitu. Razak tunjukkan SMS itu kepada kedua-dua Bala dan Valen dan memaklumkan ia daripada Najib.

Anonymous said...

Cai-cai PAS pulak jgn sedih sgt, 1 Bala mati, seribu BALA akan datang, kahkahkah. X sudah2 nak menangkan kapir, pelik lah. Diorg bagi syafaat kat kau ke nanti. Sengal lah lu PAS..

Anonymous said...

Bagi Cai-cai & najib Alduburi senyum dulu sebelum PRU nanti.hehehe

Anonymous said...

Hello,

U ulang i saman u, ulang ulang...

Secara kebetulan, tgk nanti seminggu dua ni mmg tak da cheta lain dah dok cheta bab hantu BALA ni juga nak ubah kes Lahad Datu.

Tgk berapa ramai pemimpin ulama PAS terutama Nizar gila tu nak datang buat persembahan.

belang said...

Anon 4.35pm cerita kebenaran, tp DSN bukan PM masa 2008.

Lepas ni anwar, nizar dn geng pas lain boleh buat candle dan tunduk hormat mayat bala. Harapnya anwar juga mahu bersumpah, manalah tahu..blh juga dia pergi. Aman malaysia ni.

Nik aziz taknak isytihar Bala ni syahid ker?

Anonymous said...

Esok masa nak bakar mayat bala ni, aku syorkan tok sami sivaji al-juburi nyalakan api pembakaran memandangkan jasa bala terhadap PR begitu mendalam sekali, walaupun cakap bala masa hidupnya cukup berbelit2... SD1 to SD2 then SD3, lastly SD with Hindu holybook... akhirnya KOJOL...

perantauminda said...

ini mesti konspirasi PR ni..

......................
Wanita Melayu elok baca blog di bawah ini:
Dosa memakai seluar Leggings:

http://leggingseksi.blogspot.com/

Anonymous said...

PI Bala pi join Altantoya for good. Dia nak buat status update kat Altantoyya...

Anonymous said...

Allah redho ka kandongan kitab ugama dia? Kalau redho aku pun nak ikut ugama Bala pulak...saja2 nak rasa tukar ugama...syiok nya..

Anonymous said...

Oh... tuhan tidak adil...kami perlu PI Bala...

Anonymous said...

No lah..ismeth sewel kata dia jumpa tuhan sebagai suhada..

Dulu aku kata dah.. Haron Din memang tak guna tak tarbiah Islam hakiki / ilmu kat geng PR...

Pasai tu ada yang tak tau suhada tu kena menguchap 2 shahadah...

Bapa Ismeth pon tak tau bagi ilmu kat Ismeth...kesian Ismeth ye!

Anonymous said...

Doa Nik Ajis: Ya Allah...Tempatkan PI Bala yg banyak tolong PR ditempat yang di redhoi...

...kalau juai nama Allah dia boleh...ini kan doa je...

Anonymous said...

Ada betul ke maca,,sapa leh ckp,,ape kesahihannya,,bodo la,hang ni

Anonymous said...

Hantu Altantuya marah kat PI Bala kerana bawa lari wang RM50 ribu milik Razak yang sepatutnya di bagi pada Altantuya. Tapi Bala bagi arahan suruh lenyapkan Altantuya dan kemudian Bala lari ke India dan enjoy di sana. Makanya, hantu Altantuya kembali menuntut "Pulangkan Lah" haknya. Tapi Bala buat fitnah pula. Nah sekarang, hutang nyawa di bayar dengan nyawa. Apa macam, ada logik tak.

Anonymous said...

Nanti ostazah abby mesti termimpikan PI Bala..... Pasal hari tuh dia ada mimpi pasal Antaltuya.... Huhu... Naya la dorang nih.... Mcm hidup dlm dunia kartun aje... Aptb la....

pinjaman1 said...

Keadilan pasti akan datang....