Friday, March 29, 2013

JOM Cari Cina DAP Kurang Ajar Nie...! Sebaarkaan Foto Ini

BANGSAT Paling Kurang Ajar....!!

Inilah dia spesis bangsat paling kurang ajar.... Hati kowduu, hati busuk, baka baka chauvanist, rasis tahap gila babi....

26 comments:

Anonymous said...

ko bagi nama dan alamat dia bebb...

kalu dkat dgn rumah aku....aku akan ajar cukup2 muka babi ni....

I take this very personal bebb...

lepas aku dah hempok muka dia dgn steering lock...aku nak tgkp gambar dia plakk...

didihhh darah bugis aku tgk gambar ni bebb....

Anonymous said...

Babi-babi ni semakin kurang ajar. Jangan ingat kita senyap dia boleh nak bermaharajalela di tanah Melayu ni. Pantang nenek moyang aku kaum bangsat makan babi ni buat kurang ajar.

Anonymous said...

Nak ajar bangsat ini jadikan 13 Mei

Anonymous said...

laknat punye babi! x sedar dek untung duduk kt tanah melayu! tolong cari cina bangsat ni sampai jumpa

Anonymous said...

Bangsa bangsat tak sedar diri...ada hati nak rampas Tanah Melayu ini...
Berambus lah balik negara asal kau..

Anonymous said...

Rakyat dah tertekan dengan Barisan Neraka.. Bukan setakat pemuda cina ni je, orang Melayu dan India pun akan tunjuk jari pada parti pembalun duit penternak lembu RM 256 juta, penghapus hutang Tajuddin RM 5++ juta, pembalun duit bekas tentera RM 1++ juta.. Semua main juta-juta..

Pencacai dapat RM 20, nasi bungkus dan t-shirt lap kaki tu..

Anonymous said...

Rakyat tak tertekan yang tertekan lubang kunyit je.

Anonymous said...

Geng-geng AL KATAKI WAL PURUI menyanyikan lagu...

Inilah Barisan Kita
Yang Ikhlas Berjuang
Siap Sedia Berkorban
Untuk Balak Senegeri..

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

Anonymous said...

Habis satu negeri kelantan dan kedah botak dikerjakan oleh ular dalam semak.

Anonymous said...

Puak celako neh dah makin BESAR KEPALA weh...dah makin ramai yg prasan negara ini milik kaum dia...

Kite org Melayu kene bersatu, sbb bila kite bersatu, kote depa yg prasan besaq akan mengecut dgn sendirinya....

Mangkok jamban gini kalo depan org Melayu yg ramai, sure akan terkencing2 lari bawa HARTA...depa lbh pntingkan duit dan harta bkn negara kite...

Anonymous said...

amboi amboi amboiii... bunyi gertak klu kuar dr mulut berbangsa melayu, kalah guruh kat langit. MELAYU berani ker..???? BANGSA-BANGSA lain dah kompom2 berani.. mati lah lu MELAYU.

Anonymous said...

Yang rasa tertekan hanye puak al jubs jer.....dok hemtam BN....tapi pemimpin korang lagi korup ...ko tak tahu....Cuba ko tnye si abg nuarkiram tuhhh....

Anonymous said...

Melayu penakut cam ko tu jer......

celana biru said...

Saya mintalah GAP atau sapa saja yang dapat membentangkan tuju hala DAP jika mereka dapat memerintah Malaysia ini seperti yang telah dihuraikan di video seorang bekas "penggiat rahsia DAP"
Pernah saya tonton video tanpa gambar itu sebulan lalu tetapi tidak begitu jelas. Tq.

Anonymous said...

melayu berbangsa umno memang penakut dari dlm perut mak dia sampai le masuk ke dalam lubang lahad. kalau tak percaya meh kita jengok kat lahad datu... mati kan ..?

Anonymous said...

sedar lah wahai melayu... asal usul korang pun dari indon. datang merempat kat sini belagak mengalahkan tuan rumah.. sedo lah diri woooiii.. melayu adalah bangsa merempat.

Anonymous said...

Kalau kacau bilau malaysia saperti d war warka oleh puak meka ini, ..kita cari mangkok ni, polis dan ATM tunggu d Airport, jalan darat dan laut..jgn biar pihak ni lepas lari..

Anonymous said...

hahahaha... melayu bergantung pada pak polisi ngan askar jer.. kesian woooo...

Godisuno said...

Mereka naik kepala sebahagiannya kerana Melayu juga yang sanggup menggadai segalanya untuk mendapat undi. Juga kerana ada penjawat2 awam yang sanggup mengambil rasuah untuk melunaskan keinginan-keinginan puak-puak ini. Rasuah mesti dihapuskan, korupsi mesti dihentikan, kejujuran mesti diutamakan.kembali kepada nilai-nilai Islam yang mulia pasti Melayu akan bangkit perkasa.

Anonymous said...

..jgn apa2kan cina kapiaq sekoq ni kata moosidol penyokong tegar aljuburi.. nnt pas hilang undi cina kapiaq.. taqbir!..

Anonymous said...

Boleh.. Boleh Melayu Bersatu.. Kaum minoriti jadi pengikut.. Pemimpinnya kenalah daripada Pakatan Rakyat..

Sebab Barisan Neraka tak boleh pakai.. Scandal kapal selam.. Scandal lembu RM256 juta.. Hutang dilupuskan RM 500 juta.. Komiysen macam-macam..

Tak boleh pakai punya Barisan Neraka Amnonok..

Anonymous said...

..scandal berjuboq pun bekas org umno tapi lebai2 kulop pas tak sucikan aljuburi.. sekarang aljuburi dah suci lagi menyucikan dipandangan moosidol keramat idop segan mampos takmau.. hehe.. taqbir!..

Anonymous said...

Al Duburi pun sedap menyendat jubo minah monggol dan satu ketika dulu, berkalwat dengan artis.. Pemimpin Jibbon yang tak layak jadi Piem! Ada dia berani tegur Kutty bila anak Kutty dapat kontrak berbilion daripada Peetronas? Ada Jibbon berani mintak balik RM 256 juta daripada laki Lembujat untuk bagi balik pada penternak lembu yang rata-ratanya susah? Ada Jibbon berani berentikan Taik Mamud? Ada? Tu pemimpin kah?

Ko toksah lah borak pasal al juburi lah mangkuk, Barisan Neraka tu 100000000 kali lagi teruk daripada Pakatan Rakyat! Ko tak ada kredibel pun faking hell you! Mangkuk hayun betul pemasang bendera Be End ni!

Anonymous said...

..hehe.. aljuburi lepas liwat kasi duit rm300 untuk ky jelly.. taqbir!..

Anonymous said...

..aljuburi dlm mahkamah pun tak berani bersumpah.. munapig sungguh aljuburi sekoq ni ye.. pencinta aljuburi masih tak dpt terima kenyataan la.. kesian..

Anonymous said...

biasa la mak bapak dia ni mcm dia gak dasar kurang ajo.asal tak berambos je silap2 klu dia ni pergi negara mana pun jadi puaka bernyawa dah benih kotor mana2 pergi bawa sial