Friday, March 22, 2013

Kak Wan Tak Pernah Merasai Nikmat Seks Sebenar...??


8 comments:

Anonymous said...

Tak pernah merasai kepuasan sek????
Biar betul kau Jijah

Anonymous said...

hahahaha....kelakar betul la tajuk post ni...nak tau kena la tanya sendiri kak jijah...jangan tanya mat kunyit pulak sebab dia pun mungkin tak pernah tanya kak jijah....

Anonymous said...

Malaysia cipta sejarah lagi. Kerajaan BN belum istihar bubar parlimen. walaupun sudah tamat tempoh.

UMNO BN gila kuasa. Umno BN gila kuasa.

Justsay said...

Anonymous bingai yang kata orang gila kuasa tu yang gila kuasa...puak-puak diupah dengan air liur untuk mengampu... tempoh tak tamat lagilah bingai.... bodoh betul kamu ni... Jenis otak tak boleh fikir, ini adalah satu rahmat kerana negara akan dicampuri pihak asing daripada pembankang... Kalau tolak BN dan ada dua parti PR dengan Parti Pokok Pisang buah 2 kali saya rela pilih parti pokok pisang buah 2 kali..... Bodoh tak boleh ajar.cerdik tak boleh tumpang.

Anonymous said...

Zahid, boss Tibai, patut diberi jawatan penting dalam BN nanti!!

Sama jugak yg lain2 yg pernah besama PR dulu. Depa ni la yg betul2 bertungkus lumus untuk dedahkan kelemahan2 pembangkang.

Kerana mereka kita dapat mcm2 cerita tentang 'musuh' kita.

Jika tak tau pasal musuh, macamana nak lawan!!!???

Lepas PRU, mesti bagi ganjaran besar pada mereka ini.

Good job TIBAI !!

Anonymous said...

Dol..err..samdol..
Belajar la skit hal ehwal parlimen..tak pun belajar camne nl tengok roadtax expired camne...

ghochongla ko said...

Dap yg xsabar nak bawak masuk pengaruh LKY..utk berpadu dgn LKS

SERTA NAK BAWAK BALIK CHIMPENG ..KASI HIDUP BALIK komunisme yg telah bunuh ramai askar melayu

komunis..lepas bom askar satu terak..depa tabur garamm ..babi betul sebijkk mcam tentera sulu rabit tgn kepala kaki perut waima mata pun ...babi ko pengganasss...

Anonymous said...

Zahid bos TIBAI tak layak dapat jawatan. Bekas PKR tak layak kerana dia ni oppurtunis. bila dah PKR jatuh, dia lompat BN. abis org BN yang setia bertahun-tahun tak dapat apa2. Sama gak mcm Ezam Mohd Nor, opportunis.