Thursday, March 28, 2013

Kisah Benar Wajah Wajah Tidak PUAS Seks...!

Dari Portal Sel13.com

Boleh dikatakan Khalid Ibrahim kini sedang meniti hari-hari terakhirnya sebagai menteri besar Selangor. Jika Khalid menang sekali pun peluang untuk beliau menjadi MB amat-amat tipis. Nasib Khalid hanya bergantung kepada Wan Azizah.

Pergaduhan antara kem Khalid dan kem Azmin tidak dapat dinafikan lagi. Dari sudut parti Azmin mempunyai kuasa yang lebih besar daripada Khalid kerana beliau pengerusi PKR Selangor. Khalid tiada hak untuk menentukan senarai-senarai calon dan kerusi-kerusi yang ditandingi calon-calon PKR. Semua kuasa terletak di tangan Azmin.

Di peringkat PKR pusat pula pergaduhan antara Azmin dengan Wan Azizah juga tidak boleh dinafikan. Kini dikhabarkan pergaduhan berkenaan menjadi semakin meruncing menjelang PRU kerana faktor calon.

Wan Azizah banyak menggunakan kuasa mutlak beliau sebagai presiden untuk memotong nama-nama calon yang dikenal pasti orang-orang Azmin. Di Selangor pula Azmin tidak menyenaraikan orang-orang yang dikenal pasti sebagai orang Khalid dan orang Wan Azizah sebagai calon.

Antara nama yang sedang hangat diperkatakan sekarang adalah nama setiausaha politik MB Selangor, Faekah Husin. Azmin dikatakan tidak menyenaraikan nama Faekah sebagai calon. Manakala Faekah yang sedang angau untuk bertanding mengunakan kelebihan hubungan rapat beliau dengan presiden untuk mempengaruhi Wan Azizah agar beliau dicalonkan.

Apa yang mengejutkan apabila Faekah meminta untuk bertanding di dua kerusi. Satu kerusi parlimen di Kuala Langat dan satu kerusi DUN di Pelabuhan Kelang. Lebih mengejutkan lagi apabila Wan Azizah bersetuju dengan permintaan Faekah. Ini yang menyebabkan Azmin dan orang-orangnya semakin berang dengan Faekah dan Wan Azizah.

Faekah kini telah bersiap sedia untuk bertanding dua kerusi dan mula bercakap besar dengan mengatakan kuasa menandatangani watikah adalah kuasa presiden dan bukannya kuasa Azmin.

Bagi kami di Sel13.Com kami hanya menunggu masa nama Faekah dinobatkan sebagai calon. Segala bahan-bahan untuk kami dedahkan tentang penyelewengan yang dilakukan Faekah sepanjang menjawat jawatan setiausaha politik MB Selangor telah berada di tangan kami.

Sebelum ini kami pernah mendedahkan bagaimana Faekah menyalah guna kedudukannya untuk mempengaruhi GLC Selangor memberi perniagaan kepada syarikat milik ahli keluarganya. Di sini.

11 comments:

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita terkini DAN PERCUMA www.freemalaysiakini2.com

Anonymous said...

amboi2 seronok nya blogger2 kat sini menyebar & mengarang cerita2 lucah...rupa2nya habuan rm yg diberi hanya untuk menfitnah...kesian!!!!anda semua sanggup menjual maruah diri melayu &islam anda hanya utk ribuan rm, tppemimpin UMNO melahap jutaan&billin2 rm...berbaloikah anda menelan rezeki haram ini? BERTAUBATLAH...ALLAH LEBIH MENGETAHUI SEGALANYA..

Anonymous said...

Allah juga mengetahu perbuatan anwar dan nik aziz
Tidak dinamakan ulamak jika terus menipu

Anonymous said...

JANGAN LUPA AJAK LAH SAMA ALJUBURI BERTAUBAT NASOHA.....

Anonymous said...

Nurul Izzah pun boleh kena.. Sah lah parti Amnonok ni parti porno.. Tipikal sungguh.. Kekampungan!

Lepas ni sape pulak? Mak Lampir? Mak Jijah? Mat Sabu? Sape lagi? Haji Hadi? Haji Hadi pun nak kena ada video seks juga ke?

Kelakar la lu! Macam budak tadika.. Dah lapuk lah teknik tu geng.. Di negara maju, teknik tu dah disimpan dalam muzium dah.. Sini baru nak mula teknik fitnah orang dengan seks.. Mampus lah Amnonok..!

Anonymous said...

NAK BUAT MACAM MANA SEMUA PEMIMPIN PAKATAN PELAKON VIDEO LUCAH KAMI CUMA TUNJUK KAT RAKYAT JER..BIAR RAKYAT TGK SENDIRI PERANGAI SEBENAR PEMIMPIN2 YANG MEREKA SANJUNG TU

Anonymous said...

Sekejap perut buncit, sekejap perut tak buncit badan ada muscle.. Lepas tu kualiti hitam putih pulak, samar-samar.. Nampak hampas la kualiti fikiran Barisan Neraka dan Amnonok yang tahap kaldai..

Yang percaya tu tak ada pelajaran tinggi.. Tahap SRP je.. Pigi dah, tak layak bicara pasal politik yang matang..

Anonymous said...

Oh, mak blogger tak puas kot sebab batang bapak blogger tak berapa power.. Dan blogger pun lahir keluar dari lubang jubo mak dia kot.. Tu sebab perangai macam jubo, masam dan melekit.. Frakk you blogger!

Anjing pun lagi mulia daripada ko..

Opex Tigere said...

panas nye api neraka

Anonymous said...

janganlah taksub sgt dgn pemimpin parti masing2 tu... bila dh taksub tu apa keburukan yg ditonjolkan pun tak percaya. bila dh terang lg bersuluh pun x percaya, hanya fatwa dr parti sendiri je betul, tu mmg terserlah kebodohan masing2. bukan takat SRP je.. silap2 UPSR pun x lepas kalau otak tu dh bebal sgt. x kira le parti PKR, DAP, PAS or BN, fikiran tu kena terbuka dan terima kelemahan pemimpin pujaan masing2.

Anonymous said...

Ingatlah wahai umat Islam sesungguhnya fitnah itu lebih besar dari dosa mmembunuh. orang yang menabur fitnah ibarat memakan daging saudaranya sendiri. Kenapa kita kotorkan senario politik pada hari ini dengan menabur fitnah, rasuah, dan pelbagai taktik kotor yang akhirnya memecahbelahkan umat Islam di Malaysia. Jika inilah sikap orang Melayu yang mengaku Islam, maka tidak mustahil suatu hari nanti orang Islam akan menjadi pelarian di negeri sendiri.