Wednesday, March 27, 2013

Pakatan Pembangkang TAK Pernah Menghargai Pihak POLIS


16 comments:

Anonymous said...

PR nak kena buat majlis perbarisan pemberian pingat kehormat sekarang dan minta polis datang ke? Boleh ke?

Boleh ke buat macam tu..? PR belum jadi kerajaan lagi.. Sekarang ni kerajaan masih lagi Be End porno yang pegang.. Tunggu lah dulu PR memerintah Malaysia, akan dibuat la tu majlis penghargaan untuk polis secara besar-besaran..

Kata blog ni BODOH dan BANGANG kang, marah pulak.. Tapi memang BANGANG pun..

Anonymous said...

Pasal Anwar berwibawa lah hari hari dia kena hina, fitnah dan sebagainya.. Macam Hadi dan LKS tak berapa kuat macam dia, puak Barisan Neraka tak berapa kacau sangat.. Takut bebeno Be End dengan Anwar tu..

Banyak negara maju, sudah meletakan kaedah permainan politik seperti di muzium sebagai mengenang kebodohan dan zaman jahiliah mereka semata.

Barisan Neraka baru nak start..

Anonymous said...

Kepada Anon Wednesday, 27 March, 2013;

Alaah.. macam2 alasan le korang ni, sebenornye kome yang BANGANG. Nak dapat kuasa baru nak beri pingat le ape le, cciissh.. buduuhh..

Orang kalau ikhlas, ade hati perut dan tak berperangai busuk seperti anda, tak payah suruh pun akan buat.. ini idak.. nngguutukk je keje kome.. letih.

- SamSOL

Anonymous said...

kalau betul la nuar tu ade hati... masa jenazah sampai kat airport bleh tunggu dah... masalahnye mana? takde pong... kata pemimpim parti...

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita terkini DAN PERCUMA www.freemalaysiakini2.com

Anonymous said...

Barisan Neraka disapot kuat oleh Bangla Nasional..! KAH KAH KAH KAH KAH KAH..

SILA COPY DAN PASTE URL INI --> https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/576988_488926614490239_566425187_n.png

Anonymous said...

kalau pr ni betul2 terbaik kenapa nak tunggu menang baru nak buat..??

masa jenazah perwira2 sampai diairport tak nampak satu umat pun dari pas/pkr jauh sekali dap datang sambut..
nak kena tunggu pr menang ke baru nak sambut jenazah perajurit yg gugur..??

tak nampak langsung pihak pas/pkr buat solat hajat mega utk pejuang2 negara yg sedang bertempur dan tak ada langsung bacaan yassin utk pejuang2 negara yg telah gugur..
ini pun nak kena tunggu pr menang ke baru nak buat..??

apa yg berlaku pihak pr memaki, menghina pihak polis dan atm adalah..

pr perosak agama, bangsa dan negara

Anonymous said...

Zikir munajat ahli Amnonok ialah :

1. LIWAT LIWAT LIWAT
2. GAY GAY GAY
3. BONTOT BONTOT BONTOT

99 KALI SETIAP HARI..

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

Anonymous said...

Nak tunggu macamana biol kalau Jibbon Al Duburi ada situ.. Mana boleh langgar protokol Babi Negara..

Ada akal tak?

Anonymous said...

depa cuba belakon kononnya mereka perihatin kpd polis dan tentera....tapi depa lambat bertindak terhadap puak sulu sehinga anggota kita terkorban...dia boleh bagi berbagai imbuhan tapi bagaimana nasib isteri2,anak2 dan saudara anggota yg terkorban itu...kata jangan merpolitik isu ini tapi hari2 depa memaki hamun PR dan tunjuk seolah2 depa saja yg membela anggota polis dan tentera....walau pun ini bukan sandiwara umno tapi apa yg aku nampak umno sedang bermain sandiwara diatas kejadian ini...percaya tak tuan2..

Anonymous said...

Kau tu yg bangan dah lah buta pekak pula

Anonymous said...

Semalam aku dengar ceramah pas di srban tak ramai dtg dan makanan banyak tak habis

Anonymous said...

Anuar tak ada masa lah nak melawat .u ulang i saman

Anonymous said...

Barisan neraka tu lah yg kau jilat dulu dan bila kau belajar tak pandai dan otak kau sama standard dgn bangla maka senang lah di pergunakan oleh org yg telah kecewa

Anonymous said...

Barisan Neraka akan ditolak dalam PRU 13 ni, Amin.. Ya Rabbil Alamin..

Anonymous said...

Itu kerajaan negeri Pulau Pinang kasi RM 50 ribu pada setiap keluarga anggota yang terkorban, ada masuk Utuseks Meloya dan Berita Hairan ke? Takde kan? Mana nak masuk, takut kalah..