Sunday, March 31, 2013

PANAASS..!! Teresa Kok, Khalid Gagap Sudah Panas Video Isu Talam Corp Kini Tersebar....






7 comments:

nurin nana said...

salam perjuangan..
harap dpat pautkn blog sy d ruangan tuan..

http://perakkayangan.blogspot.com/

sy telah pautkn blog tuan di ruangan sy

Anonymous said...

Kelakar !! Lawak, lawak... talam, tepung talam ...

Anonymous said...

Mу preschoolеrs beloved thiѕ sоngs аnd watch ρiсtuгe clips from
their ducky shοws. Τhis game woгld-wіde players but today the vіeω hаѕ changeԁ a lot.
You can Screеn On-line thаt aгe fгеe
and soft to Spiеl, ωhіch volitiοn keеp pгeschoοlers enwгappeԁ fοг hours.
This іѕ a limitеd аggregator's version release entire of Pack Star Wars: empire at War amber Pack aspect the original article hereFallout New Vegas Official scheme template receive to Vegas.

PENA BERDARAH said...

minta pautkan link blog saya di sini terima kasih
http://pena-berdarah.blogspot.com

Anonymous said...

Buat lah banyak lagi video, tanda Amporno sedang meroyan di ambang kekalahan..

Amporno, sila keluar dari Mesia!

Anonymous said...

..yb cina kapiaq pun kenen aljuburi la tu.. hehe.. penggemar lobang kunyit.. bucuk tau..

Anonymous said...

Boleh bro kalo nak buat video...tapi pelakon porno byk tgh sibuk sekarang ni...dah tanya abg nuar dia kata tak boleh sbb tgh byk komitmen..tmbah2 plak katanya kak zizah asyik folow dia je skrg ni...abg sabu plak tgh sibuk cat dinding rumah sbb aritu katanye tesilap warna..tercat warna hijau taik..abg azmin plak tgh sibuk nak sakau nurul..bz katenye lagipun dia dah habis stok baju nnt kalo blakon org prasan asyik pakai.baju sama jer...malu la membe...pok nik je yg kata boleh...tp sape yg nak tengok...gelebeh derrr..