Saturday, March 30, 2013

Papa Gomo vs Papa Homo Anwar - Ini Dia Video Klip Anwar TERKAM Mahasiswa, Gomol Mahasiswa.....

Finale episode...., I Know What You Did In Hilton Kl Sentral, Anwar.....!

Saksikan betapa rakusnya Anwar yang sentiasa memuncak nafsu seksnya bila berdepan dengan anak muda lelaki yang jambu...


30 comments:

Anonymous said...

kesiaan papagomo. org dah x abik pusing sudah pasal video ni. dulu anwar perut buncit, stelah kantoi dibuat anwar perut x buncit. Aku tngk sejuk sj isu ni. Org sudah fokus utk tumbangkan najib

Anonymous said...

..sebelum terkam urut misai & janggut dulu.. hehe.. dasar aljuburi kuat berjuboq.. taqbir!..

Tertipu Dek Reformasi said...

mana lu tau bro aku ni pengikut setia Anwar dari zaman reformasi pun dah percaya kerja sumbang Anwar.Sudah-sudahlah terima je kenyataan bro Anwar tu gay melainkan lu pun sama.

usin said...

sejuk ke anon oi pasal isu ni. yg rafizi sampai hilang cool pasal pertahan abg anwar tu apahal? sejuk ke panas ke, ponggong anwar pasti berasap pasal kredibeliti moralnya makin hodoh. oh ya, 'orang' yg ko maksudkan nk tumbangkan najib tu orang mcmana ha...org mcm ko je la. majoritinya ramai nk jaga najib kekal berdiri. takut orang yg nk kasi najib tumbang tu akan TOMBANG lebih awal...hehehehe

yee said...

video macam gampang...buat la teliti sikit, bayar lebih takpa asal orang percaya...hahahaha

Anonymous said...

..video dari jantan lembut yg tak berdaya.. dgn kau aljuburi tak berkenan.. hodod.. hehe..

Anonymous said...

Mcm lahanat punya bideo,very stupid level tahap longkang this blogger hahahaha

Anonymous said...

saiful kena jobur anuar erupaa macam ni kot,,,,,mmg gila nuaar babi ni....bini ada pon nak jobur lelaki gak,,,,

mk said...

Anjing anjing pakatan sukar untuk menerima kebenaran - memang pedih dan sakit bro - namun ianya tetap kebenaran walaupun tuan guru setan kamu kata video tu besi dan tak boleh jadi saksi. Telan ajelah walaupun pahit...

Anonymous said...

cai2 anwar tak dapat terima kenyataan dewata pujaaan depa selama ni macam ni moral dia...so terpaksalah menafikan utk menyedapkan hati...wahai cai2 anwar terimalah hakikat jangan jadi bodoh sepanjang hayat...

Anonymous said...

Mcm mana Pencacai PAKATAN RANJANG nak terima kenyataan sbb Aljubs beri dorang mcm2 janji kalau Aljubs dpt tawan Putrajaya!!

Tapikan aku rasa dpt jugak si PAPA HOMO tawan!!

PAPA HOMO DAPAT TAWAN PUTRAJAYALINGAM DARI KAMPONG BUAH PALA!!

Wahkahkahkahkah......

Anonymous said...

Sabarlah pengikut Anwar, nk buat macam mana.. dah sifat dia camtu. Spin semakin makan diri sendiri.

alahai

Anonymous said...

Sedapkanlah hati kamu... komen lah apa pun..

Kalau tak, takkan la majlis Syura PAS tak nak bang non jadi PM, deme nak haji hadi. Kalau bukan angin, masakan pokok bergoyang.

Majlis Syura PAS tak mahu anwar jadi PM kerana moralnya diragui..

Anonymous said...

Anon atas sekali tu aku kasiankan,

kalau 'orang' tak ambik pusing video, napa la dia mari komen sini..

wahahahhahahahahahahahs

Anonymous said...

puak2 yg sokong pr ni adalah golongan yg dah di hitamkan pintu hati mereka dr menerima kebenaran krna ketaksuban mrk sokong pr dan amarah mrka kpd UMNO/BN...fikir rasioanal unt generasi masa depan kita pangkah BN....hidup BN!!!

Anonymous said...

kenapa tak berani buat sumpah mubahalah dgn menyebut wallahi, watallahi, wabillahi... guarantee rating Anwar mesti naik.. kalau setakat cakap sumpah demi Allah saya tak buat, itu tak leh kira pakai.. amacam .. ada berani kaaa...

Anonymous said...

anuherah taik tetap juga minat lubang taik.

Anonymous said...

perangkap dan jerangkap terang amno semakin menjadi jadi pulak besok lusa ke tulat ke akan meteka keluarkan lagi produksi tungging mereka yang terbaru,

Anonymous said...

Selepas solat hajat, mana ada cerita yang timbul bab Saiful, tapi yang keluar satu demi satu adalah Anwar. Semua ini tuhan tunjukkan kepada kita siapakah sebenarnya orang yang bernama Anwar nih. Tapi pecacai tetap tidak mahu menerima kenyataan ini dan cuba sedaya upaya untuk spin selagi boleh. Seolah-olah tak percaya dengan ketentuan yang Allah tunjukkan. Agaknya golongan ni tak percaya pada Allah agaknya. Kalau Allah buktikan dia sampai dapat bala hingga buncit perut dan meletop pun akan di salahkan UMNO juga ke.

Anonymous said...

EEEEEE.. gelinya aku tgk situa Gay nih.. cakap mengayat dgn jantan cam gatai miang aje... eh eh noooo..kan Rafizi tuh kata Al-Jub mmg PERAMAH.. peramah lah sangatkan.....sebenarnya dorang yg menyokong pakatan tuh bila tgk video nih pun ngaku mmg itulah Al-Jub yg mereka kenali tapi biasalah, mestilah nak cover line selagi bole... ala macam peguam yg jadi peguambela org yg bersalah walaupun dia mmg tau org tuh bersalah tapi dek sebab mmg keje dia jadi PEGUAMBELA terpaksalah dia spin dan cari helah selagi bole utk MENIDAKKAN kebenaran... nihlah mcm pencacai pakatan haprak tuh.... tgk betui2 pernagai org yg korang nak sangat jadi PM tuh.... hakktuihhhhh.....mcm hanjingggg aje tingkah lakunya...

Anonymous said...

MMg Allah dah tunjukkan satu persatu kalau nak ikutkan... tgk ajelah raut wajah Al-Jub semakin hari semakin gelap (padahal Al-Jub nih adalah berkulit 'fair')dah semakin menakutkan.....berbanding dgn cer tgk wajah Saiful selepas bersumpah mubahalah kemudian selamat mengerjakan umrah/haji pada 2008 dan sampai sekarang alhamdulillah dah lebih 4tahun pun tp si Al-Jub masih terlolong sana sini saman sana sini semua KONSPIRASI UMNO dan kalau ditanya siaplah U ULANG I SAMAN.. itu aje yg terkeluar dari mulut busuk dia tuh....

Anonymous said...

umpan mesti mau bayar..
mau tengok itu buaya betul mau makan atau tidak..tapi itu buaya mana boleh lepas itu umpan..sah buaya bukan manusia..

Anonymous said...

aku lah cai tegar PR falsafah baru Kami
" biar putih Mata jgn putih tulang"
demi putrajaya..biarkan..

Anonymous said...

produksi Kami dah bertahun-tahun dlm simpanan bro..tapi mesti la dikeluarkan bila dah nak dekat PRU..strategi bro..
aljub yg ajarkan..

Anonymous said...

kalau tumboh tandok kat tengah dahi dia sekalipun..cai2 akan kata "itu satu anugerah " bukan nya petunjuk..

Anonymous said...

Bodoh! Takkan nak main nak pegang kamera.. Tak masuk akal..

Amnonok, sila keluar dari Mesia!

Anonymous said...

Di depan Rabbul Jalil di padang Mahsyar nanti, jawablah ya wahai puak-puak Amporno yang hobinya asyik menghasilkan video porno dan mengajak orang lain menonton video porno!

Anonymous said...

Lu and macai seangkatan yg buta hati.je ckp mcm tu....tp aku tau dlm hati lu ada rasa pecaya mmg pemimpin lu dlm video tu...tp disebabkan ketegaran kepala hotak lu...lu tpaksa membrainwashkan kepala hotak lu yg mmg sedia kecik tu utk menafikan...kalo lu nak tau tu sikap munafik namanye...puiiihhhh...

Anonymous said...

Lu lagi la buat2 bodoh....hmm...tapi lu mmg bodoh pun...org sambil kayuh basikal pun bleh amik gamba...naik moto siap willy pun bleh amik gamba...bodoh la lu...kembangkan sikit otak lu yg kecut tu...lu igt smua org sama mcm lu ka...bolo puna olang...lu bleh blah dari malaysia...negara sendiri pun tak tau nak eja...lu org mana....orang papua ke....patut la bibir lu tebal...kah3...

Anonymous said...

Samala dgn lu....lu pun jwb la kenapa Allah s.w.t.dah byk kali bg petunjuk tp lu ttap butakan hati dan pekakkan telinga lu...dan satu lagi...knapa lu tak nak tazkirah bnde yg sama dkat blogger pro parti lu yg dah byk kali kantoi buat fitnah...kenapa?..kenapa?..sbb lu pun kaki fitnah...fitnah yg sedap kat mulut lu sja lu trima....so....pandai2 jawap la nanti broo....bab crite agama.mcm martabat lu sngat tinggi...nak buat amalan kna adil bro....