Friday, March 29, 2013

Pihak Polis Sabah Bantu Gangster PKR Belasah Remaja Bermotor....

Juak juak murahan pencacai penjilat tegar PKR di Sabah nampaknya sudah mula mendabik dada....

Mereka melaporkan kunuunnya ada sekumpulan anak anak muda bermotor mahu membuat kacau sewaktu majlis pelancaran Bas Jelajah Merdeka Anwar Ibrahim di Sabah.

Gangster gangster PKR Sabah telah membelasah anak anak muda bermotor ini dan dengan "kerjasama" pihak polis, kesemua mereka telah ditahan...

Saksikan aksi aksi ganas gangster PKR Sabah pada video klip dibawah ini;


58 comments:

Anonymous said...

Lain kali amalkan politik matang, politik yang bermaruah, tak perlulah bawak cat nak balik kat bas..

Kena belasah baru tahu lari lintang pukang, siap awek pun terjerit manja.. Padan muka..

Anonymous said...

Sebijik perangai Yahudi Orang duduk diam2 dia kacau, bila orang serang balik dia kata pengganas lepas tu mengadu kat orang lain..tak dak teloq

Anonymous said...

Senang cerita, pemuda Amnonok tak payah lah baling cat.. Kat US dan UK takde pun baling cat pada parti lawan..

Macam mat rempit bojan lah.. Matang lah sikit.. Macam gampang lah!

Anonymous said...

apa yang dia org buat...mcm jalan2 ja situ terus kena kejar... kasihan sama budak2 tu... biasala lalu bawah bangunan tu mestila kuat bunyi bha...

Anonymous said...

Yang kau beriya-iya nak menyokong mat rempit bojan RM20 nasi bungkus ni nak buat apa? Kau sama taraf pelajaran macam mereka ke?

Anonymous said...

Apa bukti yg PR ada mengatakan mat motor ni upahan UMNO?

Anonymous said...

Zikir munajat ahli Amnonok ialah :

1. LIWAT LIWAT LIWAT
2. GAY GAY GAY
3. BONTOT BONTOT BONTOT

99 KALI SETIAP HARI..

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

Anonymous said...

http://www.keadilandaily.com/wp-content/uploads/2012/09/538899_405132786216590_1193728586_n.jpg

Anonymous said...

Soalan Macai:
Apa bukti yg PR ada mengatakan mat motor ni upahan UMNO?

Jawapan:
Sebab Amporno memang jahat pun, suka buat kacau.. Kat Majidee, Johor tu, orang buat ceramah tak kacau sesiapa, orang Amporno boleh pulak buat karaoke, gangggu ceramah.. Tu sebablah ahli Amporno lebih hina daripada secebis daging khinzir.. Sebab mereka lahir dulu keluar ikut bontot mak mereka.. Maka mereka membesar sambil meracau-racau perkataan 'bontot' setiap saat!

Amporno tidak layak berada di bumi Mesia.. Dipersilakan keluar!

Anonymous said...

PKR mesti di hapuskan dari muka bumi ini....

Anonymous said...

memang celaka gengster PKR...haram jadah...

Anonymous said...

PKR ni dh pening kepala...sbb dh tau PRU kali ni hancur lebur!!!...Rakyat tak terima mereka sbb diketuai Kaki Peliwat!!...Sokongan ke BN brtmbah2...PRU kali ni sdh psti BN menang majoriti 2/3...Sayonara..

Anonymous said...

jangan mulakan pukul pukul.....

kalau kau boleh pukul orang,orang pun boleh pukul kau.

yg pasti pukulan balas tentunya lebih dahsyat.

jangan ingat pukulan kita saja...

pukulan orang kita belum tahu

Anonymous said...

Woii macai berok PR!..Apa yg amporno?..Pelakon porno ada lah...Ketua ko tu!!!...Dpn blkng tibai...xlama lg lubang bontot ko pn dia sapu!..Jgn lupa cari jelly pelincir...Kah..Kah..Kah..!!!

Anonymous said...

Puak2 PKR sekelian... sabar, tunggu dan lihat. Masanya pasti akan tiba, kelak pasti ko org akan tahu, tinggi rendahnya langit....

Sila pastikan bas mempunyai perisai tebal, yer....

Anonymous said...

Ha!..elok la pukul bdk2 tu!..Ingt dorang nk diam!...Dorang pnya balas lg lain mcm...dh tau sngt!..Bdk2 ni jd samseng sbb ajaran PKR jgk!..PKR la yg bwk sindrom samseng kat Malaysia nih!..Xkn pura2 xtau lak!

Anonymous said...

Dah jalan situ mmg jalan utama.sape2 pun bleh lalu termasuk org awam..bodoh punya pr..ingt jalan bapak ko ke

Anonymous said...

aku nak tengok bas nih lalu d tmpat aku.... saja, nak tengok selamat kah tidak...

welcome to sabah nuar, please take care of your jubor!

Anonymous said...

Cacai Amnonok memang bodoh nak mampos.. Takde fakta.. Otak udang.. Dah memang samseng upahan Amnonok nak serang bas PR dengan cat dan parang, memang patut la kena tiau macam tu..

Baru tau mencirit lari lintang pukang.. Syabas kepada polis yang berjaya tangkap bojan-bojan dan bohsia-bohsia Amnonok sekalian..

Samseng taik kucing Amnonok memang bojan yang bodoh, sekolah pun tak seberapa, amik ajelah job RM 20, dapat nasi bungkus dan t-shirt biru lap kaki tu..

Sesungguhnya, parti Amnonok lebih hina daripada secebis daging khinzir yang terjatuh atas tanah..

Tak layak lah memijak bumi Mesia ni.. Sebab hina sangat.. Sehina khinzir lah katakan.. Lepas tu ada hati nak kata orang lain bodoh.. Dia tu yang bodoh.. Lahir pun keluar ikut bontot mak dia..

Anonymous said...

PKR dh xlaku dh!...Parti Kongkek Rakyat!..Ketua nk kongkek!..Ahli MPSP nk kongkek!...Smpikan Otad 3 pg pn nak kongkek!..PKR berkubur pd PRU kali ni sbb hidup korang tau nk kongkek je!!!He..he..he..

Anonymous said...

Oii..aku tau tmpt ni.jalan tu mmg utk org awam lalu..apehal nak pukul org naik mtr situ..kot ye pun ko pakai dewan tu tp jalan tu org awam bleh lalu.bodoh punya cina sokong anwar

Anonymous said...

Aii..br ni aku dngr cacai biul puji polis!..Polis bkn anjing lg ke??..Bebal nk mampos!!!.. pandai ko puji polis ye...baghal!!!

Anonymous said...

ek eleh.. Spin pulak dia.. Dah bawak cat dan parang tu, ngaku ajelah..

Keturunan biawak betul la ko ni.. Menipu dan memfitnah je keje..

Takde keje lain ke?

Anonymous said...

Bahalol Barisan Neraka masih lagi bermimpi yang indah-indah bahawa rakyat menyokong mereka..

Bajet hebat la tu.. Puiii! Lebih hina daripada secebis daging khinzir..

Dalam ni lu berani lah.. Lu kan wira papan kekunci.. Berani lah ko tulis apa pun.. Sebab orang nak sekeh ko memang tak dapatlah.. Padahal lu tikus!

Anonymous said...

Amnonok dan Seks tidak boleh dipisahkan.. Semua ahli Amnonok kejenya membalun bosia kot.. Bodoh punya Amnonok..

Tu sebab blog ni bersama-sama Amnonok dalam satu jamaah zikir harian dia ialah:

1. Jubo Jubo Jubo
2. Liwat Liwat Liwat
3. Chinadoll Chinadoll Chinadoll

99 kali setiap satu, setiap hari, setiap masa..

Sebab deme pun lahir dari lubang kunyit mak deme.. Kesian Amnonok.. Lebih hina daripada seekor babi..

Anonymous said...

Macai ni cina babi ke???..tp klu melayu pun melayu makan babi lah!!...mcm Mat Sabu kata "Rela makan babi dgn cina babi'...!!!

Anonymous said...

waaa....

cayalah cacai anwar
gila hipokrit...
bila time korang cam binatang sial xdelak ko nak melalak bertamadun konon...

puihhh...perangai serupa anwar...
hidup kaum zaman nabi luth!

TANYALAH DIRI KORANG SENDIRI----KALAU BETUL ANWAR MELIWAT KORANG SHARELAH YER DOSA2 MELIWAT ITU..
KEBENARAN ITU SENTIASA ADA...BUTA HATI BUTA MATA.

Anonymous said...

Aku nsht kn macai bongok PR nihh!!!...Ko cium je juboq si Nuar tu mcm Si Gay cium ketiak dia!!!..kah3!

Mohd Khairul Bin Hamim said...

Cara awak cakap ni menunjukkan kematangan awak ye...

Anonymous said...

Dr Maza kata cari dulu 4 saksi, baru boleh cerita..

Kalau setakat video rekaan dari blog Papa Kedana tu, tak ku herankan pun..

Papa Kedana tak mau pulak reka video Jibbon dengan Ziana kat PD dulu? Keh keh keh.. Najis Mughalazah pun tak mampu nak explain, lagi mau cerita 7 dosa besar..

Pegiii daahhh! Nyontot jubo minah monggol yang kena bom tu pandailah dia..

Mohd Khairul Bin Hamim said...

Yg ko ni beria nau marah ni kenapa...?

Anonymous said...

Amnonok dan Seks tidak boleh dipisahkan.. Semua ahli Amnonok kejenya membalun bosia kot.. Bodoh punya Amnonok..

Tu sebab blog ni bersama-sama Amnonok dalam satu jamaah zikir harian dia ialah:

1. Jubo Jubo Jubo
2. Liwat Liwat Liwat
3. Chinadoll Chinadoll Chinadoll

99 kali setiap satu, setiap hari, setiap masa..

Sebab deme pun lahir dari lubang kunyit mak deme.. Kesian Amnonok.. Lebih hina daripada seekor babi..

Anonymous said...

asal zikir pulak di main kn nk gaduh ke nak cium ka korang punya pasal jagan amalan utuk org islam di permain kn

Anonymous said...

Pemuda PR ada Izzah, Rafizi, Surendran, dan lain-lain..

Pemuda Amporno ada KJ Gangnam Style..

Banyak beza tu..

Anonymous said...

ahli PKR dan bontot tidak boleh dipisahkan umpama anwar ibrahim dan lubang taik jantan ... hahahaha

Mohd Khairul Bin Hamim said...

Matang sungguh budak ni.....cakap cam bagus...tp hampeh....membuta tuli dan membabi buta...hebat kelahiran pr ni....hebat hebat....

Anonymous said...

Zikir orang Islam memang bagus.. Zikir khas puak Amnonok lain macam.. Chinadoll Chinadoll Chinadoll.. Liwat Liwat Liwat..

Anonymous said...

PR tak main bonton.. Amnonok main bontot..

Anonymous said...

Kau ni ISLAM ke? Sbb org ISLAM tidak menghina sebegini rupa. Kau penah lihat ke manusia lahir dr bontot ibunya. Nampak sgt tahap akal fikiran kau ni sgt rendah, sgt lemah. Apa hak kau nak halau org umno ni dr Malaysia. Kau siapa?

Aj

Anonymous said...

selamat tinggal nuar jubo hehe

cikgu det said...

Pengganas tajaaan dah berbaki tak sampai 10 orang, mr tuan n suva mesti puas hati dan berjaya halau ribu2...klu boleh mereka tak mahu pun kaum ni, kasi laga bah...

Melanau said...

http://melanausarawak.blogspot.com/ link bro..tq

Anonymous said...

modal umno hanyalah jubur dan sex. in sya allah, pakatan akan melangkah ke putrajaya kerana tak seorang pemimpin umno yg berani berdebat secara langsung di kaca tv.

bahang kekalahan bn amat dirasai. pembubaran yg asyik tertangguh petunjuk kukuh bahawa bn tidak akan mampu bertahan lagi. kuasa perlu diserah kpd rakyat.

pru13 : bn vs rakyat

Anonymous said...

Yang samseng umno mengacau majlis orang tu buat apa? Kan cari pasal namanya.

Dah tak dak kerja lain ke?

Anonymous said...

Kita kalau nak cari kebenaran, semua bukti yg ada kita kena selidik. Jangan disebabkan bila ada video je yg terkena orang sanjungan kita, kita ketepikan dan menuduh itu semua sebagai fitnah. Kita tonton, kita nilai. Itu keadilan yang sebenar.

Kalau video itu semua tulen, kita kena terima semuanya sebagai bahan bukti. Kita tak perlu hidup dalam penafian. Kalau asyik hidup dalam penafian, kita bimbang kebenaran yang kita perjuangkan takkan dapat ditegakkan kerana neraca pertimbangan kita yang sudah dipengaruhi oleh sikap kita yang prejudis dan berat sebelah.

Anonymous said...

Kesian,umngok menuju kehancuran.!!

Anonymous said...

Nak buat camne...dah pemimpin dia pun kaki bontot jadi anak buah pun zikirnye sama jer...belajar dlu xpandai suka panjat pagar...xblaja biologi la plak...tu yg dia igt kalo boss dia balas bontot bleh jadi zuriat pkr...kah3...nko tnya la boss nko nurul tu kua ikut mana...

Anonymous said...

Kah3...budak kaki bontot ni lagi yg bg komen...sambil taip komen sambil korek bontot pastu cium sbb nak tau bau...baik nko korek bontot khinzir belaan nko lagi baik sbb nko lagi hina dari najis khinzir tu...mcm n.ajissss......

Anonymous said...

Sama dgn lu la budak bontot...kasi taruk nam penuh la...baru bleh rasa kna sekeh...bkn stakat sekeh siap pijak perut kasi klua taik hijau....tp lu mmg rajin betandang blog ni yek macai bontot...hari2 lu pnya zikir bomtot...bontot...bgus...lu mmh ada harapan jd peminpin pgayR...sbb syarat dia mesti memuj bontot tiap2 hari...lu sudah belike poster gamba bontot kluaran terbaru boss lu....

Anonymous said...

Astaga.. org limpas (lalu) pun x boleh ka??

Bodoh juga pkr sabah nie.. besa la bah org limpas d sana bunyi eksos mesti berdengung.. kenapa juga terus mau pukul??

Len kali sebelum mahu pukul org.. ingat dulu negara kita ni ada polis buli la repot Polis.. jgn sembarang jak pukul. Toyol betul..

Belia benci parti keganasan rakyat (pkr)

Anonymous said...

Kenapala fallen angel (bekas2 org UMNO n BN) mesti dipercaya juga dan di undo? Sorry to say that PKR is ganas same with bersih 1 or 3 or maybe 2000 its the same.

Harap BN menang la d sabah.. n Malaysia coz tak mau fallen angel jadi pm

Anonymous said...

We hate Parti Keganasan Rakyat!!

Anonymous said...

Semoga umat Islam berjaya.. jgn disesatkan oleh mereka yg menjual agama dan mempermainkan agama..

Belia benci Gay lesbian. agama bebas dan Parti2 Politik yg bersifat kecelakaan kepada islam.

Anonymous said...

Jgn kita jadi mcm pembangkang. Semoga Barisan Nasional menang...

Anonymous said...

Tanya sama itu HUD HUD... nang botinang kui botikui...

MOHAMAD KELANA BIN MAT said...

Hidup PR!!!

Mohamad Kelana Bin Mat (sk Tg Apong) said...

Berkuburlah BE END!!!

Anonymous said...

Berkuburla pakatan gay..