Saturday, March 30, 2013

PRU Ke 13 Di Selangor Azmin Ali Paling PANAASS....!


9 comments:

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita terkini DAN PERCUMA www.freemalaysiakini2.com

Anonymous said...

panas bukan sebarang panas,panas kerana pemenang yang akan terus menang bersama pakatan rakyat.susah atau senang rakyat selangor akan tetap bersama pakatan rakyat.

Anak Jati Selangor said...

Pembangkang akan dijahanamkan di Selangor pd PRU 13. Talkin sedang dibacakan..

Anonymous said...

Puak pakatan ni memang x boleh dinasihat dah...baguslah kau pilih pakatan....klu pakatan terus diberi mandat di Selangor slps Pru 13 nanti....rakyat Selangor siapsedia la minum air dari logi kumbahan ye......

Anonymous said...

Setuju dengan Anak Jati Selangor, pembangkang di Selangor akan terus terkubur..kami cukup bahagia dengan kerajaan sekarang.

Anonymous said...

Dalang segala dalang..kaki main belakang...atas bawah belakang sama rasa...

Anonymous said...

ko sorang je la perasan nak menang lagi..
beribu lagi dah serik dah..kita tunggu Dan lihat..

Anonymous said...

Hamlau punya parti Amnonok.. Aku duduk Selangor elok aje, takde pun kerajaan nak rampas tanah ke, apa ke..

Bodoh bangang parti Amnonok ni.. Tak layak memerintah negara.. Keluar dari bumi Mesia ni! Buat menyemak je..

Anonymous said...

Serik apa kemendanya mangkuk? Ko ni bikin trouble lah.. Menyemak je ko dalam Selangor ni..

Kote pendek betul la ko ni.. Bodoh pulak tu.. Bukan sekolah tinggi pun...

Jangan kacau PR lah.. Lu jaga diri lu sudahlah.. Lu fikir macamana nak buat orang suka parti lu sudahlah, tak payah lah masuk sempadan orang, bodoh!