Sunday, March 17, 2013

Tersebaar Gambar Aksi Jijik Homoseks Anwar.... Video Klip "Ini Semua Fitnah Jijik UMNO..! "

Blog MIK dan mungkin keseluruhan rakyat sudah boleh meneka dengan tepat....

Anwar Ibrahim yang sedap menutoh lubang kunyit jantan, namun begitu jalan paling mudah ialah makhluk durjana bangsat ini akan tetap menyalahkan UMNO...!

Saksikan video klip ini...;

16 comments:

Anonymous said...

TANYA SAMA VIDEO SIAPA YANG DI TAYANG...

NANTI JAWAB VIDEO MESTILAH ANWAR SEX SONSANG...

YOU ULANG I MANTAT DUBUR YOU!!

Wahkahkahkahkah.......

Anonymous said...

Yang tayang lain orang tapi tuduh UMNO!!

Bakal PM Malaysia Pendubur Tegar!!

Nasihat aku untuk Mat Mat pencacai Pendubur Tegar dalam video yg bersalaman tu gi cuci tangan cepat2 takut kena jangkitan AIDS!!

Whkahkah........

Anonymous said...

Tuduh UMNO fitnah bernama Melayu Islam!!

Yang dalam video tu pulak Melayu Islam yg betcita2 tinggi unuk menjadi Perdana Menteri Melayu Islam Pendubur dan Pemaksiat Tegar di Dunia!!

Anonymous said...

Pendubur Tegar Malaysia Anwar Aljubs sudah di seiakan tetap di syurga oleh Kultus Syaitan PAS bertopengkan Agama Suci zislam.

Anonymous said...

Tanya sama Samsidar kenapa bertenggek...

Nanti jawab Samsidar Anwar nak kongkek...

Anonymous said...

Imam Baihaqi dr isnad yg sah :"Keterangan itu wajib atas yg mendakwa dan sumpah itu wajib atas yg ingkar (menolak dakwaan). (*) (**)

(*) Kitab Bulughul Maram,Bab menerangkan dakwaan & bbrapa bukti saksi.
(**) Kitab Fathul Mu'in, Bab Dakwaan @ tuduhan & Bayyinah @Alat Bukti

Nuar mesti saman atau tolak dakwaan dgn alibi. Jika x da alibi, mesti bersumpah. Persoalannya, kenapa tidak satu pun prkara yg dituntut dlm mmpertahankan diri dr dakwaan mngikut syarak dibuatnya? Jawab Nuar! Jawab!

Anonymous said...

Satu jawapan klise dan langsung tidak menjawab soalan wartawan. Susah sangat ke nak jawab soalan wartawan ? Saya rasa dah tiba masanya untuk Anwar mengemukakan bukti bahawa UMNO bertanggungjawab menerbitkan video lucah beliau. Jangan setakat tuduh jer tanpa mengemukakan bukti sahih.

Abang Man said...

Betol tu bro. Kalau setakat tuduh UMNO guna air liur jer. Nenek aku pun boleh buat.

Anonymous said...

Yg pergi jumpa jantan sendirian dalam bilek hotel ke kat aprtment ke ada UMNO yg paksa?
Yg pergi peluk loving mooving dgn Jantan Cikangrong ada UMNO yg paksa?
Yg pergi comolot dgn main lidah sekali dgn jantan Gay, macam couple merpati dua secoli ada kah UMNo yg paksa?
Yg pergi raba2 dan gentel2 kote Jantan Gay adakah UMNO yg suruh?
Yg pergi masukkan kote bengkok ke dalam lobang taik, lobang najis, lobng kunyit, lobang jubor Jantan Gay adakah UMNO yg memaksa?
Yg tembak berdas das air kote ke dalam lobang taik, lobang najis, lobang kunyit, lobang jubor jantan Gay ada kah UMNO yg paksa?
Jawap lah pertanyan wartawan, kenapa wartawan harus dimaki, dicaci, di herdik, ? Mereka hanya jalankan tugasan menyanyakan soalan? Berani kerana benar, bacul, takut, terkucil kucil kerana melakukan perbuatan terkutok lagi jijik.
Inilah Nuar Jubor, si Gay tua kutok, peliwat jijik lahanat yg bacul, barua lahanat Yahudi Zionist Neocons yg harus direjam sperti orang2 Haji merejam di Jamroh.
Yg sedar dan insaf, selamatkanlah diri dna keluarga, jauhi dari bersetongkol dgn Nuar Jubor yg sedang terkucil kucil dan Fuckaton yg takde berkat malah bala an musibah. Janganlah merelakan diri dilaknat Allah kerana bodoh sombong dan bengap nak mampos. Selagi Nuar jubor measih belum bertaubat,masih comolot dan menjubor dan benda2 jijik lagi terkutok, selagi itu lah anda mendapat saham lahanat dari Allah.

bunga melor said...

blog malaysia waves pakatan kata seseorang telah dimakeupkan meyerupai aljubury.habistu bentuk badan cara berjalan serta gerak geri aljubury boleh ditiruke? memang sah adalah aljubury cuma suara mereka mengerang dlm bilik aje belum kami dengar lagi..ingat senangke nak cari pelanduk 7sekawan dlm dunia ni.kalau tanya shamsidah pun beliau akan berkata itulah aljubury skandal beliau.kalau tanya orang bukan melayu dap,mca,mic pun mereka akan berkata itulah aljubury.hanya orang melayu pkr dan pas sahaja yg menafikannya.terlalu banyak membacapun boleh stress ayuh kita nyanyikan lagu ini [tanya sama katil,apa sebab goyang.nnti jawap katil,ayam dan sotong mengerang]lalalalllaa.

Anonymous said...

..biaq pi lah diorang nak speculate.. hehe.. nanti keluar versi video tentu depa semua kancing gigi.. taqbir!..

Anonymous said...

..btw mana pi 4 5ekoq jeneral pencen yg duk bising2 tu huh?.. awat depa tak terima intel pasai aljuburi yg suka berjubuq.. hehe.. jeneral 1sen tak guna betol la.. taqbir!..

Anonymous said...

Satu soalan Dato Seri...
Satu soalan Dato Seri...

Dato Seri sontot pungkok dia ka
Dia sontot pungkok Dato Seri

madu3 said...

hahahuhu..u jolok i..i jolok u..hehehe

Anonymous said...

kalau kaki sontot macam mana pun nak sontot juga. bala dah jalan oi nuar, taubatlah. dalam video tu memang kau! siap tak tau oi... dari dulu dah biasa punya kerja

Anonymous said...

oi jambu-jambu iring si kaki jubur ini. taubat oi. jangan sebab politik nanti mampos jadi babi