Sunday, March 10, 2013

UPDATES Lahad Datu - Ayuh Kita Turun Beramai Ramai 15 Mac Di Masjid Negara "PERHIMPUNAN ANWAR DALANG LAHAD DATU"

Anwar Makhluk DURJANA...!

Anwar Dalang Krisis Pencerobohan Lahad Datu sehingga menyaksikan lapan anggota keselamatan kita gugur, terkorban....!!

Ayuh... JOM kita turun beramai-ramai untuk sertai perhimpunan ini, difahamkan waris keluarga anggota keselamatan yang terkorban juga akan turut sama. Kita dengar luahan hati mereka...

TARIKH  :  15 Mac 2013 [Jumaat]

TEMPAT  :  Masjid Negara Kuala Lumpur

Selepas solat Jumaat..... Hadirlah beramai-ramai, sebaarkaaan...!

10 comments:

kluangman said...

Wit..takut takut kena saman ke...

Satu org kena saman 1 juta...

Kalau 1000 org turun demo..... semua anwar saman....

Wow Kay a Kay a kaya

AWAS said...

Perhimpunan ni baik tetapi rasanya kurang sesuai diadakan di masjid negara.klu diadakan di dataran merdeka mungkin lg sesuai.ini pendapat saya sahaja.....

AWAS said...

Perhimpunan ni baik tetapi rasanya kurang sesuai diadakan di masjid negara.klu diadakan di dataran merdeka mungkin lg sesuai.ini pendapat saya sahaja.....

Anonymous said...

di tempat kerja saya ada gak dua tiga orang yang sokong "anu"war ni..tapi bila saya tanya tentang keluar mengundi diorang kata "kami tak pernah keluar mengundi pun..." saya seru semua rakyat Malaysia kita keluar mengundi PRU13 ni...kita rakyat yang tak banyak hal ni akan terus menyokong kerajaan sedia ada.

Anonymous said...

Salam. Aku cadang tambah sikit aturcara, buat solat hajat, baca Yaasin dan Tahlil supaya Allah Taala tunjukkan dalang disebalik pencerobohan ini. kalau boleh satu negara buat upacara yang sama,, surenya ada orang yang tak senang duduk... Satu negara bro... tolong kempen para blogger.. kita buat satu malaysia,, kita ajar siapa yang nak sangat hauru-hara ini bagi dia juga huru hara pemikirannya...

Anonymous said...

Aku tambah sikit kalau sesuai..dalam solat hajat mohon Allah musnahkan musuh2 Negara termasuk dalang2 yg memang dah jadi musuh Negara secara 'baling batu sembunyi tangan'....Allahuakbar!!!!!

editor.aidc@yahoo.com said...

salam. laman AIDC kena hack jam 9 malam, 10. Kerja-kerja pemulihan akan mengambil masa sehari dua sebelum dapat beroperasi seperti biasa.

http://mindaaidc.wordpress.com/2013/03/10/aidc-kena-hack-sebab-dedah-bukti-pertemuan-anwar-misuari/

Editor AIDC

Anonymous said...

Malaysian Insider sedang memburukkan nama negara dengan mengambil berita yg belum tentu sahihnya.

Yahoo Jadi tukang canang: http://my.news.yahoo.com/filipino-refugees-claim-of-police-brutality-in-sulu-035514029.html

Ramai tukang komen yg kononnya polis zalim, bersungguh-sungguh betul musuh-musuh ini bekerja untuk menjahanamkan Malaysia.

Beginilah agaknya caranya puak-puak jahanam ni buat kat Arab sana dulu tu, melaga-lagakan orang sampai ranap berapa banyak negara.

Anonymous said...

Jadi bilionaire la si Nuar ni...

Anonymous said...

Di syorkan semoga mereka2 yang pergi solat hajat, doakanlah dalam hati masing2 agar Allah tunjukan kebenaran siapakah dalang di sebalik peristiwa Lahad Datu. Dan mohon pada Allah agar di hancurkan riwayat mereka2 itu dengan penuh azab.