Sunday, March 10, 2013

UPDATES Lahad Datu - Beratus ratus Laporan Polis Terhadap Tein Chua Untuk Apa...??

Semenjak tercetusnya peristiwa Naib Presiden PKR mencaci hina anggota keselamatan yang pergi berjuang mempertahankan tanahair di Lahad Datu, kemarahan rakyat ditafsirkan dengan membuat kenyataan rasmi dan paling meriah ialah program membuat laporan polis.

Hampir diseluruh negara membuat laporan polis dari pelbagai pihak.... Hari ini, sudah beratus-ratus laporan polis dibuat tetapi apakah tindakan selanjutnya...?

Tein Chua masih belum ditahan, disoalsiasat..., apa lagi mahu didakwa...!

Dua malam yang lalu Tein Chua dilihat relax saja saja pergi minum teh tarik , bersembang dengan krew Astro di salah sebuah restoran mamak sekitar Lembah Klang. Beliau memandu seorang diri tanpa ditemani sesiapapun...

Bilakah pihak berwajib mahu bertindak...?

Sent from Yahoo! Mail on Android

35 comments:

Anonymous said...

Kenapa tak ada sorang pun yang berani ambil peluang untuk pukul apek ni - tak perlu bunuh cukup sekadar kudungkan sebelah tangan atau kaki...

Anonymous said...

mohon di sunat 'anu'nya dgn pedang sulu :)

Anonymous said...

Inilah pelik ribuan laporan polis telah dibuat ngapa tiada tindakan yang dibuat.
Paling tidak mereka2 ini dipanggil untuk siasitan awal.
Harap dipercepatkan termasuklah pihak AG.
Ini issue sensitif.
Harap tindakan yang setimpal dikenakan.

Anonymous said...

Dulu anak Cina ini cuma menjerit jerit tepi jalan di tepi longkang sekitar KL...PRU 12 dia di angkat jadi ahli Parlimen lalu tocang nya semakin tinggi dan melampau...siapa yang pilih budak ini jadi ahli Parlimen...kawasan mana ???? kalau tahu sendiri mau ingat!

Matahari said...

Nama kawasan parlimen pun Batu, kepala pun kepala Batu, perangai?

Anonymous said...

ke
melayu
dah
kena
beli?

sedey

mie jb

Anonymous said...

Babi ni lupa yang dia boleh jalan sorang lagi duduk kena teh tarik dengan selesa disebabkan keadaan keselamatan Malaysia yang baik

Anonymous said...

Pengundi2 Parlimen Batu - inikah YB calon yang anda semua pilih. PRU13 campak YB begini kedalam longkang.

Anonymous said...

Apa TUJUAN orang ramai buat repot ke atas puak yang kalis undang2 ini..tujuannya adalah nak abiskan Ketsa A4 polis it aja..NATO ..no action talk Only hehe

Anonymous said...

Dia tak kisah pun sebab kat Batu tu ramai pengundi bangsa dia. Lagi dia bantai lagi popular dia. Lagi kita benci, lagi kuat sokongan pada dia.

Anonymous said...

u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!

letak jawatan la wei...

Anonymous said...

u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!

letak jawatan la wei...

Anonymous said...

u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!

letak jawatan la wei...

Anonymous said...

u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!

letak jawatan la wei...

Anonymous said...

u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!

letak jawatan la wei...

Anonymous said...

u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!

letak jawatan la wei...

Anonymous said...

u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!

letak jawatan la wei...

Anonymous said...

u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!

letak jawatan la wei...

Anonymous said...

u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!

letak jawatan la wei...

Anonymous said...

u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!

letak jawatan la wei...

Anonymous said...

pikir pakai akal bukan kepala lutut...sedih dgn melayu emosinal.walau mata celik tp buta hati...

Anonymous said...

u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!

letak jawatan la wei...

Anonymous said...

u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!

letak jawatan la wei...

Anonymous said...

u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!

letak jawatan la wei...

Anonymous said...

u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!

letak jawatan la wei...

Anonymous said...

u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!

letak jawatan la wei...

Anonymous said...

u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!

letak jawatan la wei...

Anonymous said...

u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!

letak jawatan la wei...

Anonymous said...

u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!

letak jawatan la wei...

Anonymous said...

u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!

letak jawatan la wei...

Anonymous said...

u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!

letak jawatan la wei...

Anonymous said...

u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!

letak jawatan la wei...

Anonymous said...

u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!

letak jawatan la wei...

Anonymous said...

u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!

letak jawatan la wei...

Anonymous said...

u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!
u ulang i amaran...!

letak jawatan la wei...