Saturday, March 9, 2013

UPDATES Lahad Datu - Lanun Lanun Sulu Sahkan Anwar Bayar Bapa Saiful RM 1 Juta....! WOW..., Wang Besar, Waang Bessaarrr

Cuba kita imbas balik kisah bapa si Saiful ni......, Azlan Mohd Lazim.

Saya difahamkan dia bercerai dengan mak Saiful dan sejak itu anak itu telah dijaga oleh ibunya. Kemudian selepas ibu Saiful meninggal dunia, Azlan tidak pernah menjaga anaknya itu dan tidak pernah pedulikan Saiful.

Tiba-tiba selepas dia mendengar Saiful bekerja dengan Anwar Ibrahim selepas PRU 2008 dan ketika itu mereka dah menang banyak negeri serta ura-ura Anwar akan menjadi PM pada 16 September 2008, tiba-tiba Azlan Mohd Lazim rapat kembali dengan Saiful. Di situ pun sudah boleh nampak dia seorang yang oppurtunist..... 

Kemudian apabila Saiful diliwat dengan tak semena-mena dia menjadi seorang bapa yang prihatin. Malah dia mengakui dia sentiasa dilihat berdamping dan bersama dengan anaknya semata-mata kerana kasih seorang ayah yang memberi sokongan moral kepada anaknya. 

Kasih seorang ayah apa ke bendanya kalau dulu tak jaga anak pun ?
 
Lima tahun dulu dialah yang berada di sebelah Saiful sewaktu Saiful bersumpah laknat dalam Masjid. Selepas Saiful bersumpah dia lah yang pertama memeluk Saiful. Hari ini dia kata itu semua bohong....

Setelah Mahkamah membebaskan Anwar awal tahun 2012, ketika itu banyak pihak yang tidak berpuashati mendesak Peguam Negara agar memfailkan rayuan termasuklah bapa Saiful sendiri.

Malah dia sendiri turut melahirkan rasa kecewa dengan kenyataan Majlis Peguam yang ketika itu menyarankan agar Peguam Negara tidak mengemukakan rayuan. 


Beberapa bulan lepas kami telah mendengar cerita bahawa orang-orang Anwar Ibrahim sedang memburu Saiful dan ahli keluarganya untuk tampil membuat pengakuan bahawa kejadian liwat yang berlaku ke atas Saiful adalah konspirasi yang dirancang oleh Datuk Seri Najib.

Kemudian cerita tersebut lenyap begitu sahaja....

Lebih kurang 3-4 minggu yang lepas., maaf saya tak ingat tarikh yang tepat tetapi jika tidak silap saya ianya dalam minggu pertama bulan  Febuari 2013.., baca seterusnya, klik SINI

25 comments:

Anonymous said...

Lahad datu,
Khalimah Allah,
Anak kata melayu kena benarkan murtad,
anak kata LGBT adalah hak asasi, kalau tutuh jantan ditempat awam boleh ditangkap, kalau tutuh dalam bilik xboleh, hak asasi walaupun yg mengatahui dok tutuh itu Nik aziz,
Nuaq lancar buku hina Islam, buku oleh Mj Akhbar,
banyak lah isu bang Non yang Allah pertontonkan kepada kita.

banyak lagi isu nuaq nak tutup, kalau lah dia boleh bayar kesemuanya untuk tutup isu ini.

Anonymous said...

Seorang bapa akan melakukan apa saja demi keselamatan anak dia. Mungkin Azlan tidak tergamak memperjudikan nyawa anak yg dikasihinya dgn ancaman serta ugutan serta tıdak sanggup lagi dgn cacian serta cercaan ke atas beliau sekeluarga. Bagi menjamin keselamatan anaknya serta menghentikan cacian serta cercaan tersebut, hanya beliau sahaja yg menanggungnya.

Anonymous said...

Apa yang dilakukannya, hanay beliau sahaja yang tahu. Bertahun-tahun belian bersabar menerima segala macam bentuk cacaian, hinaan, makian serta cercaan daripada pihak-pihak tertentu. Beliau sebagai seorang ayah tidak tergamak membiarkan anak kandungnya berhadapan dgn ancaman serta ugutan yg sedikit tidak merunsingkan fikirannya. Biarlah org nak kata apa saja, tetapi sebagai seorang ayah, keselamatan dan nyawa anaknya adalah yg paling utama dan tidak akan dapat ditukar ganti.

Anonymous said...

Cai-cai akan meraung terus . Fitnah mereka terhadap DSAI telah memakan diri Najib Alduburi. kua kua kua

Anonymous said...

Kami tetap berpegang pada tuduhan Mat Sabu pada 1997 yg membawa gelaran Al Juburi serta dakwaan Karpal Singh yg mendakwa mempunyai bukti akuan bersumpah Azizan yg di liwat oleh DSAI juga pada 1997. Tak kan Mat Sabu yg alim orgnya serta warak perwatakannua selain merupakan seorang pemimpin sebuah Parti Islam sanggup melakukan fitnah yg sebegitu dahsyat. Sudah tentu beliau mempunyai bukti yang kuat sebelum memberikan gelaran Al Juburi. Juga Karpal Singh, beliau tidak akan sanggup membuat fitnah sebegitu hina dengan imej serta sikap yang begitu profesional selain pengamal undang-undang tersohor tanah air. Maka ada sesiapa yg sanggup mangatakan semua itu fitnah?

Anonymous said...

Adakah gelaran Al Juburi kepada DSAI yg diberikan oleh Mat Sabu serta dakwaan punya bukti liwat oleh Karpal Singh pada 1997 dulu juga fitnah belaka?????.

Anonymous said...

Azlan tidak menuduh DSAI meliwatnya, tetapi Syaiful yang merupakan mangsa liwat DSAI mengikut lapuran yang dilakukannya sendiri. Bukan sahaja syaiful, Mat Sabu dan Karpal singh pun pernah mendakwa bahawa DSAI adalah peliwat. Apa.... tak percaya ka pada Mat Sabu dan Karpal Singh. Mereka adalah bakal menteri jika PR berjaya memenangi PRu13 nanti yang mana Hudud, Ngara Islam dan Kpimpinan Ulama tidak terdapat dalam Manifestonya.

Anonymous said...

Pemenangnya ialah..... NAJIB ALDUBURI
kerana menyontot dubur Altantuya.

Anonymous said...

Chandra, Ezam, Nalla, Eskay, Zul Nordin , Zaharain, Fairus, Zamil dan seumpanya semua tahu siapa DSAI yang sebenarnya kerana mereka pernah rapat dgnnya. Mereka semua juga pernah tidak mempercayai dakwaan Mat Sabu serta Karpal Singh tetapi akhirnya mereka kesal kerana tidak mempercayainya lebih awal. Sekian terima kasih

Anonymous said...

Altantuya tiada bukti dan saksi, tetapi Chaina Doll ada bukti video yang telah disahkan ketulenannya oleh pakar Korea (negara pengeluar Hyundai dan Samsung) serta pakar dari US (negara yg sinonom dgn Apple, Iphone, Microsoft, Boeng, Mcdonald Doughlas dan sebagainya). Saksi pun ada iaitu Eskay yg merupakan sahabat baiknya. Sehingga kini jam Omega masih gagal dikemukakan di hadapan Khalayak dan bapa Altantuya juga telah confirm DS Najib tak terlibat.

Anonymous said...

Tuduh tanpa bukti, hanya gambar yg disuper imposekan dgn mutu yg amat rendah tanpa disahkan oleh mana-mana pakar. Tetapi bukti yg disahkan oleh pakar antarabangsa tidak diterima. Kalau main tuduh tanpa bukti saksi dan bukti yg kuat, macamana nak bawa ke mahkamah untuk diadili. Nasib baik kerajaan melalui PDRM dan ATM memikirkan dulu impact undang-undang antarabangsa dalam menangani isu pencerobohan di Sabah. Kalau main langgar jer, sure akan timbul masalah yg memungkinkan kuasa luar masuk campur seperti yg cuba dilakukan oleh Al Gore, IMF dan terkini Senator Kangaroo Nick Xenophon. Tapi jika tidak diundang, mereka tak akan berani nak campur urusan negara lain.

Anonymous said...

Semakin lama ceramah Pakatan Rakyat semakin lesu. Mungkin depa dah terlalu letih dgn demo sana-sini sejak era reformasi lagi. Rush sana, demo sini konon kerajaan zalim, tapi negara tetap aman dan rakyat bebas ke sana-sini dan berbuat apa saja selagi mematuhi perturan dan ndang-undang yang termaktub dalam perlembagaan. Malahan terdapat pendatang dari Indonesia, Bangladesh, Pakistan dan sebagainya hidup mewah dan kaya di Malaysia. Yang malas akan terus ketinggalan dan yang sanggup berusaha serta merebut peluang yang disediakan oleh kerajaan aka tetap berjaya. Cuma yg ta berjaya selalu tak puas hati dan cemburu dgn kejayaan pihak lain dan sering menyalahkan org lain di atas semua masalah dan kegagalan mereka.

Anonymous said...

Engko ajelah yg percaya sumpah sikeling
paria.!!!

Anonymous said...

Najib Alduburi takutlah untuk saman PI Bala tu. Takut banyak lagi kesundalan Najib Alduburi akan terbongkar

Anonymous said...

Takebeer!!!
Takebeer!!!
Takebeer!!!


Tanya sama pungkok, apa pasal goyang
Nanti jawab pungkok, Anu yang hantam

Anonymous said...

Tanya sama Altantuya apa sebab sakit,
nanti jawab Altantuya , Najib yang sontot

Anonymous said...

..aljuburi maseh belum berani bersumpah lahanat sungguh.. vindicated amendernya.. saiful istiqamah.. liwat tetap liwat.. taqbir!..

..pls upload pc aljuburi kalau ada.. ttg kenyataan bapa saiful yg terbaru ini.. nak tgk sgt mcm mana reaksi serta muka aljuburi sewaktu merasakan diri vindicated konon.. nak juga tgk reaksi dia bila reporter tanya soalan.. boleh dia cool mcm saifol ka.. taqbir,..

Anonymous said...

..nak jugak tgk reaksi bai lumpoh peguam aljuburi.. byk yg bai lumpoh tau pasal aljuburi.. keterangan2 dlm sessi tertutup semasa kes saiful juga tentunya sgt graphic & explicit.. saiful berani disoal jawab bkn mcm aljuburi yg memilih untuk hanya membaca kenyataan bertulis.. ngapa aljuburi yg suka berdebat tak mahu disoal jawab dlm mahkamah.. mengapa aljuburi tak berani memberikan sample dna?.. hmm

Anonymous said...

pencacai PR dah tinggal spesis-spesis tak pas sekolah....tinggal yg bodoh bodoh piang aje!!

Anonymous said...

Samanlah PI Bala kalau berani
Najib Aljuburi takutlah tu.

Anonymous said...

Cai-cai UMNO tak kasihan ke bagaimana pedihnya Altantuya disontot oleh Najib. Cai-cai asyik menjaga keseronokkan Najib Alduburi saja

Anonymous said...

Berlaku penetrasi ke dalam dubur Saiful, kata hakim. DNA lelaki Y.

Anonymous said...

..tentu sudut penetrasi yg berlaku bengkok sedikit..

Safii said...

Apakah air mani itu milik blogmaster?

Anonymous said...

Tanya sama nuar , apa pasal bengko,
Nanti jawab nuar, kena bantai dengan mangkok.