Tuesday, March 5, 2013

UPDATES Lahad Datu - Melayu Ini Namanya Hanafi, Dia Kata Polis Yang Mati Di Lahad Datu Bodoh Sebab Pergi Bunuh Diri...!

Anak siapalah ini...?

Malang sungguh mak bapak kau dapat anak otak udang, tak ada hati perut langsung mengeluarkan kata kata yang bahalul tidak berperikemanusiaan..

Lulusan Universiti Teknologi Malaysia, berasal dari Kelantan, anak muda bernama Mohamad Hanafi ini dengan penuh biaDAP menulis di facebooknya bahawa anggota polis yang pergi bertugas di Lahad Datu sebagai BODOH...

Tambah Hanafi lagi, kematian anggota polis disana tidak boleh kita angkat sebagai WIRA kerana mereka pergi bunuh diri..!

Inilah produk yang dihasilkan oleh Naib Presiden PKR, Tein Chua.

Kepada ahli keluarga dan sahabat handai mangsa-mangsa korban Lahad Datu, semoga anda berpeluang untuk bersemuka dengan Mohamad Hanafi ini dan apa seterusnya..? Terserahlah....

73 comments:

Anonymous said...

memang betul pon ape yang dia cakap.

Kerismudin must go!!!!

Anonymous said...

hahaha...xpelah dia nak ckp pe...sbb bukan dia yg tentu kan syurga bg org lain...dan blum tentu lagi nasib dia bila dia mati.....org2 mcm2 ni yg akan lari selamat kan diri bila darurat ...sbb apa ...hanya berani pada kata2

Sepatu Timur said...

Mohd hanafi ni mmg sial, bangsat, elok tembak jer org mcm ni...ank haram

Anonymous said...

Aku doakan yang terbaik untuk mamat ni. Semoga mamat ni bahagia di dunia dan di akhirat. X perlu la kita bertekak dgn org yang kurang berakal serta berfikiran dangkal mcm mamat ni. Masuk U belum tentu semua benda mamat ni tau..

Anonymous said...

memang anak sundal

Sepatu Timur said...

Mohd hanafi ni mmg bangsat, elok tembak jer org mcm ni..simpan pn x guna satu sen...

Anonymous said...

anak haram bdak kecik ni....

mak bapak dia main ikut jubo dulu baru hasilkan dia....

sbb tu pemikiran mcm nuarr jubo...

nasib baikkk aku tak dak kat utm...

kalu aku ada kat sana aku dah cari budak kecik ni....

aku nak tgk dia pakai helmet lepas tu boleh tak dia selamatkan muka dia dari penumbuk aku...

harkkkktuihhh.... baruaaa...

Anonymous said...

BUDAK NI KLON MAT SABU SAMA-SAMA TAK CERDIK DAN BEROTAK LEMBU...INGAT DULU MAT SABUN MENGIKTIRAF KOMUNIS DAN MAT INDERA HERO....DAH SAH DUA EKOR NI SAMA-SAMA TOLOL....DAH DIA DAH SAH KLON MAT SABUN.

Anonymous said...

BODOH Stupid Ass. Kalu polis pegi merisik dengan pakai kevlar vest or steel helmet, dari jauh lagi musuh dah tahu itu polis.....Bahlol. Itulah risiko yg terpaksa Polis ambil w/pun nyawa terkorban.

Komen2 Bangang tolong jgn siarkan.

Kerisbengkok (yg hentam Chinadoll) must go!!!!

Anonymous said...

specis keluaran nik aziz dia ni. mulut sama longkang dgn nik aziz. kalau duduk dlm kereta kebal pun kalau ditakdirkan kene tembak, nak kata apa. semuanya qada dan gaqar Allah swt. mcm Insp. Zulkeffli tu dia kene tembak kat dahi, setelah terpedaya dgn tipu helah pengganas yg angkat bendera putih. hangg tak dak disana mcmana boleh kata mcm tu. kalau byk lagi lulusan univ mcm ni, maka jahanam la negara. univ di ajar supaya ada analytical thinking bukannya jadi totok dan blient followers. analisa maklumat dgn hati yg ikhlas bukan main sembrono ikut ckp pemimpin politik.

kesiann negara ada produk begini.

Anonymous said...

aku akan carik mamat nih...!

lumat ko aku kerjakaaannnn, tunggu la

Anonymous said...

BRO...Biarlah budak ni. Aku rasa ni budak kurang oksigen dalam otak dia. Dia pun tak paham apa dia cakap. Lagi pun dia ni spesis burung unta...otak lebih kecik dari mata dia.

Anonymous said...

pemyokong tegar pakatan rakyat..sokong membabi buta..perangai cam babi..

Anonymous said...

Ini semua jenis orang Islam akhir zaman yang disebutkan oleh Rasullulah s.aw. didalam hadis. Jenis macam ini memang tidak boleh diharapkan untuk mempertahankan tanah air....mereka adalah orang orang cintakan dunia dan takut mati.

Salah ibu ayahnya yang tidak beri didikan Islam...jenis macam ini memang banyak dalam PKR dan ramai juga dalam PAS.

Anonymous said...

mohd hanafi ni memang sial anak haram, beranak keluar ikut jubur..!!

Anonymous said...

Mungkin saya terlepas pandang, tapi kebanyakan gambar disiarkan adalah gambar penganas lanun yang telah mati. Gambar anggota polis yang syahid kebanyakan yang telah diletakkan kedalam keranda. Ada satu gambar menunjukkan gambar 2 anggota polis yang telah dibaringkan, kaki telah diluruskan dan tangan telah diletakkan keatas badan dan kepala ditutupkan tapi masih dalam pakaian perang. Jadi mungkin helmet dan baju kalis peluru telah dibuka? Saya rasa tak adil untuk memberi komen kalau kita tidak ada cerita menyeluruh. Mungkin si Mamat ni tengok polis berkawal kat kampung dengan pakaian tertentu terus buat andaian yang pergi perang pun berpakaian demikian... Ni lah bahana mulut laju dari otak, jadi otak terus jatuh kat lutut dan terus terlekat kat tapak kaki.

Anonymous said...

HISHAMUDIN & TANSRI ISMAIL LETAK JAWATAN SEGERA...!!

Anonymous said...

Budak tu tentu produk keluaran sebuah parti yg terkenal dengan mulut longkang penuh tahi.Lebih baik diam kalau tak tahu apa-apa.

Anonymous said...

HISHAMUDIN & TANSRI ISMAIL LETAK JAWATAN SEGERA...!!

Anonymous said...

HISHAMUDIN & TANSRI ISMAIL LETAK JAWATAN SEGERA...!!

Anonymous said...

HISHAMUDIN & TANSRI ISMAIL LETAK JAWATAN SEGERA...!!

Anonymous said...

HISHAMUDIN & TANSRI ISMAIL LETAK JAWATAN SEGERA...!!

Anonymous said...

HISHAMUDIN & TANSRI ISMAIL LETAK JAWATAN SEGERA...!!

Anonymous said...

HISHAMUDIN & TANSRI ISMAIL LETAK JAWATAN SEGERA...!!

Anonymous said...

HISHAMUDIN & TANSRI ISMAIL LETAK JAWATAN SEGERA...!!

Anonymous said...

HISHAMUDIN & TANSRI ISMAIL LETAK JAWATAN SEGERA...!!

Anonymous said...

HISHAMUDIN & TANSRI ISMAIL LETAK JAWATAN SEGERA...!!

Anonymous said...

HISHAMUDIN & TANSRI ISMAIL LETAK JAWATAN SEGERA...!!

Anonymous said...

HISHAMUDIN & TANSRI ISMAIL LETAK JAWATAN SEGERA...!!

Anonymous said...

HISHAMUDIN & TANSRI ISMAIL LETAK JAWATAN SEGERA...!!

Anonymous said...

HISHAMUDIN & TANSRI ISMAIL LETAK JAWATAN SEGERA...!!

Anonymous said...

HISHAMUDIN & TANSRI ISMAIL LETAK JAWATAN SEGERA...!!

Anonymous said...

HISHAMUDIN & TANSRI ISMAIL LETAK JAWATAN SEGERA...!!

Anonymous said...

HISHAMUDIN & TANSRI ISMAIL LETAK JAWATAN SEGERA...!!

Anonymous said...

HISHAMUDIN & TANSRI ISMAIL LETAK JAWATAN SEGERA...!!

Anonymous said...

HISHAMUDIN & TANSRI ISMAIL LETAK JAWATAN SEGERA...!!

Anonymous said...

HISHAMUDIN & TANSRI ISMAIL LETAK JAWATAN SEGERA...!!

Anonymous said...

HISHAMUDIN & TANSRI ISMAIL LETAK JAWATAN SEGERA...!!

Anonymous said...

HISHAMUDIN & TANSRI ISMAIL LETAK JAWATAN SEGERA...!!

Anonymous said...

HISHAMUDIN & TANSRI ISMAIL LETAK JAWATAN SEGERA...!!

Anonymous said...

HISHAMUDIN & TANSRI ISMAIL LETAK JAWATAN SEGERA...!!

Anonymous said...

HISHAMUDIN & TANSRI ISMAIL LETAK JAWATAN SEGERA...!!

Anonymous said...

HISHAMUDIN & TANSRI ISMAIL LETAK JAWATAN SEGERA...!!

Anonymous said...

HISHAMUDIN & TANSRI ISMAIL LETAK JAWATAN SEGERA...!!

Anonymous said...

HISHAMUDIN & TANSRI ISMAIL LETAK JAWATAN SEGERA...!!

Anonymous said...

HISHAMUDIN & TANSRI ISMAIL LETAK JAWATAN SEGERA...!!

Anonymous said...

HISHAMUDIN & TANSRI ISMAIL LETAK JAWATAN SEGERA...!!

Anonymous said...

HISHAMUDIN & TANSRI ISMAIL LETAK JAWATAN SEGERA...!!

Anonymous said...

HISHAMUDIN & TANSRI ISMAIL LETAK JAWATAN SEGERA...!!

Anonymous said...

HISHAMUDIN & TANSRI ISMAIL LETAK JAWATAN SEGERA...!!

Anonymous said...

HISHAMUDIN & TANSRI ISMAIL LETAK JAWATAN SEGERA...!!

Anonymous said...

HISHAMUDIN & TANSRI ISMAIL LETAK JAWATAN SEGERA...!!

Anonymous said...

HISHAMUDIN & TANSRI ISMAIL LETAK JAWATAN SEGERA...!!

Anonymous said...

HISHAMUDIN & TANSRI ISMAIL LETAK JAWATAN SEGERA...!!

Anonymous said...

Celaka punya budak....cuba kumpul info psl budak ni..sape2 yg kenal budak ni....tlg cite skit...bljr kt universiti konon...tpi otak bahalol...kurang hajar punya manusia..ni spesies munafik mcm tian chua la ni..universiti teknologi msia..tengokla student awk ni...

Anonymous said...

yg salah budak hingusan yg otak sewel tu...jgn la libatkan mak bapak dia pula....beradap la sikit oi..korang suka ka kesalahan korang di palitkan pada ibu bapa korang? mak bapak org baik2 & beramal soleh x semestinya anak mereka tu jadi anak yg soleh...sudah2 la menyalahkan ibubapa dia...

Anonymous said...

..hehe.. lahanat sekoq ni melayu kelantan.. apa la yg nak diharapkan sgt.. jenis moosidol keramat idop segan.. mampos takmau.. taqbir!..

pahang ku said...

Tuan..mohon linkkan blog pahangku.com Terima Kasih

Anonymous said...

Inilah anjing2 khawarij malaysia yg tetap dgn pendirian bhwa pakatan syaitan sentiasa benar walau apa jua yg dilakukn.

Anonymous said...

PLEASE REVIVE ISA FOR THE SAKE OF THE MAJORITY !

Anonymous said...

SETUJU......BACK TO ISA....PLEASE DATO SERI PM..

Anonymous said...

..tangkap semua petualang negara terutamanua aljuburi lanatullah.. bersama2 cina2 kapiaq dgn hindu2 pariah dogs.. taqbir!..

Anonymous said...

Jom belasah dia sampai lembek...kita tengok dia report polis tak?

Anonymous said...

MINTA JASA BAIK KAWAN2 SEKALIAN SEBARKAN...
kisah ttg MOHAMAD HANAFI yg di dakwa MENGUTUK POLIS yg terbunuh di lahad datu ialah FAKE ACCOUNT.
laporan polis ttg fake account ini telah dibuat oleh hanafi. kakak kepada hanafi adalah rakan baik saya di tempat saya mengajar. kakak beliau mohon jasa baik rakan2 FB dan sebarkan supaya tidak mpercayainya dan terus menyelar hanafi kerana hanafi telah teraniaya.

Anonymous said...

MINTA JASA BAIK KAWAN2 SEKALIAN SEBARKAN...
kisah ttg MOHAMAD HANAFI yg di dakwa MENGUTUK POLIS yg terbunuh di lahad datu ialah FAKE ACCOUNT.
laporan polis ttg fake account ini telah dibuat oleh hanafi. kakak kepada hanafi adalah rakan baik saya di tempat saya mengajar. kakak beliau mohon jasa baik rakan2 FB dan sebarkan supaya tidak mpercayainya dan terus menyelar hanafi kerana hanafi telah teraniaya.

Anonymous said...

Knp org nk sabotaj akaun dia?buat kenyataan akhbar br pecaya.da org serang kiri kanan baru gelabah puyuh.masa buka mulut xhengat dunia.takbur sgt

Anonymous said...

butohlah....

bile jadi hal mula la kata fake acc la, kena hack la

ko ingat kita nak percaya ke

Anonymous said...

TERLEBIH MAKAN BUDU KUT...KAN BUDU TU MACAM AIR LEMBAH KAT DAPUR YG SELALU ITEK MEYUDU....

Anonymous said...

alaa... sesiapa pun bole buat satu account dan tulis apa saja kelayakan atau kelulusan atau apa saje.. tulislah lulusan OXFORD bagai....sebab tuh otak pemikiran cam budak xsekolah...

Anonymous said...

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=278182685646195&set=a.177972702333861.38816.100003633986728&type=1&relevant_count=1
(siapa2 ade FB sila buka link nih)

Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman:

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ جَاءَكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَيَّنُوا أَنْ تُصِيبُوا قَوْمًا بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَى مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِينَ

“Wahai orang-orang yang beriman, jika datang kepada kamu orang fasiq membawa suatu berita, maka periksalah dengan teliti supaya kamu tidak menimpakan suatu musibah kepada suatu kaum tanpa mengetahui keadaan yang sebenar sehingga menyebabkan kamu menyesal dengan tindakan tersebut.” (Surah al-Hujurat, 49: 6)

Anonymous said...

Repairing Small Cracks in concrete Floors:
Determine the Damage. The estimate you receive will be based on the number of skips you need, what size
skip you want, and how long you plan to keep it. Read your warranty carefully, and you'll see that it probably doesn't cover walls with efflorescence.

Anonymous said...

A lot of people will state that more than 20,000 coffee houses are found in
Cairo. by October, 2001 the US moved on the Taliban in Afghanistan.
Among Pakistan newspapers, the best-studied papers are not always those
from the nation's capital. Historical documentation of UFO sightings goes as far back as the Egyptian Pharaoh Thutmose III, who reigned Egypt around 1504-1450 B. Decorated coffins became still more important in the First Intermediate Period (2181 2055 BC), when many tombs contained little mural decoration.

My web page ... egyptian newspapers

Anonymous said...

And just as I mentioned above that you simply came
across a large number of distinctive types of medicines, but still
you're in problems. Go here to instantly download Yeast Infection No More Book What precisely makes Yeast Infection No More Book unique is the degree of focus that is given to each and every aspect needed to attain permanent escape from candidiasis linked symptoms. It is also possible that if CLASS recipients are eventually enrolled in AHCCCS (Arizona's Medicaid program), AHCCCS will
benefit financially by receiving a share of the cash payment made by the CLASS program.
Some conditions affect basically one organ or tissue type, others are
more widespread. o - Strike a equilibrium between viewing 2-4 patients per hour.


Also visit my homepage; Celtomaniac