Friday, March 1, 2013

UPDATES Lahad Datu - Menteri KDN Kena Segera Bertindak Keatas Anwar...! Banyak Nyawa Orang Islam Sudah Melayang...

Bukan rahsia lagi...! Ini bukan zaman 80an dimana maklumat sukar untuk kita perolehi, sekarang sudah zaman IT dan segala maklumat dihujung jari....

Pihak Perisik Filipina melalui Inquirer News telah mendedahkan dalang sebenar disebalik peristiwa berdarah di Lahad Datu Sabah.

Menurut laporan tersebut, terdapat tiga kumpulan yang menjadi dalang pencerobohan di kawasan itu antaranya ialah Pakatan Rakyat yang diketuai oleh Anwar Ibrahim.

Laporan tersebut juga menyebut, seorang pemimpin utama Pakatan Rakyat di Sabah yang rapat dengan Anwar Ibrahim telah mengadakan pertemuan dengan pihak penceroboh serta menawarkan jaminan sokongan dari Pakatan Rakyat di Sabah.

Ini sekaligus membuktikan desas desus serta khabar angin tentang penglibatan pihak Pembangkang di Malaysia didalam pencerobohan di Lahad Datu bagi menggugat keselamatan negara...!!

Setakat ini, dua anggota keselamatan negara dilaporkan terkorban didalam pertempuran dengan penceroboh di tempat kejadian. Inspektor Zulkifli Mamat dan Sarjan Sabaruddin dari Unit 69 Komando telah terkorban setelah mengalami kecederaan parah akibat tembakan mortar musuh.

Kekacauan beginilah yang dikehendaki oleh pihak pembangkang didalam negara bagi menunjukkan bahawa Malaysia tidak selamat dan stabil dibawah pemerintahan BN.

Ini semua merupakan agenda terancang Pakatan Rakyat yang terdesak untuk merampas kuasa dari kepimpinan kerajaan.

Kini kita semua dapat saksikan sendiri bagaimana mahalnya harga yang perlu rakyat bayar untuk memenuhi tamak haloba makhluk bernama Anwar Ibrahim...!

Semata-mata mahu mencapai cita citanya sudah tercetus insiden Lahad Datu menyaksikan begitu banyak nywa melayang...! Nyawa yang terkorban adalah orang melayu beragama islam. Mungkin pada Anwar itu semua tidak penting kerana beliau mahukan undi bukan melayu...

Baca semula kisah diatas ini, klik SINI

18 comments:

Anonymous said...

jubo kau la nuarrr....

konek da terjuntaii dlm video ada ati nak hasutt otg...

nnt kalah p/raya ko juga yg terhegeh2 dtg jumpa najib mintak nyawa...

dgn umno juga la yg ko akan merayu2 supaya keluarkan lg dlm penjara lepas kene penjara kes liwat dgn saipul nnt..





Anonymous said...

ha'ahh motoii tu, lepas kalah pru13 nnt dtg merangkak2 jumpa umno merayu2 yg dia maki dan pitnah siang malam. harap umno rekodkan perangai anwar ni. jgn temakan lagi rayuan kedua dia. dgn paklah dulu boleh la nuar belakon, hantar ezam kata dah nak mati patah pinggang. suruh oerate cpat2kat klinik alpha jerman. padahal pergi sana menutuhh minah salleh.

Anonymous said...

pecat menteri KDN. lembap nk mampus. hangin aku dgn menteri sorang ni. mana kementerian dia duduk habis lingkup. spesis anwar. politik lebih.

Anonymous said...

ubah topik sat......tian chua dah bg bola tanggung pasal kes 2 komando mati syahid adalah mainan umno?.apa lagi....kasi smash laaa.....hehe...aku suka pakatan ni bg bola tanggung....peluang dah terbuka...kita seranggggg.....

Anonymous said...

anwar telah bertekad untuk menawan PUTRAJAYA walau dengan apa cara sekali pun.walau pun dia tak dapat sokongan dari rakyat malaysia.walau pun dengan cara PAKSA.dia[anwar]dah main TAK PEDULI lagi walau apa saja yang menghalangnya dia akan REMPOH[langgar] demi PUTRAJAYA.

Anonymous said...

ANUwar jubor, keturunan dia dan sekutu2 dia harus kite rakyat Malaysia kuborkan tanpa nisan ....tolak mrk semua ini krn sbb mrkla negara kite kini kucar kacir...

Anonymous said...

menteri amaran...! hampehhh
hisham ni pondan

Anonymous said...

Aku mnyeru Najib supaya jgn lagi lantik sepupu dia yang pondan jd menteri lagi...kalau ada jgk, aku rasa PAU nest round kita TUKAR Presiden parti...

Anonymous said...

kerismudin mana ader telo nak siasat anwar berahem....!!

Ahmad Albab said...

Apabila satu-satu kumpulan memasuki negara bersenjata terutama senjata berat mereka tidak datang untuk berunding. Mereka datang untuk berperang. Dalam keadaan genting seperti ini kenapa pihak kerajaan tidak memanggil veteran-veteran perang yang ada untuk memberi nasihat? Kita masih ada Tun Hanif Omar, Tan Sri Rahim Noor dan veteran-veteran yang pernah terlibat dengan penghapusan komunis.

Kenapa mesti menghantar pasukan baru yang tidak mempunyai pengalaman untuk menyelesaikan krisis ini?

Hishamuddin harus bertanggungjawab dan meletakkan jawatan dengan kadar segera jika sayangkan negara dan parti. Banyak kerosakan dilakukan oleh beliau sebagai Menteri Dalam Negeri sejak lima tahun yang lepas.

Beliau cuba menjadi hero dalam krisis ini tetapi sebenarnya gagal. Jika Xenophon yang tidak bersenjata dianggap bahaya boleh dihalau keluar dari Malaysia dan kenapa harus dibezakan dengan beratus-ratus orang dengan senjata berat yang boleh dibiarkan bertapak di Lahad Datu? Kementerian Dalam Negeri cuai menangani krisis ini dan menyebabkan anggota keselamatan terkorban.

Kenapa beratus-ratus orang bersenjata berat boleh melepasi sempadan negara? Di mana pasukan keselamatan berada ketika mereka menyusup masuk? Kenapa tidak digunakan kereta kebal atau kereta perisai untuk memasuki kawasan musuh? Kerajaan perlu mengambil tindakan bijak di dalam hal ini bukannya menyalahkan pembangkang.

Kesilapan membuat keputusan oleh Menteri memalukan negara. Terdapat banyak lagi soalan-soalan sensitif yang boleh saya kemukakan namun ianya boleh menjatuhkan kerajaan Barisan Nasional dan akan dijadikan modal oleh pembangkang.

Jadi, kepada Hishamuddin tolonglah jadi seorang lelaki buat pertama kalinya dengan meletakkan jawatan dengan segera. Anda adalah liabiliti kepada Barisan Nasional. Inilah masanya jika anda ingin menjadi hero.

Anonymous said...

Oh...hishamuddin AGAR AGAR...

Anonymous said...

sape yg nk percaya anuar neyh dalang..umno dah xdew modal kew??

Anonymous said...

patutnya dlm keadaan mcm ni,semua org kene bersatu hati...ni x,masing2 nk tunjuk die btl...yg sebelah pihak ckp bkn main berapi,nape ko xhtr org dr bhgn ko plak!!!!ckp je pndai,nk saman tu nk saman ni!!!!

Anonymous said...

With the ability to actually alter the texture and condition of the hair with clever and fashion-forward
hair styling products, Rusk Being products are sure to intrigue the hair product
lover in all of us. Habits die hard and whatever your regime has been in the past,
you do need to have a good look around at what is on offer for different hair types and textures.
It is designed for professionals so you know you're getting top performance.

Feel free to surf to my web blog :: hair products

Anonymous said...

With a 60 day maturity, turnips need to be in the ground by August 15.
And your shoes will not be tracking soil into the house.

In this same respect, mulch aids in the prevention of soil splashing onto plants.


Here is my webpage ... mulching

Anonymous said...

Deciding to buy online can result in a huge cost savings while providing you the best options for your hair care needs today.
Habits die hard and whatever your regime has been in the past,
you do need to have a good look around at what is on offer for different
hair types and textures. It is designed for professionals so you know you're getting top performance.

my blog hair products

Anonymous said...

What kind of favorable publicity do you think you'd get from a once-a-month letter in your local publication. It stands 2nd position in population around the world. This is where the online websites play quite a vital role. Connector: i - Phone 5 features built-in wireless syncing capabilities, inductive charging a la Palm Pre. Finer threads usually result in a much smoother and softer fabric.

Stop by my website egyptian newspapers

Anonymous said...

So there are many virtual airlines that you can choose from and be their management.

All of these issues add to the interest that can be produced about a site and this works for spots in this place and any place in the world.
In terms of sheer enjoyment, the Rollercoaster Tycoon series leads the pack.
If you are using your own clubs, clean it with a wet cloth at least
every 2-3 days. Unfortunately, the series has been dormant
for quite some time and there isn't any indication that it will be returning anytime soon.

Here is my web site: simulator