Saturday, March 9, 2013

UPDATES Lahad Datu - Nama Anwar Tetap Jadi Bangkai Busok Walaupun Guna Wang Besaaarr Suruh Bapa Saiful Divert Isu

GAGAL...! Iya Anwar gagal untuk alihkan isu sebenar...

Lapan anggota keselamatan terkorban, tujuh diantaranya adalah umat islam berbangsa melayu. Lapan keluarga kehilangan ayah dan suami...!

Tiba tiba bapa Saiful muncul untuk mencuci najis Anwar, salah satu usaha untuk rakyat Sabah memaafkan dosa dosa Anwar. Semuanya kerana Wang Besar.

Kenapa setelah 5 tahun, baru sekarang bapa Saiful mahu menjaja cerita kunuuunnya anak beliau telah dipergunakan. Nampak jelas bapa mangsa liwat yang bernama Azlan Mohd Lazim mengemis Wang Besar dan ianya cukup mudah untuk dilaksanakan kerana Anwar sanggup berbelanja demi kelangsungan politik kotor dirinya itu.

Kita juga boleh persoalkan kenapa Azlan berada disebelah anaknya sewaktu upacara melafazkan Sumpah Laknat didalam masjid...? Hanya kerana Wang Besar, seorang bapa sanggup dan tergamak untuk mempercayai Peliwat Tegar yang takut bersumpah..., sedangkan anaknya sendiri sudahpun bersumpah, malah ianya adalah Sumpah Laknat.

Dalam sidang akhbar di pejabat peguamnya semalam, Mohd. Saiful yang turut bersumpah dengan nama Allah menegaskan dia tidak akan sesekali berganjak daripada dakwaannya ke atas Anwar dan menyifatkan kenyataan terbaharu bapanya itu adalah akibat kerakusan politik Anwar.

Beliau juga percaya isu itu sengaja ditimbulkan bagi mengalih perhatian masyarakat daripada isu 'pengkhianat negara' berikutan kes pencerobohan pengganas Sulu di Sabah ketika ini.

Mohd. Saiful yang ditemani peguamnya, Zamri Idrus tampil tenang sepanjang sidang akhbar selama kira-kira 20 minit itu namun sesekali sebak terutama ketika menjawab soalan berkaitan tindakan mengejut bapanya, yang dikemukakan oleh ramai pemberita yang hadir.

"Kepada Anwar, bertaubatlah. Telah lima tahun saya bertahan dan berdiri teguh walaupun sukar. Saya pasti Allah akan balas apa yang saudara lakukan. Sungguh terdesak dan jijik sekali.

"Saya juga memberi amaran kepada Anwar, walaupun terdesak, jangan membabitkan bapa saya untuk memutarbelitkan keadaan dalam mencapai matlamat beliau dan walau apapun berlaku, saya yakin kepada Allah. Kebenaran tidak dapat dihapuskan walau apa sekalipun," katanya.

Keterbukaan Mohd. Saiful dan Zamri mengadakan sidang akhbar itu dengan turut menjemput media arus perdana serta portal-portal propembangkang nyata berbeza dengan sidang akhbar Azlan pagi ini yang dilakukan secara tersembunyi dengan menjemput hanya segelintir media pro Pembangkang.


Dalam sidang akhbar itu, Azlan antaranya memberitahu, dakwaan Anwar pernah meliwat Saiful merupakan satu fitnah, dan seterusnya tanpa semena-mena menyatakan sokongannya supaya Anwar dan pakatan pembangkang akan memenangi pilihan raya umum akan datang.

Sementara itu, Mohd. Saiful mendedahkan, sebelum tindakan mengejut bapanya itu hari ini, beberapa ahli keluarganya juga pernah didatangi beberapa pihak bertujuan mengganggu-gugat perjalanan kes liwat Anwar tersebut namun dia terpaksa merahsiakan nama ahli keluarga dimaksudkan.

Menurutnya, kali terakhir beliau bercakap dengan bapanya malam tadi melalui telefon dan dia langsung tidak membincangkan kes liwat tersebut dan selepas mendapat tahu mengenai sidang akhbar Azlan, telefon bapanya gagal dihubungi kerana telah dimatikan.

Oleh itu, Mohd. Saiful merayu Azlan untuk kembali ke jalan yang benar kerana bapanya secara terang-terangan mengetahui Anwar bersalah.

"Dia ada bersama saya setiap kali perbicaraan di mahkamah, mengutuk Anwar dan selepas keputusan Mahkamah Tinggi, ayahlah yang terkehadapan membuat sidang akhbar bagi mendesak Peguam Negara merayu kes tersebut, dia di barisan hadapan.

"Walau apapun yang berlaku, dia tetap bapa kandung saya. Silaturahim kita tidak akan terputus kerana walau apapun yang berlaku, saya masih maafkan dia," katanya.

Sementara itu, peguamnya, Zamri Idrus yang turut hadir dalam sidang akhbar tersebut menafikan dakwaan Azlan mengenai penglibatan seorang pegawai di Pejabat Perdana Menteri dalam menyediakan 'skrip' perjalanan perbicaraan liwat membabitkan Anwar tersebut.

"Kita amat terkejut dengan tindakan Azlan. Seperti Saiful katakan, Saiful percaya ini didalangi pihak tertentu. Kalau pihak yang bersama Azlan pagi tadi adalah pihak yang neutral bukan dibayangi mana-mana parti politik, tetapi ingatlah pagi tadi, siapa di belakang Azlan?," katanya.

Dalam sidang akbar tertutup Azlan itu, dia turut ditemani oleh Ahli Majlis Perwakilan Pusat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Johari Abdul merangkap Ahli Parlimen Sungai Petani.

26 comments:

Anonymous said...

melayu mudah lupa, melayu mudah di beli, itu lah pandangan aku, bertahun mempertahan kan anak, sebab wang besar, boleh pusing 180 darjah...bukan 360 darjah sebab 360 darjah bermakna ke titik asal, kalau azlan ni pusing lagi selepas ini sokong anak dia semula baru boleh kata pusing 360 darjah..anak ko dah bersumpah, dengan iklas dan jujur membuat sumpah laknat, sebab ko nanti, anak ko pusing kepala, apa akan jadi sumpah laknat tu, sudah sudah lah dengan wang besar, ia tidak dapat beli kasih sayang anak beranak... sedar lah, dan insaflah..wahai manusia bernama azlan...

Anonymous said...

Najib Al-duburi makin lemas.Kesedapan sontot dubur Altantuya sudah jadi mimpi ngeri buat Najib Alduburi. Cai-cai akan berhempas pulas utk spin cerita ini. PRU dah dekat . Moralnya, UMNO & BN akan mampus dlm PRU akan datang semakin jelas. Madey Kutty & Najib Alduburi bolehlah buat latihan utk tidur dalam tandas bagi menghadapi kehidupan di penjara sungai Buluh slps PRU akan datang.

Anonymous said...

Mula dah merepek cybertrooper bangang ni, posting takde isi cam tu baik cantas je, takde guna langsung.

Anonymous said...

Azlan Mohd Lazim (father of Saiful Bukhari) ALLEGED that the sodomy 2 was conspired by BN....that doesn't justify that the allegation is true... repeat ALLEGED.

Question is why now? For more than 2 yrs, he has been with Saiful, making press statements here and there condemning Bar Council for giving headache to AG, urging AG to speed up appealing process, and today when he CLAIMED that its all was a conspiracy doesn't mean that the truth is revealed.

It was CLEARLY stated that he made the allegation in a press conference held by PKR's leader Johari Abdul... I would rather believe if Azlan himself will make a Sumpah Laknat, stressing that he has been reliably informed that it was a conspiracy...bcoz Saiful did, but the accused person ( DSAI) DID NOT...

Al-JUBURI sebenarnya sudah kena checkmate! Tup tup tiba2 keluar kenyataan konspirasi liwat disaat2 dirinya dihidu sebagai dalang dalam isu Lahad Datu, konon utk divert isu tp sebaliknya terus menampakkan lg siapa yg sedang mengelabah!

muthu said...

aiyoo yoo, incik blog. Bee end sudah mau kalah lagi mau fitnah ka? kasian la sama itu najip,lu punya tahi pasal,malu itu bee end jugak..kadivalee.!

Anonymous said...

Sudah terbukti blogger & Cai-cai UMNO mmg tak boleh diharap. Natijahnya Najib Alduburi menaggung malu yang amat sangat.

Anonymous said...

INILAH BUKTINYA YANG MELAYU/ISLAM BOLEH DIJUAL BELI.

"MONEY CAN BUY EVERYTHING IN THE WORLD"..... kononnya.

prai agen said...

ingatkan kata anwar je kaki spin,hang ni pun sama ,sudah2 la tabur fitnah sana sini, hang kene ingat,anwar la yg kasi hang makan selama ni,hang makan duit umno dengan fitnah dia.tanpa dia nnt,makan pasiaq la hang huawaa

Anonymous said...

oii...babi jgn perasan pakatan menang..kaki fitnah dn x berani bsumpah laknat.

Anonymous said...

nape nuar x pernah p haji..pyokong sil jawab..takut ke..bsumpah pun takut..cai2 pn sokong cam babi2 buta..

Anonymous said...

..apa reaksi aljuburi?.. aljuburi tak buat pc ka?.. apa pun saiful tetap istiqamah.. saiful could hv not concocted that famous question by aljuburi.. can i fcuk u today..

..kalau tgk cctv aljuburi dgn cinadol sebelum aljuburi nenggek dgn cinadol aljuburi yg bertuala memelok cinadol.. sejibik mcm keterangan saiful dlm mahkamah.. aljuburi pelok saiful sebelum meliwat.. modus operandi aljuburi mmg sama.. munapiq sungguh haiwan sekoq ni.. taqbir!..

Anonymous said...

..tabahkan hati mu wahai saiful.. kemenangan akan berpihak pada yg benar.. taqbir!..

Anonymous said...

betul...modus operandi anwar ttp sama...peluk sebelum menyontot! anwar aljuburi, mne mau lari? lu dh checkmate sial!

Anonymous said...

Puak2 kau la yg byk spin cite...sbb dh tau akn mampus pas pru13 ni...bangsat haramjadah punya manusia....xreti nk bsyukur & beza mana baik buruk...org mcm kau ni la yg mjahanamkan negara...base buta hati perut...blagak hebat tpi otak letak kt jubo...sebijik mcm boss kau yg muka dh serupa iblis laknatullah...

Anonymous said...

Ini satu lg bolo punya olang....lu sulah lapat luit dr anwar ka...sbb bgi lu punya jubo sama dia? Itu sibab manyak syg sama itu juboli.....busok la lu punya jubo...

Anonymous said...

Habislah Najib Alduburi kali ni. Kejahatan najib Alduburi makin terserlah. Lepas puas menyontot dubur Altantuya , mahu guna Sepul utk tuduh DSAI. Cai-cai UMNO , mcmana perasaan kau? Geram , marah @ gembira bila bala bnyk melanda Najib kali ni. Sudah terpancar jelas UMNO & BN akan mampus dalam PRU nanti.

Anonymous said...

..anwar aljuburi bertaubat la kau.. sebelum kau mampos.. taqbir!..

Anonymous said...

La la la Kejahatan Najib alduburi terbongkar lagi. I like it. hehehe

Anonymous said...

ALLAH SWT turunkan bala ni adalah krn nak tunjukkan pada kau & puak2 kau yg dah sesat lagi menyesatkan......agar insaf & bertaubat...tapi malang...krn hati & perut kau dah hitam....tak boleh nak diputihkan...Aku bukan org politik...tapi tahu bsyukur dgn nikmat yg Allah berikan d bwh pyung Umno & BN...hanya mnusia kufur sje yg xtau nk bsyukur....Percayalah..masih bjuta lg rakyat Msia yg tau menilai yg baik@buruk...Yakinlah....BN akan menang besar Pru13 nti...demi mnegakkan agama Allah, bangsa Melayu & Raja2 Melayu..

Anonymous said...

Cai-cai sudah bagi banganlah pulak. Dah terkantoi DSAI difitnah , ada hati lagi tu UMNO & BN akan mng PRU. Tak payahlah Najib Alduburi dah nak pitam dah tu . Bgitu juga dgn Madey Kutty , dah tak keruan skrg. Penjara sungai Buluh adalah tempat tinggal mereka sehingga akhir hayat. Hinanya manusia ni. hehehe

Anonymous said...

kua kua kua PI Bala kata Najib sontot dubur Altantuya.
Fitnah? kalu fitnah samanlah PI Bala tu. Dia ada kat M'sia skrg ni. Itu pun takut nak saman kalau berita itu fitnah. Malulah punya PM yang mempunyai moral yg terkutuk..

Anonymous said...

Saman bala buat apa. Bunoh terus je...

Anonymous said...

Kalau saman , tentu banyak yang akan terlondeh sebab tu Najib Alduburi tak berani naka saman PI Bala tu. Cai umno tak dapat nak tolong , cai jaga tembolok sendiri boleh lah

Anonymous said...


kalau bini nko kena rogol, mgkn nko
tau perbezaan nya. tapi dalam kes ini
sepol yang dah bersumpah kena liwat, macamana pulak azlan kata tidak.

azlan balik rumah pun jarang2,boleh pecaya ke? tambah pulak dengan duit!!!

Anonymous said...

apa yg di=buat oleh peliwat tua kutuk semua tak menjadi malah semakin membangkaikan dirinya sendiri...anugerah tuhan kononnnnnnn....kehkehkeh.

Anonymous said...

Dan pemenangnya Najib Alduburi (sebab sontot dubur Altantuya)