Tuesday, March 5, 2013

UPDATES Lahad Datu - Saksikan Video Klip Anwar Dah Sewel Apabila Ramai Pengganas Terbunuh Di Lahad Datu...

Saksikanlah video klip dibawah ini....

Inilah dia aksi aksi orang yang bercakap dalam keadaan dia bersalah, cubaan untuk menipu dan memutar belitkan fakta. KANTOI


80 comments:

Anonymous said...

..aljuburi ni mmg lahanat & musibat.. depan belakang atas bawah dia meliwat & berzina.. dgn wartawan boleh la dia tunjuk pandai.. dgn dato eskay sampai sekarang dia terkedu.. taqbir!..

Anonymous said...

KENAPA DIA KELIHATAN GABRA DAN TAKUT, DAN NAK MARAH JE..KENA SOAL DGN REPORTER.
WHY WHY WHY...........JUST CURIOUS

Anonymous said...

SEBENARNYA ANWAR PUNYA TULUR SUDAH TIADA,,,,INI MAMAK CEROK TOK KUN SUDAH TAK TAU APA MAU BUAT,,,DIA SUDAH GADOH SAMA WAN AJIJAH,DIA SUDAH MANYAK TAKUT,,,DENGARNYA AJIJAH.....HE HE HEHE ..LAIN KALI CAKAP..

Anonymous said...

sminggu nuar tak selera nak menjubo bro......

Anonymous said...

APA TAK SEWELNYA..LAIN YANG DIRANCANG ..LAIN PULAK YG JADI..

Anonymous said...

Salah satu pernyataan dari akuan bersumpah PI Bala:

Najib Razak beritahu Abdul Razak Baginda yang dia ada hubungan seks dengan Altantuya dan Altantuya tiada masalah melakukan seks melalui dubur.

Patutlah negara sekarang makin tak aman , rupa-rupanya PM Najib yang mengamalkan konsep wasatiyyah sontot dubur Altantuya rupanya.masyaalah. Jauhlah manusia spt Najib dari terus memimpin Malaysia.

Anonymous said...

semakin ramai orang jadi munafik...yang dah buat salah buat-buat tak bersalah....yang tak ada buat apa2 dituduh yang bukan2....
sembahyang,puasa sunat tak tinggal...kalau fitnah orang suka hati saja...cermin dulu diri kita beb...

Anonymous said...

Lu tanya lagi, gua liwat Lu....

Anonymous said...

Tiba2 ada bau x menyenangkan..

Wooooooo, patutlah..! Ada penCACAI penJILAT ALJUBURI WALPUKI try nak back-up bos rupanya..! Kihkihkih..

Sian puan ada aku tengok cai2 PR ni beb..bersepah2 dah fakta & petunjuk yg dihebahkan psl ALJUBURI WALPUKI ni..! Tp sygnya, cai PR ni dh buta mata hati..!

Tunggu laa.! Sepandai2 tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah jua..!

Anonymous said...

Najib alduburi Altantuya mengamalkan konsep Wasatiyyah? Betul ke cai-cai UMNO? kahkahkah

Anonymous said...

Bukankah pepatah melayu yang diajar masa kita budak2 sekolah rendah dulu masih lagi relevan saperti Takut Kerana Salah, Berani Kerana Benar.Wajah yang ditunjukkan dalam video tersebut menerangkan dengan sendirinya.Soalan smudah itu spatutnya dijawab terus tandpa perlu bertanya balik kepada orang yang bertanya???Jadi berbalik kpd pepatah tadi kenapa perlu takut misalnya untuk bersumpah bagi bersihkan diri dari segala tuduhan,kenapa takut saman umi,kenapa takut saman ezam,kenapa takut mnyahut cabaran Dato Eskay (walau pun mendakwa tak pernah kenal langsung),kenapa takut nak tunjuk jam omega (bg menyanggah dakwaan Dato Eskay),kenapa takut jalani ujian poligram (kalau enggan bersumpah) sebagai alternatif dan bermacam2 lagi benda yang takut nak dibuat ,jadi bagaimanakah bisa dibuktikan kebenaran.Kpd penyokong2 tegar yang masih khayal dengan berbagai sendiwara selama ini fikir2kan lah sebelum terlambat.

Anonymous said...

Hahaha..pencacai punya tuduhan semua khabar angin/cerita hanjing2 xda bukti kukuh..semua bukti keluar dari mulut pemimpin babi mereka!!setakat ni semua isu hanya dari mulut ke mulut..hanjing dgn babi je percya cerita xda bukti!!!!!?anwar babi yahudi

Anonymous said...

Kita tak heran pemimpin UMNO ada skandal dgn wanita-wanita , sebab mengikut akuan bersumpah PI Bala, najib alduburi telah menyontot dubur Altantuya.

Anonymous said...

Kasi bukti la bro!!video shamsidar n china doll ada lu ada apa!!surat bersumpah kafir!!xbleh pakai bro!!bodoh sgt guna bukti tu!!

Anonymous said...

Ada bukti video x hanjing!!klu xda g tnya dl pi bala tu ckp akuan bersumpah dia macam sampah!!orang islam bangang je percya!!

Anonymous said...

Cai-cai UMNO , kamu semua tak rasa malu ke mempunyai pemimpin seperti Najib alduburi melakukan seks luar tabi'i dgn Altantuya.

Aku pasti cai-cai UMNO akan jawab: Apa nak dimalukan , sebab PM kami iaitu Najib alduburi mengamalkan konsep wasatiyyah. hehehe

Anonymous said...

pencacai2....mula bengang sesama sendiri.....orang dapat sedap ,syok....awak dapat bengang.....macam orang sewel....

usin said...

seronok tengok kegabraan anwar bila diajukan soalan tahap tadika oleh wartawan. soalan "BAPAK" senang mcm tu boleh gagal utk dijawab, malah diugut SAMAN kalau tanya lagi. bakal pm yg tolol!!! dan lebih syok lagi BERUK2 ANWAR mula la buat fitnah najib meliwat altantuya untuk melindungi pemikirannya yg telah diliwat anwar....

Anonymous said...

orang selalu menipu macam tu la...ada hati nak jadi PM.....aku tak rela beb.....taku jub....koyak...

Anonymous said...

Kalau PI Bala tu fitnah Najib , cepat-cepatlah saman si bala tu.
Najib alduburi takutlah tu!

Anonymous said...

Anwar ni kalo wartawan tanya, jawablah straight to the point. Ni tidak. Konar sana, konar sini. Bila dah takde point nak jawab, dia akan membuli balik wartawan yang menanyakan soalan. Macam ni ker pakatan rakyat yang dikatakan mendokong kebebasan media. Anwar cuma diminta penjelasan tentang laporan media philiphine sebagai sumber asal. Tup-tup yang dipersalahkan ialah utusan dan tv3 yang hanya merujuk berita berkenaan.

Anonymous said...

Kalau PI Bala tu fitnah Najib , cepat-cepatlah saman si bala tu.
Najib alduburi takutlah tu!

Anonymous said...

..tah.. jawab soalan dgn soalan.. patut masa court case dgn saiful.. anwar aljuburi tak berani disoal jawab.. munapiq sungguh aljuburi ni.. taqbir!..

Anonymous said...

..aljuburi suka posisi minggir.. mmg dasar lanahtullah sungguh anwar aljuburi.. taqbir!..

Anonymous said...

Aku tahu sebab apa najib takut utk saman PI Bala, sebab banyak lagi kisah misteri akan terbongkar yang buat najib & cai-cai sesak nafas. Cai-cai UMNO kena terima hakikat Hj najib yang mengamalkan konsep wasatiyyah adalah PM yang paling kotor akhlaknya.

Anonymous said...

Kalau PI Bala tu fitnah Najib , cepat-cepatlah saman si bala tu.
Najib alduburi takutlah tu!

Anonymous said...

puak2 pembangkag tu... apa kerajaan buat semua tak betul...dia orang saja yang betul....bala tu dibayar...nape dah nak undi baru bawa balik....nak buat kecoh...bagi todi semua boleh cakap beb.....

Anonymous said...

Aku nak jawab kpd pencacai PR.. korang buat tuduhan PM Njb kenakan Altantuya dan PM Njb dah bersumpah menafikannya dalam masjid. Sekarang aku cabar supaya korang suruh Aljubs kesayangan korang tu bersumpah dalam masjid juga bahawa gambar video yang dirakam tempohari yang termasuk gambar Dt Eskey tu bukan dia yang beraksi.. kalau dia berani bersumpah aku sokong PR satu keluarga dan aku kempen satu kampung...

Anonymous said...

adoi laa penCACAI penJILAT ALJUBURI WALPUKI..x pyh la nak spin citer kt Najib plak..

Sebelum ko suruh najib saman adalah TERLEBIH BAIK ko suruh pak aljub kotek bengkok ko tui saman ESKAY dulu klu video tu fitnah.!!!

Ada BERANI.? Kihkihkih, nak spin pun agak2 la bai...
Muahahahahaha..penCACAI PR memang BEBAL & BANGANG.!!!

Anonymous said...

Kalau PI Bala tu fitnah Najib , cepat-cepatlah saman si bala tu.
Najib alduburi takutlah tu!

Anonymous said...

adoi laa penCACAI penJILAT ALJUBURI WALPUKI..x pyh la nak spin citer kt Najib plak..

Sebelum ko suruh najib saman adalah TERLEBIH BAIK ko suruh pak aljub kotek bengkok ko tui saman ESKAY dulu klu video tu fitnah.!!!

Ada BERANI.? Kihkihkih, nak spin pun agak2 la bai...
Muahahahahaha..penCACAI PR memang BEBAL & BANGANG.!!!

Anonymous said...

..hehe.. dia dah liwat dgn aljuburi tu bang.. taqbir!..

Anonymous said...

tak ada makna saman beb...nanti dekat makamah macam2...minta tangguh kes sampai bertahun-tahun tak selesai...perangai org PR mcm tu takut....buat2 berani...bila pi makamah takut....macam abg NON.....

Anonymous said...

..anwar aljuburi mmg suka tangguh2 kes.. taqbir!..

Anonymous said...

..pariah dog bala minum todi.. mat sabu timb pres pas minum air puki puan normah.. taqbir!..

Anonymous said...

Kalau PI Bala tu fitnah Najib , cepat-cepatlah saman si bala tu.
Najib alduburi takutlah tu!

Anonymous said...

..so terok lagik lah mat sabu.. taqbir!..

Anonymous said...

..dulu mat sabu gelar anwar aljuburi.. hehe.. laa ni dah sanggup duduk di bavwah pimpinan aljuburi.. berkat air puki puan normah.. taqbir!..

Anonymous said...

..kira maqam timb pres dah naik taraf la tu.. taqbir!..

Anonymous said...

Cai-cai UMNO , kamu tak rasa kasihan ke pada Altantuya , masa Najib yang mengamalkan konsep wasatiyyah menyontot duburnya.

Anonymous said...

Beza pro Umno/BN vs pro PR;

- Pro BN berpegang & percaya pd sumpah laknat DS Najib (ISLAM) dlm masjid.!!

- Pro PR berpegang & percaya pd akuan sumpah (SD) PI Bala (HINDU) yg bertukar2 sumpah sampai 2 kali.!! (Alih2 claim yg prtama plak yg betul)...Agaknya dia ni sesumpah kot.!!

Muahahahahaha..penCACAI PR (trmasuk yg Islam) lebih percaya sumpah HINDU (PI BALA) dpd sumpah LAKNAT seorg MUSLIM (DS NAJIB).!!

Kihkihkih..berat nanang penCACAI PR ni weii..Muahahahahaha..

Anonymous said...

Kalau PI Bala tu fitnah Najib , cepat-cepatlah saman si bala tu.
Najib alduburi takutlah tu!

Anonymous said...

abg bau anu nomah...masam...rasa limau...tiduq pun tak lena....heheheh aku dah dengaq beb.....

Anonymous said...

Kihkihkih..

penCACAI PR berakidahkan sesumpah HINDU.!!!!

Anonymous said...

aku sokong PM...penyokong PR dah tak ada modal ......nak surh saman je....hehehehehe

Anonymous said...

Kalau PI Bala tu fitnah Najib , cepat-cepatlah saman si bala tu.
Najib alduburi takutlah tu!

Anonymous said...

Beza pro Umno/BN vs pro PR;

- Pro BN berpegang & percaya pd sumpah laknat DS Najib (ISLAM) dlm masjid.!!

- Pro PR berpegang & percaya pd akuan sumpah (SD) PI Bala (HINDU) yg bertukar2 sumpah sampai 2 kali.!! (Alih2 claim yg prtama plak yg betul)...Agaknya dia ni sesumpah kot.!!

Muahahahahaha..penCACAI PR (trmasuk yg Islam) lebih percaya sumpah HINDU (PI BALA) dpd sumpah LAKNAT seorg MUSLIM (DS NAJIB).!!

Kihkihkih..berat nanang penCACAI PR ni weii..Muahahahahaha..

------------------------------------------------

BETUL BRO.!! SAYA SOKONG 100000000000000000%.!!

MEH KITA GELAKKAN KEBEBALAN & KEBANGANGAN PENCACAI ALJUB KOTEK BENGKOK.!!!

KIHKIHKIHKIHKIHKIH........

Anonymous said...

kesian mamat ni..tak ada sapa nak sokong dia....saman..saman...saman...hahahahahahahahha adoi.....

Anonymous said...

pencacai pr
bala, najib, altantuya
pencacai
ko ni islam ke apa
kalau ko bukan islam
akau tak heran pun
kalu ko islam
ko pilih mana satu?
sumpah najib dengan nama allah
atau sumpah bala yang entah agama apa...
pikir masak-masak wahai pencacai pr ooi..

Anonymous said...

MAT SAMAN......TAK ABEH SAMAN....ITU LA KOJENYE SAMAN JE.....DAH TAK ADA MODAL NAK SURUH SAMAN JE......AKU PANGGIL KAU MAT SAMAN...HAHAHAHAH

Anonymous said...

video naik lif dgn datuk eskay pun tak berani nak jawab??

Anonymous said...

BOS PR CAKAP...U ULANG I SAMAN....ORG PR SUKA SANGAT SAMAN....TAPI BILA POLIS SAMAN NAK BUKA CAMERA KAT SELANGOR....APA LA MAT SAMAN.....

Anonymous said...

akuan sumpah tu sampah nak buat pe saman...kenapa Anuwar tak saman Eskay..mula naik lif nampak betul muka si anuwar tu..pastu dalam bilik dengan china doll...kenapa Anu war tak saman???

Anonymous said...

akuan sumpah tu sampah nak buat pe saman...kenapa Anuwar tak saman Eskay..mula naik lif nampak betul muka si anuwar tu..pastu dalam bilik dengan china doll...kenapa Anu war tak saman???

Anonymous said...

akuan sumpah tu sampah nak buat pe saman...kenapa Anuwar tak saman Eskay..mula naik lif nampak betul muka si anuwar tu..pastu dalam bilik dengan china doll...kenapa Anu war tak saman???

Anonymous said...

eeeee... tgk muka dia nih pun aku dah menyampah.....xde langsung menampakkan ciri2 seorang yg boleh menerajui negara..Ya Allah ya tuhanku, selamatkanlah Malaysia negara ku yg tercinta dari malaun seko nih...

Anonymous said...

Anu bayon Al-jub!! Magdal-dal, puta 'ng nang.

Anonymous said...

..aljuburi naik lift dgn dato eskay tgh cari hardisk kat low yat la.. hehe.. taqbir!.. tu yg sampai laa ni anwar aljuburi terkemut2 mcm lubong joboq.. taqbir!..

Anonymous said...

..asal wartawan tanya sikit je anwar aljuburi meradang.. u dari mana?!.. nnt i samang u.. hehe.. mmg dasar lahanat+musibat.. asyik nak nyontong dubur org aje kerja si aljubiri bin alpuaka sekoq ni.. taqbir!..

Anonymous said...

kasian dgn cai2 aljub ni...

nak jadi hero.. mulut berbuih2 pertahankan aljub tapi pungkoq penoh dgn DNA aljub.. muhhahahahaa

psstt.. dah spesis sama bro

terjuntiruk said...

Banyak cai2 kat sini kagum dgn akuan sumpah bala...tp sumpah najib,datuk t, mangsa liwat anwar diorg kata xsah plak.phdal siap junjung quran lg,siap buat akuan sumpah lg.... Bala dh ada brp akuan sumpah beb...video kata besi,sumpah kata xsah,jilat la korg anwar tuh

Anonymous said...

..pariah dog punya sd depa caya.. hehe.. mmg jenis bendol betol la.. tu pasal aljuburi teruja dgn jenis2 ni.. diliwat pun depa rela.. taqbir!..

Anonymous said...

DAMN YOU ANWAR!!!

Anonymous said...

Aku setuju juga dengan al-jubori pasal nak mengaku salah...

Ko mengaku kalo habis la ko nuar. Dua kali aib disisi hukom.

Pertama aib melakukan di depan Allah. Kedua membuka aib sendiri mencheritakan aib pertama. Dua kali mungkar..

Pandai2 lu la Nuar..ini bukan mahshar..kalau ngaku pon balasan Allah tetap kena di akhirat kelak..

Lu terperangkap terok kali ni..

Anonymous said...

Engko pon dah beriman dengan ugama hindu pulok..

Anonymous said...

Donia donia....

PM korang panggil al dubori. Yg nak jadi PM panggil al jubori...

Dua dua jubo menjubo...melayu oh melayu...

Anonymous said...

Korang tak kenal anwar lagi....chara dia bantai wartawan itu lah wajah sebenar dia suka telan roh orang ikut dia....

Dia ni jenis makan nyawa orang....

Puaka Iblis....

Anonymous said...

bkn anuar je yg da tak ketahuan... penyokong dia yg bg komen kat sini pon dah tak ketahuan mcm org bingung dan merapu...

Anonymous said...

Kalau PI Bala tu fitnah Najib , cepat-cepatlah saman si bala tu.
Najib alduburi takutlah tu!

Anonymous said...

Mamat pencacai PR asyik ulang sumpah PI Bala sebagai bukti libatkan Najib. Bukti yg amat rapuh. Dah kehabisan modal mcm bos dia juga.

Anonymous said...

Lepas ni kalau paip bocor di rumah, kena salahkan Anwar jugalah.. Semuanyalah salah Anwar..

Takde hero lain nak disalahkan, melainkan Anwar semuanya..

Kucing curi ikan atas meja pun salah Anwar jugak lah..

Anonymous said...

..aljuburi meliwat.. hehe.. kucing tak reti meliwat.. taqbir!..

Anonymous said...

..aljuburi lagik teruk dari haiwan bernama kucing.. taqbir!..

Anonymous said...

Orang Islam yg percaya sumpah hindu daripada sumpah cara Islam boleh rosak akidah

Anonymous said...

..isle jenis mat sabu.. air puan normah jadi minuman.. taqbir!..

Anonymous said...

..isle jenis aljuburi.. jubur pun dia tibai.. taqbir!..

Anonymous said...

percaya ckp keling..sumpah pn pakai kitab dia..ko percaya ..islam ke ape ko ni..saipol sumpah lam masjid dgn Al Quran. x percaya pulak..umat islam nilailh sendiri mana benar.mana salah..

Anonymous said...

seramm doee tgokk mukee si nuarr nii.. woii, kaki planta layakk ke jadi pemimpinn?? lakar2 laa siakk.. sudahh lahh nuarr, konon2 laa kau, i saman u !! wakluh laa babiess.. mukee menyeramkann, tgokk mukee diee, wat hilang selera.. Ya Allah, hapuskan manusia pengkhianat seperti diee.. kau lihattkanlahh keburukkan dan kebusukkan hatinye kepada pengikut-pengikut tegarnyee Ya Allah.. demi mu YA ALLAH.. jauhhkan manusia seperti diee darii kehidupan kamii.. ALLAHUAKHBARR!!

Anonymous said...

And while investigators say the murder victim is linked to a "feud," they are not sharing the
details about that part of the investigation. Despite the fact that it uses concrete, an unfriendly environmental material, it has a few advantages
over tires and shares most of the earthship advantages.
Say we are laying out a simple home 30' x 45'; if the last dimension was forty feet instead of forty-five then the cross corner measurement would be fifty feet.

Anonymous said...

"Organic Mulch) (University of Illinois at Urbana-Champaign, NRES-19-97). It has a very strong odor that will take your breath away. Cardboard mulch is very uncommon in Los Angeles, California and other parts of the country.

Take a look at my web blog mulching