MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

Wednesday, March 6, 2013

UPDATES Lahad Datu - Subhanallaah..! Menitis Airmataku Menonton Video Klip Ini

Tontonilah sepenuhnya video klip dibawah ini....

Kalau boleh tolonglah sebarkan, biarlah seluruh rakyat rasai sendiri betapa zalimnya pimpinan juak juak murahan Pakatan Pembangkang




30 comments:

Anonymous said...

Kalau PI Bala tu fitnah Najib , cepat-cepatlah saman si bala tu.
Najib alduburi takutlah tu!

Anonymous said...

ini lah sendiwara najib. rakyat n polis jadi mangsa.

Anonymous said...

Engkau akan menganggap semua ini sandiwara bila tidak kena pada sanak saudara sendiri, dan bila Allah balas pada sanak saudara sendiri, apakah masa itu nak kata 'Betul-betul bukan cubaan...'. Ingatlah setiap kata bait patah akan berbalik kepada kita semula... Ini balasan Allah... tidak sekarang, di satu masa dan ketika, tiba jua saat itu, maka kenangkan apa yang telah engkau ucapkan...

Anonymous said...

..sandiwara bila aljuburi pura2 sakit belakang lepas tu lahanat sekoq tu tibai cinadol depan belakang atas bawah.. aljuburi juga suka posisi minggir.. taqbir!..

Anonymous said...

..u ulang i samang.. kata aljuburi dgn angkuhnya.. munapig sungguh si aljuburi ni ye.. taqbir!..

Anonymous said...

..dgn dato eskay tak pulak aljuburi berani samang.. dasar munapig.. taqbir!..

Anonymous said...

Kalau PI Bala tu fitnah Najib , cepat-cepatlah saman si bala tu.
Najib alduburi takutlah tu!

Anonymous said...

akal manusia yang percayai Allah akan menjadi bersih bila ia menapis berita berita yang didengarnya .jika pun Ds Najib tidak menyaman bukan bererti tuduhan itu benar dan walaupun Ds Anwar menang saman belum juga bererti kenyatan itu tak betul. Cari sumber jangan dari satu pihak saja masih ada pihak berkecuali yang boleh diambil panduan

Anonymous said...

..aljuburi lah.. tak payah ds ds dgn manupig sekoq tu.. taqbir!..

Anonymous said...

..saifol berani disoal bai lumpoh dlm court.. tapi aljuburi bersumpah dlm secular court pun tak berani.. mmg dasar lahanat sungguh aljuburi sekoq ni.. taqbir!..

Anonymous said...

Cai-cai UMNO sudah mati kutu dgn pendedahan PI Bala yang mengatakan Najib alduburi melakukan hubungan seks luar tabi'i dgn Altantuya. Masakan tidak Najib alduburi tak berani utk menyaman PI Bala yang menurut kepercayaan cai-cai UMNO bahawa berita itu fitnah. Cai-cai UMNO ni mmg cari susah utk Najib. Jika Najib saman Bala tentu ada rahsia lagi yg akan terbongkar . Jadi Najib mmg tak akan menyaman PI Bala. Cai-cai mmg susah nak back-up bab ini.

Anonymous said...

najib nak saman bala??? kah kah kah, sejak najib jadi PM, diulangi, PM, brapa ramaikan juak pembangkang yg dia dh saman? bagi nama seorang pun jadilah... mcm2 korang fitnah dia, mana ada saman... ini namanya kebebasan bersuara, bukan mcm bang NON, u ulang, i saman u... kah kah kah.. kebebasan la sangat... puiii...

Anonymous said...

..aljuburi berjuang untuk kebebasan meliwat & diliwat.. taqbir!..

Anonymous said...

Najib alduburi tak saman sebab takut banyak rahsia akan terbongkar. Bab ini mmg cai-cai mati kutu. malalaklah kat blog-blog. nak saman takut. hehehe

Anonymous said...

Itula kebebasan bersuara yg puak pakatan salak-salakan saban hari smp wat bersiri-siri demo...tapi bile kene tang angpa..kalot angpa saman lak..tapi agaknya kalo DSN mula menyaman...mau berguling-guling2 atas jalanraya mcm BABI TONYOK puak korg menudoh DSN pemerintah kuku besi langsong xbole di tegur dan mcm2 punyer tohmahan..

puak pakatan mmg CAKAP XSERUPA BIKIN...pembohong...menyalak nakk
kebebasan..MMG PAKATAN HARAM JADAH tol..

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=AYI0ms2BeFo

Anonymous said...

kua kua kua PI Bala kata Najib sontot dubur Altantuya.
Fitnah? kalu fitnah samanlah PI Bala tu. Dia ada kat M'sia skrg ni. Itu pun takut nak saman kalau berita itu fitnah. Malulah punya PM yang mempunyai moral yg terkutuk..

Talhah said...

Pada yang baru lepas bersunat tu yang kata kenapa NAJIB tak saman PI Bala jawapannya ialah

MACAMNA NAK SAMAN LA BODOH!!!!! Kasilah kote lepas sunat tu baik dulu barulah buka mulut.

Kenapa?

Sebab ianya di buat di bawah Akta Akuan Bersumpah.

Kalau sumpah di buat bawah Akta ini ianya tertakluk kepada section 199 dan 200 Kanun Kesiksaaan. Kalau AKuan palsu kena tanggungan jenayah seperti memberi bukti palsu.


Ini juga bermakna Apa-apa Akuan bersumpah di kira sebahagian proses MAHKAMAH in ab initio (iaitu sedari mula lagi- walaupun kes di Mahkamah belum jalan).

APA-APA ORANG CAKAP DALAM PROSES MAHKAMAH SECARA BERSUMPAH TAK BOLEH DI SAMAN.

Sekarang Akuan bersumpah ni untuk kes/perbicaraan apa? Walaupun di gunakan Akaun Bersumpah ni sebagai bukti dalam Mahmakamah NAJIB TAK BOLEH SAMAN. Cuma Pihak Mahkamah boleh kata itu kenyataan palsu dan boleh kena jail sebab melanggar KANUN KESIKSAAN. Itu sahaja.

NAJIB LANSUNG TAK BOLEH SAMAN. SEBAB SAMAN-MENYAMAN NI KES SIVIL BUKAN KES JENAYAH.

(Faham tak ni? Kote yang baru kena sunat dah baik ke belum?)

Sekali lagi nak kasi tahu Saman menyaman ini kes sivil la bahalol.

Melainkan Bala buat kenyataan:-

1) Tanpa merujuk kepada Akuan Bersumpah dia lansung sepatah haram pun (maknanya buat kenyataan yang di paraphrase kan semula tapi kandungan sama; dan
2) dalam akhbar ke press conference ke atau di luar mahkamah atau luar sidang PArliment ke dalam TV3 ke apa ke.

Barulah Najib boleh SAMAN.

Selagi Akuan Bersumpah ini wujud selagi itu dikira proses MAHKAMAH berjalan (walaupun belum ada kes lagi- secara in ab initio).

NAJIB hanya boleh saman SELEPAS di buktikan ianya palsu. Maknanya perlu ada perbicaraan lain untuk membuktikan bahawa Akuan bersumpah ini palsu. Maknanya lagi lepas PI Bala dah kena jail laaa atau sudah terbukti dia buat pernyataan palsu baru NAJIB boleh saman.

SEKARANG TAK BOLEH SAMAN LAGI. FAHAM TAK?

Kalau tak faham juga sila bersunat sekali lagi bagi jadi orang dewasa sekali lagi dan mampu menggunakan otak.

Peguam-peguam Anwar tahu benda ni dan Akuan bersumpah ni sengaja di buat untuk memalukan Najib sebab mereka tahu NAJIB tak dapat buat apa selagi ianya di namakan Akuan BERSUMPAH.

Ini semua nampak sangat guna akalan Yahudi.

P/s Kepada Admin. Minta maaf jika ada pengguna perkataan lucah jika ada sebab geram sangat kat puak-puak bahalul ni. Dalam zaman ledakan maklumat ni patutnya budak-budak baru nak naik atau yang baru bersunat sepatutnya bertambah pandailah tapi saya nampak dah bertambah bodoh pulak. Something's wrong dengan ledakan maklumat sekarang ni. Sila cencorkan mana-mana yang patut. Terimakasih.

Anonymous said...

Kan Bala dah kata akuan bersumpah tu bohong. So , bolehlah saman si Bala tu, kalau berani le. Cai Umno kat atas sila bagi pencerahan

Anonymous said...

mangkok ayun pas masih percaya..anuar x mliwat.pe komen lebai2..anuar x berani sumpah..sila jwb..sokong mbabi buta..kata fitnah umno..kopiah je atas pala..bab ugama bodo rupanya..

Anonymous said...

bapak ko idup pn atas usaha umno..dr merdeka smpai sekarang..apa pas dn dap bg pd bapak ko..jobo free ke..mak bapak ko nikah dulu sah ke x..klu kadi krjaan x sah oii..bukan aku kata,tp nicky ajis ckp..org umno kn dia kta kapir..babi ko ni..

Talhah said...

KEPADA ANON 6 march 2013 yang buat post selepas saya tadi. (taruk nama la lain kali senang sikit orang nak refer - pencacai Anuawr kena berani la sikit guna nama la asek guna anon je . Apa bersunat tadi terputus kote terus ke?)

dengan pernyataan:-

" Anonymous said...

Kan Bala dah kata akuan bersumpah tu bohong. So , bolehlah saman si Bala tu, kalau berani le. Cai Umno kat atas sila bagi pencerahan

Wednesday, 06 March, 2013"

Ini dia pencerahan dia.

BALA dah kata AKUAN PERTAMA yang pertama ialah AKUAN YANG SAH. AKUAN KEDUA ialah Bohong.

Berkenaan NAJIB ialah dalam AKUAN SUMPAH YANG PERTAMA.

WalAupun SI BALA HARAMJADAH NI KATA BOHONG ATAU TIDAK kerana kenyataan BALA di buah secara Akuan bersumpah yang boleh memutuskan yang mana satu BOHONG ATAU yang mana satu benar atau kedua-duanya bohong atau kedua-duanya benar IALAH MAHKAMAH SAHAJA.

Kalau nak detail lagi lah :-

Akuan Bersumapah No 1 :- Bahagian mana yang betul bahagian mana yang salah. Keseluruhannya betul atau keseluruhnnya salah.

Contohnya

Akuan Bersumpah no 1 beliau membuat akuan;

NAMA saya BALA ANak LELAKI Haramjadah - Akuan ni sudah tentu betul.

Tak akan tetapi kalau

dalam akuan no 24 (perenggan no 24) dia kata Anuwar Ibrahim ini Wali allah sudah tentu akuan ini salah.

BALA sendiri TIDAK BERHAK kata yang mana Akuan Bersumpah (sebahagian atau keseluruhan) yang mana betul atau yang mana yang salah. Beliau hanya boleh beri penyataan sahaja.

HANYA MAHKAMAH SAHAJA boleh tentukan sebab ianya sudah jadi proses MAHKAMAH apabila SI BALA membuat AKUAN BERSUMPAH.

FAHAM TAK?

Selagi perkara ni tak selesai NAJIB nak saman macammana?
FAHAM KE TAK ni? atau Kulup dah tumbuh balik masih tak faham-faham lagi?



Anonymous said...

..peliwat dah jadi pembunuh.. hehe.. one the placards pemdemo pasal cina kapiaq lahanat tian chua.. selagi cina ni bernafas ramai yg mengamok.. taqbir!..

Anonymous said...

Kalau PI Bala tu fitnah Najib , cepat-cepatlah saman si bala tu.
Najib alduburi takutlah tu!

Anonymous said...

Apabila peristiwa besar yang melibatkan nyawa manusia begini diperjudikan, aku kira inilah kelemahan kita semua yang masih membiarkan kerajaan yang sangat lemah dipimpin oleh YAB Dato Seri Najib memerintah...sempadan mudah dibolosi, rasuah dan salahguna kuasa tahap kronik, kes rasuah antara rentetan punca...aku teringat peristiwa WTC diserang 'pengganas'...kerana kepentingan kekal kuasa puak zionis,tiba-tiba Islam jadi mangsa sasaran ketenteraan pihak yang punya kuasa...Ya Allah masukanlah tentera2 yang gugur itu sebagai SYAHID...

Anonymous said...

There was a point when I was single that I used to judge people I dated by whether they liked cats or not.
Include the locality Most realtors, property brokers and owners miss out on this when placing ads in newspapers
for selling or leasing their properties. Hindi News Portals are catering regional people in different parts of India.
Simply put on heavy eyeliner on your eyes and make sure that
they extend beyond the edge of your eyes and let the line go upward.

The higher the or TC the softer and more lustrous the fabric and
the more durable and less prone to shrinkage.

my web blog :: egyptian newspapers

Anonymous said...

Here author is giving information on DRDO Tenders and ICFRE Tenders for more
details visit free tenders site. If you are a reader of local language newspapers it might get difficult for you to find
your desired language newspaper any where else.
Hamas itself would believe it can take over the entire movement, making it more violent against Israel and aggressive toward other Palestinians", says Barry Rubin in a commentary on UPI. But Punjabi news paper has the upper hand because almost population speaks Punjabi, the official language of Punjab. This is why various newspapers are now helping to find unclaimed property owners by listing their names.

Check out my web-site: click here

Anonymous said...

The Regional Animal Hospital in Yorba Linda is well
equipped to handle the emergencies. Further information can be
obtained by contacting the Washington Institute of Natural Medicine at (202) 237-7681.
Pick out ideal food for our daily lifestyle may be the basis to remedy
the root in the yeast. Walk ins are always welcome,
or patients can obtain same day appointments easily. Finally,
I think anyone would be inspired by Lynda's story.

Feel free to visit my blog - online games riddles

Anonymous said...

Here’s what your property ads in newspapers must have in order to get the best offer.
"This earth is a symbol of his journey through life even after his physical death. This is also probably one of the easiest forms of advertising, with only an advert designed for a specific box needing to be created. Connector: i - Phone 5 features built-in wireless syncing capabilities, inductive charging a la Palm Pre. Finer threads usually result in a much smoother and softer fabric.

Here is my web page egyptian newspapers

Anonymous said...

Here is the complete guide to create custom keyboard shortcuts for Google Chrome which you can start browsing websites on rapid speed.
Most of us has a chance to experience the amazing adventure of some kind of aircraft simulators.
So, if the games above don't whet your appetite, it's not that hard to find more - Tanzanite is
one of the new exotic gemstones to come onto the market.
The history of diamond simulants starts with the history of real diamonds which have to be known and treasured
before some enterprising person gets around to imitating
them with a cheap substitute. Usually, would need to follow the entire startup sequence to start any of the airplanes, but FSP
also has the auto start feature, to make it easier
for newbie’s.

my page simulator