Sunday, March 3, 2013

UPDATES Lahad Datu - Video Klip Anwar Mengaku Berjumpa Nur Misuari








25 comments:

Anonymous said...

Muka abg non takde seri langsung, macam org stim pun ada, macam org gian pun ada,ni mesti kes lama tak dapat nyondol, nak kata macam muka org beriman jauh sekali....

Anonymous said...

Oooo.....ye ker bang nuar!!!? boleh caya kaa...kelentong hang ni.....porah la Lu Nuar....

Anonymous said...

Aiikkk... confused laaa

Bukan ke Tian Chua tu orang kanan dia?

Bukan ke Tian Chua kata serangan di Lahad Datu tu konspirasi UMNO? hanya sandiwara..?

Boss Tian Chua ni pulak kata serangan tu memang real pulak???
Dah salahkan UMNO sebab gagal lindungi keselamatan negara.

Hai... depa ni tak plan strategi elok-elok ke sapa nak keluar statement yang mana terlebih dahulu?

Penyokong depa dah siap cakap dah yang komando2 kita yang meninggal tu sebenarnya masih hidup, kaum keluarga tu sebenarnya menangis tipu je dan keranda2 tu hanya kosong je...

Camne ni PR... plan la betul-betul.. Pru 13 dah dekat ni.. nanti kempunan tak dapat Putrajaya lak..

Anonymous said...

pi raah mamak tongkang, hang kalau pasai kentong #1

Anonymous said...

STATEMENT DANGKAL!!!!!

BOLEH DIPERTIKAI!!

Anonymous said...

muka anwar sebiji mcm muka firaun yg tak dapat menjubo....

Anonymous said...

Kenapa media-media barat dan asing dedahkan dalang disebalik krisis ini? dan dalang itu adalah pembangkang malaysia. sdgkn hubungan antara anwar dgn media asing yg dikuasai yahudi sangat rapat!!!Kenapa?

saya lihat semua ini dalam perncangan pihak tertentu untuk memporak perandakan negara malaysia yang selama ini aman damai. dan sekarang, perancangan itu nampaknya bergerak mengikut spt yg 'mrk' kehendaki...

pada pendapat saya, media yahudi tersebut mendedahkn dalang dan secara langsung mengaitknnya dgn anwar secara terbuka, supaya kjaan akan menyiasat.'mrk' memang telah menggunakn pmbangkng ini yg sememangnya mudah utk jadi pengkhianat kpd negara. dan perjalanan siasatan juga rasanya sudah mrk atur dan sudah disediakan segala bukti dan fakta tentang penglibatan pmbngkang scara nyata krn 'mrk' mgkn ada mnyimpan rakaman setiap pertemuan2 pembangkng dgn peneroboh. natijah daripada keputusan siasatan kelak yg mmg akan membuktikan penglibatan pembangkang diketuai anwar, akan memberikan kesan yang cukup besar kepada negara.

apa jadi kalau terbukti mmg pmbgkang dan anwar didapati terlibat dan didakwa spt yg 'mrk' inginkan!??? apakah para pyokong pembangkan akan berdiam? tidak!!! kita akan saksikan pemberontakann secara besar2 jauh melebihi rusuhan2 bersih dan hkr sebelum-seblum ini...akhirnya kita mungkn terperangkan dalam kancah perang saudara spt di ngara2 arab dll.

nampak tak betapa hebat dan halusnya pelan perancangan 'mrk' itu. dan aku rasa kuasa barat khususnya yang dikuasai oleh yahudi dan kristian adalah 'mrk' itu.

-wau

Anonymous said...

anwar ingat semua org boddo...

anwar ingat semua org boleh didoktrinkan dgn matlamat dia..

anwar tak tau yg lain2 pon ada matlamat dia sendiri...

termasuk la nur musuari...

anwar pikir dgn menghasut nur musairi dan kesultanan sulu maka dia org tak mampu nak berpatah balik selepas putuskan jambatan dgn kjaan msia..

anwar ni dia terlalu obsess dia pikir dia seorg je yg bijakk...org lain seme boddo..

hehehe.... ko dengo sini bebaik nuar... kjjan sudah pasti akan umumkan siasatan diraja bagi kes sulu ni bila lepas meng pilihanraya...

sudah pasti kjaan filipina skrg akan kata anwar mmg kompon terlibat sbb kjjan filipina skrg tak mau ada apa2 hubungan lagi dgn anwar...mereka sudah serik.... bukan macam zaman estrada dulu...

sultan sulu dan nur musairi yg nampak mcm menyokong anwar akan berpaling tadah dan akan confess dlm siasatan diraja bahawa anwar yg bersalah disamping jefri ketingan...

mereka tak rugi apa2 bebb...malah ada beberapa keuntungan yg boleh diambil kira....skrg sapa kuda siapa nuar oii...

hahahahaha..... bukti tu sudah cukup konkrit nuar oii.... ko dah tak mampu nak pusing lagi...upah la 1000 cybertropper banggang ko pon tak akan mampu ubah fakta tu...

apa akibatnya bebb.... kalo didapati bersalah dlm siasatan suruhanjaya diraja??? ko akan di hukum gantung sampai mati nuarr oii.... sama mcm si amin ma'unahh bkt jenalik...

so si jeffri pon sama juga la nasib ko.... hahaha....kali ni ko akan masok lubang biawak nuarr oii..

sbb tu skrg nuar sudah pusing cakap... tapi dah terlambat bebb...fakta tetap fakta.. salah tetap salahh.



Anonymous said...

Mudah je, Anwar sebenarnya telah berpatah arang. Dia bukan lagi dapat mpertahan moral dirinya dan siapa dia sebenarnya. Manusia dgn berbagai wajah. Dirinya, keluarganya, politiknya, dan segalanya telah dibogelkan. Isterinya pun tak dpt pertahankan keadaan sebenar. Jadi Anwar akan buat apa saja unTuk capai cita2 nya tanpa memperdulikan apa risiko dan kesan kepada orang lain. Dia amat kecewa pd diri dan malahan pada .???. Dia merasa bijak dan masih menggunakan politingking yg lama dgn wajah kosmetik baru je. Dia rasa penunggang politik tanpa sedar ada 10 lagi yg menunggang dirinya. Itu lah Anwar bukan seorang yg layak di beri peluang sebagai pemimpin. Dia hanya seorang mamat kampung biasa dan bercita tinggi tapi tak kesampaian.

Anonymous said...

Jam Omega pon tak boleh nak pertahankan... macam mana nak pertahankan negara... Porah...

Anonymous said...

Anwar,

muka hang dah jadi macam hantu...bertaubatlah selagi nyawa masih dikandung badan...

Umur pun dah masuk 65 tahun, kalau ikut tahun hijrah, mungkin dah 70 tahun, 7 tahun dah dapat bonus...
cukup la, bertaubat lah...

insaf lah...dosa lama belum tentu diampunkan kau buat pula dosa baru...

Dulu dalam ABIM time kau dengan perempuan bersalam pun tidak, aku percaya jgk la kat kau tp sekarang ni bila dengan perempuan bukan mahram, jangankan kau bersalam, siap cium pipi lagi...

Cukup lah...hari kau dah menjelang hampir melepasi subuh...

kau tak jugak insaf?

Anonymous said...

http://www.kedahlanie.info/2013/03/patutlah-sempadah-sabah-bolos-ini-sah.html?m=1

KZSO said...

Anu-arr berani sebab dia tahu menteri dlm negeri dan kdn dari dulu kini dan selamanya takdak teloq

Anonymous said...

Firasat aku kaulah pengkhinat negara..dlm negara kau pecah2kan org2 Melayu, dlm PAS kau pecah dan perintah ..dalam DAP kau jual ayat2 ALLAH..belakang tabir kau Pendokong LGBT,kau ibarat bangkai yg hidup dan lidah brcabang spt biawak...yg lebih baik xberakal.Kau lebih teruk drp biawak ni.Minta Kerajaan MKN,KDN, Siasatan Raja ditubuhkan dan siasat buktikan AlJubs ini pengkianat Agama Bangsa dan Negara.

Anonymous said...

Ha ha ha boleh percaya ke ni. Kepala butuh bengkok lah Anuar.

Anonymous said...

Anuar memang PENKHIANAT NEGARA bercakap pun teragak-agak dan bersekongkol untuk Lanun Sulu.

Anonymous said...

Nak pertahankan negara menjadah babi apa Anuar tu! Kote bengkok dia pun tak terjaga.

Anonymous said...

Maka Allah telah menunjukkan kepada kita satu persatu akan siapkah insan durjana yang bergelar DS Annuar Ibrahim. Ini lah berkat solat hajat yang kita pohon agar Allah menunjukkan kebenarannya. Maka renung-renungkanlah.

Anonymous said...

Cara ckp pun x konfiden, teragak2.. Katanya bila da goyah fitnah pun timbul.. Sama gak la mcm puak2 pembangkang nih.. Bkn ke da goyang dari dulu lg.. Boleh bezakan cara orang membuat ulasan menggunakan fakta dari orang yg mereka-reka cerita spt manusia ini..

Anonymous said...

With a 60 day maturity, turnips need to be in the ground by August
15. If you are working on a riding mower or a mower with an electric starter, you will
also want to disconnect the battery as to prevent any
accidental startups while servicing your machine.
Mulch also keeps soil from being depleted of vital nutrients, so
gardeners do not have to rotate planting locations from year to year.


Also visit my weblog: mulching

Anonymous said...

Use a cheesecloth to strain the puree and then pour it into
an airtight container. For the thick and
curly hair, it is best to use the Moroccan Oil.

Quality Omega 3 fish oils are generally derived from cold-water fishes
like mackerel, sardines, salmon, and tuna. 1 The oil spill threatens the lives of birds, sea
otters, and more than 400 other species. These
resources side by side also promote healthy hair growth and hair growth which are preferable
to other medications.

Here is my web page long hairstyles

Anonymous said...

Aside from Microsoft and Nintendo, another top competitor, Sony, will also be
releasing some top-rated games for its own console - the Playstation.
Some of the game titles that are part of this genre involve the more
recent of the Red Baron series and European Air model.
The latest version, Rollercoaster Tycoon 3, is
produced by Atari and can be purchased at most retail outlets.
If you are looking for some excitement beyond just flying, the Jane's series of combat flight simulators is the best place to look. Retain on your own and these you enjoy in the gaming.

My web page simulator

Anonymous said...

Afterwards, he sent this particular Tres for you to Apollo
for any compensation for the Fifty Nandies. Some of the papers that come out
only once a week have managed to gather a large number of readers.
Born in the village of Kafr Tahla outside of Cairo, El Saadawi received female genital
mutilation (FGM) when she was six years old. Assuming
there is a God and assuming that the Bible is God's word and an historical record of His activities (and you won't hear anything
to the contrary in church and from other formal Christian religious organisations)
then the standard hype you hear, the standard image projected of God (and son) tends to
be 'warm and fuzzy'. Lap books are another tool a teacher can use to help students create booklets that they will want to keep and review.


my web page; egyptian newspapers

Anonymous said...

The hosts file is a popular, cross-platform way of blocking access to certain domains, such as ad-serving websites.
The key to getting the most out of a hot oil treatment for hair is
to continuously use it weekly if you need it or every
fortnight and youll definitely see the results. These can be expressed
in a number of ways: straight hair, slightly wavy hair, or curly hair.
1 The oil spill threatens the lives of birds, sea
otters, and more than 400 other species. Low self-esteem, hair fall,
itching in scalp and facial skin infections are common
side effects due to dandruff problems.

Also visit my webpage :: hairstyles for women

Anonymous said...

http://paleodietrecipesbook.net/
http://howtoloseweightfastindays.com
http://purelivinghcg.com/
http://getlaid2night.us/male-enhancement
http://getlaid2night.us/penis-pump