Saturday, March 16, 2013

WOWW...!! Chegu Bard Akui Video HOMOseks Anwar Kali Ini Tulen....?

JENG JENGG JENGGG.....!! Satu lagi video Anwar...? Kisah Homosekual pulak daah

Apa tungguuu lagi...!

JOM kita saksikan video penuh, aksi aksi seorang pemimpin juak murahan Pembangkang main bontot, balun pintu belakang.... Klik SINI

63 comments:

Anonymous said...

ada 2 kamera tersembunyi dalam bilik tu....

Anonymous said...

TANYA SAMA KATIL KENAPA BERGOYANG...

NANTI JAWAB KATIL ANWAR MANTAT BELAKANG...

YOU ULANG I SAMAN YOU!!!

Anonymous said...

Pemantat Stor Kunyit!!

Wan Azizah macam ko tidor dgn laki ko. Ko tak geli ka??

Oooppppsss...

I ULANG I KENA SAMAN!!

Hehehehe....

Anonymous said...

mengikut akuan bersumpah PI Bala, najib Alduburi telah menyontot dubur Altantuya. Ganasnya Seks Najib Aduburi Alsontoti

Anonymous said...

Lelaki idaman Lateefa Koyak dan loya keling pariah dia.

Entah2 dua ekor ni pon da koyak rabaks.

Anonymous said...

Mana bukti nya video ada bukti tak??

Kalau takde jgn fitnah PM sembarangan tapi bakal PM ko yg penoh maksiat terbukti dgn byk video tapi ko nafikan jugak.

Dasar Bodoh macam LEMBU!!

Anonymous said...

anon yg percaya kpd sumpah bala adalah manusia bodoh! ko lebih percaya kpd sumpah kapir drp org islam? ni lah dia klu dh terlalu taksub smpi tak tahu menilai yg mana betul yg mana fitnah!

Anonymous said...

Politician Rabak penoh dgn skandal maksiat!!

Boleh buat negara sendiri untuk Pakatan Rabak dan si Pendubur tegar ni jadi PM nya.

Anonymous said...

badrul ni org gombau - bodoh kok den jumpo kau kek kg den sekek kopala kau , sapa dia ni mengesahkan PENGGANAS SEX NI- AYAM JANTAN KEK GOBAN DEN KEK KG BILA TV SEBUT YO NAMA NUAR ,,DIA PUN BEKOKOK , MCM NAK MELIWAT
ANUA- PENDURJANA MADE IN MSIA

Anonymous said...

Najib pemimpin Wasatiyyah yang sontot dubur Altantuya. kah kah kah.

Anonymous said...

PI BALA TAK PAYAH BERSUMPAH SEBAB DIA MEMANG SESUMPAH!!

KELING PARIAH ULAR TEDUNG BERKEPALA DUA!!

Anonymous said...

Anwar akan menjadi PM pertama di dunia sebagai PM PEMANTAT STOR KUNYIT TEGAR!!!

KAKAKAKAKIKIKIKUKUKU FUCK U!!

Anonymous said...

..aljuburi musti tahu di mana kejadian ini berlaku.. waktu dan ketika adegan ini berlaku pun aljuburi tahu.. di dlm bilik hotel mana pun musti aljuburi tahu.. jantan yg menjadi pasangan memuaskan nafsu aljuburi pun musti aljuburi ingat.. nantikan tayangan video seterusnya.. taqbir!..

Anonymous said...

U ulang I saman!
U ulang I saman!
U ulang I saman!
U ulang I saman!
U ulang I saman!
U ulang I saman!
Kah kah kah kah kah

Anonymous said...

..ada 2 cctv.. 1 disebelah atas.. birds eye view.. 1 di depan katil.. dogs eye view.. hehe.. aljuburi kantoi big time.. taqbir!..

Anonymous said...


Najib pemimpin Wasatiyyah yang sontot dubur Altantuya. kah kah kah.
Saturday, 16 March, 2013

HAHAHAHAHA!!!PENYOKONG NUAR DAH TAK DER MODAL...KUIKUIKUI!MANA NAK LETAK MUKA PONDAN KO TU YOP.KEPADA RAKYAT MALAYSIA,KETAHUILAH,PENYOKONG2 TEGAR ANUAR SEKARANG NI SEMUANYA GAY DAN KAKI BONTOT.SAPER KELUAR PgayR CEPAT2 DIA SELAMAT...HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!

Anonymous said...

tanya sama nuar,apa sebab goyang,
nanti jawab nuar,balasan dah datang...

U SAMAN,I ULANG!

Anonymous said...

TANYA SAMA ANWAR KENAPA BEGOYANG...

NANTI JAWAB ANWAR PKR NAK HILANG..

YOU ULANG I SAMAN YOU!!!

Anonymous said...

Kalu ikut yg lepas2 kou pun nak kojol mcm Bala tu

Anonymous said...

Anwar Aljubs akan keluarkan favorit statement baru...

YOU TONGGENG I MANTAT YOU!!

Kah kah kah.. Kah ... Kah ... Kahakss Phui pat muka pencacai Pakatan Rakyat

Anonymous said...

Pakatan Rakyat untuk Rakyat LGBT!!

Anonymous said...

Pakatan Rakyat untuk Rakyat LGBT!!

Anonymous said...

Pakatan Rakyat untuk Rakyat Bodoh mcm Lembu Rafizi!!

Anonymous said...

Pakata Rakyat untuk Rakyat pemantat Stor Kunyit!!

Anonymous said...

Pakatan Rakyat untuk Rakyat yg suka makan Aiskrim dalam jamban!!

Anonymous said...

Pakatan Rakyat untuk Rakyat yg suka dgn bau Burit!!

Sedap Mah.. Abg Mat tknk cuci Muka abg Mah...

Anonymous said...

Pakatan Rakyat untuk Rakyat yg suka dgr ceramah d
M bilek hotel pukol 3 pagi!!

Anonymous said...

Pakatan Rakyat untuk Rakyat yg suka raba tetek orang!!

Anonymous said...

Pakatan Rakyat untuk Rakyat yg suka berdemo dan rosakkan harta benda dan bantai polis!!

Anonymous said...

Pakatan Rakyat untuk rakyat yg suka tgk Pemimpin nya melakukan hubungan seks dalam video!!

Anonymous said...

Pakatan Rakyat untuk Rakyat yg suka tgk pemimpin wanita nya baring terkangkang nampak siput dan Serunding!!

Anonymous said...

Best betol jadi penacai Pakatan Rakyat!!

HAPPENNING !!!!

Anonymous said...

PI Bala dah mati akibat fitnah najib hasil najib berdoa depan kaabah supaya Allah melindungi beliau dari fitnah al juburi.gambar tulen pun kau tak percaya

Anonymous said...

tanya pada mat sabu siapa peliwat terbilang
tentu jawab mat sabu nwar dalam syarahan
tanya pada karpal siapa moralnya hilang
tentu jawab karpal nwar dalam parlimen

tanya pada azizah siapa anugerah tuhan
tentu jawab azizah nwarlah sayang
tanya pada bad rule siapa imam mehdi pilihan
tentu jawab ustaz nwar dalam ingatan

tanya pada abim siapa hebatnya orang
tentu jawab abim nwarlah pilihan
azizah bini nwar turut dijulang
anugerah khadijah isteri nabi diberi sandang

tanya pada saiful siapa liwatnya seorang
tentu sumpah saiful nwarlah jantan
tanya pada eskay siapa pelanggan jalang
tentu sumpah eskay nwarlah jantan

tanya pada khalifah lim siapa pm pakatan
tentu jawab khalifah lim nwar ditatang
tanya pada haji adi siapa pm pakatan
tentu jawab haji adi nwar perjanjian

tanya pada nik aziz siapakah ahli surga tersayang
tentu jawab nik aziz nwar dalam ilham
orang umno kena jilat kaki inilah orang
memang sangat hebat ini binatang

Anonymous said...

Ada harapan Aljuburi jadi PM kerana syarat untuk jawatan PM adalah DEPAN BOLEH BELAKANG PUN BOLEH.Satu satunya individu yang ada syarat ini adalah Aljuburi...muahaaaaaaaa. YOU ULANG I KENA SAMAN...

Anonymous said...

MeLOYAkan dan MenJIJIKan, patutlah hukaman mati sahaja pada mereka yang homo atau lesbian..

Anonymous said...

Kalau orang kata dia ni penyokong LGBT, pencacai tak percaya. Nah sekarang, dengan aksi gambo2 nya sekali di pertontonkan. Masih tak pecaya ke dengan petunjuk yang Allah nak buktikan nih..... Berapa banyak lagi kah bukti2 yang Allah nak bagi tahu kat pencacai nih. Renung-renungkan lah.

Anonymous said...

Aduuss...

"Demam pulak laa Pak Aji aku..", bilang si Labu...!!

Anonymous said...

Itu bukan Anwar Pendubur Tegar sebab perut dia tak Boroi!!

Kita tunggu apa kekasih sekatil PKR yakni PAS spin...

Wahkahkahkah....

Anonymous said...

ada juga yg kena saman ni....tapi tak pe...klu u saman ,i ulang dan ulang dan ulang..

Anonymous said...

tentu assmin jealous tahap giler vavi klu tgk gambar anwar berlaku curang!

Anonymous said...

ini video yang Nalla simpan? ke video lain?

bertaubatlah pakcik oooooii..

Anonymous said...

Ron Jeremy kata (dlm majalah Playboy) itu bukan dia...tapi itu Al Jub.

Anonymous said...

salam tumpang lalu... dari pengamatan kami... ini bukan bontot pak sheikh... bontot pak sheikh lain.kami tau sebab kami tau la youuuu... wakil NGH bukit segambut (Nyah Gay Homo)... so kak jijah jgn risau kami dah buat statement dulu ye youuuu...luv u pak sheikh..kalau tak dapat jd pm nanti lepas PRU13, pak sheikh jadilah pemimpin kami NGH bukit segambut... jawatan ni dah ready utk pak sheikh..luv u muaaaaaagh pak sheikh

Anonymous said...

Kah kah kah . Najib aduburi alsontoti sontot dubur Altantuya mengamalkan konsep wasatiyyah. kelakarlah kau Najib Alduburi alsontoti....

Anonymous said...

wow body anuwar class la beb...cair girlfren wa tengok.... jeles aku. petang ni nak masuk gym...tapi pakcik aku cakap klu lelaki kerja dia asyik memantat dan main bontot body memang mantap beb... anuwar jgn lupa bukak kelas jaga badan bukak gym ke atau jadi tukang urut batin...ramai nak belajar dgn lu... dah umur 60an pun kuat memantat lagi.... jeles aku beb

Anonymous said...

nuar nuar nuar.... u buat lagi hal... last koner ni....adusss. so camna ni klu u kalau tak dapat jd pm nti... mcm anon atas ckp tadi... u bukak gym aje la nti...ataupun jd tukang urut konek atau jadi gigolo tua

Anonymous said...

Klakarlah PM yang kusayangi iaitu najib Alduburi Alsontoti dubur Altantuya ini . Kini telah mengamalkan konsep wasatiyyah.hehehe

Anonymous said...

Najib Alduburi , mana mahu lari hah. Walaupun PI Bala dah meningggal dunia, pembongkaran akn lebih dijalankan. Cai-cai sila back-up Najib alduburi skrg.

Peguam Americk Singh Sidhu mendakwa, peguam Cecil Abraham memberitahunya bahawa beliau menyediakan akuan bersumpah kedua (SD) untuk bekas penyiasat persendirian P Balasubramaniam atas arahan perdana menteri.
Americk, bekas peguam kepada mendiang Balasubramaniam atau lebih dikenali sebagai PI Bala dikatakan mendedahkan perkara ini semasa mesyuarat agung tahunan Bar Malaysia di Kuala Lumpur hari ini.

Peguam Sivarasa Rasiah melaporkan perkembangan itu melalui pesanan tweet semasa AGM, yang sedang berlangung ketika laporan ini ditulis.

Anonymous said...

kecewa lagi cai-cai UMNO dgn kegagalan himpunan Lahad Datu semalm di Masjid Negarautk menarik org ramai dalam memfitnah DSAI. Tak jadi bubarlah parlimen sbb tak ada penunjuk langsung rakyat utk menyokong UMNO.Ternyata blog-blog UMNO mmg tak ada class langsung utk mempengaruhi rakyat Malaysia . Mmg patut pun menter-menteri memperlekehkan blogger UMNO. mmg x pandai buat kerja& tak boleh diharap langsung. Perabis duit sj.

Anonymous said...

..aljuburi dah buat pc ka belum.. jgn lupa tanya dia soalan2 maut.. musti aljuburi mengamok nanti.. taqbir!..

Anonymous said...

Cai-cai UMNO brape juta kat Masjid negara semalam utk dgr Hasan Ali menabur fitnah pd DSAI

Anonymous said...

Selama ini saya berbaik sangka dengan Dato Seri Anwar Ibrahim dan percaya beliau mungkin difitnah oleh musoh2 beliau.

Ternyata gambar2 ini telah membuktikan sebaliknya. Sudah tidak dapat lagi menepis segala keraguan. Terasa amat sangat ditipu kerana mempercayai Dato Seri.

Saya rayu ahli2 PKR agar mulai saat ini kita tinggalkan lah PKR ini. Biarkan Dato Seri membersihkan nama beliau dahulu.

Perjuangan yang sia2 dan hipokrit. Betul2 tertipu.

Ahli PKR

Anonymous said...

[i]..romantica de amor[/i] albujuri tiru dollah badawi elegant silence.. hehe.. taqbir!.. walau pun kau berdiam diri namun kote bengkok mu tetap menjadi pujaan yb jamban..

Anonymous said...

..apasal yb jamban buleh bertuankan sekoq munapig mcm aljuburi ni huh?.. sanggop dia buang emak dia sendiri demi kesetiaan pada peliwat tegar lahanat + musibat bernama aljuburi ini..

Anonymous said...

..aljuburi is a true dajjal..

Anonymous said...

..hoping very much the follow up video of these pics can be uploaded asap.. who where & when.. this event took place.. was it in msia or overseas..

..muslims are duty bound to expose this munapig.. taqbir!..

Anonymous said...

Yeeahah! tu dia, dia dah mai. Dia dah mai..... pencacai PR kini kepanasan kerana tabiat semula jadi Boss dia semakin terserlah. Macam2 lah alasan untuk nak mempertahankan boss dia. Tapi boss dia buat muka selamba je. Tak kisah pun. Kahkahkahkah.....

Anonymous said...

Ada blog yg kata bukan dia kerana sebak rambut tidak ke tepi. Tapi sekiranya ada video menunjukkan kote bengkok sahlah dia.

Anonymous said...

Mana pencacai-pencacai Pakatan kita nie... ingat nak ajak main dam aji kat kedai kopi la.. bole sembang lama sikit.. :)

Anonymous said...

Adakah gambar2 tersebut adalah gambar2 kamu (DSAI). Jawap, "YES" or "NO".

Anonymous said...

Bala PI gol kerana fitnah Najib dah kena balasan.

Anonymous said...

harap2 jagan jadi PM malaysia. Nabi tak ngaku umat siol...