Friday, March 29, 2013

YEAAYY...! Anwar Mesti Panaass Lah. TAPI Jangan Ada Pemimpin UMNO Pun Panas Jugak....


28 comments:

Anonymous said...

Najib adalah pemimpin yang paling layak jadi perdana menteri berbanding dengan anuar dengan pelbagai isu sex dan kalimah Allah. Begitu juga dengan Pas tak ada seorang pun pemimpin pun yang layak jadi pm kerana pemimpin pas yang sedia ada kaki makihamun dan fitnah. Kami mahu peminpin yang bijak dan bersih bukan pemimpin yang bodoh.

Anonymous said...

Kutty yang cakap, bukan takdir Allah yang tentukan..

Tiada kerajaan yang kekal abadi kecuali kerajaan Allah..

P/S : Eh, kutty ni semenjak dua menjak, rajin lak bercakap.. Lebih banyak cakap daripada Pork Jib.. Sape Perdana Menteri ni?

Anonymous said...

Bro, memang lah dia layak.. Sebab Jibby saja yang layak jaga empayar San Miguel, kontrak Petronas billion-billion.. Tu sebab 'paling layak'.. Jibby pun mana berani tegur lembuJat minta balik RM 256 juta tu.. Ada brann ke? Sebab tu 'paling layak'..

Anonymous said...

NAJIB YOU ARE THE BEST!!!

TUN M YOU ARE THE BEST OF THE BEST!!!

Anonymous said...

Pencacai PAKATAN RANJANG, ANWAR PAPA HOMO GO SUCK ANWAR DICK!!

Anonymous said...

Kutty yang cakap, bukan takdir Allah yang tentukan..

Tiada kerajaan yang kekal abadi kecuali kerajaan Allah..

P/S : Eh, kutty ni semenjak dua menjak, rajin lak bercakap.. Lebih banyak cakap daripada Pork Jib.. Sape Perdana Menteri ni?

Friday, 29 March, 2013
__________________________________________

ALlah dah tentukan PR aka PAKATAN RANJANG adalah PARTI MAKSIAT DAN HARAM JADAH dan PEMIMPIN2 nya pula cuma layak sebagai PELAKON LUCAH!!!

Anonymous said...

Jibbon porrno penutuh jubo al tan tu ya siap kena tangkap basah dengan artis lagi.. Ko mampoo? Keh keh keh keh..

Amnonok boleh keluar dari Mesia!

Anonymous said...

kalo nak tuduh syarikat arak ke petronas ke usul la dulu bukti
kalo betul aku pun akan undi anwar...
setakat cakap je baik xyah.....
orang sekarang nak bukti la wei....
bukan nya bodoh sangat nk ceduk mana2 info yg xmasuk akal....
kalo dia ada san miguel.....aku pun nak keje kat sana....dpt jugak something dari sokong israel dapat video porno je.....

Anonymous said...

PARTI ANAK BERANAK SEMUA NYA PELAKON LUCAH!!

WELL DONE PEMIMPIN PAKATAN RANJANG!!

YOU ARE THE BEST ACTOR AND ACTRESS OF PORNOGRAPHIC MOVIE MALAYSIA EVER PODUCE!!

Anonymous said...

tik tok tik tokk...jam terus berdetik..

tak berapa hari saja lg riwayat nyawa anwarr...

lepaihh p/raya nnt tau la naaa...

habihh tengelam semua empayar penipuan dia, dgn bas, lori, jet, seme habih tengelam....

kroni2 dia habis seme berteraboq lari lintang pukangg...

tak dak pemimpin yg mana toteyy dia jelas kelihatan di dlm video bleh jadi PM bebb....

ekekekkekekek.....

Anonymous said...

Bro!!

Pencaci2 melayu Bangsat Pakatan Ranjang ni mana percaya dgn bukti!!

Pemimpin meteka dgn bukti kukoh memantat depan belakang dan mengAISKRIM pon dia tak percaya siap tuduh orang lain buat Fitnah lagi!!

Pencaci2 Pakatan Ranjang aka PR memang jenis Mak Satu Bapak beribu aka Anak Haram!!

Anonymous said...

Bro!!

Pencaci2 melayu Bangsat Pakatan Ranjang ni mana percaya dgn bukti!!

Pemimpin meteka dgn bukti kukoh memantat depan belakang dan mengAISKRIM pon dia tak percaya siap tuduh orang lain buat Fitnah lagi!!

Pencaci2 Pakatan Ranjang aka PR memang jenis Mak Satu Bapak beribu aka Anak Haram!!

Anonymous said...

Bapak/Anwar Kaki Mantat depan Belakang

Anak/Nurul kaki sedotsss

Mak/Jija kaki mantat rakyat!!

Bagos betol Keluarga 69 Papa Homo ni!!

Anonymous said...

kenapa melayu mudah lupa adalah kaum paling mundur di malaysia....
anak anak muda sekarang "melayu" dia sibuk berdemo sementara orang lain sibuk belajar ....
ini lah sebabnya senang sangat nk peroleh sesuatu sehingga lupa akan sejarah sebelum kita mudah mendapat sesuatu.

bobby zamora

Anonymous said...

Ayo yo Anwar Alduburbertahi memang layak jadi PM (Pemantat Malaysia)....muahaaaa

Anonymous said...

Melayu Bodoh Pencacai PR aka Pakatan Ranjang ni otak dorang dah risak sebab kelucahan sbb itu dorang sokong Pemimpin2 yang kuat aktiviti lucah!!

Anonymous said...

mak satu bapak bersepah
keluar anak suma sampah
mana anwar hendak bersumpah
takut mengikut pi bala termakan sumpah

Anonymous said...

PM = PEMANTAT MALAYSIA!!!

Sounds Good!!

Wahkahkahkahkah

Anonymous said...

Mulut yg bau longkang di dunia, akan menghirup nanah di akhirat....

Anonymous said...

He he, jgn lupa Malaysia tu nama negara ni yg umno bagi tau...?

Anonymous said...

Mcm mana pulak dgn org yg bersubahat dan memuja Pemimpin mereka yg melakukan maksiat yg amat keji???

Fikir2lah bahlol!!

Anonymous said...

Tak lawak la bro, cuma menampakkan kebodohan kamu je. Tak malu ke

Anonymous said...

Longkang lebih baik sebab mempunyai fungsi yg amat berguna kalau di bandingkan dgn kotoran itu sendiri saperti Pemimpin pujaan ko yg berzinah dan mendubur!!

Melayu Bodoh!!

Itu pon kalau ko Melayu!!

Anonymous said...

X da bukti, boleh blah!!

Anonymous said...

PR a.k.a PUTAR RAKYAT hidup dalam masa kecederaan aje ni...kasi chance lah pada MACAI2 dia NAK KOMEN apa pun..lalalalalala

Anonymous said...

Ko kutuk Mahathir pun dia tetap dah berjasa kpd agama, bangsa & negara & jadi PM selama 22 thn.Ko kutuk & hina dia tu apa jasa ko...??? Kau kata Mahathir asal India, ko dah siasat dah ko tu asal mana?

Anonymous said...

http://tunhisyamuddin.blogspot.com/

Anonymous said...

siapapun klu diberi peluang jadik pm semua nak....tapi tak semua yg punya kemampuan untuk mentadbir/memerintah satu negara. Bagi Dr. M, beliau dah buktikan selama 22 tahun beliau pegang Malaysia. Rakyat Malaysia skrg lebih baik taraf hidup dari Malaysia 22 tahun dulu dan skrg apa yg mampu kita lakukan adalah dgn menyokong segala pembaharuan dan kemajuan yg dilakukan untuk rakyat. Kita juga sedia maklum mana ada politik yg bersih dalam dunia skrg. semuanya mesti mengharapkan imbuhan dari apa yg mereka telah lakukan. Sama juga mcm kita....mana kita nak buat kerja free free lagi klu takde hasil untuk kita. Cuba kita renungkan dan buat solat istikhrah untuk mohon petunjuk dari Allah drpd kita terpekik terlolong semasa ceramah atau dlm blog memaki hamun tanpa fakta yg sahih.....cuba renungkan.....ini cuma pendapat saya selaku rakyat Malaysia yg inginkan umat Islam bersatu dan dpt hidup dalam negara yg aman damai.