Tuesday, April 30, 2013

Ahaaksz..! Mak Tak Kuasa Nyaah Ooii..... Bukti Rafizi Gay Ada Anak Ikan Didedahkan. Aaauuuww....!

JENG JENG JENGGG....!

Like Father Like Son la nampaknya.... Kemana tumpahnya kuah Anwar kalau bukan ke pinggan penjilat penjilat tegarnya.


10 comments:

stopa said...

ai respek pada rafizi, seorang yg ada integriti dan berkaliber. org mcm ni la yg patut BeeEnd amik ,bukan yg tak de kredibiliti mcm sesetengah tu. Cerah masa depan beliau dan semoga dpt membenamkan umno kali ini . kali ini la yea.

Anonymous said...

Keturunan LGBT ini dah besepah bapak borek anak rintik. Dah taada keturunan lagi.

micel said...

semoga zul kulum tabah dan terima kekalahan beliau, dgn harapan juga kisah mat ijam vs mat jin 2 penggal lalu di shah alam tak berulang kembali.

Anonymous said...

GAY TUA MASA MUDA JADI JAMBU YANG SELALU DISONDOL DAN DIROGOL. WARIA.

Anonymous said...

Ini semua konspirasi umno...brapa byk duit rakyat yg najib gunakan utk upah rafizi ni malukan parti dia sendiri?

Anonymous said...

Jgn takut PR!!! Nanti pada 5 Mei pasti semua gay, pondan, nyah, lesbian dan homoseksual bersama2 kita utk jatuhkn BN...jgn takut kerna dibelakang kita pasti ramai pak2 lebai PAS yg berjubah akan lindungi dan pertahankan kita!!! lawan tetap lawan...hidup anwar! Hidup tok guru!! Hidup kit siang!! Urg2 cina pun pasti ramai bersama kita nanti!!

Anonymous said...

Atas jasa dan pengorbanan Nuar Jubor membela dan mempromosikan LBGT dan adik2 telor setangah masak auww...auw...auw dan aktiviti2 jijik lagi terkutok. Saya harap Jalan Hj Taib dapat ditukarkan kepada Jalan Anwar Al Juborit. Kerana Nuar Jubor lah klub2 Gay Jamban dan budak2 macam Raspussy Jamban tumbuh bagai cendawan setelah hujan. Cara Rafizi berbual kita semua dah tahu dia spesis2 Gay Jamban yg Nuar Jubor mengila dan ketagihkan.

Anonymous said...

Atas jasa dan pengorbanan Nuar Jubor membela dan mempromosikan LBGT dan adik2 telor setangah masak auww...auw...auw dan aktiviti2 jijik lagi terkutok. Saya harap Jalan Hj Taib dapat ditukarkan kepada Jalan Anwar Al Juborit. Kerana Nuar Jubor lah klub2 Gay Jamban dan budak2 macam Raspussy Jamban tumbuh bagai cendawan setelah hujan. Cara Rafizi berbual kita semua dah tahu dia spesis2 Gay Jamban yg Nuar Jubor mengila dan ketagihkan.

Anonymous said...

Nama baru untuk Rafizi Ramli:

Abang Raf Crossdresser!

mohd helmy said...

Alahai.....br je nk percaya crita ni....tp xde plak gmbar diorang ngah ehem2 ......huhu....teruskan usaha jika perkara ni benar@sahih.....jngn psl massage@email mcmtu kita da percaya......jika perkara ni fitnah semata....penulis tanggung lah dosa.....wahai umat2 islam takutlah kita kepada ALLAH S.W.T