Friday, April 26, 2013

Anak Muda Upahan Khalid Gereja Ini GAGAL Malukan Calon BN DUN Batu 3 Shah Alam.....

Tahniah diucapkan buat Dato Hj Ahmad Nawawi M Zin, calon BN untuk DUN Batu 3 Shah Alam....

Dalam satu majlis penerangan sedang diadakan sejajar dengan kempen PRU ke 13, Nawawi telah disoal oleh seorang anak muda yang mengakui dirinya penyokong tegar Pakatan Pembangkang.

Sangat menarik.., terkesan dengan cara penjelasan Nawawi, akhirnya anak muda ini akui BN bukanlah sejahat mana yang selama ini beliau sangkakan. Malah beliau akui dirinya telah tertipu.... Bacalah kisahnya di SINI

20 comments:

Anonymous said...

hoi.. jgn kau nak membodokkan org. dah memang itu yg selalu UMNO buat. Upah mat rempit kaki lepak kasi hapal skrip soalan banggang dan jawapan dah ready utk menujukkan UMNO memeang relevant manakala PR tu buruk sgt, lepas tu mat rempit tu pun berlakun menyesal. Geli lah lakunan murahan UMNO..Aku punya comment jgn tak siar.. bahlol lagi haramjadah..

Anonymous said...

Nampak sangat ANON kt atas ni dh macam BERUK KEPANASAN bila baca blog MIK ni..Kah kah kah..

Woi anon penCACAI angkat TAIK DAP.!!! Klu ko lupa meh aku ingatkan..sebut bab lakonan murahan ni bukan ke Pemimpin anuGAYrah Tuhan ko tu yg slalu buat..Lupakah rakyat Malaysia pasal Filem terrrrbaik sepanjang zaman tentang "Kerajaan 16 September"..??!!

Lupakah rakyat Malaysia pasal filem terrrrbaik dicocok racun Arsenik..??!!

dan banyak lagi woii..x larat nak tulis kt sini..hanya anon penCACAI angkat TAIK DAP jer yg x nampak suma ni..mcm anon kt atas ni lerrr...Kah kah kah..

Pssttt..woi anon, jgn wat komen BODOH & BAGHAL ko kt sini.!!!

Anonymous said...

ko tu yg bongok sbenonya,dah la buta hati,busuk plak tu,org tu x usik pun telo ko,yg ko nak terloncat napo!!kurang tabiat,tobatla bro,piki diri lu tu,tahi org nampak,tahi kat lubang hidung sendiri x nampak,baghal badigol baghdad,mesti sedih org tua ko,dpt anak lupa diri,tumbangla ko fuckatan!!!

Anonymous said...

salam bro,bagus gak ayat ko tu,beruk kat atas skali tu dah kepanasan,hahaha,salah masuk gelanggang daa kikiki

Anonymous said...

nampak sgt pencacai pGAYr yg kat atas tu x skolah,org x skola ni memg senang kena tipu,tambah2 yg nk jd PM tu,dah kpala nye x betul,pengikut lg la baghal

Anonymous said...

saya di kira oramg lama gak tp saya belum peenah pk orang melayu mengangkat bendera dap.tp sejak kebelakangan ni cukup banyak.dan sampai ada yang berguling guling atas jalan dwngan bangga nya mereka.tak tahu lah nak dijeniskan mereka ni

Anonymous said...

ini pencacai DAPig sudah jinak,brape lama dia training..

Anonymous said...

Saya kira pemimpin dan akar umbi dalam fuckartoon lah yang merosakkan minda orang melayu dengan budaya ganas.songsang.dan macam macam lagi.jangan salahkanelayu umno.inilah orang melayu kata ikan kalau dah busuk kepala maka busuklah sampai ke ekornya.cermib diri dulu bro sebelum nak mengata orang.awak ni umpama ayam jantan beekokok beedegar degar tapi ekor bergelumang dengan yahi

Anonymous said...

sbb ko berguru dg pakatan la ko jd fuckatan!!!

Anonymous said...

.
..
...

Inilah kejayaan Anwar Aljubs. Mereka ini terpedaya. Mereka ini tertipu. Mereka ini terpesong. Mereka ini di kencing. Hancing bau badan mereka di kencing Anwar Aljubs tidak terperi namun mereka ini rada bau harum kencing Anwar juga kencing Nicky Aziz Tua.

Ramai anak muda telah memperjudikan masa hadapan mereka untuk Aljubs. Minda mereka telah disaluti pepejal najis untuk bangkang tak tentu hala. Mempercayai bulat2 apa yang di taburkan oleh Pakatan Haram ini tanpa usul periksa.

Ayat yang selalu diputar-belitkan oleh Pakatan Haram pekat dalam kepala mereka. Segala Manifesto helah diperkuatkan dengan sentimen kebencian. Ini yang di amalkan. Fitnah jahat adalah sebahagian cara Pakatan Haram.

Bagaimana dengan Kalimah Allah - kenapa puak PAS tidak tangani dengan baik?
Bagaimana dengan isu Murtad -mana pergi ulamak PAS melawan kes Lina Joy?
Apa dah jadi dengan Hukum Hudud -yang laungan kuat dahulu oleh PAS sudah senyap!

Cara pakaian serta penampilan gaya pemuda yang bersoal-jawab dengan YB jelas puak pengikut Pakatan Haram. 

Semasa pencalonan nama bertanding di Dewan MPSA Seksyen 19 Shah Alam pada 20hb April  yang lalu...beginilah kelibat rupa anak anak melayu yang telah berjaya diperbodohkan oleh Aljubs. Mereka di kencing panas oleh Aljubs.

BN akan mengambil semula Selangor pada malam 5hb Mei 2013. Beberapa hari kemudian - segala jerangkong najis akan dapat di muntahkan keluar apa yang telah - salah guna kuasa & penyelewengan yang di lakukan oleh Pakatan Haram ini di Selangor. 

Ketika itu baru kita sedar betapa bodohnya mereka yang memilih fahaman Aljubs!


"Anwar Kencinglah...!"

...
..
.

Anonymous said...

Ubah..? INI KALILAH? pas kata... BN kAta LAIN KALILAH.. Kelantan kata tukar!

Anonymous said...

Ya tukar ubahsuai gantikan Kerajaan.Buang BN,bangsa lain dah lama buang MCA MIC,Angkat Pakatan,undi PR..

Anonymous said...

INGAT TOLAK AMNO,JANGAN UNDI BN.

Anonymous said...

anak melayu bodoh banganggggg tuhiiii
nampak sangat PR nak mampusss

Anonymous said...

lain kalilah...dulu bolehla..cukupla sekali...kali ini untuk BN...hidup BN!

Anonymous said...

Dari dulu kini dan selamanya BN teatap pilihan rakyat Malaysia.... hidup BN.... Insya Allah inilah kali terkir Pakatan PAS DAP akan bertanding... selamat tinggal dan dan jagan harap kami izinkan untuk bangkit kembali....HIDUP BN....

Anonymous said...

PKR DAP PAS ingat parti diorg menang sbb orang ramai suka kat depa padahal pada 2008 org protes kat BN..sekarang BN dah baik dah taubat...membela rakyat, buat jasa dll lagi...rakyat suka balik pada BN...xsedar lg ke puak PR?....almaklumla melayu mudah lupa

Anonymous said...

Mana-mana Anon kat atas yang sokong PR tu kita jangan marah anon PR tu..kita faham tahap minda diaorang setahap maksimum SPM gred 3 je..pasal x mampu nak menilai intan atau kaca..diaorang lupa Anuwar bagai nak mampos diangkat naik ambulans dari mahkamah pastu sampai kat hospital boleh berjalan sendiri..pakai pendakap leher pun sendiri.lupa ke anon2 PR sekelian..kalau lupa cari le kat youtube "Anwar pakai sendiri pendakap leher" pastu boleh melepak2 bersembang kat sofa..cari tau anon PR..jangan tak cari. Ada akal guna la weiiii wahai anon2 PR.

Anonymous said...

nak berfikiran waras tak perlu kelulusan tinggi....jgn perkecilkan org2 berkelulusan spm grade 3...ade juga org2 lulusan phd..tapi akal macam lulusan srp je...

Anonymous said...

Komen2 dari pengikut parti pembangkang di mana2 blog amat menyedihkan seperti orang sakit jiwa dan separuh gila.Jika pijak pembangkang menang rasanya haru-biru negara.Saya pengundi atas pagar akhirnya tekat bulat menyokong parti BN la sebab mereka ini tenang dan setiap ceramah mereka ceritakan perancangan masa depan dan bagaimana nak bekerjasama dengan rakyat. Saya cintakan negara ini dan mahukan kemakmuran dan keamanan.