Thursday, April 4, 2013

Anwar Mahu Menang Bertanding PRU Di Perak...? Langkah Mayat Zahid Hamidi Dulu....

"Kita akan pastikan Anwar kalah kalau dia mahu bertanding di Perak..." kata Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi kepada media merujuk kepada Anwar selepas menghadiri mesyuarat Majlis Tertinggi Barisan Nasional di PWTC hari ni.

"Saya pasti dia akan bertanding di kerusi yang bukan dimenangi oleh Barisan Nasional di Perak. Apa apa pun kita akan lawan tetap lawan" katanya lagi.

30 comments:

Anonymous said...

perak tu kat mana tu...

kalau parlimen tjg malim ..

kirim salam...harap undi aku yg sekeping ni boleh mematikan impian al jub

Anonymous said...

yayaya perak tu kat mana? kalau Gopeng....jgn harap...aku dan geng2 aku...pemuda2 ... bersumpah xkan beri sekeping undi pun kat setan tu

Tun Teja said...

Perdana Menteri Homo 2013. Sesiapa yang mungundi Sang Peliwat menanggong dosa dan balak yang agung!!

Anonymous said...

ya x ya jugaj ye,,,apsal lari dari Permatang Pauh ? xsempat nak berkhidmat ? masuk kluar hotel ada plak masa? bila org kampung dah xnak ko lari plak kat tempat lain...unutk apa? untuk berak kat Perak pulak ? tuih....kami xkan benarkan....

Anonymous said...

ALLAH berfirman ...tempat atau darjat seseornag itu terletak pada AKHLAK nya.....

Anonymous said...

Jika ditakdir manusia yg tidak berakhlak itu menjadi PM, Zahid Hamidi antara manusia pertama yg melompat parti.....renung2kan

Anonymous said...

Aku pelikla macai PR ni...depa kata SPR kotor...cuba tanya depa sikit..kat mana yang KOTOR?

kat tempat yang diorg KALAH? Tempat yang diorang menang BERSIH pulak?

ada OTAK pikir bukan untuk dibuat SUP...

Anonymous said...

Harapan utk semua:

BENAMKAN PKR

PASTIKAN ANWAR DIKELUARKAN DARI DUNIA POLITIK MALAYSIA

Anonymous said...

antara vat69 ngan apek69,gaytua,nicky ajis mana lebih mulia?

Anonymous said...

Ala Zahid....masa hang nak bertanding Ketua Pemuda dulu hang la penjilat Anuar No 1. Semua kerja politik hang dalam poket Anuar. Siapa yang tak ingat bilamana hang bercakap pasal kroni dalam Perhimpunan Agong UMNO dulu. Suara sahaja yang hang punya tapi seluruh rakyat tahu yang nada itu adalah nada Anuar. La bila hang dah jadi menteri hang nak tujuk lagak pula kat Anuar. Sememangnya orang politik tak ada maruah diri. Dulu agung Anuar macam nak riak. La ni maki Anuar seolah2 macam Anuar tu tak pernah jadi kawan hang.Memang sial perangai orang politik dalam Malaysia ni.

Anonymous said...

Berul tu dia ni dulu org kanan anuar

Anonymous said...

dia cabut dari Permatang Pauh kerana dia tidak lagi boleh berpjak di-bumi yg nyata.

Anonymous said...

ZH dah insaf lalu tinggalkan Nuar. OK lah tu. Yg lain-lain, dok ikut bontot Al-Jub bila nak insaf? Nak tunggu kiamat?

Anonymous said...

Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

Anonymous said...

Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

Anonymous said...

Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

Anonymous said...

Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

Anonymous said...

Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

Anonymous said...


Bismillah..

Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.

Tolak PKR parti DAJJAL..

Anonymous said...

Bismillah.

Bendera PKR Mata Satu bendera DAJJAL.

Alquran dan Nabi Muhammad saw telah peringatkan kita semua.

Tolak PKR parti DAJJAL..

Anonymous said...

Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

Anonymous said...

Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

Anonymous said...

Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

Anonymous said...

Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

Anonymous said...

Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

Anonymous said...

Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

ABCD said...

najib kata dia akan tetap bertanding di pekan kerana beliau menghargai kesetiaan yang telah diberikan oleh rakyat di pekan, adakah ini bermakna anwar tidak menghargai kesetiaan yang diberikan oleh rakyat dipermatang pauh?

Anonymous said...

Betoi tu DS Zahid, mengkeme nih rase macam nak henyak je Anwar Brahim tu bile dia ke Perak nih...orang rungkup, sg tiang, sg nipah, simpang 3 dan selainnye cukop pantang bile dengor orang luor nak masuk buat ceramah di sini...biorle si Nuar tu betanding di kerusi Parlimen yang tak ujud, contohnye di Parlimen Pulo Sembilan nun, bagi maju siket pulo 9 tu bior dibuatnye jeti mancing beso-beso...jangan buat seludop betina China udahle....katenye yop!!!

Anonymous said...

Aterr...awok ni sebenonye takder masaalah pon dgn orang-orang lama PAS.......cume rase semacam geli geleman bile ade muke-muke PKR ni dikelilingi Unit Amal PAS yang kadang-kadang tu syok sendiri keliling kampong..untok pengetahuan kome, kebanyakan pengundi di DUN dan Parlimen di Perak ni masih lagi waras....banyak yang atas pagor udah melompat ke sebelah sini pon.....jadi, jangan haraple si Nuar oi! gebang aje lebih kamu ni....katenyer Yop!!!

Anonymous said...

Just now baca statement DSAI di Al-Jazeera...katanya si Azizah takkan bertanding mana-mana kerusi pilihanraya nanti....(bleh caya ka?) Katanya lagi, bagi peluang kat Nurul Izzah menang sebab hak sebagai rakyat Malaysia akan terbela...ada betoi ka???? Aku tengok Nurul Izzah sibuk je dengan kempen di kalangan kroni-kroninya yang menjadi penghuni tetap pub-pub di Jalan Maarof.....hang biaq betui Izzah, biaq pandai pilih kawan naa....