Tuesday, April 23, 2013

Anwar Nak Buat Kejutan Menjelang PRU13...? JOM Kita Kenali Wajah Klon Anwar Yang Akan Mengaku Dia Lelaki Dalam Video Seks


15 comments:

Anonymous said...

Alhamdulillah.. Semoga dengan penghinaan dan pengaiban ini bakal memusnahkan Be End dan menjadikan Be End sebagai pembangkang dalam PRU 13 ini..

Sungguh angkuh dan berlagak ya kamu ni..

Anonymous said...

Aik.. panas hati ke..? Ade aku keysaaahh...!! Kami nk angkuh ke nk blagak ke biaq pi kt kami.. muahahahaha...

Anonymous said...

Tu lah...akibat dari kebenaran sembahyang hajat dan sembahyang istikarah...bila Allah berikan petunjuk mengapa masih dok nafi lagi...dah kufur agaknya dengan rahmat Allah....

Anonymous said...

Bagi aku apa yang ANWAR cuba tonjolkan ini semuanya DUSTA. Dia kena cari lagi dua KLON iaitu ChinaDOLL dan Klon Dato Eskey. Bawaklah tiga-tiga tu tunjuk atas pentas.

Sangat menghairankan, anak-anak muda zaman sekarang, hanya boleh diharapkan belajar tinggi tetapi tak gunakan akal sempurna bila kebenaran tiba dan mudah ditipu oleh manusia rakus seperti anwar. Moga ALLAH bayar cash dalam PRU13, kerana penipuan anwar selama ini.

Anonymous said...

Pemimpin Pas dan PKR ramai yg rosak akhlak.. moral rendah.. gila sex.. kaki putar alam.. auta.. bodoh sombong.. riak takabor.. perasan.. suka maki dlm ceramah.. tak larat dah aku nak taip sifat2 keji dia org ni!!

Anonymous said...

penganot pas sibuk membaca ayat2 Quran yg.melarang membuat fitnah...

tapi mereka tak pulak baca ayat2 yang sama bila penganot mereka bertebaran kesana sini membawa cerita Najib bunuh Altantuya..

gen2felda

Anonymous said...

Hai panas ke pencacai PR nie? yg menegak islam korang pi pecat (Hasan Ali, Nassaruddin) yg penzina korang simpan kan? mmg dasar parti SAMPAH..kalau btul la tuh bukan si Stopa, pi la bersumpah bersih kan nama dia..ada brani?? benda yg jahat semua dtg pada BN la, PR je la yg maksum..ABAH KAU!!!!

Anonymous said...

allah nampak apa yg Anuar dan pakatan buat di dunia ini hanya pembalasan nya saja lambat sekarang kita bolih lihat apa sudah jadi pada parti pkr tiada lagi yg tinggal Anuar hanya harap macai macai pas dan budak hingusan saja yang masih setia pada bapak iblis ni bawa lah sepuloh klon pun kalau dah buat tak usah salahkan org lain tunggu lepas p/raya ni kemana Anuar akan pergi kpada allah kami berseru agar pakatan rakyat kalah teruk dalam pru 13 amin.

Anonymous said...

Memang ceLaka tahap gabang puye perangai penganut pas pakatan babi ni.

Dengar ceramah tak de lain selain dok jilat babi sekor ni babi anu wau berahim

Bukan nok tunjuk kepandaian kehebatan mentadbir kepada rakyat tapi dok semata2 naok selamatkan babi nuar sekor ni
Rukun agama pas menegakkan koteanu war dan mus tapeee. Parti kePala koteeee

Anonymous said...

saya rasa diaorang ni freethinker.
hanya berselindung disebalik politik sahaja.

Anonymous said...

Apsal Anwar taknak bersumpah...? Kamon la... Kalo dia bersumpah, kan bagus.. Kelebihan pun kt dia.. Pengikut dia pun bertambah yakin ngan dia.. Silap² pengundi atas pagar pun berani pilih dia.. (Suruh bersumpah utk menafikan terlibat scandal sex taknak, tp belum pilihanraya da gebang bagai, nk g istana negara NAK ANGKAT SUMPAH jadi PM, takyah disuruh dia yg sebuk² nk g istana negara nk ANGKAT SUMPAH) mcm nie punyer org nk jadi pemimpin...?? Hakthuiiiiiiiii....!!!

RH said...

To 1st komentar:
susah benarkah u nak buka minda dan berfikir dgn logik? tak perlu takut untuk mengiakan kata hati. Bukannya kita dapat apa2 pun sekiranya kita back-up nuar. tengok saja kes Sabah. Apa nuar dah buat? dia cabut lari kesian anak2 muda yg telah mati dek mempertahankan beliau. Kawan2 dia yg sebegitu rapat sudah pinggirkan dia, siapalah kita hndak mempertahankan anuar ni. Kerja yg sia2 shj. Gunakanlah akal anugerahkan Ilahi. Semoga kita tidak akan menyesal di kemudian hari.

Buragas said...

Soal Anwar settle kemudian hari,Sekarang ni matlamat utama PR adalah menang dan tumbangkan BN dlm PRU 13, PR perlu menguasai lebih banyak negeri.

Anonymous said...

Sekarang ni matlamat utama PR adalah untuk kalah teruk PRU 13 dan berpecah belah selepas itu.

Anonymous said...

apa la nak jadi dengan BN ni, susah sangat nak dikalahkan hahahaha.
-pecacai letih