Tuesday, April 30, 2013

Berkopiah Ustaz Man Sekolah Agama Yayasan Khairah Kg Pisang Kupang BELASAH Murid Ala Ala TOMOI. Video Klip Ini BUKTI

Inilah nilai nilai murni seorang ahli PAS di Kedah yang bertugas sebagai pengajar di sebuah sekolah agama disana....

Saksikanlah video klip dibawah ini sebagai bukti tahap mentaliti ahlol ahlol tolol PAS. Blogger MIK hanya ada satu soalan; Bila Pihak Polis Nak Ambil Tindakan...?


32 comments:

Anonymous said...

takpa dik, besok kau dah besar kau jumpa orang tua ni, kau bantai balik ya.

Anonymous said...

USTAZ NI SAKIT MENTAL.......HANTAR JE KA TANJUNG RAMBUTAN.

Anonymous said...

takut bila besar kau pun jadi serupa dgn ustaz pas gila tu jugak...baru
2 x 5

Anonymous said...

Ustaz, salah besar mana pun yang anak didik kite buat, kite kene ingat akal mereka bukan nya sehebat akal org dewasa macam ustaz. Tegurlah dengan ikhlas bukan diikut amarah yang dikawal syaitan. Sedih lihat tingkah laku ustaz dlm mendidik anak bangsa macam ni.

Anonymous said...

ITUKAH CARA PUAK2 PAS MENGAJAR ANAK2 YANG BARU NAK BELAJAR HIDUP...? NIK AJIS TAK NAK BERI KOMEN KE.....

Anonymous said...

ANKARA BERKAWAN SYAITAN.
KELAKUAN PUN SAMA DGN SYAITAN.

Anonymous said...

Wally Terompah Jamban Nicky Najis terkeluar mulut vau najus beliau sendiri, rela bersetongkol jangan Komunis BiaDAP yg anti Islam dan Anti Melayu dan rasis giler vavi nalah dgn syaitan nirrajim pun beliau sanggup tidor sekatil demi kuasa politik dan kerusi empok Menteri besar kepala sampe nak bawa ke liang lahat. Inilah spesis2 haramjadah yg dulu m mengutuk Tun Dr Mahathir dgn Mahafiraun, Mahazalim, tuo kutok. Sekarang lihat Nicky Najis semua tudohan jijik lagi terkutok terpalit je muka beliau yg najis. Inilah Fuckatoon Haramjadah.

Dr said...

Nak mengajar, memukul jgn membelasah. Pandangan peribadi saya, penggunaan rotan lbh sesuai, menyakitkan tp tidak merbahayakan, mungkin meninggalkan kesan pd kulit tp biasanya tidak kekal. Pukulan pula hendaklah dgn ilmu dan akal bukan dgn perasaan. Pernah berlaku sebelum ini, pukulan pukulan yg menyebabkan kecederaan dalaman, perdarahan dlm perut, kepala, dada juga koyakan usus dan organ dalaman.

Anonymous said...

Kalau aku bapak budak ni. dah sah dah ustaz ni aku belasah...

Anonymous said...

kesian budak tu...mentang2 x melawan sedap dia tarok...anak puak PAS jugak kot

Anonymous said...

PUAK PAS= PARTI AHLI SYAITAN SINONIM DGN KEGANASAN!!

PUAK HARAM JADAH!!

Anonymous said...

Orang2 Pas dah banyak buat maksiat dan dosa tapi cepat2 dicover oleh org atasan parti!
Dijamin pahala dan sorga lagi.. inilah satu contoh hipokrit nyata dlm parti yg kononnya mendaulatkan Islam.. Pas hanya menjerumuskan agama ke lembah hina.. Islam dimalukan oleh puak2 yg konon alim ini!
Kerajaan kena haramkan penggunaan nama Islam dlm parti2 politik demi kesucian agama kita agar tidak dipandang serong oleh org bukan Islam!

Anonymous said...

UNDI PAS ITU HARAM!!

Anonymous said...

nnt keluar la statement dari mulut2 busuk PR "ini semua salah UMNO/BN"..maklum la depa semua kn "maksum"..apa yg depa buat semua kn btl2 belaka..

Anonymous said...

Ingin melihat wajah pelajar yang dicabul oleh BN ketika majlis bersama PM...? saksikan di--------->>>>> parlimenputrajaya

Anonymous said...

di sekolah agama YIK, perkara macam ni juga berlaku. Selalunya kpd pelajar tingkatan rendah macam tingkatan satu dan dua (mungkin sbb saiz badan mereka masih kecil).

Salah kecil aje, spt datang lewat ke sekolah sbb bas lambat, pelajar tu disoal-siasat dgn kolar baju dicekup ketat di paras leher (macam polis buat kat penjenayah dlm siri TV hollywood tu. Memang gerun.
Selalunya yg buat kasar macam ni cuma sorang dua ustaz je tp guru2 lain hya akn tutup sebelah mata je. nak lapur kpd Guru besar bimbang dituduh suka bawa mulut.
Soal budak yg jd mangsa akan alami trauma, tak difikirkan langsung.

Di sekolah2 agama rakyat cara tindakan disiplin diambil memang lebih kpd mengikut emosi ustaz2nya.

kalau ustaz tu ada ehsan belas, ada sifat kasih seorang bapa maka hukuman pun berpadalah.. tp kalau si ustaz tu gedebe... macam dalam video tu laa nasib budak2 nya...

Anonymous said...

minta sapa2 ada nama ustaz tersebut dan alamat lengkap...terima kasih

usin said...

ustaz badigol. itu bukan mengajar namanya. itu dh kira mengganas. mengajar bukan dgn cara tomoi mcm tu kecuali memang mengajar seni tomoi. betul2 badigol sungguh!!!! tapi aku percaya, tak lama lagi ustaz tu akan ke balai. hambek kau!!!

Anonymous said...

kalau budak tu adik aku memang pecah muka pukimak ni aku bagi makan buku lima.. pas tak pas

Anonymous said...

minta disebarkan seluas-luasnya video ni dan disusuli dengan laporan polis.. binatang tu tempat dia di penjara.. pukul macam ni paling kurang setahun ke dalam.. tak ada maaf

Anonymous said...

Kalo siapa2 ada butir nama Osetat Badigol dan alamat sekali. Kalo aku jumpa nak kasi dia rasa penumbok orang dewasa macam aku. Dgn budak2 bole lah dia buat gitu.

Anonymous said...

Kalo siapa2 ada butir nama Osetat Badigol dan alamat sekali. Kalo aku jumpa nak kasi dia rasa penumbok orang dewasa macam aku. Dgn budak2 bole lah dia buat gitu.

Anonymous said...

aku jumpa ustad ni sah dok icu!sumpah.

Anonymous said...

TAHAP HARAMJADAH PALING TINGGI AKU BAGI GRED PADA USTAD INI , AKU MINTAK BUDAK TU BUAT LAPORAN POLIS DAN PIHAK AKHBAR TUNJUKKAN GAMBAR USTAD NI MUKA DEPAN , LEPAS TU HANTAR USTAD NI KAT LAHAD DATU

Anonymous said...

ha ha tumpang semangkok lah. Ustaz ni memang ajar tomoi lah, murid ni x dgr kata, so dia tomoikan lah, x pun murid ni ngorat anak pompuan dia kot, atau skodeng BINI dia kot,muahahah.... pepun cikgu ni memang shiyallll. Meh tomoi dgn aku lak...nak tengok mcm mana lutut dia, kahkahkah. AHLI PAS PENGGANAS!!

Anonymous said...

HIDUP PAS....NGOK!!

Anonymous said...

DEMI ASOBIAH UMNO SEMPIT!???

Apakah MELAYU masih dikekang dalam paradigm dogma khurafat lapuk & berjuang atas dasar asobiyyah jahiliyyah?????

 RASULULLAH SAW untuk rahmat sekalian alam, berjuang untuk kesejasteraan manusia sejagat, bukan dasar perkauman untuk bangsa Arab Quraish saja.
 RASULULLAH SAW pertahankan hak asasi manusia & keadilan insan tanpa diskriminasi serta kezaliman,
 RASULULLAH SAW memupuk kasih sayang (mahabbah) dan persaudaraan (ukhuwwah) antara semua golongan dan kaum yang dihidup dalam masyarakat besar dan bernegara,
 RASULULLAH SAW amat prihatin dan cintai ummah seluruhnya sehingga diakhir hayatnya! “Menjelang akhir hayat beliau, Ali bin Abi Thalib melihat Nabi SAW dua kali menggerak-gerakkan bibir beliau yang sudah membiru. Maka Ali pun cepat-cepat mendekatkan telinganya ke bibir Nabi. Ia mendengar Nabi SAW memanggil-manggil, “Ummati, ummati…. (Umatku, umatku…), dengan memanggil-manggil umatnya “

Redhakah Allah Taala kepada mereka2 yang menyalahi prinsip yang disyariati oleh Allah & Rasulnya!

Perjuangan demi Asobiah atau Kemasyhuran : PAHALA atau DOSA?

PAS tetap berjuang atas prinsip Islam melalui kaedah feqah yang dipersetujui. PAS bersama rakyat yang lain menolak KEMUNGKARAN UMNO/BN!

PAS bersama PR dalam PRU13 dengan perjanjian tahalluf siasi.
PRU13 .......... undi PAS dan PR kearah PERUBAHAN & KEBAJIKAN rakyat!

Anonymous said...

PAS lah yang gagal memahami maksud Asibiah.

Di tempekkan segala perkataan arab utk memperelokkan perbuatan yang buruk seperti bersekongkol dgn DAP.

Menghamburkan segala manusia yang tidak sefahaman dgn mereka. Ada kah ini mengajak manusia kepada Allah atau kepada hawanafsu?

Adakah Rasulullah di utus ke Mekah terus berjuang mendapatkan kuasa? Sedang Rasul di tawarkan kuasa, takhta dan sebagaibya di tolak oleh Baginda.

Sedang PAS berjuang merebut kuasa tanpa mempedulikan kerisakan yg di akibatkan kepada masyarakat muslim dan sewenang wenang menghukum kafir dan laknatullah kepada saudara yg sama bershahadat, semata mata kerana tidak sealiran dgn mereka.

Undi PAS akan bawa kerosakan dan kehancuran.

Anonymous said...

Dah memang didikan tok tok ketua mereka yang kaki menghamun. Ustaz tu ingat perbuatan mendera pelajar tu elok ler

Anonymous said...

tak guna punya ustaz..macam anjing, babi...binatang....

Anonymous said...

Tak hingin.. semak la woii

Anonymous said...

SEKARANG DAH ADA BUKTI, KENAPE PDRM BELUM DAPAT BERTINDAK? NAK JADI MACAM BUDAK YANG MATI KENA PUKUL OLEH USTAZ PAS YANG DULU KER BARU NAK BERTINDAK. SEMUANYA DAH TERLAMBAT. KALAU ITULAH ANAK AKU YANG DIPERLAKUKAN BEGITU, SIAP USTAZ NI KENA BALUN KAT AKU