Saturday, April 27, 2013

Bertembung Sewaktu Berkempen.... Khalid Gereja TAK Nak Bersalaman Dengan Zul Noordin...! Sebaarkan Foto Ini.

TENGOK...!

Nah! Saksikanlah sendiri..... Betapa busoknya hati kowduu Khalid Gereja mengalahkan seorang Yahudi. Dia enggan hulurkan tangan menyambut salam dari Zul Noordin.

Aksi ini dirakam sewaktu kedua dua calon yang bertanding kerusi Parlimen Shah Alam bertembung sewaktu pergi bertemu pengundi di tapak pasar malam Padang Jawa dalam DUN Batu 3.

Khalid Gereja memang menanamkan rasa dendam kesumat terhadap Zul Noordin yang membongkar onar Khalid menyokong sepenuhnya tindakan melacurkan kalimah Allah. Seantero Malaya sudah tahu bahawasanya Khalid Gereja dalang kepada kerja kerja membenarkan bukan islam menggunakan kalimah suci Allah...

Kepada jentera jentera UMNO Shah Alam tunggu apa lagi, sebaaaarkanlah foto diatas itu kepada pengundi pengundi di Shah Alam....!



14 comments:

Anonymous said...

Hidup Zul... gi berambus Kalid!!

Badrul Nizam said...

Hidup khalid berambus zul

Haikal said...

Hidup Zul, berambus Badrul Gereja, ha ha ha

Anonymous said...

Hidup Datuk Zul.
Tabah kan iman dan kuatkan doa.
Insya Allah. Allah bersama orang yang benar
Pergi mampus penghina Agama Allah,Pas,PKR dan seagama dgnnya.

Anonymous said...

berjaya zul....khlid hodoh n d geng.....terlgkup sumernyer.....bye...

Anonymous said...

ada orang bermatian sokong khalid kenapa?. sebab kalau kita banyak dosa boleh mintak ampun dengan najis. kalau najis tak maaf boleh minta ampun dengan Allah. kalau Allah tak ampun boleh mintak dengan anak allah. kan senang tu. jamin masuk surga. nauzubillah himin zalik.

Anonymous said...

Woi Badrul ko g mam anu Khalid gereja pas tu kau koyak lubang kunyit kau pada si anuar..kik..kik..kik..

Anonymous said...

Moga Allah memberi kemenangan kpd pihak yg mendaulatkan Islam dari dicemar dgn pluralisme dan LGBT...amiiin.

Anonymous said...

Jangan pilih orang mcm ni .sbb tergolong.dalam jenis mangkok bwrayun

Anonymous said...

Aku heran memgapalah org boleh beri undi pada si khalid ni...sebab kali pertama aku nampak sendiri muka si khalid ni, cara dia bercakap dengan gerak badannya, aku dah tau dah memang org ini jenis yg tak boleh dipercayai.

Anonymous said...

Macai kat atas tu nama sebenarnya ialah "badrol @ badigol al-hamam".

Anonymous said...

sebab org yg pilih dia tu dulu semua utk sabotaj BN je..skang tak de lagi dah..
mana yg masih sokong dia lagi tu saki baki yg sama perangai mcm dia je..kaki auta..

Anonymous said...

Jika terjumpa ular da india, bunuh india dulu.. Hidup yb zul..

Anonymous said...

cubalah jd org yg berpelajaran ckit..ingtlah Tuhan cuma satu..x kisah lah apa gelaran yg nk dguna asalkn kita thu kita cuma menyembah dia seorang shj..klau asyik2 menentang jawabnya d akhirat nnti la alamatnya..hormat-mnghormatilah sesama kaum dn agama..nma x penting,yg penting kepercayaan yg teguh kpd Tuhan..renung-renungkn...