Thursday, April 4, 2013

Cincin RM24 Juta Rosmah.... Akhirnya Kak Wan Mohon Maaf

WAJIB baca...! Wajib juga anda sebarkan..., klik SINI

13 comments:

kejora malam said...

pakatan suka sembang macam lembu...
lembu kan xda otak ha mcm tu lah dorang...
benda yang ada bukti siap ada gambar muka jelas tanya budak tadika pun boleh kenal sapa dalang peliwat dlm tu...
tetapi cerita DSR yang gambar pun xda boleh dicanag berulang kali..

dolmat.. said...

tulah pasal kan dah dapat dosa kering pada org yg buat fitnah kat ds rosmah tentang cincin yang bernilai rm 24 juta lain kali jangan nak percaya dengan cerita-2 fitnah dari orang yang tak tau cerita sebenar. dah sah2 cincin itu di hantar jacob kepada maira utk tujuan pameran sahaja.

kelly eng said...

sebenarnya pembangkang dah takde modal lain utk fitnah rosmah nie, sebab tu mereka kata rosmah beli cincin 24 juta tu dan bagi bukti yg palsu pada kita tup2 alih2 pembangkang kantoi bila bukti sebenar di pamerkan oleh pihak rosmah. apa cite sekarang cai2 pakatan dulu bkn main lagi krg kata rosmah ni penipu dah beli cincin pun taknak mengaku langsung sekarang krg nak kata apa lagi dan buat fitnah baru apa utk salahkan rosmah ni. cukuplah krg ni tak takut dosa ke buat fitnah ke.

adik 80 said...

pembangkang x habis2 dgn fitnah sedangkn bukti ape pun diaorg xleh bg setakat fitnah kosong...ambik korg kn bukti dah ade yg rosmah difitnah x pasal2...yg aku heran lah kn punya byk video dan bukti nyata yg anwar bersalah ade tp masih ade ank2 haram meyokong die dan buat mcm2 fitnah terhadap najib dan rosmah.

kak bedah said...

haram jadah punya pembangkang tak hbs2 buat fitnah aje kerja drg ni, aq tak faham btl kenapa mereka ni nak sgt jatuhkan ds rosmah sedangkan ds rosmah bukannya menteri di kabinet tapi tak hbs2 kenakan dia aje. cubalah buka mata tgk sikit apa kebaikkan yg tlh dia lakukan sebagai isteri kepada PM kita nie pada rakyat. cite palsu cincin 24 juta dah pun dibuktikan oleh pihak ds rosmah pada kita semua so apa krg nak cakap sekarang ni, nak tuduh umno tukar cite ke atau palsukan dokumen pulak skrg nie. krg nie semua a1 jentik sekor2 baru krg sedar agaknya

MIRA EDORA said...

SEKARANG NI BUKTI DAH ADA DEPAN MATA KITA SEMUA, MANA PERGINYA CAI2 YG BUAT FITNAH PADA ROSMAH TENTANG CINCIN 24 JUTA TU. KALAU NAK FITNAH PUN AGAK2LAH PEMBANGKANG OI. KAN DULU LAGI ROSMAH DAH YG JACOB HANTAR CINCIN KAT MAIRA UTK TUJUAN PAMERAN BUKANNYA UTK ROSMAH BELI CUMA GUNA ALAMAT PM KRG DAH TUDUH BKN2 KAT ROSMAH YG KONONNYA DIA GUNA DUIT RAKYAT BELI CINCIN BERLIAN TU. KAN DAH DAPAT DOSA BUAT FITNAH PASAL ORG ENTAH SEMPAT TAK SEMPAT KRG NAK MINTA AMPUN SEBELUM KRG SEMUA KOJOL.

Anonymous said...

saman je 48 juto,bole beli cincin sepasang.

Anonymous said...

saman je 48 juto,bole beli cincin sepasang.

Malaysian Cybertrooper said...

Pendek kan cerita tak payah la kita beriya-iya sangat nak kata derang ni berdosa kerana fitnah.

Sebab dalam kepala otak puak-puak Penyebar Ajaran Syaitan ni, derang rasa bila dah masuk PAS derang jadi maksum! Tak boleh berdosa lagi dah. Father Nicky dah bagi teket masuk Sorga percuma.


http://mycybertrooper.net.ms/

mawar hitam said...

pebangkang nie tak hbs2 keje depa nak memfitnah je!! padahal apa yg depa fitnah tntg DS Rosmah tu xdek bukti lgsg yg bnda tu btl sbb tiada sebarang gambar or apa pun!! fitnah nie ibarat mcm mknn depa je!! apa pny mnusialh depa nie tak tau lah!

Anonymous said...

Assalam DS Rosmah..jika benar sekalipun cincin itu adalah milik DS,saya tidak terkejut kerana DS memang mampu membelinya malah ada lagi org lain yg memiliki brg kemas yg lebih mahal dr harga cincin DS.Isu ini menjadi sgt panas oleh penbangkang disebabkan isteri2 diaorg cuma pakai barang kemas dr kedai Poh Kong sahaja.Segala tohmahan telah terjawab dan DS tidak perlu risau kerana saya adalah penyokong tegar BN dan akan memastikan kemenangan pada UMNO dan BN.



bro yul said...

skrng jelas dan nyata segala dokumen ada jd lepas nie apa plak pakatan harami nak spin??????cincin yg d gembar gemburkan oleh pakatan harami yg konon nyer rosmah beli x de pun.... mereka hanya tahu memfitnah rosmah dengan pelbagai fitnah jahat...nmpak sangat la pakatan harami nie sudah kekeringan modal untuk pru nie...asyik spin dan spin cerita yg x betul untuk d jadikan modal menipu rakyat tp malang rakyat x sebodoh pencacai2 pakatan harami yg selalu d perbodohkan oleh pemimpin2 nyer....

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Terbaik ah strategi BN. Simpan nuklear masa pee r berhabis tembak bertubi-tubi kat rosmah.

Sekali keluar penjelasan...kebabom...!! Tak terjawab cacai pee r...

:-)