Thursday, April 11, 2013

Clear Version..! Video Klip HD Bro.... Stopa Ali Macam TIGER Iklan Spender Club Man


Blog MIK dapat dari SINI

55 comments:

Anonymous said...

geli tgk tubuh lelaki tu..tua2 pun nafsu mcm syaitan

Anonymous said...

Hahahaha...ini lagi real. HD Live. Rupa2nya panjang lagi video ni. Masuk hospital lagi nik ajis kalau tengok ni. Baru la cai2 kunyit bole stim melancap berkali2....

Anonymous said...

Hahahaha...ini lagi real. HD Live. Rupa2nya panjang lagi video ni. Masuk hospital lagi nik ajis kalau tengok ni. Baru la cai2 kunyit bole stim melancap berkali2....

Anonymous said...

Tak cukup lagi tu,buat bebanyak lagi kemudian siarkan sbg modal utama kempen PRU BN.Susah Amno BN nak menang kalau kurang berseksologi.

Anonymous said...

Semua meka ni pakai seluar dalam sarung nangka..mcm pak jubur al liwati

Anonymous said...

macaiiiiii...ini orang kalau sembhyang dapat pahala juga ker??? takeberrrrr..... PAS = parti ajaran seks....

Anonymous said...

jap..aku nak masuk bilek air nak MELANCAP...

Anonymous said...

Mereka bersolat hajat menghancurkan pemerintah. Sebaliknya rakan seperjuangan sendiri menjatuhkan mereka.

Anonymous said...

Ya betol

Anonymous said...

Aku nak tengok bape byk posisi jadah pok mus main. Hebat sgt ke si tua ni.

Matrojak said...

Jangan terpedaya dengan label2 agama & label2 ustaz, mereka semua pun manusia, ada buat salah dan silap, maka jangan taksub sangat dgn label2 agama & ustaz malah agama2 & label2 ustaz ramai yg telah ditakluk(klik disini)

Anonymous said...

Tak sampei semenet, wat mende. Si anu tu camne ek. mengkok macam si aljub punyer tak. Gak nye pompuan tu geli geleman tak, ntaaah.

Anonymous said...

kalu aljuburi nengok pungkok stopa ni, emmmm kedut pon kedut la janji pakai durex... wakakakaka....

Anonymous said...

sapa yg pedajal kawan?umno ke?bn?saiful tu ahli umno ke?maty sabu & kapal pusing tu dari parti komponen bn ke?amk tu sayap bn ke?ha tuduh lagi umno,klw nak tau rakamkan bnda2 mcm ni kerja kader2 aljuburi sjk dari umno spt rakaman mesyuarat pemecatan aljuburi dari umno.kena kau pas,nk berkwn dgn parti dajjal

Anonymous said...

tegantung-gantung macam belalai gajah, koh koh koh

Kipas LED Pru13 said...

kesian kt pak mustaffa ali, tua2 pun tak sedar diri, macam mana la kalau anak cucu dia tengok http://bit.ly/10tRRDQ

Anonymous said...

INI NAMANYA MENZALIMI DIRI SENDIRI. IMAN KENA SEIRING DGN AKHLAK.

Anonymous said...

Allahuakbar!!
Doa dan solat hajat puak2 Pas dah semakin menyerlahkan kedajalan sendiri!! Allah maha kaya.. sekejap je Dia tunjukkan kpd rakyat Malaysia siapa sebenarnya pemimpin Islam Pas tu..!!

Anonymous said...

Cakkkk!!.. huhuhuhu. pas mana boleh kalah ngan pkr.. pas lg hebat..

Anonymous said...

kalu ikut fatwa LGBT..lepas stopa ali ni..kalau ikut pulak standard fatwa nikky aziz pun lepas gak..kalau ikut banggang hadi awang ..ni semua besi!!!ikut anuar ibrahim ..pak stopa kena up grade la sikit..tibai jubo pulak baru ada kelasssss...

Anonymous said...

Nak doa BN KO... Sekarang sapa KO... Eloklatu Pas setan Pkr iblis...

Anonymous said...

DAP parti cina HaramJadah

Anonymous said...

Kalau mcm ni lebih baik sokong PAS blh buat seks bebas.. Ini baru cerita jantan2 dlm PAS kalau muslimah pun aku rasa 2x5 je kot.. Kat kelantan je yg ada pelacur pakai tudung.. Best woo tak sangka lebai pas sokong seks bebas..

q0l0p said...

Doa dan Sholat hajat ahli PAS untuk Anwar diterima nampaknya, tapi dorang lupa lak nak doakan untuk diri sendiri gamaknya. Anwar selamat, Ahli dorang yang nampaknya sangkut..
Agak2 koranglah, nak ke Anwar kumpul ahli PKR wat sembayang hajat untuk ahli pas yang kena musaibah macam nie?

Anonymous said...

PKR Terengganu buat onar UMNO jugak yang kena. Video ni diedar oleh orang PKR. Jgn cuba nak kaitkan UMNO sbg punca.

Anonymous said...

Mustafa Ali way to go man! Fuck'em all. My man!

Anonymous said...

suspend the owner of seluar spender tu baru betol

Anonymous said...

Varus's herald of Arrows is the perfect solution to of the nigh pop game meant for sr. kids is a Bump off mystery. Gimli, we knew technologies has improved at a geometrical rate.

Anonymous said...

m.youtube.com/#/watch?v=-vfDQqo26D8&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D-vfDQqo26D8

Full video die

Ahmad Albab said...

Janganlah guna reverse psychology.. Kenapa tak hentam orang yang terang-terangan melakukan maksiat? Kenapa mesti menghentam orang yang cuba menunjukkan salah laku orang yang melakukannya?

Ahmad Albab said...

Nanti Nik Aziz akan ampunkan dosa Mustapha dan berikan tiket ke syurga.. Nik Aziz akan nerakakan orang yang mengedar video ini.. Hahaha Nik Aziz kan nak naik pangkat.. Sebelum ni nabi, sekarang ni nak jadi tuhan pulak..

Ahmad Albab said...

Kalau dulu Chua Soi Lek punya video bukan main hentam.. Kalau Anwar punya video besi.. Tak boleh jadikan bukti.. Video ni mungkin plastik pulak.. Diorg ni tak takut dosa ke? Opsss Nik Aziz kan boleh ampunkan dosa.. Ni mungkin video Mustafa buat sujud syukur berjemaah cara PAS kot..

Mohd Taufik said...

Undi PAS kn mmg msk syurga...
Apa ada hal sgt..
Dh mmg cnfirm+sah masuk syurga kn MACAI PAS nih kn...
So mmg dowg xde heran r nk wat dosa kn?
Sy ske men reverse psychology..
Hehehe.. ;p

Anonymous said...

Gelinya aku tgk.. yucks.... camnelah anak-bini-cucu dia nih kalau tgk bapa-suami-atok dorang tgh membalun betina nih...kwang kwang kwang.... kalau dulu bukan main lg dornag nih berkokok video Chua Soi Lek dan bukan kita nak sokong apa yg siChua Soi Lek tuh buat tapi at least dia kafir dan siap mengaku lagi xdelah mcm pernagai PAS PIS PUS dan P GAY R tuh yg siap pusing sana sini siap ULAUMAK dorang bukan main lagi punya back up konon video nih besi lah dan semua nak dinafikan last2 xtau nak kata apa mesti konspirasi UMNO...yelah sgt..btg bengkok dornag yg xtau duk diam dalam spender asyik nak membalun last2 UMNO yg disalahkan....

Anonymous said...

dasar orang UMNO pukimakkkkkkkk

Anonymous said...

sikit sikit salah kan amno...jangan ngakulah kalu buat salah ...sebab orang orang pas ni dah makan bendera hijau....alim macammana sekalipun hnya di mata masyarakat.pakai jubah celerek pah tanah dosa dah tukar jadi pahala .....pas parti syaitoooooonnnnnn.....

Anonymous said...

dasar orang pas pukimakkkkk.....

Anonymous said...

Moral of the story, PKR adalah satu parti yg paling jijik dan jahat! Semata-mata kerana Mustafa Ali tak ikut cakap mereka, mereka akan cari jalan untuk menjatuhkan beliau dengan apa cara sekalipun. Oleh kerana merebut kerusi, PKR jatuhkan rakan seperjuangan mereka sendiri. Inilah politik kotor amalan PKR/DAP/PAS.

Tolong jangan tuduh UMNO dan atas kuasa ALLAH juga, mereka yg bertanggungjawab menyebarkan video ini telahpun ditahan, dan terbukti dari parti haram PKR sendiri. Mereka berancang-rancang utk menyalahkan UMNO agar orang Melayu UMNO dan PAS akan lebih benci membenci tahap maksima. Apa nak buat, rancangan terkantoi.

Saya merasa sedih, sebab yg malu masih lagi orang Melayu dan masih lagi orang Islam, tak kiralah dari parti mana sekalipun. Agenda YAHUDI LAKNATULLAH ni maha halus. Mudah-mudahan kita semua orang Islam dapat bersatu dan menentang musuh yang terang lagi nyata. Al Quran panduan kita. Seperti yang diingatkan dalam Quran tentang fitnah. Ambil pengajaran.

Anonymous said...

konek gatal nak berzinaaa...salah kan umno jugak. mmg dasar munafiq nak mampos ketua2 pas ni. puak2 yg ikut masih buta tuli...

Anonymous said...

Bagus. Bagus.. Aibkanlah orang lagi.. Aibkan..

Fitnahlah banyak-banyak lagi..

Menjawab lah depan Rabbul Jalil di Padang Mahsyar nanti..

Siap bangga lagi tu dapat clear version..

Anonymous said...

hambekk ko....! clear sangat!!!
ape lg die nk kelentong...

Anonymous said...

Kuat juga nafsu orang PAS ni dah tak kira halal atau haram, ikut jejak tote bengkok.

Anonymous said...

Amnonok + Porno tidak dapat dipisahkan..

Lepas ni video siapa pulak?

Haramjadah punya Barisan Neraka (B>>N)!!! Kalau tak berporno selama sejam tak boleh ke?

Ada cara lain tak? Ni cara terdesak ni.. Kepala bapak lu ajar.. Meroyan takut kalah..

Unknown said...

Setan pak mustapa ali... Nk main tk ajak aku. PAS (Parti Ajaran Seks) Pas NGok

Anonymous said...

"Wajib dedah peribadi calon pilihan raya – Hadi Awe”

DetikDaily. 27/8/2009

“Saya ingin menarik perhatian, dalam pilihan raya kecil di Permatang Pasir sebagai contoh, Umno dan Barisan Nasional mengatakan kita tidak boleh menyebut keaiban seseorang, sedangkan pilihan raya adalah suatu amanah yang besar untuk rakyat memilih pemimpin.

DI MANA DALAM AMANAH MEMILIH PEMIMPIN KITA WAJIB MENDEDAH PERIBADI ORANG YANG HENDAK DIPILIH ITU, ADAKAH IA SEORANG YANG BENAR-BENAR ADIL, TIDAK FASIK DAN TIDAK MELAKUKAN PERKARA-PERKARA YANG BOLEH MENJATUHKAN MARUAH.

Itu satu tanggungjawab agama yang tidak termasuk dalam perkara yang membatalkan pahala puasa. Ini jelas diperkatakan oleh ulama-ulama dalam kitab mereka, khususnya dalam perkara yang seperti ini.

Bahkan, dalam perkara saksi di mahkamah, saksi dalam perkahwinan pun kita kena dedahkan peribadi seseorang. Inikan pula untuk memilih wakil rakyat dalam satu kawasan yang mewakili rakyat untuk membuat dasar dalam Dewan Undangan Negeri (Dun).

Maka, ia perlu ditelitikan dalam perkara maruah dan peribadi pemimpin ini.”

Rasdi Ismail said...

Rasulullah SAW bersabda bermaksud: "Adakah kamu semua mengetahui apakah ghibah (mengumpat)? Sahabat menjawab: Allah dan Rasul-Nya lebih mengetahui. Lalu Baginda meneruskan sabdanya: Kamu berkata mengenai saudara kamu perkara yang tidak disenanginya. Lalu ditanya oleh seorang sahabat: Walaupun saya berkata perkara yang benar-benar berlaku pada dirinya?". Rasulullah bersabda lanjut: "Jika kamu berkata mengenai perkara yang benar-benar berlaku pada dirinya bererti kamu mengumpatnya, jika perkara yang tidak berlaku pada dirinya bererti kamu memfitnahnya." (Hadis daripada Abu Hurairah)

Anonymous said...

Bagus nya ayat. Hati2. Alhamdulillah , aib kita masih trpelihara. Benar ka tak benar semoga Allah tunjukkn kebenarannya. Kita manusia yg lemah.

Anonymous said...

Ini la parti yg ostajah Abby Abdi duk puja2 msk pas anda slamat....ostajah Abby jaga2!!!

Anonymous said...

u tak tau ke ustaz MAT...,Ustaz PA,...Ustaz Selising,..Ustaz Tamri..,Ustazah Ab.. dalam satu kumpulan? he..he....he...

Anonymous said...

Seronok jd org pr ye wat salah pun ada org bekap lepas ni g rogol anak org klau msuk cctv pun bleh tuduh org umno punya kerja, kalau fitnah kita dapt dosa tapi mcm mna benda ni betul tapi kita mrmpertahan kan org yg melakukan zina tu tak takut ka kita tanggung dosa bersubahat org lain yg dpat sdap org lain yg dapat dosa, kalau x pecaya cctv prcaya lh pda allah, stiap yg kita doa akan blik kt kita jgk

Anonymous said...

Pukimak stops ali la.. ko ni, stopa yg sedap dpt puki ko salahkn umno pulak.. otak kt pale lutut lu

Anonymous said...

Siapa yang kata kita boleh membuka aib kalau orang tu nak jadi peminpin---Hj Hadi la.... Bodoh betul orang pas ni.Bila kena kaum sendiri mula gabam tak tentu pasal.Bila fitnah oran tanpa bukti seronok tuduh membabi buta.Aku tak heran ulamah PAS ni kaki putar macam Si Nizar tu selamba muka berbohong dalam apa-apa isu pon.Kalau dulu dalam ceramah PAS ni akan aku potong tangan anak aku kalau mereka ni mencuri nak ikut sunnah Nabi SAW.Tapi bila terkena kaum sendiri mula buat alasan.Dosa tetap dosa la wei,dosa zina tu salah satu tujuh dosa besar.tak kan tak tau.

Anonymous said...

Dirty Old Man

Anonymous said...

Tok Stopa Ali....perempuan ada tanya tak "i tak rasa pun..u dah terjah ka...kenapa tak bengkok mcm ANUwar...boleh makan tebing..."wuhaa..wuuhaaa..Ya Allah berilah hidayah dan petunjuk kapad hamba-hambaMu yang terpenjara dengan nafsu syahwat yang hina...Stopa Allah BUKA aib kamu..berundurlah dari politik dan pergilah berhijrah ke Makkah..mohon keampunan...TAKBIR...

Anonymous said...

Fitnah tu nipu. Tuduhan takde bukti.

Ni bukti setempek depan mata cakap fitnah lagi ke?

Video boleh edit, tu la hujah yang akan kuar seterusnya. Tengok la.

Susah sangat ke nak terima stopa ali berzina kalau dh bagi korang tengok mcm ni? Kote stopa gatal nak berzina tu salah umno ke?

Ok, tak serahkn pada pihak jabatan agama untuk handle kes ni.. Bro, yang rakam tu AMK. Diorang yang rakam. Pasal apa diorang tak report? Salah umno? Banyak lagi keje umno nak buat. Nak bikin pembangunan, bagi bantuan kat student, br1m, klinik 1malaysia tu, kupon buku, kad diskaun, kedai 1 malaysia, bantuan lesen 1malaysia, projek rumah 1 malaysia. Diorang bz, tak de masa nak mengintai stopa 24jam buat projek maksiat dia.