Monday, April 1, 2013

GUANO Mu..! Video Klip Pelacur Kelantan Bertudung Cerita Pak Lebai PAS Jadi Pelanggan....

Kelantan kunuuuunnya Serambi Mekah...? Menteri Besar Kelantan kunuuuunnya taraf ulamak...??

Nah..! Saksikan video klip dibawah ini, temu bual dengan beberapa pelacur melayu Kelantan beragama islam yang masih muda, bertudung pula.

Berikan tumpuan anda pada minit ke 4;08:00
HOK mudo ado, tua ado, oghe gome ado, hok napok ale ado gok... Ingak nok keno igak, tapi dok, dio gelenya nok maen" 

HOK Aloh wei...! Awek ni kata, dia didatangi pelanggan nampak macam "alim", dia ingatkan nak kena cekup, rupa rupanya mintak nak main....

14 comments:

Anonymous said...

Abdullah Samaah pun pakai lebai juga tapi lebih UMNO dari UMNO.

Ulama Muda UMNO pun ada yang pakai lebai jugak.

Anonymous said...

Ayat standard yg akan diguna pakai oleh cai2 PR, "semua tu berlakon, diupah UMNO utk mengaku". Dh tau skrip standard. Mcm budak2 tadika.

Anonymous said...

Jawapan standard UMNO/BN bila dah terkantoi.

Tapi nak habaq mai... di Kelantan tu bukan semuanya adalah ahli PAS, ahli UMNO pun berlambak juga.

Anonymous said...

itulah jawapan ahli PAS yang mesti akan menyalahkan UMNO...Sebab apa jadi mcm tu sebab pemimpin2 nya asyik berpolitik je 24 jam...klu ceramah politik asyik maki pihak lain...orang bagi la ceramah tentang akhlak ke? dosa dan haram terlibat dengan maksiat pelacuran dan main buntut..

Anonymous said...

Aduh.. Balik-balik orang PR ajelah yang salah..

Amporno ajelah yang maksum..

Nampak sangatlah mereka-reka cerita!

Haramjadah punya parti Amporno..

Keluar dari Mesia ni!

Anonymous said...

Serik apa kemendanya mangkuk? Ko ni bikin trouble lah.. Menyemak je ko dalam negara ni..

Kote pendek betul la ko ni.. Bodoh pulak tu.. Bukan sekolah tinggi pun...

Jangan kacau PR lah.. Lu jaga diri lu sudahlah.. Lu fikir macamana nak buat orang suka parti lu sudahlah, tak payah lah masuk sempadan orang, bodoh!

Anonymous said...

Serambi goloklah katakan. Masuk angin keluar asap.

Anonymous said...

Nak buat macam mana UMNO KOT MANA PUN ADALAH DI KALANGAN PIHAK YANG SALAH.

TU YANG BUAT NAJIB SERBA SALAH NAK BUBARKAN PARLIMEN. KALAU DIA DI PIHAK YANG BENAR MESTI DIA TAK JADI MACAM NI.

Anonymous said...

Yer laa, adun pas cr bini org pas utk lempias nafsukan. Xper. Pok nik da ampunkan hahaha

aj

Anonymous said...

our big Nikkie tak join sekaki ke? apa lebai-lebai pas buat. tak ada kerja lain ke? memantat je!

Anonymous said...

Blog MIK blog porno...ingat UMNO ingat porno...moga Allah membalas setimpal atas apa yg bro MIK lakukan selama ini...ingat, mungkin Allah tak balas kpd MIK sendiri..mungkin jgk ke atas kaum keluarga bro MIK...waktu itu jgn salahkan org lain.....

Anonymous said...

Blog MIK blog porno...ingat UMNO ingat porno...moga Allah membalas setimpal atas apa yg bro MIK lakukan selama ini...ingat, mungkin Allah tak balas kpd MIK sendiri..mungkin jgk ke atas kaum keluarga bro MIK...waktu itu jgn salahkan org lain.....

Anonymous said...

Hei MIK, ko tala pantat amoi berapa kali seminggu? Haram tau.. Nak pantat, kawinlah..

Lepas tu ko tak ngaku, ko kata orang lain lak memantat ye.. Pukimak kau la..

Anonymous said...

Pentaksub PR yg tak percaya tu tentunya bukan ore kelate hok dok kelate. kami hok dok kelate meme tau lamo doh.

Sebenarnya PDRM kelate meme banyok tolong jaga maruah PAS (atas sebab kesian la kut). Kalau ada pelajar dari sekoloh agama yg kena tangkap atas masalah disiplin berat, pelajar2 akan di serahkan kpd pihak sekolah utk diambil tindakan (dgn cara ni, kes tak dibawa ke mahkamah, so wartawan tak tau, maruah PAS terpelihara).

Hakikatnya... kerana asyik berceramah, ustaz2 PAS amat jarang turun padang buat aktiviti utk mendekati golongan remaja bermasalah bagi mngurangkan gejala sosial.
Sebab... berceramah lebih senang dari turun padang.