Tuesday, April 23, 2013

Jentera Ku Nan Boleh Sebarkan Video Klip Ini Di Putrajaya...! Bukti Husam Musa Salah Baca Surah An Nasru






31 comments:

Anonymous said...

Alahai Ameno, kaedah bacaan pun banyak, kalau ilmu tajwid pun tak ada jgn la cepat menggelupuh.

Anonymous said...

Betul kata anon "Tuesday, 23 April, 2013".. kaedah bacaan mmg bnyk.. Itu bukan huruf M, tapi huruh KHA... hahahahah

Anonymous said...

apa nak tuduh orang cepat menggelupuh. Kalau memang dah salah tu salah la..
Alahai PAS selalu je tak nak ngaku salah kalau dah salah.
Apa ilmu tajwid ko betul sangat ke sampai ngata orang tak de ilmu..
Alahai PAS!! selalu bongkak takbur macam dia je yang betul..
Kaedah bacaan dengan sebutan kan perkara yang berbeza..
Ha tulah dia!! tok guru ko tu bukan betul sangat...sampai anak murid pun tak sedar senget dan bingung jugak

Anonymous said...

agama tu jadi wayang dia orang jerrrrrrrrrrrrr.

Anonymous said...

pencacai totok pas penjilat dubur husam musa, lain kali dengar dulu macam mana husam musa baca dengan ustaz don baca, p belakar muqaddam balik la husam musa oi

Anonymous said...

pencacai totok pas penjilat dubur husam musa, lain kali dengar dulu macam mana husam musa baca dengan ustaz don baca, p belakar muqaddam balik la husam musa oi

Anonymous said...

islam pada PAS cuma retorikal sedangkan islam dlm UMNO lebih kepada praktikal (universiti, hospital, perbankan,pendidikan , perkhidmatan awam etc etc etc byk sgt....) PAS??? mana kejayaan islam ciptaan PAS yg boleh dilihat jgn kata dibanggakan !!!

Anonymous said...

Melahirkan pentaksub membuta tuli, khawarism dan totok2.

Anonymous said...

Sebutan kena betul dan jelas sebab jika salah sebut boleh membawa maksud yang lain. Tu lah orang kata ISLAM mu kata ISLE, sebab tu kita keliru rupanya ISLE membawa maksud BERKEBAJIKAN bukan ISLAM yang kita maksud kan dengan mentauhidkan Allah S.W.T, patuh dan tunduk kepadaNya serta beriman dengan ajaran yang dibawa oleh Rasulullah SAW

Anonymous said...

pas ni kalau ahli dia salah mereka akan cover mati2an. setakat baca surah mereka la lbih pndai tp mustapa ali yg berzina tu pun kaw kaw dia cover. nauzubillah

Anonymous said...

Ngapa tak tunjuk gambar Yam Seng dengan Jonny Walker Black Label.

Agaknya lebih hebat dari cerita ni.

kluangman said...

Yg penting tawan putrajaya dulu (dulu kata nak le long, sekarang kemaruk pulok)

Lepas tu baru olok2 nak laksanakan hudud
Lepas tu betulkan tajwid
Leas tu siasat stopa spender
Lepas tu....

Itulah parti ajaran syaitan

kluangman said...

Yg penting tawan putrajaya dulu (dulu kata nak le long, sekarang kemaruk pulok)

Lepas tu baru olok2 nak laksanakan hudud
Lepas tu betulkan tajwid
Leas tu siasat stopa spender
Lepas tu....

Itulah parti ajaran syaitan

kluangman said...

Yg penting tawan putrajaya dulu (dulu kata nak le long, sekarang kemaruk pulok)

Lepas tu baru olok2 nak laksanakan hudud
Lepas tu betulkan tajwid
Leas tu siasat stopa spender
Lepas tu....

Itulah parti ajaran syaitan

Anonymous said...

Anggota Polis sudah mula mengundi hari ini? Biar betik Amnonok ni?

Kebabian apakah ini yang cuba dilakukan oleh Amnonok?

http://milosuam.blogspot.com/2013/04/anggota-polis-sudah-mula-mengundi-hari.html

Anonymous said...

anon TUESDAY, 23 APRIL, 2013 kau ni mabuk jilat nonok busuk basi bini kau semalam ke! merapu2, bodos ....

tkngulu said...

Bnyknya beza org pas ngan umno ni,ouran yg sama,tp ulsnnya bgitu brbeza,dlm zaman d mna cina sudah xtkut pd ajrn islm n snggp brada brsma islm tp mngpa ada manusia yg mngku islm snggp mngeji,mnghina,mnftnah n mngutuk sesama islm.islm itu jg ilmu bukn hnya agama,org yg mngku islm tp mngeji ssama islam adlh pmusnah agamanya sndiri,ckup2lh jd murid pd pondok islam umno..umno sudh trbkti pnhncur islm bila ftnah n pnyelewengan direstui,...

Anonymous said...

Anonymous said...
anon TUESDAY, 23 APRIL, 2013 kau ni mabuk jilat nonok busuk basi bini kau semalam ke! merapu2, bodos ....

Tuesday, 23 April, 2013

Taklah, jilat nonok dan bijik kelentit Big Mama.. Kasi masuk lagi 3 jari kasi sakit sikit..

Fark U Pencacai Amnonok!

Anonymous said...

pas dah wujud 50 tahun dah...apa yang 'membangun bersama Islam' nyer? tak nampak...buat benda semua tak menjadi..hudud gaduh sana gaduh sini pon yellekkk..kena gertak dgn karpal poosinkh dah kecut. cakap bergedar2. hakikatnya kerajaan BN jugak yang usahakan. Lagi satu..trend yang dpt dilihat dikalangan penyokong pas ni satu je...bab maki hamun, fitnah..puak dia buat je xpe..halal..cuba BN buat kenyataan yg tak kena sikit, mulalah keluar fatwa berbagai...perasan alim, perasan masuk syurga. Kes Mustapha Ali tu tolong jawab dulu...meh nak tengok Pas ni cakap serupa bikin ke tidak? kalau kes tu pun buat diam sampai ke sudah, maka sampai ke sudahlah pas akan lebih hina dari DAP...

Anonymous said...

pencacai pr semakin kepedasan, kepanasan dan kepedihan....syoknyer tengok....kehkehkeh.

Anonymous said...

Pe brg jilat nonok..jilat lobang bontot la.... malu2 plk..


Fuck u pencacai pr hanjeng..!!

Anonymous said...

Aku rasa parti yang paling bangsat dan hina didalam dunia iala PAS. DIA ludah dia muntah lepas tu dia jilat balik.tuduh Najib/ rosmah macam macam tanpa bukti dia kata betul.video china doll/ papa homo/stopa ali terang dan nyata dia kata bukti besi.tak kah bangsat punya pemimpin pas.undi PAS SAH HARAM MASUK NERAKA JAHANAM.

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita terkini DAN PERCUMA www.freemalaysiakini2.com

Anonymous said...

Aku nak dengar pulak TOTOK PAS bagi alasan apa pulak bila Iman Masjid Nabawi kata cara pentadbiran Malaysia betul

Anonymous said...

Datuk Najib boleh menggelabah semasa disoal soalan asas Fiqh oleh murid sekolah..manusia mana yg tak buat silapkan..

Anonymous said...

Pas knp suka sgt cakap babi ya? Babi tu kawan baik org PAS or pet org PAS? PAS dan babi knp kena seiring? Bila ada perkataan babi je mesti dah tau org PAS yg suka cakap...

Anonymous said...

PADA PAS ASYIK-ASYIK HUDUD. TAPI APA YG MEREKA BUAT UNTUK JADIKAN ORANG ISLAM DI NEGARA LEBIH BAIK HINGGA TIDAK ADA ORANG BOLEH DISABITKAN KESALAHAN MEREKA?

alias haron said...

najib masuk pas..sure2 org2 pas cakap najib seorang yg mulia dan dapat kunci pintu syurga

Anonymous said...

Acu.bui sekali pusat nok tahu gak..pas biasa kalah dlm pilihanraya sejak 55 tahun.dan mereka sentiasa berusaha utk kearah kebaikan ..bn x pernah.kalah..bila x pernah kalah ni lah yg jadi angkuh dan sombong..ada kala kita kena jatuh untuk mencapai kejayaan yg lebih baik...

Anonymous said...

Pengisian bos...pengisian..berjayakah islam jika masjid terbesar dunia.tapi.jemaah tak sampai 2 line...beza kuasa pusat dan kuasa negeri sgt beza...

Anonymous said...

Kat Malaysia ni sapa nak cuci dosa.masuk PAS ...macam si anu tu ... ha..ha.. dulu kutuk luar dlm mesjid sekarang ..