Monday, April 15, 2013

Kah Kaah Kaahh...! Sakit Perot Ketawa Tengok Video Klip Tun Dr M Belasah Nik Aziz







24 comments:

Anonymous said...

Kesian orang tua ni..

Pegilah rehat, orang tua.. Jaga cucu ke.. Pegi masjid ke.. Atok kan dah pencen lama dah?

Nick Aziz masih lagi berjawatan.. Atok jangan la jeles sebab Atok tak dapat buat apa pasai dah pencen.. Pi dok diam-diam na..

Anonymous said...

Sekurang kurang atok sorang tu banyak berjasa, atok sorg dlm jawatan tu plak, tua nak mampos, dah nya.yuk masihblg pegang jawatan. Cina komunis yang sememangnya benci melayu dan islam elok plak tak kafir, orang melayu yang islam elok plak dia kafirkan. Nyanyuk ke apa menatang tu?

Anonymous said...

kira TUN dah letak jawatan, dulu ulamak yg di ouja kata kalau TDM letak jawatan dia ikut sekali letak jawatan, sekarang tgk, siapa yg munafiq, mungkin Allah nak bagi tengok org tua yang tak sedar diri tgk sendiri apa kebejatan yg dibuatnya.

Anonymous said...

pork nick lagi layak pergi berehat, udah la tak boleh berdiri lama, tak lenguh2 sendi dan otot atok nick tu. Semalam dah jatuh kat batu pahat, nasib baik ade yang dukung. Lepas ni kene sediakan kerusi 7-8 tingkat untuk pork nick pulak la. Takut jatuh la terus gol je... nama umno jugak tak pasal2 disebut, kononnya racun pork nick tu...

Lebai Boroi said...

kahkahkah pencacai macai kat atas sekali tu tak nampak wali selipar dia gila kuasa. Dah 82 tahun pengsan kena papah masih nak jadi MB kahkahkah... memang la celaka celaka celaka .. niki ajiz niki ajiz.. pegi la bertaubat abih ko pecah belahkan orang islam kat malaysia ni.. gi basuh spander pak mustapa naa.. ish ish kahkahkah...

Anonymous said...

POK NIK KALAH PRU JADI PENJAGA PINTU SYURGA DIA..

SERISELASIH said...

WALAUPUN ATOK KAMI(TUN MAHATHIR)DAH TUA TAPI BERJASA PADA NEGARA TAK MENYUSAHKAN RAKYAT SERTA TAK MELAKUKAN MAKSIAT DAN MASIH SETIA PADA TUN SITI ASMAH..ATOK PEMBANGKANG CAKAP BANYAK TAPI SEMUANYA KELENTONG RAKYAT DAN MENYUSAHKAN RAKYAT..DAH TUA BERUBAN ATAS BAWAH MASIH MELAKUKAN MAKSIAT SERTA TIDAK JUJUR PADA ISTERI SERTA BUAT MALU PADA RAKYAT.

Anonymous said...

Bab2 perhubungan haram ni, nak mengaku ke tidak, pandai2lah jawab kemudian, tapi yang amat menjengkelkan ialah orang-orang PAS ni macam berbangga menyerahkan kuasa, menghapuskan hak-hak Melayu, melacurkan Islam kepada KAFIR KOMUNIS yang terang dan nyata hendak menghapuskan raja-raja Melayu, bencikan orang Melayu, benci Islam, galakkan orang Islam murtad dan menyokong LGBT. Tak sanggup tengok seorang lebai, naik motor sambil tersenyum bawa bendera DAP! KAFIR2 LAKNATULLAH ni tersenyum melihat kebodohan orang Melayu ni. Mungkin mereka ni akan berbangga bila anak cucu mereka nak tukar ugama, sebab bila juak-juak ni memerintah, orang-orang Islam boleh murtad tanpa.sekatan dan hukuman. Mungkin ini yang mereka hendak selama ni. Memperjuangkan Islam konon, sebenarnya mereka ni semua MENJUAL islam dengan harga borong!

Anonymous said...

Fuck neck jatoh semasa sampai "kuliah" sebab pembesar suara ada kejutan letrik Umno yang letak. Jadi dia terkejut berok.

Anonymous said...

Nik Aziz bukan saja dah tua dan nyanyok dan akal pun dah tak boleh pakai lagi cakap dah merapu.Sesungguhnya rakyat Kelantan sangat kerugian. Tukarlah pemimpin lain mungkin pemimpin lain lebeh bagus dari nik aziz....TUKAR

Pelakon blowwood said...

Poknik terjatuh tu lakonan aje....sebab naik berlakon ngan ustazah mee segera......auauauau. Nanti boleh jadi pelakon nak mampus terbaik....hehehe

blekk said...

tun mmg terbaik.tun mmg steady.sbb 2 cai2 ckup anti kat tun.

Anonymous said...

TERBAIKKKKK dari Tun M!!...POk NIk Ajis rumah dah kata pi kubuq kata mari dah sampai terjelepok, UZUR PLUS PLUS pun maish xnak bersara ..GILO KUASA situa nyanyuk tuh sebab tuh apa yg terpancut dari mulut dia semuanya kata2 merapu..sebab apa? Sebab dia dah NYANYUK!!!

Anonymous said...

TDM pencen maknanya rehat le tu. dalam pas dap masih ramai yang tua-tua tak terdaya. sakit lutut, sembayang duduk tapi bab jawatan dalam pas / dap tak kan lepas pada yang muda-muda. kalau boleh dalam kubur pun tak mahu pencen jadi YB. Malu le pada TDM.

Anonymous said...

terbaekkk.. TDM, ringkas tapi padat

dia kena pie sana tengok dulu, lepas tu baru boleh balik cengita.. betul ke tidak apa yg dia kata..

kata org umno kafir, tolak Allah swt, tolak islam.. disana nanti TG kena jawap..

Anonymous said...

Pok Nik mati dulu esok baru dia resign.......lain dari yg lain tu bro.

Anonymous said...

ni utk pengkomen yg atas skali nun:

aku lg kesian dgn hang ni la. bebal tahap bawah tapak kaki.

ko blh bukak sikit kepala otak kau tak? kau tgk tun M tu aku rasa lagi tua dr nik aziz tp tgk baik2 Allah bg dia kesihatan, kewarasan sampai ke hari ni. pttnya la tun M tu yg nyanyuk melalut dulu dr nik aziz tu.

kau lupakan... totok2 mcm kau la dulu yg dok ckp Tun M tu dh nyanyuk. Nik aziz pun 2x5 ckp yg sama. SKRG KAT DUNIA LG ALLAH DAH BALAS BALIK APA YG DIA DOK MENGATA! hang pi buka kepala otak hang sikit je aku mintak sgt la.

manusia ni kalau tunggu pencen lps tu dok rumah x buat apa tu namanya manusia x berjenis sgt. kita ni org islam pencen ka apa ka jika msh ada kudrat menyumbang bakti, kena buat. yg jenis mcm kau ni je esok hari dh pencen melangut kat rumah. tu pun kalau pencen la. kalau jadi mcm nik aziz? mcm mana?

dh byk sgt mende yg pemimpin pas dok ckp merapu skrg ni Allah blkkan kpd mereka. kau bebal sgt nak nmpk kenapa?

1. dulu Pas nak Islam kata UMNO kafir, skrg sapa yg dok pencacaikan kalimah Allah? mana pi negara islam?

2. dulu bkn main suruh tun berhenti mlh sanggup sama2 berhenti. Puihhhh... skrg Allah bg kita semua tgk... dh kena berdukung pun mash nk bertanding.

3. dulu cakap halal aibkan pemimpin UMNO skrg pas sendiri halalkan pemimpin dia nk buat maksiat apa pun siap dipertahankan lg!

4. dulu nk hudud... SKRG MANA PI HUDUD DAH? DLM LONGKANG? KALAU BUAT HUDUD TU BRAPA RAMAI PUAK KORANG YG KENE REJAM!

tu aku bg 4 je, sape2 nk tambah sila la tambah. bukak la kepa otak kau sikit sblm nak komen tunjuk yg diri tu pendek akal.

Anonymous said...

saya nk tanya pd pengkomen atas...
selama kamu berkwn dgn DAP... berapa byk kali kamu tgk KAPIR LAKNAT DAP USUNG BENDERA PARTI KAMU KE HULU KE HILIR? berapa banyak kapir DAP tu sanggup berpanas hujan dok tolong kamu berceramah sana sini?

sb tu kamu kene bezakan kafir zimmi dgn kafir harbi. kamu tau x beza dia?

pi balik kamu tanya blk ketua kamu dah brapa byk setan dia ajak jadi kawan dia utk PRU13 ni... sb lg byk puak kamu ni tak kesah brkwn dgn setan lagi Allah permudahkan urusan kami yg menolak berkwn dgn setan.

SB TAK KESAH NK BUAT SETAN JADI KAWAN LA PAS PEMIMPIN PAS SKRG NI ADA YG PERANGAI DAH MCM SETAN.

SYABAS NIK AZIZ!

Anonymous said...

walau pun atok kami dah tua...tp seluruh pemimpin dunia nak kan idea bernas TUN.jemput diforum2 antarabangsa...atuk yg sekor lg tu...berucap tak sampai 5 mnit ..dh tumbang..tp liat lg nyawanya ek...ingatkan dh terbujor.....kahkah

Anonymous said...

Tun M siap ley solat dlam kaabah lg...hya tetamu istimewa je Allah pilih solat khas dlam rumahNya....Nik Aziz ada?dok sibok msuk dlam kuil buddha terbesar di Asia ada la....heee....tobat la N.ajis oiiii...ko tu mkin tua....sadia tul tgok idup pemecah belah umat Islam melayu d msia ni

Anonymous said...

Btul2!!!!ntah bape byak le phala tun M dah kaut ni....nik ajis????ni le ctoh munafik akhir zaman...jenuh le nik ajis soal jwab gan Allah nti....letak hkum lg hebat dr Allah tuu.....huhhh

Anonymous said...

San Miguel.. San Miguel.. Haiiiss..

Anonymous said...

Tak abes2 isu san miguel...aku rasa tun dah jawab dah..

Obat Polip Rahim said...

Mantap gan.