Monday, April 29, 2013

Ku Nan Mengamuk Di Putrajaya...! Husam Kambing Sudah Terkincit..., Cirit Birit...!!






59 comments:

Anonymous said...

OOiiiiiiiiiiiiiiiii.... adnan ... jangan samseng dengan rakyat!

Anonymous said...


adnan mansor bila pakai ketayap seiras dengan arwah DIKTATOR MUAMAR GADAFFI...... macam mafia ...... hehheheheeeeeeeeeeeee

ahlee said...

yes lelong lelong putrajaya macam tanah kat kelantan kat orang cina luar yeah mari undi pas

Anonymous said...

Pakatan yg melahirkan budaya samseng! Go! Ku Nan.

Anonymous said...

warga putrajaya tak bodoh lagi untuk terus bagi undi kat penyamun ni
lawak sungguh
nak tunjuk pendengar pun tak berani

Anonymous said...

Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan Malaysiakini

Freemalaysiakini2.com

Anonymous said...

Nak sgt tgk org gomen dipimpin oleh pakatan sbb aku dah muak tgk ketua2 pengarah asyik dibolot oleh satu kaum shj.. Hidup tony pua..

Anonymous said...

Adnan jgn dok perasan la kami warga kakitangan awam majoriti penyokong pakatan.. Hidup pakatan..

Anonymous said...

Sebenarnya yg takutkan pengundi mengundi PAKATAN itulah yang GILA KUASA.

APAKAH ANDA MASIH MAHU MEMPERTAHANKAN BAPAK MELAYU JUDI INI????

Anonymous said...

Pakatan kan tumbang minggu depan. Ramai akan frust menungging..
Hidup Barisan..
Warga Kakitangan Awam

tobeng said...

Bagus kakitangan awam eloklah sokong pakatan.Harap2 bila pakatan laksanakan pembuangan separuh kakitangan awam untuk mengurangkan ketirisan dan pembaziran,yg menyokong ni masuk list sekali.Padan muka kau hahaha...

Anonymous said...

helo bro, jgn perasan la..kami warga putrajaya jugak..takkan benarkan husam penipu tu nk jual modal kat putrajaya..skrg pun kami ok je..tak perlu nk jual temberang kat putrajaya..kami kakitangan awam tetap menyokong kerajaan..kami akan berjuang2 habis2an utk pastikan husam tak bertapak kat putrjaya! Undi BN! Tolak pakatan yg dh tak sepakat!

Anonymous said...

Hidup BN! Tolak pakatan!

Anonymous said...

kalau Putrajaya jatuh kpd Pakatan pembangkang bermakna kakitangan Kerajaan yang ada kat Putrajaya memang jenis tak tahu berterimakasih,bersyukur dan mungkin dari spesis Tanggang...Keikhlasan kerajaan ambil anda semua bekerja disana dulu patut dihargai...kalaulah kerajaan tak bagus macam yang pembangkang dok kata...awal2 lg masa temuduga kerja kerajaan boleh pastikan hanya orang yang menyokong kerajaan saja yang diterima bekerja di Putrajaya...tapi kerajaan tak buat macam tu....Kalau Putrajaya jatuh kepada pembangkang percayalah anda semua pun tak akan selamat disana...DAP laknat pasti akan sumbat bangsa dia sebanyak2nya disana...tengoklah apa dah jadi di Penang...SEDARLAH WAHAI BANGSAKU...PAS sekarang ini hanya menjadi batu loncatan kepada DAP laknat untuk mencapai cita2 jahat mereka sahaja...SEDARLAH WAHAI BANGSAKU.

Anonymous said...

Pakatan ambil alih jer, penjawat awam boleh la kemas brg, angkut kluarga kluar dr Putrajaya sbb perkhidmatan anda akan ditamatkan

Anonymous said...

Ambo warga putrojayo selaku kakitange awe doh puas doh denga camah puok pakate dok oyat isu songoti pelawok. Hok deme tahunyo tutop celoh keke pemimpin, tunggu fucktuwa dari pimpinan isle demo tu jah. Hok come sngoti dan bule ikut facatan bila mene ramailah we abe hok keno notis berenti kejoooo. Sapo diolah we nok bui make anok bini. Horlah almaklumlah dekat nok besaro ni, runsing jugoklah we prestasi faham2 jernyo kureloh sikit daripado maso mudo2 dulu. Teruskan undi Umno/Bn.

Anonymous said...

Angkut big size "S" jangan bagi orang lain pakai itu barang bukti. He he. Masuk dan "seal" simpan dalam peti besi.

Anonymous said...

Bagus juga semua Kakitangan Awam dan juga pengundi di Putrajaya undi PR. lepas tu sekor2 kena buang..replace dgn kroni DAP. Pastu hangpa pi lah mintak kerja dgn swasta yg dominant bangsa depa juga, baguih2, hang harap PAS nak concerned dgn gerakan replacment tu nanti? BONEKA oh BONEKA, "Angguk2-Geleng2, cuba dengar lagu Ahli Fiqir, dah terantuk baru nak teradah? Jadi lah seperti Lukut di Tepi Gantang!!! Baru padan muka semua. Rasakan lah, INI KALILAH!!!

Anonymous said...

Simple je reason depa nak replace hangpa-hangpa dgn KRONI mereka, senang je alasannya, hangpa di bandingkan dgn replacemnet kroni mereka, hangpa MELAYU PEMALAS, banyak MENGULAR, TAK KOMPITENT, RASAKAN LAH, INI KALILAH!!!

tobeng said...

Ya betul,buang separuh kakitangan awam yg pemalas ganti dengan cina yg rajin.Hidup dap!!Rasakan kau Melayu tak sedar dek untung!!Ini kalilah!!!

Anonymous said...

huhhh caya lahhh tok nann.... x penah aku tgk tok nann berucap mcm ni...

reropanya pemimpin2 umno ni bertaringg....cuma jarang dikeluarkan...

Anonymous said...

Dulu depa nak lelong Putrajaya,sekarang depa yang sama tak malu nak duduk dan tawan Putrajaya.Nik Aziz pun dah tak malu datang kat sini. Hipokrit!Kami bukan golongan bodoh.........

Anonymous said...

Aku bukan penyokong BN...tp klu PR menang negara dan bangsa aku pasti celaka...akhirnya undi BN juga... Hmmpphhh.... Undi BN mungkin tidak wajib....tp berjuang menjatuhkan PR adalah satu jihad...

Anonymous said...

yes! mantap bro!pertahankan putrajaya wahai bangsaku! ...untuk pakatan..lain kali lah!

Anonymous said...

gua tambah sikit bro..'menang sorak, kampung tergadai'..undi BN!

Anonymous said...

TERANG-TERANG TANPA SELINDUNG DEPA NAK KURANGKAN KAKITANGAN AWAM YANG MAJORITI NYA MELAYU..DAYUSLAH KITA BERI ORANG PARANG UNTUK KERAT TENGKUK KITA.

Anonymous said...

Takpo. Demi tua kutuk n.ajis,setan pun puak ni sanggup undi

Anonymous said...

Hanya mereka yg menyokong kehancuran Islam Akan undi Pakatan rakyat yang bertuankan DAP LaknatuaAllah....di akhir t zaman ramai ulamak ulamak menjual agama Dan ayat Allah Demi dunia.....Tolak Pakatan Haram...Dan berdoa semoga Anwar is penipu gagal menipu rakyat.

jojo said...

Anwar syirikkan Allah....Dgn membenarkan nama Allah dilacurkan....kami bersama Ustaz Harun Din Akan pertahankan khalimah Allah...Hancur Anwar....org yg gila kuasa

Anonymous said...

HUSAM KAMBING BALIK KELANTAN BELA KAMBING

Anonymous said...

Kami 98% akakitangan awam sokong BN....insyaalah BN akan dapat 2/3 majoriti...husam Musa terpaksa balik kampung...insyaalah

Anonymous said...

Aku sokong musang musa.. Nanti ramai kakitangan awam dot kokntrak kambing janapari. Kat kelantan projek menjadi gila wooo.. Ha ha Tu yg dia dtg putrajaya pulak..

Anonymous said...


Utk Pakatan...lain kali lah!..

Anonymous said...

jika PR menang khabarnya kakitangan akan dikurangkan separuh,ini bermakna setiap dua orang seorang akan hilang perkerjaan,adakah mereka yg hilang perkerjaan akan tetap menyalahkan BN juga?

Anonymous said...

UNDILAH PR!!ANDA AKAN MENOLONG ANAK-ANAK ANDA MELALUI JALAN SUKAR UNTUK MENJADI PENJAWAT AWAM!!!

Anonymous said...

Yang kotorkan sampah org luar ke putrajaya, husam import org kelantan yg sememangnya pengotor....

Anonymous said...

Aku setuju, lepas ni kambing jamnapuri boleh bela sebelah rumah buat kandang di p.jaya. Haha mcm di kelantan...sebelah umah ada kandang kambing...kah kah kahhh

Anonymous said...

Pada Si TANGGANG moden yang sokong PR dan sekarang ni penjawat awam. Kami orang swasta sukeee sangat kalu HASAM KAMBING memang kat PUTRAJAYA.

Korang memang tak tahu dek untung. Sebab dah terbiasa makan disuap berak diatur jadi korang hidup dah tak tahu langit tinggi atau rendah.

Yang pasti bersedialah untuk diberhentikan dari perkhidmatan dan dihalau dari Putrajaya macam hanjing kurap. Masa tu mungkin baru korang tahu yang korang dah terpilih taik.

Anonymous said...

pr menang penjawat awam akan diberi kambing jamnanpari sekor sorang oleh husam untuk dibela ditepi jalan sebab kerja dah takde.. kena buang.. tue cina haprak yang korang sokong tu kata.. so, salahkan tony pua hamprak dengan husam jamnanpari.. aku tetap sokong bn..

mustapau wali said...

Pakatan sial !!

cepat-cepat ler kau terlokop !!
menyusahkan orang jer..

Anonymous said...

Itu ku nanlah yang bagi ceramah berapi api sampai terkincit dlm seluar..Husam,husam,husam sokongan utk PAS Putrajaya PRU 13 hududkan Putrajaya.

Anonymous said...

Sapa kata cina rajin kerja.Mereka cuma work smart..dan bersatu bersama mereka..pandai bodek dan berlakun..Jgn bagi muka kpd mereka terutama sekali pegawai yg punyai kuasa..Gunakan kuasa yg ada utk kepentingan bangsa kita..

Anonymous said...

Hah, bila dah kena buang baru sebok nak sokong BN balik...pegimampus kakitangan kerajaan yg sokong pakatan...kalau dah kena buang nanti, aku takkan bagi peluang sikit pun ex-kakitangan kerajaan yg belot tu keje ngan aku....biarlah dok bawah opis aku jadi gelandangan...takkan ku percaya dengan manusia yg undi pakatan....memang dasar hipokrit sampai kiamat

Anonymous said...

PR MENANG!SEPARUH PENJAWAT AWAM AKAN DITUNJUKAN JALAN KELUAR UNTUK MENINGGALKAN PUTRAJAYA.

Anonymous said...

Ramai kakitangan kerajaan dan pesara yang akak tengok sokong PR ni. Selama hari ni kerajaan BN yang dibenci dan dimaki tu la yg tolong mereka. Hidup mereka senang, nak beli rumah pakai loan kerajaan interest rendah, anak2 sekolah dpt biasiswa kerajaan, medical kerajaan kasi free, blacklist pun boleh buat loan. Tiap tahun naik gaji, bonus lagi, elaun itu ini. Entah apa jasa PR kat mereka pun akak tak paham. Akak yg keje swasta ni tak dapat kelebihan mcm diorang. Tapi akak tetap sokong kerajaan BN.

Anonymous said...

Tahniah Bn.. berjaya melahirkan org melayu yang bodoh..

Anonymous said...

PR pegang je putrajaya nanti akan ada yang berpangkat dari kaum CINA dan INDIA , yang melayu jadi pak angguk silalah pilih PR

Anonymous said...

Hoi penganut PAS dan PKR khasnya sebagai kakitangan awam dan guru...bila DAP dapat kuasa dan buang korang semua masa tu baru kau tau langit ni tinggi atau rendah. Kau ingat PAS nak tolong...jangan harap lah..PAS hanya perjuangkan kuasa dan mengabaikan bangsa...kmu sedar tak kamu ni bangsa MELAYU...pada cikgu-cikgu..kau bersedialah menerima pengetua CINA..kalau BN sekarang tempat itu lebih kepada bangsa Melayu tapi tidak bila DAP berkuasa...

Anonymous said...

HAHAHA DAP DAH JANJI KALAU MENANG PRU KE 13 NI KERAJAAN PAKATAN NAK KURANGKAN KEKITANGAN KERAJAAN ALASANYAN MEMBAZIR DUIT RAKYAT

NANTI YANG KENA BUANG KERJA PUN DARI KALANGAN PENYOKONG2 PAS/ PKR YAMG MEGUNDI PAKATAN JUGAK

KARPAL NAK, ADA PERDANA MENTERI DARI KALANGAN BUKAN MELAYU HEHEHEHE

stopa said...

begitu takutnya pencacai-2 umngok ni, itu baru husam musa sorang..haha
patut la lelaki ungok ni dilabel sbg tarak tulurrrrr !

Anonymous said...

Stopa Spender Putih ada telur tapi senapang patah.

Anonymous said...

Hidup ku nan... Aku sokong bn.!! Tp aku g ceramah umno kt ptrjaya,mana shbt ku yg lain. Tlg jgn bedegar2 ckp,tlg jgn jadi keyboard warior je. Duk uma,goyang telur.keja xbuat.. Kempen xturun.idup UMNO!!!

Anonymous said...

Mulut Adnan boleh disumbat dgn daun terup

Anonymous said...

Ini bukan pasal ku nan secara individu..ini pasal nasib keseluruhan penjawat awam di seluruh Malaysia..sedarlah wahai penjawat awam khususnya saudara-saudara seIslamku..kenapa kerajaan mengambil 1.4 juta penjawat awam bekerja dengan kerajaan yg sebahagian besarnya terdiri dari orang melayu Islam ..jumlah yg dikira antara teramai di negara-negara asia tenggara..? Sebenarnya,kita perlu sedar bahawa inilah antara cara kerajaan boleh membantu orang-orang melayu Islam kita mendapat pekerjaan tanpa mengira ideologi politik..yg sememangnya mereka ini terpinggir jika bersaing secara terbuka dengan bangsa-bangsa lain dalam soal utk mendapat pekerjaan di sykt2 swasta bukan melayu dan jika adapun yg berjaya..kita dapat lihat kedudukaan mereka yg tertindas jika dibandingkan dgn rakan sejawatan mrk dr bangsa lain...ini kita perlu terima dgn hati yg terbuka...Kelebihan inilah yg dicemburui oleh bangsa lain sehingga terkeluarnya statement bhw sekiranya PR menang sebahagian penjawat awam akan dikurangkan atau 'dibersarakan'..Dan sudah pasti semua sektor awam akan dipenuhi dgn semua bangsa secara "merit"..begitu juga dgn nasib anak-anak kita yg akan memohon jawatan sbg penjawat awam tak kira dr yg bawah hingga ke atas yg terpaksa bersaing secara terbuka tidak seperti sekarang..dan tak mustahil selepas ini Putrajaya tidak lagi dipenuhi dengan orang melayu Islam sebagaimana sekarang...Oleh itu, wahai penjawat2 awam saudara seislamku..berfikirlah dengan rasional dan dgn hati terbuka serta berlapang dada bukannya dengan emosi yang keterlaluan dan ketaksuban yang membabi buta..jgn disebabkan 'nyamuk seekor habis kelambu dibakar' atau 'menang sorak, kampung tergadai' dan akhirnya kita menjadi 'lebai malang' dan mengemis di negara kita yg tercinta ini! Allahu Akbar!

Anonymous said...

Yang bertanding PARTI bukan Kerajaan, tapi kenapa seolah-olah Kerajaan yang bertanding ? Kerajaan tetap sama(Kerajaan Malaysia) cuma tukar CEO sahaja, CEO lama dah tak perform, kena tikar asyik nak tambah hutang berbilion pulak tu.

Anonymous said...

tapi masalahnya yang PR nak buang separuh kakitangan kerajaan kalau menang tu buat apa!!! pas tu DAP nak laksanakan Malaysian Malaysia..fikir2kan dengan hati yg tenang dan berlapang dada...

abangnizam said...

Betul cakap abang yg di atas yg menulis panjang lebar tu. Saya yg kat swasta ni mmg tertekan dan payah sangat nak naik.

abangnizam said...

Kalau saya cuti, saya ambil anak saya yg Autist kat Precint 11, saya rasa org duk Putra Jaya bersyukur betul selesa, dekat, jimat kos pengangkutan dll. My wife kat PJH.

zikin man said...

fikir-fikir dan renungkan lah wahai kakitangan awan.kita tulang belakang kerajaan.jgn khianati kerajaan kita.ingat halal dan haram.peyokong pr ckp je lebih.kutuk kerajaan over2 sgt.tah mcm tak kena je.saya tetap sokong kerajaan yang memerdekakan negara kita.pr buat ape kecoh lebih.ini rasuah la.ini tak kena la.pegang sepengal kat selangor lg la rasuah.smpi hak lingkup harta selangor.semua nak jual.mane2 yang kutuk kakitangan awan ingat lah jgn le over sangat.AGAK-AGAK LE PUN.