Thursday, April 11, 2013

#ManifestoBN - Persatuan Remiser Bumiputera Malaysia Percaya Dan Yakin Kepada Manifesto BN

 

Semakin ramai pakar-pakar ekonomi memuji dan yakin dengan Manifesto BN yang baru dilancarkan 6 April lepas.

ManifestoBN menepati kehendak rakyat, kata Presiden Persatuan Remiser Bumiputera Malaysia (PRIBUMI).

Usaha YAB Datuk Sri Najib untuk membawa masuk pelaburan dengan nilai angka RM1.3 Trilion sudah bikin Pembangkang goyah sehinggakan menuduh BN ciplak Manifesto mereka...


4 comments:

Anonymous said...

Moneypistol CIPLAK pun persatuan ni yakin...? Sahlah blog MIK dan persatuan tersebut berhalusinasi setiap saat dalam kehidupan mereka..

Membuka peluang 3.3 juta peluang pekerjaan berpendapatan tinggi dalam masa 5 tahun akan datang? Realistik lah sikit.. Selama 56 tahun tak boleh buat, inikan ada mimpi nak laksanakan dalam 5 tahun saja?

Sah-sahlah mengingau tu..

Anonymous said...

Uishhh.. Orang Amnonok Kapiq Harbi semuanya betul la!!! Tak ada sorang pun yang salah la! Semuanya maksum la!!

Boleh belah! Tolak hudud, hina Nabi, setuju pulak dengan Soil Leg pasal penolakan hudud, lagi mau ngaku yang terbaik, tak ada dosa, semuanya betul? Farkkk you Amnonok parti tua tak relevan!

Masuk Amnonok nak perjuangkan Melayu? Hidup Melayu? Pirahhh! Saham bumiputra pegi mana? Tanah rezab Melayu pegi mana? Anak melayu jadi Mat Remput dan Bosia ko pegi mana? Anak Menteri sendiri pun minum arak, tak adanya yang yang berkopiah belajar agama tinggi2 dan mengajar.. Semuanya spoil brat!

Tu hidup Melayu? Melayu jadi jahanam takpe, asal perut diisi.. Main juta-juta aje. Tak ada nya menteri Amnonok yang tawadhu' duduk rumah papan atau berjalan malam-malam macam Khalifah Umar untuk mengetahui masalah rakyat..

Farkkkk you Amnonok.. Bye bye parti tua tak relevan! Runtuh kamu dalam PRU 13 ini..

Ajika said...

Saya seorang malabari berugama islam, dari dulu sampai sekarang kami sekeluarga sokong umno bn. saya kesian melihat melayu yang sokong pr, mereka seperti kacang lupakan kulit. ingatlah melayu, umno adalah suatu parti keramat untok melayu ,percayalah kalau pr menang pilihan raya, orang melayu akan merana ,masa itu dah terlambat, melayu akan jatuh ke tempat 3. dan banyak lagi kesusahan akan dapati. Oleh itu fikir-fikirkan lah. Sejarah dunia telah buktikan negara mana sekali pun , bila pembangkan menang ,negara itu akan huru hara , ekonomi jatuh ,kilang tutup , manusia akan setiasa kucar kacir dan tiada tenteram. Ingatlah anak cucu kita. Kajilah negara arab, eropah, afrika,india . Tenangkan hati dan fikir sedalam dalam. Sekian terima kasih. Renung-Renungkan lah.

Anonymous said...

Mat Sembab, you are drunk ke? Cakap merapik!