Monday, April 29, 2013

Nurul Izzah Tangkap Stim Sudaah..... Meracau-racau Sebut Nama Papa Gomo






16 comments:

Anonymous said...

kalau bapak hang berkuasa apa yang rakyat dapat?
Bu++++ dan Jub***** free tiAP2 HARI.
kUANG...kUANG....KUANG..............

Anonymous said...

Nurul tahu yg Lembah Pantai is bye bye for her, sebab mmg dia tak buat apa pun. Jadi alasan pengundi hantu tu preamble lah utk kekalahan dia sbb senanglah nanti dakwa ada pengundi hantu..dia sendiri mmg dah tau nasib dia lawan DNC dan jg Lembah Pantai pun tahu dia hanya pandai buat bercakap-cakap atas pentas aja .. ni lah akibat parti anak beranak..PR yg melaunglaungkan meritokrasi..tapi sendiri parti anak beranak..klu dah depan2 macam ni punya praktis..apa lagi belakang rakyat

Anonymous said...

Cerita bab keadilan tapi bapak sendiri buat sial meliwat si Saiful tak pulak dia nak tegakkan batang kebenaran, Memang dasar anak Puaka Jahanam hasil kote bengkok papa Sial sepanjang zaman. Akan pasti harapan kami rakyat teraniaya oleh fitnah Pakatan Haram pasti tertunai dengan terlingkupnya Ketua2 dan juga ejen Pakatan Haram Laknat pada PRU 13 ini. BN terus berusaha dan usaha jaya dapat hapuskan pengaruh Pakatan Haram Jadah... Gi Mampus anak beranak Anwar, Lim Kit Sial, Kapal Sink, N.Ajis Sesat dan hadi wong tiau.

Anonymous said...

dia ckp pun xpandai xde topik yg bernas..nk jadi calun...xyah la duit dh banyak buat amal ibadat aje...biar yg cerdik pandai aje teraju negara malaysia ni..

Anonymous said...

Abis tu Papagomol insan yang tiada nilainya, mestilah disarankan di dalam setiap komunikasi untuk menolak politik lucah ciptaan Papagomol Madafakar Haramjadah..

Anonymous said...

isinya penuh dgn najis sama dgn tuannya. Isu direkacipta, lalu dicanang oleh manusia otak nyer tertinggal dlm jamban.

Anonymous said...

Mana lebih jijik, pelakon atau pengedar filem lucah.

Anonymous said...

Sungguh seronok mendengar ucapan anak papa konek bengkok....tak sangka anak papa kotek bengkok bagitu baik dan alim....bercakap pasal fitnah macam real je....tapi dia tak cakap pasal dimana dia dapat haeta berjuta2,dimana papanya dapat harta bermilion2 dan dimana mama jijah dapat harta brtmilion2 hingga sanggup backup papa yang kaki jubok..

Anonymous said...

Puaka betna sial...dia pun terang2 buat fitnah dsini...dia masih nak yakinkan rakyat kapal selam tak dpt menyelam padahal sudah terbukti kapal tu dpt menyelam...

Anonymous said...

Jangan lah nak memalukan diri sendiri kerana nak menuduh papagomo sebar video lucah. Tak nampak ke yang pelakon lucah tu siapa. Tak kan nak pejam mata je kot. Ni ke tabiat2 pecacai PR. Pelakonnya di puja, penyebar di hina. Di mana kah keadilan yang di laung2kan sangat tu. Kosong...kosong...kosong.

Anonymous said...

Kisah anak derhaka kepada ibunya menjadi calon ,siapakah dia? boleh ikuti ceritanya di ......

PilihanrayakuPRU13

Anonymous said...

penyokong pr ni mmg tak kisah lah kalau pemimpin dia sambar depan belakang kiri kanan.. kami ni bukannya seronok atau dok pi tengok sgt video tu.. hodoh lagi pelakon2 nya.. cuma kalau video tu tak betul,..kenapa tak saman..bolehlah bawa court dan dissect semuanya.. kalau berani kenapa tak bwk mahkamah? ..ooo i forgot.. nanti terJELMA pulak kepalsuan mereka.. ni lah puak2 PR ni melalak2 reformasi, tapi minda dia org tong kosong..sendiri pun x tau apa dia cakap..macam zombie..dia org ni tak sedar yg mrk diri sendiri merosakkan bangsa masyarakat agama dan negara kerana memuja "pemimpin" yg hanyalah pelakon2 konon baik dan alim.. kalau nak ada pembangkang.. biarlah ada satu lambang ..sampai ni pun tak dak.. yg ada 3 kapten..cuba bawak satu kapal.. satu cakap ini ..yg dua lagi cakap macam tu.. ni macam kalau kelompok PR ni mmg tak boleh uruskan diri sendiri..apa lagi negara kita ni?.. alamat tersungkur ke dalam longkang kalau rakyat ikut orang2 macam ni

Anonymous said...

Wow....lunaknya suara Nurul Izzah....dah lama i tak dgr "live"........tima kasih MIK :)

Anonymous said...

Haram undi pas dan pkr

Anonymous said...

Cakap berdegar-degar jubor penuh taik.! .uweekk..!!

Fairuz Rahman said...

Pelakon dapat sedap...pengedar dapat cap duit.
.penonton dapat.....tonton aje laa