Saturday, April 27, 2013

Pengundi Putrajaya MARAH..! Husam Upah Petugas PAS Kuala Lumpur, Selangor, Negeri Sembilan Datang Buat Kecoh Di Masjid Besi Putrajaya Semalam....

Bodoh sungguh penjilat penjilat tegar ahlol ahlol tolol PAS....

Bukan main riuh rendah berkompang mereka sebar video klip ribuan manusia memenuhi Masjid Besi di Putrajaya semalam datang solat Jumaat.... 

Kunuuuuuuuuuuuunnya sambutan keatas kehadiran Nicky Ajeees itu akan menyaksikan calon BN, Dato Seri Tengku Adnan akan tumbang ditangan Husam Kambing calon PAS sebuah parti yang menjadi tukang basuh berak DAP.

Husam Kambing terpaksa import ribuan ahlol ahlol tolol PAS, kunuuuuuunnya warga Putrajaya sudah bangkit menentang kerajaan BN. Kunuuuuunnya warga Putrajaya tolak calon BN. Kunuuuuuuuuuuuuunnya warga Putrajaya sokong Husam Kambing.

Hakikat sebenarnya, warga Putrajaya marah sebab kawasan mereka telah dibanjiri oleh 'orang luar' yang membuat kecoh...! Inilah dia taktik kotor calon calon Pembangkang berkempen....

Saksikan betapa biadapnya mereka semalam pada video klip dibawah ini;

53 comments:

Anonymous said...

SAHABAT2..MARI TGK VIDEO DI YOUTUBE..... 'NEW ORDER - TANGAN ASING HANCURKAN MALAYSIA'

Anonymous said...

SAHABAT2..MARI TGK VIDEO DI YOUTUBE..... 'NEW ORDER - TANGAN ASING HANCURKAN MALAYSIA'

Anonymous said...

Salam..

Berhati2 orag Putra Jaya... Penganut Asaran Sial nie..akan menganiaya anak2 anda..jaga jangan sampai mereka ( PAS ) terajang anak kecil sampai masuk longkang...Mereka nie berani buat Provoke aje dan usik kanak2...
PAS IS DEAD
exPAS 2012

Anonymous said...

Kasihan blogger UMNO . Ceramah BN mmg tak ada orang. Jeleslah tu dgn kehadiran rakyat yang bertekad akan menumbangkan UMNO & BN dlm PRU 5 Mei ini.
-Cai-cai kene berfikir banyak kali kenapa ceramah UMNO/BN tiada sambutan walaupun dihidangkan dgn makanan.
-Nampak sangat blogger UMNO dalam keadaan tertekan sekarang dlm menghadapi PRU kali ini. Semua penulisan mengampu gagal sama sekali. hehehe

Anonymous said...

Yg ni Anwar Ibrahim tak kisah pulak kalau nak hidup atau mati?

Anonymous said...

Yg ni Anwar Ibrahim tak kisah pulak kalau nak hidup atau mati?

Anonymous said...

Kesian penyokong PAS terpaksa buat hirok pikok nak tunjukkan kehandalan. Terpaksa FITNAH nak tarik pendengar..PADAN kena SAMAN dek JAWI..ha ha ha. PADAN muka PAS.

Kalau nak Islam tak payahlah melalui PAS. PAS parti Politik, mengapalah BODOH sangat, belajar tinggi2 sampai ke University dalam dan luar negeri, mengabehkan boreh gomen je...Hampas satu sen tak guna.

Anonymous said...

Banyak penyokong PAS uneducated syok sendiri!!!! Kesian tengok depa ...

Anonymous said...

Aku memang berdOAlah sangat2 Putra Jaya tak jatuh ke tangan PAS PUSS PISS..tak dapat bayangkan betapa BACINnya nanti Putra Jaya. Orang PAS tak ada dispilin dan pengotor! Tak tahu hargai apa2 yang cantik, tengoklah Kota Bharu, pasar Siti Khadijah..geli.

Anonymous said...

menyambut anjing tua celaka kepada ugama yang nak mampus.

Harap binatang ni, N.ajis mampus cepat!

Anonymous said...

Pandai Pas main politik.Hari jumaat semua warga putrajaya keluar solat jumaat dekat masjid besi tu.Pas ambil kesempatan bawa nik aziz solat dekat masjid tu untuk menarik perhatian orang luar,bahawasanya warga putra jaya sokong parti pas.Sebenarnya warga putrajaya tak ambil kisah pun dekat nik aziz tu.

Anonymous said...

ekekekek....nik aziz tu da nak mampoz tp masih giler glamerr....ekeke....

kalu dtg kg wa bebb mau kene baling telo.... ekekekek.....

otai

Anonymous said...

Dah sah2 hari Jumaat masjid penuh... Tak yah tunggu nik Aziz datang ponggggggg

Anonymous said...

aiiikkk laku pulak masjid yang dibina orang umno ......hehehe....

anuar hashim said...

Saya pernah memerhatikan PAS dalam memperomosikan parti tersebut untuk mendapatkan simpati sejak 1986 . ketika itu Terengganu adalah kubu kuat PAS dengan sikap yang suka berdemo sebagai tanda ianya Parti yang mendapat sokongan yang banya k tapi bila tiba hari mengundi pada tahun tersebut PAS hanya mengekalkan beberapa kerusi sahaja . Jangan di kira dentuman guruh dilangit . Hujan nya belum tentu membasahi bumi .. tak perlu gentar .. Putrajaya bukan tempat Husam untuk buat kandang kambing nya...

Anonymous said...

Husam dan Nik Ajis tak nak lelong Putra Jaya ke. Bahalol bin Tolol punya pemimpin.

Tolak PAS bukan bermakna tolak ISLAM. PAS itu Parti. tetapi Islam adalah Ugama yang di redha ALLAH.

Semuga PAS kalah dan tersungkur di PRU ke 13 ini. Amin.

Anonymous said...

aku teringin nak tengok anwar semasa solat Jumaat,awat dia tak dak haa...........sah ka solat orang pas dalam masjid yang kerajaan BN buat?Munafik.

Anonymous said...

Jangan perbodohkan pengundi2 PUTRAJAYA. Kami ada hidong mata telinga. Kami hanya pandang dan lihat telatah penyangak2 import PAS yang mengotorkan keadaan dan suasana diPUTRAJYA.
Sedeh dan dukacita terhadap tindak tanduk penyokong2 luar dan liar PAS yang didatangkan dari luar kawasan.
Jangan sangka dengan ramai hadirnya penyokong2 liar dan luar, undi PUTRAJAYA akan jatuh ketangan PAS.
Kami masih celek dan waras. Hanya hari yang menentukan.

Anonymous said...

Bukan ke PAS nak jual Putrajaya?
PAS mmg pakar dalam ambil kredit atas
usaha pemerintah..tak pandai berniaga..tapi nak royalti..negeri lain takde royalti minyak OK je..

PAS FOR ALL...& ALL FOR SALE!!

Anonymous said...

Gembiranya aku tengok cai-cai UMNO mengamuk sakan pasal warga Putrajaya begitu menghormati TGNA & Husam Musa.
-Najib Altantuya satu hal , yg pilih Adnan mansor ape ke jadahnya. mamat ni mmg ada share judi bro.
-Mampus BN kali ni.
Mlm ni mamak Kutty (bapak yg punya anak ade share arak ) akan membebel di Purajaya.
-PR dgn majlis ilmu oleh UAI. demam lagilah bloger & cai UMNO tngok perbezaan sambutan Mamak Kutty & UAI bersama dgn Pimpinan PR.

Anonymous said...

dah hari jumaat mmg la orang kluar sembahyang jumaat. si husam musa melambai2 tak malu ke. promosi diri dgn cara itu. politik murahan. dulu kutuk macam nak mampus sekarang dia terhegeh2 solat kat situ. nak pilihanraya je plak tu. munafik. tak guna baca ihdinas siratal mustakim. rupanya Allah takktunaikan doa kamu buktinya lepas solat jumaat buat kecoh terjerit2 cam beruk. ada aku kesah. parti tak tahu malu ni mmg dh hitam legam hati ahli2nya

Mat terjun said...

Yang solat Jumaat kat Masjid Besi tu bukan semua warga Putrajaya pun....keh..keh..keh.Rami yang duduk luar pun kerja kat Putrajaya.....Cai -Cai PAS pun kerja kat Putrajaya jugak maklumlah kat Kelantan tu apa yang dapat .....pokok dah habis ditebang.....Kambing pun dah hilang....air pulak tak bersih mana...Lagi pun puak cai PAS ni memang suka kalau berkumpul macam tu...Satu Malaysia pergi pun orang sama...yang ngundi pun orang tu jugaklah....kalau kat padang tu 10000 orang....10000 orang tu jugaklah yang mengundi PAS kat MAlaysia .ni.....heheheheheheh...lain orang simpang malaikat 44 le jawabnya......nak denganr Ftawa Guru Pondok ke nak denganr Fatwa NIkAjus yang jual kalimah Allah

Anonymous said...

Abislah Putrajaya akan jadi Putar Jaya pusat kambing 1Malaysia kalau Husam menang.

Anonymous said...

Meluat melihat kelaku penyokong PAS. Mereka membuat riuh meninggikan suara apabila ramai, utk menarik perhatian kononnya mereka kuat. Ini bukanlah budaya melaysia, melayu jauh sekali budaya Islam, bertakbir tak tentu pasal sampai keluar anak tekak sepanjang jalan. Menghormati pemimpin mereka seperti mendewakannya. Jadilah orang bijaksana & bersederhana dlm segala hal. Jgn jadi orang yg memalukan ugama & bangsa sendiri.
Firaun pada asalnya hanyalah seorang ketua negara tetapi apabila rakyatnya menyanjung & terlalu mendewakannya, akhirnya dia melantik dirinya menjadi tuhan.

Anonymous said...

Memang logik ramai.takkan tk tau rakyat kelantan sgt taksub dgn semanngt kenegerian.tgk je la bola.di bukit jalil / shah alam.memanjang penuh.rakyat dia serata negeri ada.nilakn nik aziz dtg putrajaya,lgla pengikut dia ramai sambut.hsbband saya kelantan.tgk taksubnya dia dgn semanngt kelntn.tapi sori ya.dia penyokong bn.mek ayah di kelntan pun sokong bn.wlupun kawasan dkt dkt bndar,tk ceruk mana,still guna air perigi,

akmal said...

BIADAB. Inilah ungkapan yang pali sesuai untuk penyokong PARTI AJARAN SESAT NI.

akmal said...

Kalau nak komen, tak payahlah sorok nama. Kedatangan Nicky Aziz ke Putera Jaya nak merasakan bertapa seronoknya beribadah di Masjid Besi tu. Sebab dia tak pernah bina Masjid selama menjadi ketua di Kelantan. Dia rela solatnya tak sah, asalkan dapat solat di masjid itu. Sebab masjid tu dibina oleh UMNO, yang dia kata oghe tolok Isle. Tak malu lansung.

Anonymous said...

Berdoalah wahai warga Putrajaya, Sekiranya PAKATAN memerintah memang tenggelam la Putrajaya dengan sampah2 menghiasi segenap apartment dan kawasan perumahan. Toilet2 semua tersumbat termasuk kat semua surau dan masjid. Tak cukup dengan itu, akan bertambahlah kerosakan moral aka LGBT dan samseng jalanan. Jangan biarkan ini berlaku.

Anonymous said...

maafla nak ckap.apa yg saya perhati, rakyat di kelantan sendiri,mahukan perubahan,mngkin mereka sudah sedar.yg masalahnya,rakyat kelantan yg berada di luar kelantan,yg mencari rezeki di lain negeri.mereka ni kebanyakan penyokong tksub pas.mereka senang dgn kemudahan2 & keselesaan di negeri lain,blk kg pun 2-3 kali setahun.jdnya kesusahan,keadaan kg, mereka sudah lupa.mereka rasa sama mcm mereka di luar.jadi bila balik mengundi, mereka pakat2 undi pas.& akhirnya,yg menderita,rakyat yg duduk di negeri sendiri.rakyat kelntan yg berada di negeri sendiri,yg senang2 kebanyakan keje kerajaan.buat biz sendiri.lps tu yg duduk di felda.

Anonymous said...

mereka[PAS]mengganggu KERTENTERAMAN MASJID PUTRAJAYA.TAKBUR,TAKBUR,TAKBUR.

Anonymous said...

hehehe siang2 aku dh agak kebanyakan pegtaksub import yg dtg kt putrajaya. diaorg nih dh susah nk 'reboot' balik psal dr kecik di isi minda ngan maki dan hasutan pd kerajaan. simpati tul ngan nasib2 rakyat tempatan kelantan yg merana disebabkan pentaksub2 ini. Ye lah apa dia org heran kan yg merana bukan dia org! diaorg hidup mewah di negeri2 lain yg maju dibawah kerajaan. mkn hasil dr kejayaan dasar ekonomi kerajaan spt kata anon di atas. 5 tahun kali sekali balik pangkah utk memanjangkan kontrak kensengsaran rakyat kelantan demi islam? lps tu balik tanpa memaling muka ke arah golongan melarat sepanjang jalan. SubhanAllah

Anonymous said...

Nilah contoh sampah kata masjid yang di bina orang umno x sah sembahyang tp nak buat cam ner nak rasa gak masjid yang cantik sbb di x pon buat masjid kat kelantan

Anonymous said...

Husam syok sendiri..panggil pykg luar konon popular.. Mmg sgja nak nunjuk2 lah..sbb org putrajaya bukannya jenis kumpulan emisi hiruk pikuk hingar bingar ni.. Org dtg masjid nak smbhyg..depa nak menunjuk2 ..kesian.. good job JAWI ..saman pembohong ni cukup2

Anonymous said...

Punya la bangang ahlul-ahlul PAS yang terima apa saja Nicky bebel...umno yang dituduhnya tolak islam boleh plak bina masjid tapi dia sendiri yang kononnya merperjuangkan islam/isle tak plak ada 1 masjid pon yang dibinanya di Kelantan...tupon lagi bahalul bahalul PAS tak paham.Pahami lah wahai bahalul-bahalul PAS...PAS itu cuma parti saja tak lebih dari itu.PAS adalah sebuah parti yang memperjudikan agama,bangsa dan negara demi kuasa.

Anonymous said...

Bodoh PAS ne kecoh dalam tempat buat ibadah.Patut la Sekonkol dgn PKR dan DAP.Langsung tak respact tempat suci sendiri.Jubur lah Pembangkang semua.Lu orang ingat dapat masuk surga ke.pangkah pembangkang.MANI+PISTOL+dalam seluar bolehlah.Peminpin apa kaki penzina ikut lubang kunyit pulak tu.Itu macam mau angkat jadi PM.balik awal la.

Anonymous said...

..yb kambing sekoq ni mcm terlebih telan pil kuda aje.. nampak laloq.. yg dtg ramai ni pengundi putrajaya ka.. hehe..

Anonymous said...

Ingat semua orang Kelantan ke kat Putrajaya? Porah dalam ceramah pun kecek Klate. Jaga negeri sendiri dulu. Dalam radar Gelombang Merah mereka sudah cukup kekuatan utk bentuk pemerintahan BN di Kelantan. Tunggulah masanya.

Anonymous said...

Dgr cerita ceramah Mamak Kutty yg punya anak ade share arak, berbilion rakyat m'sia yg dngr. ceramah UAI & pemimipin PR tak ade audience langsung
-Suka cai-cai yg bangang dgr kenyataan ini
-Lps ni berasap lagi lah blogger-blogger umno & cai-cai yg bangang pasal kehadiran audience dlm program UAI
-Ternyata blog-blog UMNO mmg gagal sama sekali dlm menghadapi PRU 5 mei ini

Anonymous said...

xde modal ke cai..haha

Anonymous said...

carilah bukti dalam Al Quran Dan Hadis
sampai kiamat pon tidak berjumpa hukom wajib undi 'Parti Pas'..
klw ada Ajaran sesat le tu..

Anonymous said...

pas terpaksa gunakan uai dan nik aziz untuk tarik penonton kerana sedar husam x mampu menyakinkan pengundi di sekitar putrajaya...kebanyakan memang org luar kerana banyak yang sesat x jumpa tempat ceramah...belum jadi ahli parlimen dah macam2 komplen dah.fitnah jawi,fitnah kerajaan rasuah pasal kematian tim pengarah kastam tu...janji macam2 kat penjawat awam kononya nak bagi bonus 4 bulan dan pelepasan cukai padahal xder pun dalam manifesto

Anonymous said...

Dgr cerita ceramah Mamak Kutty yg punya anak ade share arak, berbilion rakyat m'sia yg dngr. ceramah UAI & pemimipin PR tak ade audience langsung
-Suka cai-cai yg bangang dgr kenyataan ini
-Lps ni berasap lagi lah blogger-blogger umno & cai-cai yg bangang pasal kehadiran audience dlm program UAI
-Ternyata blog-blog UMNO mmg gagal sama sekali dlm menghadapi PRU 5 mei in

standard ..korek fakta dari celah kangkang sendiri

Anonymous said...

kebanyakan org kelantan taksub pada nik aziz walaupun nik aziz banyak keluar kenyataan mengelirukan seperti Nabi Muhammad S.A.W sama macam budak2 kamoung lain dan ALLAH S.W.T duduk bersila di arasy...ni soal akidah ni..org pas tolong komen kenyataan nik aziz ni..kesian mak ayah di kampung sensara di bawah kerajaan pas kelantan yang anak2 mereka pagkah padahal anak2 tu kan kembali duduk senang lenang di putrajaya..insaflah org2 kelantan jangan zalimi ibu ayah anda

Anonymous said...

buat fitnah jer lah pencacai pakatan..ada bukti ker anak Tun ada share dengan san miguel tu?dia dilantik sebagai pengarah carigali gas dan minyak bukan pasal arak..san miguel bukan pengeluar arak jer....anwar dulu dengan magnum ko xnak cerita ker?nalkaruppan ad sebagai saksi...ko ada saksi pasal tengku adnan tu?

Anonymous said...

Puak2 PAS ni kata mereka boleh mencarut, sebab Tuhan pun mencarut. Kalau org2 biasa mungkin bolehlah dimaafkan sebab tak ada ilmu agama mendalam. tapi org yg claim tok guru, benda mcm ni pun boleh cakap ka. Dlm Islam tu dah kata terang2, Allah tu tiada satu apa benda pun yang sama dgnNya dlm apa jua bentuk pun. Diamarankan jangan menyengutukan Allah dgn APA APA jua pun. Ni semua org Islam mesti tahu. Tapi sebab dah hal POLITIK YG RAKUS dan NAFSU, sanggup tok guru ini menghalalkan mencarut dengan MENYAMAKAN perbuatan manusia dgn Allah. Nauzubillah. Hanya orang yang JAHIL saja tak nampak KESESATAN tok guru dia tu

Anonymous said...

-Yang pasti blogger UMNO gagal sama sekali dalam menghadapi blogger PR.

Anonymous said...

Mahathir kena ingat, BUKAN duit UMNO/BN yang bina Putra Jaya! Harta negara BUKAN harta emak bapak pemimpin BN! Rakyat berhak menentukan pemerintah di bawah negara demokrasi. Pemimpin dan parti pemerintah yang rasuah, seleweng, songlap menganiaya rakyat (saman AES) dll WAJIB ditumbangkan seberapa segera! Aku masih ingat kata2 hikmat Madey! Katanya...."Melayu ni haprak!". Ada orang Melayu kesah? ASAL BUKAN CALON DACING!!!! KAMI UNDI PAKATAN RAKYAT!!!!!

Anonymous said...

memey bukan duet mak bapak umno wat putrajaya dan bukan duet mak bapak org pr juga. abis yg g cemar kesucian masjid tu nape. g pun nape sebok g sembahyang berimam kan org yg tak mendapat pahala? blog pro bn gagal? eh sukati mak bapak kitorg lah nk syok sendiri apesal korang yg brjaya sebok kt sini? syohh syohhh g msuk kandang...

Anonymous said...

SPIN Baik punya blogger haramjadah ni!

Tunjuk sekali la gambar orang yang berebut nak salam Nik Aziz tapi tunggu sampai Nik Aziz solat sunat, kalau ada kote lah..

Blogger ni mana ada kote.. Penakut ni.. SPIN je yang dia pandai.. Sekolah pun takat SRP je.. Mana pandai pun..

Anonymous said...

croud yg ramai belum tentu boleh menang....sorilah telalu byk provokasi&sentimen gunakan nama orang lain utk hantar sms,fake sms,surat termasuklah dari majlis dot dot..kalau berkempen pun tak sihat,apatah lagi bila dapat memerentah..komfirm la songlap,,,

Anonymous said...

duit rakyat..duit cukai orang melayu ker?

Anonymous said...

assalamualaikum. sy pernah memegang jawatan dlm sebuah bdn koperat b'modalkan yuran saham ( kira duit org lain la ). sblm kami, bdn b'kenaan tdk m'alami keuntungan selama 5 tahun berturut - turut. Bila kami ambil alih, keuntungan diterima setiap tahun, hasilnya kami pulang sebagai dividen dan biaya aktiviti ahli. pengajarannya ialah, walau bukan duit kerajaan, pengurusan yg baik olh kerajaan dpt memberi manfaat kpd rakyat. Sbg rakyat malaysia, sy menerima manfaat tersebut... klu nak harap semua free... be logic.. klu ank2 kita nk hidup mewah, adakah kita perlu beri sahaja sedang mrk bermalas2 atau mrk perlu berusaha agr hidup mrk lbh bermakna dan d hormati..

Anonymous said...

gud job BN! TAHNIAH Tengku Adnan. dapat kalahkan si Husam ni dengan JAYAnya. majoriti mudah kot. TAHNIAH 3X.

mane pegi macai PAS, sorok muka bawah bantal ke? padan muka sama kau! tak duduk putrajaya ada hati nak lawan Tengku Adnan. ehh tetiba?? sekarang ni tetiba lagi nak jadi Exco Kelantan. ehh tetiba?? kau kalah kat Putrajaya, ada hati nak masuk jadi Exco senang2. KAH KAH KAHHH.