Friday, April 26, 2013

Pengundi Putrajaya WAJIB Tolak Husam Kambing.... Ini Bukti, Saksikan Video Klip Husam Mahu Lelong Putrjaya






32 comments:

Anonymous said...

aku doa semoga ko KALAH TERUKKKKK nanti husam kambing kuli batak DAP

Anonymous said...

Dah abis duit hasil jual kambing kot, kini......nak lelong Putrajaya pulak!

Anonymous said...

betul tu anon duit kambing dia dah habis bagi kat chinadoll dia.ala gambar dia ngan chinadoll yang selalu kuar tu.nak buat bisnes dirham mas org ramai dah tak percaya lagi.so tak jalan lain jual putrajaya.

Anonymous said...

Aku Ore petama yg brenti keje dgn kerajaan jika pakatan liwat laknaktullah menag.

Aku taknak tanggung dosa kering peliwat dan penzina2 pemimpin pakatan pas dan keadilan dalam amalan .

?.. islam menghalalkan ulama dan pemimpin dan penganut agama pas melakukan liwat dan zina.

Apabila kamu ingin meliwat dan zina , isi borang masuk pas dan keadilan , pasti anda akan dimuliakan

Anonymous said...

FENOMENA BARU:"melayu bangkit, bersatu, bersama dengan parti Islam PAS"


JIKA ORANG YANG SELAMA INI "TANDUS AGAMA" BERBONDONG2 BERSAMA MISI ISLAM, BAGAIMANA PULA PARA "AHLI AGAMA" YANG DIBERI ILMU & FAHAM AGAMA BOLEH BERPELUK TUBUH SEBAGAI PEMERHATI SAJA AKAN ARUS KEBANGKITAN UMMAH INI?

GELOMBANG PARADIGM SHIFT FIKRAH POLITIK MELAYU ISLAM ERA GENERASI MELAYU MERDEKA SEDANG MARAK MELEPASI SEMPADANG PELBAGAI LAPISAN RAKYAT ...........

APAKAH TSUNAMI POLITIK II BENAR2 AKAN BERLAKU?

INSYAALAH... ROH 'ARAB SPRING' DIMESIR MENYELINAP DISANUBARI SETIAP UMMAH .... ROH ISLAM MELAYU JUGA SEMERBAK MENGHARUM ALAM!!!!!

TINGGALKAN KEJIJIKAN POLITIK UMNO BAGI MENGENGKANGI MINDA MELAYU ASSOBIYYAH ...DENGAN MENJADIKAN ANCAMAN "CINA MALAYSIA" & "CINA SINGAPURA" SEBAGAI SENJATA BARU POLITIK KOTOR MEREKA--- SEDANGKAN SELAMA INI MEREKALAH BARUA & JALANGNYA MENJUAL ENTITI & HAK BANGSA DHAIF INI!!

PENYAMUN2 UMNO -- SEDANG MERASAI KEPANASAN DOSA-DOSA FITNAH, PENIPUAN & KEZALIMAN MEREKA SERTA KEGELISAHAN MENDALAM DALAM JIWA KESYAITANAN & KEMUNAFIKAN SELAMA INI!

SESUNGGUHNYA ALLAH TETAP DENGAN JANJINYA,DAN JANJI ALLAH SEMAKIN HAMPIR-- IA ITU PEMILIK SEBENAR-"JANJI DITEPATI"!

HANCURLAH KEBATILAN, TEGAKLAH YANG HAK! ALLAHU AKBAR!!!

Anonymous said...

Rasanye dia pencacai dap.

Anonymous said...

Tetapi kenapa bila Allah makbulkan doa PAS untuk kebenaraan kamu tidak mahu mempercayai?

Zul said...

Perpaduan dan berkerjasama itu lebih baik daripada pepecahan yang akan menghancur dan merugikan semua.

Kalau dasar PAS ialah Islam, kenapa PAS suka berbohong? Kenapa tidak dapat dibangunkan Kelantan, masalah airnya, kezalimannya dan sebagainya. Pendek kata tidak mengambarkan Islam langsung selain daripada cara berpakaian 'ala Islam' tetapi itu pun berserabut.

UMNO juga banyak juga kelemahan dan keburukan yang perlu diperbetulkan dan diperbaiki.

Langkah yang terbaik dan di idam-idamkan oleh majoriti orang Melayu sekarang ini ialah dibubarkan sahaja PAS dan bersatu semula didalam UMNO.

Parti itu sendiri UMNO dan parti PAS tiada masalah cuma beberapa ahli dan pemimpin didalam parti sahaja yang bermasalah dengan nafsu dan ego yang besar. Mereka inilah sebenarnya yang perlu diubah dahulu.

Anonymous said...

Kerajaan Pusat UMNO diskrimanasi kepada kerajaan PAS Kelantan -- nafikan ROYALTI UNTUK RAKYAT KELANTAN dan hanya dok kayakan & mewahkan KRONI & Ketua2 lanun UMNO saja!

Anonymous said...


PERPADUAN ASOBIAH UMNO?

perkataan perpaduan bagi UMNO bila mereka tersepit-- seperti yg pernah berlaku semasa 13 Mei 1969 dan PRU12 8 Mac 2008 dulu...........

bila puak2 melayu UMNO rasa kuat sikit, mereka akan tindas melayu PAS sperti jatuh kerajaan PAS Terengganu tahun 1964, rampas kuasa kerajaan PR Perak 2009......

sebenar sikap munafik UMNO sememang tak layak berpakat seperti konspirasi jatuhkan kerajaan PAS Kelantan pada 1978 dulu...

pembohongan, penyelewengan & penipuan dalam setiap pilihanraya sudah cukup rakyat menilai 'kedurjanaan UMNO' secara keseluruhannya....

PRU13 : tolak UMNO, undi PAS = PAS Ganti UMNO!

Stopa said...

Saat2 kejatuhan bn bermula, sinar era baru bersama pakatan rakyat.hidup anwar ..

Anonymous said...

MAFIA UMNO!
tengku adnan mansor ni agen konspirator mahadey mamak kutty bersama aziz samsuddin............. pada mata adnan mansor lanun ni...apakah pegawai awam putrajaya BODOH tak tau nak nilai pemimpin melayu Islam yang sebenar dan berkualiti?

Pilih Melayu PAS yang Islamis dari Melayu UMNO yang sekular dan korup tu...

bye2.... adnan mansor/UMNO/BN!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

GENTELMEN

aku syor supaya adakan SYARAHAN PERDANA atau DEBAT TERBUKA bagi kedua2 calun BN Tenku Adnan Mansor dan PR Dato' Husam Musa ni di dataran Putrajaya... agar rakyat & pegawai2 kerajaan serta pengundi2 putrajaya dapat nilai sendiri kewibawaan wakil rakyat mereka nanti....

Anonymous said...


P-125 PUTRAJAYA: MARI KITA BERSATU & BERUBAH!

Umat melayu yang beriman TETAP menolak sekular asobiah UMNO. Mereka dokong politik Islam yang syumul, PAS!

KECUALI melayu yang ragu2 terhadap hukum hakam & janji Allah dan melayu yang materialistik yang tamakkan habuan duniawi walaupun bercanggah dengan perintah Allah saja yang masih mengharap & menjilat habuan daki2 kotoran UMNO!

Melayu2 dan mereka2 yang pengecut ini sangat takut dengan "kuasa" UMNO mengenai jawatan & rezeki hidup mereka... Melayu bacul ini tunduk setuju dengan segala penyelewengan, salahguna kuasa dan korupsi pemimpin2 elit UMNO. Bahkan sesetengah mereka bersubahat dengan puak2 UMNO menyeleweng dan menipu hak / harta rakyat!

Apa nak ditakut dengan adnan mansor, jika rakyat bersatu menolak dia dan UMNO!
Masa itu kita adili setiap skandal, manipulasi & konspirasi oleh lanun2 UMNO ini!

PRU13:

RAKYAT bersatu & bersama untuk PERUBAHAN TOTAL tolak politik jahat kotor UMNO/BN!

RAKYAT bersatu dan bersama UNDI calon2 MP PAS/PR!

Khambengtelor said...

Aku pengundi PAS,aku sokong Usam Kambeng,aku sokong PR.aku sokong PS jual murahkan Putrajaya.

Anonymous said...

Undi PAS,undi Husam,jadikan Putrajaya sebagai ladang ternakan kambing.

Anonymous said...

sebab depa bertake a beer!! soorgay dijamin oleh najis,disokong oleh spendaali dan diimamkan dapig

Anonymous said...

nik ajis pun apa kurangnya, durjana kat umat islam , stopa ali, mat sapu normah tu kira suci ka? husam kencing tu jelmaan wali kot ? anwar chinadoll tu anugerah tuhan? Takebeer!!!

Anonymous said...

hidup maksiat!

Anonymous said...

sori bro, tak boleh la... pas tu kat pakaian je nampak islamik tapi kat dlm isinya hampas, elok lagi sg kelang. Tanya mat sabu kalau tak percaya.

Anonymous said...

dia lelong putrajaya kat taukeh singapura...buat modal... balik bela kambing di kelantan

Anonymous said...

org putajaya nak tong berisi, tong kosong tak main la.

Anonymous said...

pas pun byk lanun bro... n.ajis mkn duit tanah g.musang senyap je, wa kata olang tapi wa yg lebiiiihhh.

Anonymous said...

dan lepas tu beli tiket ke syurga kezambo naik babi pakai spenda putihijau dipandu pula mat sapu normah.

Anonymous said...

Ceramah PAS diPutrajaya memang hebat. Ramai yang datang. Persoalannya yang datang ni siapa dan dari mana.
Pengundi2 Putrajaya sendiri yang hanya ada sekitar 15,000. Kalau setakat hendak membanjiri ceramah2 PAS setiap malam tak payahlah. Kita pun penat bekerja dan untuk bersabong mata mendengar tomahan serta menambahkan dosa kita angkat tangan.Yang ramainya adalah orang luar. kita tahu pendatang atau orang Putrajaya sendiri.
Pengundi Putrajaya telah dan sedang menekmati kehidupan selesa disini dan mengapa kita nak ubah kepada yang kita pun tahu kemampuannya.
Husam Musa didatangkan dari Kelantan. Persoalannya adakan beliau akan duduk disini untuk memberi khidmat kepada penduduk Putrajaya.
Fikir2kan

Anonymous said...

Nak tahu kenapa para ahli agama byk mendiamkan diri...sebab berlakunya kebatilan yang membawa kehancuran dan penghinaan kpd Islam atas asas tahaluf siyasi yg membolehkan PAS bekerjasama dgn puak PKR yg mengagungkan LGBT yg memang jelas dilaknat oleh Allah Yang Maha Suci dan fahaman pluralisme agama yg menganggap Islam adalah sama taraf dgn agama2 lain dan juga kerjasama PAS dgn DAP yg jelas menentang secara terbuka undang2 Islam dan negara Islam dengan angkuh tanpa dpt dikawal oleh PAS hanya semata utk meraih kemenangan pilihanraya. Justru itu pakatan ini lebih membawa kemudaratan yg lebih besar kpd kedaulatan Islam dan umat Islam di Malaysia. Maka dalam PRU 13 ini, PAKATAN RAKYAT perlu ditolak.

Anonymous said...

kenapa pulak nak pilih Melayu PAS yg islamis luarannya tapi sebenarnya bersekongkol dgn puak PKR yg mendokong pluralisme agama dan menyanjung LGBT dan bekerjasama dgn puak DAP yg secara terang-terangan menolak Islam malah dalam beberapa keadaan terpaksa akur dgn kehendak puak2 tersebut demi utk meraih undi dlm pilihanraya...itu sebenarnya pembohongan dan penyelewengan yg lebih besar yg dilakukan oleh PAS kepada umat Islam di Malaysia. Untuk kali ini, kita perlu tolak Pakatan Rakyat dan sokong BN...undi BN!

Anonymous said...

betul tu..kita bukan nak jadi seperti kata pepatah melayu ' menang sorak kampung tergadai'..sokong BN tolak Pakatan! untuk pakatan ' lain kali lah'.. undi BN!

Anonymous said...

Usah berangan.ini kalilah aku dan famili undi bn....hehehe....sebab....pas kawan ngan munafik pkr.pas takut kat kapir dap.AKU UNDI BN

Anonymous said...

Tak nak la saya undi pas.banyak bohong dari betul.Setakat ini no komplen pada tg adnan.undi bn untuk kesejahteraan.

Anonymous said...

Ngape debat...?buang masa celoteh....hehehe...buat koreja leeeee....cari le ore yg nakkan bantuan...ibu tunggal...bebudak nak belajor payah....hal pengangkutan awam keeee...ish byk kerja lagi baik dari banyak cakapppp...undi bn.

Anonymous said...

Pas tu parti minafik.lihat kekejaman pas pada budak sekolah tadika.tiada lagi berjuang untuk Islam.telah ramai tok guru yg mempersoalkan perjuangan pas.pas kini gila kuasa sejak menjadi pakatan dgn pkr dan DAP
UNDI BN...