Saturday, April 27, 2013

PENTING...!! Tolong Sebaaarkan Kepada Semua Pengundi

Pembangkang sudah mula sedar mereka tidak mungkin mampu untuk memenangi Pilihanraya kali ini.....! Oleh sebab itu mereka kini sedang rancak merancang untuk menimbulkan suasana tegang sebaiknya sahaja mereka diumumkan tewas.

Dengan hari mengundi yang akan berlangsung tidak lama lagi, pembangkang kini giat mencipta momentum untuk mencetuskan huru-hara. Bukan sahaja mereka secara konsisten sekarang ini menyerang SPR yang didakwa mereka tidak bersih, malah mereka sudah bertindak lebih agresif lagi.

Dua kejadian pusat kempen BN yang disabotaj dengan letupan bom buatan sendiri amat membimbangkan kerana penyokong-penyokong pembangkang mula bertindak ganas di luar batasan demokrasi.

Tindakan mereka yang sudah mula menggunakan keganasan menunjukkan mereka telah mengaku kalah sebelum bertanding. Mereka menggunakan sentimen untuk menakut-nakutkan rakyat kerana mereka kini sedang menghadapi krisis kepercayaan daripada pengundi.

Pembangkang telah menaja kumpulan pengganas politik di negara ini dengan membuat provokasi dan menimbulkan huru-hara. Provokasi ini dijangka akan terus berlarutan sehingga pilihan raya dan SPR akan dijadikan kambing hitam untuk meyakinkan rakyat mereka telah ditipu.

Bayangkan apa yang mereka mampu lakukan sekiranya keputusan PRU13 kali ini tidak memihak kepada mereka. Keamanan negara akan tergugat sekiranya pihak yang bertanggungjawab tidak dibawa ke muka pengadilan.

Tindakan pembangkang menuduh letupan-letupan bom ini sebagai sandiwara BN sama seperti tindakan mereka menuduh tragedi pencerobohan Lahad Datu sebagai konspirasi BN dan UMNO.

Sikap taksub dan buta hati yang ditunjukkan oleh penyokong pembangkang bakal memusnahkan negara ini sekiranya Pakatan berjaya ke Putrajaya.

25 comments:

Anonymous said...

Anwar kaki kongkek, gamak ke kite pilih dia... mintak simpang malaikat 44.

Anonymous said...

Salam, pengikut PAS dn PR memang sgt2 samseng dan tidak waras lg. Dlu sy kurang percaya hari ini sy hampir2 DITAMPAR oleh balaci PAS yg tiba2 marah apabila saya katakan PAS agak susah menang di suatu tmpt.. Sy mengucap panjang dan istighfar.. apakah syaitan tlh merasuk pengikut PR??

Anonymous said...

Sebelum menang memang la PR pandai berjanji.Tapi bila dah menang berbagai alasan di sebut contohnya dia akan salahkan semula Parti pemerintah sebelum ni banyak tinggalkan hutang jadi tak boleh buat dulu jadi kena undi mereka pulak pada pru ke 14 dan seterusnya.Dan sekiranya PTPTN di mansuhkan itu akan menguntungkan pihak lain pula sekiranya PR gagal memberi pembelajaran percuma.Contohnya adalah kita terpaksa menggadai tanah atau apa sahaja harta yang ada seperti zaman dahulu kepada AH LONG.Maka sekiranya kita tak mampu bayar maka AH LONG akan metampas tanah atau apa sahaja harta yang telah kita gadaikan.Maka pada ketika itu Dato Seri Anwar Ibrahim pun tidak akan mampu membantu kita.Fikir Panjang Sebelum UBAH.Wallahhualam.Maaf sekiranya pandangan saya silap.

Anonymous said...

Apa apapun pengundi Malaysia tahu dan bijak menilai siapakah selama ini yg bersungguh membantu rakyat dan membangunkan dan bersungguh sungguh menjaga keamanan negara kalau bukan BN.....UNDILAH BARISAN NASIONAL....

Anonymous said...

Undi protes tak berlaku lagi. Pemimpin pr sedar Hal ini. Yg tak sedar hanya lah Macai mereka. Sebab tu mereka galak dan yakin sgt untuk menang.
Lain Kali lah Macai.....

Anonymous said...

Aku berkeyakinan bahawa Allah Yang Maha Kuasa, dengan limpah Rahman & RahimNya, akan memelihara keamanan dan kesejahteraan rakyat Malaysia. Kerajaan yang dipimpin Barisan Nasional, insyaallah, akan terus ditakdirkan dengan kemenangan yang besar...

Allahuakbar..!!

Anonymous said...

Aweks mana la yang cun tu.

Anonymous said...

kalu puak2 ni kutuk BN kita org rileks jer.tapi bila kutuk PR dia org melenting.Pelikkan puak ni?

Anonymous said...

Lagi Artis terkenal tanahair menyokong BN -------> ohbulan-pilihanrayaku

Anonymous said...

lagi lagi sebut rakyat malaysia tak bodoh. yang tak bodohnya sapa? yang aku nampak ramai juga yang bodoh. kalau tak bodoh tak kan sokong pesakit jiwa dan penzina jadi PM.

Anonymous said...

TGK PADA SENARIO POLITIK HARI NI BN BOLEH MENANG BESAR..ITU PUN KALAU TAK ADA CAH KETING SAMA SENDIRI..

Anonymous said...

Aku sebagai bekas penghuni flat 4 tingkat kg.kerinci kuala lumpur bersyukur ditadbir oleh kerajaan Persekutuan yg dipimpin oleh BN.Kg.Kerinci dibangunkan dengan rumah flat PKNS digantikan dengan rumah yg baru berkeluasan 820 kaki persegi atas usaha Raja Nong Chik.
Penduduk asal tidak dihalau secara halus seperti yg terjadi kpd penduduk flat PKNS Jalan Jelatek.Kerajaan negeri yg ditadbir oleh PR telah memberi pampasan di bawah RM 300 ribu,manakala rumah yg akan dibangunkan berharga lebih RM 700 ribu yg berkeluasan 538 kps.Penduduk asal yg berpendapatan menengah rendah ke bawah tidak dapat membeli rumah yg dijual.
Ternyata Kerajaan negeri lebih mengutamakan penduduk luar negara drp penduduk asal.Mana dia negeri kebajikan yang terkandung dlm manifesto yg dilaungkan.Terbukti hanya slogan sahaja dan manifesto bukan janji.
Tolak Pakatan Rakyat dlm PRU 13

Anonymous said...

Puak pakatan ni perangai pelik sikit adala satu kampung tu pasang banner pangkah pakatan haram... mengamuk sakan puak pas kampung tu..bukan setakat geng pas kampung tu je..abis dikerahnya samseng pas dari kampung lain..buang aje la banner tu..kalau di ikutkan mau bermandi darah...puak pas ni dulu dia dok pasang kain rentang dok kata pakah BN haram tak de la pulak geng BN mengamuk..tiba ari mengundi pakah je mana yang berkenan dihati..tak payah la nak mengamuk pesen lama dah tu.. meluat betul la tgk peragai geng Pakatan ni..

Anonymous said...

YOO Hidup Pakatan,undilah Pakatan,ketepikan BN,jangan undi BN,buang BN,Kaum lain semua benci BN,China India,orang asli,sabah Sarawak semua sokong PR inikalilah,tolak Najib,inikalilah Revolusi Malaysia PRU 13,tegakkan kerajaan Pakatan Rakyat.

Anonymous said...

Revolusi Malaysia PRU 13,,tegakkan kerajaan pakatan rakyat Malaysia

Anonymous said...

yooo , anon atas aku ni bengap lagi rupanya .

yoo.. ni la antara muka2 yg tak sedar dek untung . hidup senang , makan senang , masih tak tahu berterima kasih .

yooo,, kami tak sebangang kau lah . kau dgn pakatan haram kau , LAIN KALILAH dpt undi daripada kami .

Anonymous said...

yoo.. klau PR nak perintah negara ni kau tunggu Anuar and Nik Azis kembali kerahmahtullah dulu dan kita sian n karpal sing mati.coa klau mereka tak lagi didunia ni baru malaysia aman dan sejahtera

Anonymous said...

Lim kit sial dan lim guang eng dan mat sabun
Baru negara ni aman. Pengikut jorang mcm zombie.

Anonymous said...

pegi mampos la ko..

Anonymous said...

Revolusi? Hei macai... jgn cakap ikut sedap mulut. Bau busuk jadi lambang kejahilan. Mengaibkan ....

Ini kalilah aku ubah (dulu aku & keluarga undi pr) sbb.. hilang keyakinan pada pr.

Anonymous said...

Baaangkitlah wahai semua pejuang2 agama, bangsa dan negara!! Raapatkan barisan...kita toolak pakatan rakyat yg merosakkan agama, bangsa dan negara kita yg tercinta..Ayuh!! kita undi BN!!

Anonymous said...

Kamu suruh aku sebarkan FITNAH ni?

Tak mahu lah aku.. Memalukan punya parti.. Hari-hari menguasai TV3suku, Utusex Meloya, Berita Hairan, Komot.. Haramjadah.. Asik berita dia aje yang betul, orang lain semua salah..

Anonymous said...

ISRAEL SOKONG PAKATAN RAKYAT ,,,,SAKSIAKN VIDEO DI PAPAGOMO

TRUEMAN said...

UMNO jahat tak mau Islam.. Dap,PKR mau Islam tu yang PAS sokong... Agak-agak kau orang, kalau yahudi Israel kata kami sokong PAS nak tegakkan Islam kat Malaysia asalkan UMNO ditumbangkan, apa pendapat kau? PAS setuju atau tidak? Maklumlah hukum same je.. DAP dan PKR... apa beza yahudi asalkan Islam naikk dan UMNO yang banyak jasa kat Islam ditumbangkan!

TRUEMAN said...

Fasal 3,Dasar PAS adalah Islam. Lain tu sama je macam UMNO. Itu je yang beza..Tapi Pas tak buat apa yang pelembagaan dia tulis iaitu memperjuang sebuah masyarakat dan pemerintahan yang terlaksana nilai-nilai hidup Islam dan hukum-hukum.... Tegok mula sekali ialah masyarakat. Adakah PAS dak buat kerja dakwah atau mencari salah UMNO? Adakah iman masyarakat ke arah Islam bertambah atau kemarahan dan kebencian yang bertambah? Yang ada hanyalah kebencian dan dendam dan kejar dunia ( putrajaya,harga,minyak,dll). Kalau setakat dasar Islam dah masuk syurga Nampak sangat penipunya. Betul niat dapat pahala tapi pelaksanaanya pun kena tengok juga. Memanglah masuk syurga sebab niat tapi takat pas je tak cemerlang. Iman peringkat rendah. Tak tengokkah orentalis belajar Islam lagi hebat...Mereka lebih hebat dari DAP tapi ada ulama haramkan berkawan dengan mereka. Sepatutnya dengan ilmu itulah masuk Islam. Maknanya dasar perjuangan tu cakap je belum pelaksanaan. DAP tu tentulah ada udang dibalik mi.PAS tak laksanakan Islam dalam diri jadi tak ada masalah DAP nak ikut. Sepatutnya orang dakwah kat DAP,tapi Pembangkang bagi orang bukan Islam dakwah kat orang Islam guna ayat Quran. Yakni orang kafir ajar orang Islam tentang firman Tuhan supaya jangan ikut UMNO. Ingat satu cerita Iblis ( syaitan ) puji seorang wali kerana wali tu dah capai makam yang tinggi dan tentu akan dapat tempat yang mulia sebab berjaya mengetahui dan menghindari tipu daya tadi..Maknanya Iblis puji dia... Apa wali tu buat? Dia tahu itu tipuan terakhir iblis jadi dia baling kasut ( begitu kut cerita tu maaf saya dah lupa). Jadi cerita akhir tu macam si kafir tadi ajar orang Islamlah. Hai PAS dunia dah menutup mata hati kamu, kebencian dan dendam dah membutakan hati malah menghilangkan sinar keadilan dalam diri kamu. BUKTINYA? Makin belajar Islam makin menunduk dan mengaku salah tapi PAS makin rasa hebat, rasa pandai dari orang sekular untuk perintah Negara. Mereka lupa Allah tak akan hina agamanya untuk naik melalui sistem kafir yahudi (pilihanraya).