Thursday, April 11, 2013

PRU 13 - Akan Tersebaaar Video Seks Durasi 11;00 Minit Seorang Pimpinan PAS

Tungguu...!

Tak lama lagi akan tersebaaar. Sumber mengatakan 'hidden cam' ini dipasang dalam sebuah bilik hotel.

Aksi seorang pimpinan PAS dengan wanita asing, negara jiran...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

50 comments:

Anonymous said...

patut laa... tunduk sgt dgn Anwar Al-juboww... agaknya Anwar yg pasang hidden cam sbb nak blackmail stopa ali? ntah2 video poknik pong ada!!! hahahahaa

Anonymous said...

Setiap ceramah parti pembangkang penuh dengan fitnah mengatakan BN rasuah,kaki perempuan dan pelbagai cerita buruk dilemparkan kpd BN.propaganda pakatan rakyat menuduh BN supaya rakyat percaya .Hakikatnya ia hanyalah untuk menutup keaiban yg dilakukan oleh pemimpin dan pemerintahan Parti Pakatan Rakyat.
Teruskan pendedahan perangai buruk pemimpin Pakatan Rakyat supaya rakyat dapat menilai pemimpin PR tak bermoral dan bertopengkan Islam

Anonymous said...

sebijik macam Tony Roma....

Anonymous said...

Lahabou punye olang, padan ler senyap sunyi aje...

manjung said...

ayoyoooo malu aku mana nak letak muka...

Anonymous said...

Ahhh sudah...Jika tiada angin masakan pokok bergoyang...mungkin 'beruk' yang gonyang..punah harapan penyokong gini... Ganti Mat Sabu la ni kiranya ek?? Adusssss.....

Anonymous said...

Ahhh sudah...Jika tiada angin masakan pokok bergoyang...mungkin 'beruk' yang goncang..punah harapan penyokong PAS gini... Ganti Mat Sabu la ni kiranya ek?? Adusssss.....

Anonymous said...

Patutlah takut sangat dengan Anwar dan PKR. Adakah ini sebabnya ? Fikir-fikirkanlah...

Anonymous said...

Bagus.. Lepas ni tunjukkan semua 70 lebih orang ahli parlimen PR dengan video seks.. Semuanya tak boleh pakai la..

Ahli Parlimen Be End semuanya maksum...

Beriya-iya benar puak-puak haramjadah ni nak mengaibkan PR ye.. Apa sebabnya mereka nak pertahankan sangat Putrajaya tu..? Pasal takut scandal terbongkar kot..

Anonymous said...

Mind Your Own Business lah brother.....apa bikin kecoh...semua jantan pun kaki main angrybird juga maaa........undi sama DAP nanti wa kasi bukak lagi banyak Budget Hotel utk lu orang semua main angrybird maaaaa.....kui..kui...kui...

Anonymous said...

Selain dari menipu & makan harta anak yatim, zina juga adalah satu ibadah dalam PAS. Mengapa mesti di perbesarkan perkara kecik ini?

Anonymous said...

sangka baik jelah, bini baru dia kot? coz lom tengok sepenuhnya, kalau dah tengok, pun x boleh buat apa-apa lah. aji adi kata ni kan saksi besi je,.. memang x valid,.. muka superimpose, nik aziz pakar apa...korang apa tau. cari salah mereka je, kesian aku baca komen2 puak pakatan ni, mcm x cukup jari nak taip key pad, dalam pala otak dia,.. pitnah..pitnah...pitnah huaaaaaaa kah kah kah

Anonymous said...

he..he..he...tu lah bro, bila kena kat batang idong depa, semua fitnah....bila kena tang batang tubuh depa...semua kerja UMNO...apa ingat UMNO ni syok sangat ka tayang gambaq telanjang? Depa kut yang dok syok layaann noooo...............(dari bilik gerakan PKR sg petani)

Anonymous said...

Lelaki itu mirip Mustafa Ali.....lagi pun besi tak boleh bercakap.....budak AMK tu agaknya UMNO yg upah......

mat syabu said...

budak amk tu dah ditangkap.apa ni kawan makan kawan

Anonymous said...

Aku dah tengok.

Tapi yang sebenarnya benda tue tak penting. Yang penting umno bodoh. Bangang. Bahlol. Agak2 la ko nak mainkan video tue. Takde otak ke apa?

Aku rasa pemimpin PR patut rasa tak selamat je nak duduk kat bilik hotel sekarang neh. Ada webcam plak. Orang pakai spender pun ko rakam dan sebarkan. Dah takde kempen2 ilmiah ke? SOHAI.

Berdasarkan info2 yang aku dapat kumpul dan info2 dari bloggers umno ;

1. Dorang akan sebarkan video Mustafa Ali secara berperingkat.

2. Video neh dirakamkan dalam hotel.

3. Konon nya video seks Mustafa Ali dengan wanita muda luar negara..

4. Then cakap ini kerja2 'puak parasit' dalam PAS.. [take note, aku letak balik label dorang, perkataan dorang tidak mewakili pendirian aku oke.]

5. Gabungan kerjasama dengan geng2 dalam PKR..

6. Mengatakan ini semua agenda untuk memusnahkan kerjasama geng2 UG..

7. Nanti Mustafa Ali sakit ahti..

8. Habis dia dedahkan rahsia parti..

So dinasihatkan pakatan rakyat jangan tercabar dengan permainan depa. Yang aku cakap aku dah tengok tue bukan bermaksud aku dah tengok video seks oke. Cuma video pakai spender je la. Dan aku tak percaya pun ada video seks Mustafa Ali neh. Satu lagi konspirasi nak aibkan PAS.

Walaupun aku tak ngam dengan cara dan corak Mustafa Ali buat kerja, tak ngam dengan cara dia yang pro ke UG-an.. tetapi itu tak bermaksud menyebarkan aib dia [andai betul] merupakan satu tindakan yang betul.. lebih2 lagi kalau ia benda fitnah. Lagi la patut ditolak..

Apa pun ingat protokol kita geng, seme dari umno kalau pasal PR, adalah fitnah sehingga terbukti sebaliknya.

Rujukan blog : http://medan-info-kita.blogspot.com/2013/04/pru-13-akan-tersebaaar-video-seks.html

Nak tengok video tue? Sorry aku takmo bagi link. Sebab tak penting. Percaya cakap aku, pimpinan boleh persetankan isu neh cuma harap2 pimpinan tidak saling terperangkap dengan propaganda dorang oke. Tue je la bai.
IKLAN TEXT DISINI
Panggilan Serendah 7 sen dan 1800 FREE SMS. KLIK SINI.
NTRESD Penawar Resdung Anda, Insya-Allah berkesan !!!





Anda mungkin juga meminati:
Bekas Ahli PKR yang buat kecoh!
SPR cakap IC Hijau tak boleh mengundi tapi kenapa makcik ni ...
TV3 kantoi menipu!!!
LinkWithin


Read more: http://amenoworld.blogspot.com/2013/04/video-lucah-mustafa-ali-disebarkan.html#ixzz2Q9ZHOscp

blekk said...

Patutla video 2besi

Anonymous said...

debat manifesto la...

x habis2 dgn isu lucah..rosak pemikiran, hancur masa depan negara...

A.Fathi said...

dah lama saya dengar cerita ini. dari akhir tahun 2011. din pudu pon ada. cuma sbb dia masih taat pada bang non.

A.Fathi said...

hj hadi tahu...cuma semua senyap..sbb takut kecoh...

Anonymous said...

Mungkinkah ini trap DAP.?...sebab semua hotel kepunyaan puak-puak DAP....mesti mereka bebas pasang atau buat modification pada hotel diaorang...Sebab itu apa kata DAP...Puak PAS akan ikut....sebab mereka dah pegang telo pemimpin utama PAS....Mari kita berdoa allah lindungi negara ini dari mereka yang munafik....

Anonymous said...

Tak payah debat minifesto...minifesto bukannya perlu ditunaikan,...aku pon boleh bikin minifesto.(siapa yg belah dari PAS dan PKR dan DAP)..akan diberi elaun RM1000 sebulan..Tetapi...lihat siapa pemimpin yg rosak moral...tu yg akan membawa kita dan anak cucu kita ...

Anonymous said...

Anon tu ada kata pemimpin PR rasa tak selamat duduk dihotel....kah1kah1kah!...Yg rasa tak selamat tu sebab mereka suka menutuh dihotel...yg nak tumpang tido...tak rasa takut pon.Orang lain relek je tido hotel...

Unknown said...

Peh hidden cam depan muke...... Ape model ni?

Anonymous said...

Ini mesti UMNO punya kerja ni...huh amik kau Tok Pa...

Anonymous said...

tu la pas ni orang atas dan bawah sama saja nak balun bini kawan betina halal dan haram

ada peluang tunguu apa lagi bantai la depan ke belakang mcam Anwar Aljuburi balun Cinadoll

siapa nak pangkah

Anonymous said...

umno ni asyik tayang aksi porno pemimpin pas/pkr.. umno ni lucah..

dalam agama pas.. buat maksiat/zina tutuh jantan betina/bini org tak salah, tak berdosa, dibolehkan sbb dosa2 zina boleh diampun bila berjumpa TG pas..

yg berdosa besar adalah umno yg membongkarkan aksi porno/zina pemimpin2 pas/pkr..

dalam agama pas perbuatan maksiat/zina perlu dilindungi dan dibiarkan sebagai satu amalan hidup dan itu semuanya adalah hak mereka utk berzina.. seks bebas dibolehkan dan pas/pkr sudah bersetuju amalan ini diamalkan..

dalam agama pas.. perbuatan yg perlu ditegah, berdosa, masuk nereka dan mesti dihukum adalah umno kerana membongkar maksiat/zina yg diamalkan oleh pas/pkr..

pas sejak berkiblatkan dap semakin songsang..

Anonymous said...

Majlis Agama Islam seluruh Malaysia mahupun dunia belum dan tak pernah mengiktiraf bukti digital multimedia semata mata tanpa sokongan saksi nyata,kalau betul berlaku buatpe biarkan maksiat berlaku begitu saje kenapa tak bawa orang ramai termasuk wartawan jadi saksi dan serbu semasa kejadian itu berlaku..maksiat bila dipolitikkan akan jadi fakta caca marba...

Anonymous said...

Melayu suke tgk video seks..patutlah cina lebih hebat dr melayu

Anonymous said...

Sesungguhnya kita hanya manusia biasa. Janganlah riak dengan islam. Bala boleh datang bila2 masa sahaja.

Anonymous said...

anon yang kata cina lebih dari melayu, kepala bapak hang, tang mana hebatnya? hebat fasal tamak haloba kat harta dunia adalah.

Anonymous said...

Gua nak tengok kebengkokan kote dia ngan kote aljuburi... tu jer....hahahahaha.

Anonymous said...

PEHHHHHHHHHHH,memang gua caya lu lah "PASssss ",orang ini pun ada nafsu kuda,bila dapat berkokok si " awang " tu,legalah si Tapa tu,patutlah dia tunduk kat sahabat-sahabatnya dengan berhati-hati supaya serban tak jatuh.HAA APA DAH JADI WAHAI TOK GURU OI,INILAH YANG DIKATAKAN " ANAK MURID KENCING BEBOGEL,TOK GURU KENCING DIATAS KATIL " tapi ok lah tu......jagan bagi tau orang tau.....malu.........

Anonymous said...

the problemnya, bukan tanak bawak sama pagawai pencegah maksiat untuk jadi saksi,nanti dema kata " hah tengok tu konspirasi'.Jadi keputusanya biarlah orang sekodeng tu aja yang tengok puas-puas.Sebab sekodeng itu mengasyikan....sehingga menjilat jari.........

Anonymous said...

Ini semua hasil do'a dari orang2 yg bersih di dalam pas...mereka memohon agar Allah memberi petunjuk akan kepincangan yang berlaku didalam pas...mereka sudah tiada daya upaya lagi untuk berbuat apa2 melainkan menyerah semuanya kpd Allah s.w.t...ternyata Allah makbul do'a mereka yg setia dan bersih dari gejala2 seperti yg dipamirkan...maka satu persatu telah ditunjukkan kpd mereka...kita boleh saja kata itu fitnah tapi jangan lupa org yg membuat fitnah pun ada habuanya dari Allah kiranya ia benar fitnah....peringatan di sini:jangan kita sakiti hati orang jika kita tidak mahu hati kita disakiti....terimalah kenyataan bahawa manusia bukan malaikat.. biar siapa pun dia..cuma yg membezakan kita adalah iman yg kuat...diam adalah lebih baik dari menyeranah orang membabi buta..asalkan kita tidak terlibat sama....mohon Allah tunjukkan jalan penyelesaian agar umat Nabi Muhammad s.a.s.kembali ke jalan fitrah sebagai hamba Allah yg menjadi contoh yg baik utk dilihat umat lain...Allahu'alam..

Anonymous said...

Patut lah diaorang tuko...dari HUKUM HUDUD...kepada Kebajikan......Itulah kebajikan yg mereka berikan...kepada perempuan...rakyat ditipu habis-habis...Tapi takkan dia makan sorang kot...mesti dia ada member lain....yg sama-sama berjuang...

Anonymous said...

kui10x....keno doh abis serban trcabut...slua dlm bapok besarnye

Anonymous said...

eh blh post imej lain ke? everyday seks seks seks

Anonymous said...

entah laa.. mungkin pr fikir dgn seks depa leh dpt sokongan dri ngara2 barat.

Anonymous said...

bertepuk tangan la mat sabu syiah,,,ada geng,,,hahahha

Anonymous said...

melayu bodoh

Anonymous said...

Aihh. Ape nak jadi. Kalah betul org tu zina buat la cara baik, bawa 4 saksi. Then tak perlu kot nak sebar video mengaibkan org. Ade orang memang tak takut fitnah..buka aib orang..yela..sebab bunuh orang pon dah buat. Ape la sangat setakat fitnah kn? Bom ade.. senapang ade penah guna utk bunuh orang. Lawak je. Memang bodoh.

Anonymous said...

Tak hairan, dunia dah fasa 4, zaman fitnah dajjal. Insya Allah. Islam akan bangkit nak masuk fasa 5 dah. Dalam islam sendiri ada 72 golongan islam yg akan ke neraka. Jd tak hairan lah bila baca komen2 org yg mempercayai video mcm ni, cara2 yahudi nak menjatuhkan seseorang. Main dgn maruah seseorang. Manusia merancang. ingat ALLAH yg menentukan :-)

Anonymous said...

sapa yg percaya fitnah ni mmg berdosa besar....

Anonymous said...

Biasalah ahli politik yang bertopeng agama ni perangai lebih teruk dari Iblis.

Anonymous said...

Amnonok + Porno tidak dapat dipisahkan..

Lepas ni video siapa pulak?

Haramjadah punya Barisan Neraka (B>>N)!!! Kalau tak berporno selama sejam tak boleh ke?

Ada cara lain tak? Ni cara terdesak ni.. Kepala bapak lu ajar.. Meroyan takut kalah..

Anonymous said...

pengikut umno ni mmg bodoh kot. perlu ke korg create video seks dan rosakkn anak2 muda? demi nk menang sangat?

Anonymous said...

wahai mangkuk ayun puak puaka..polis dah tangkap budak AMK kerana sebarkan video sperti ini..ape pulak dari BN?? Ko bodo BM ke tak faham ayat?? INI KERJA PKR AMK..

Anonymous said...

Mm..mcm2..cuba kita fikir. Klu kita lahir cita2 nk jadi arkitek maka kita akan bina bangunan dan sbgainya. Jadi klu kita nk jadi pemimpin islam yg berteraskan agama. Kita fokus pd tujuan tu. Skrg dunia mcm2 siber tk boleh bendung tp otak kita masih sempit bab panatika. Cuba tgk tok nik fh berapa umur dia..walau tersasul skli skala tp gambo dn video tkde kan...fikir2

Anonymous said...

Betoi jugak bro ni..mana tau bini dia..tp klu aku malu gak..hehe