Friday, April 5, 2013

PRU 13 - Bongkar Pekong Wan Azizah, Azmin Ice Cream, Mak Lampir & Saifuddin Nasution



12 comments:

Anonymous said...

ALAMAK....ORG LUAU LAA...KALU MALAY PEOPLE TAK SEDAU TAK TAU LA...PENJAJAHAN DIMENSI BARU !!!
DEPA NI ELOK BERTANDING KAT S'PORE JER...

Anonymous said...

Geli bebeno teman nengok gambo-gambo puak-puak ni.....tambah-tambah gambo si eda lampir tu.....udah-udahle tu jijah oooi....jangan la terikot-ikot suami keme yang tercinta anugerah Tuhan tu....dah meroyan gilekan kuase ke pulak? Teman cabor kamu bertanding semua kerusi Parlimen dan DUN yang ade tu. Udah nak kuase sangat. TAMAK BEBENO!

Anonymous said...

Asalnya orang Singapura, datang sini cari makan kat sini...lepas dah senang dan berpengaruh start bangkang kerajaan buat provokasi bukan2. Ini la namanya tak mengenang budi.

Anonymous said...

Depa ni bila jadi pembangkang, depa semua nak bangkang, takdak satu habuk pun depa sokong had kerajaan BN buat dulu, abeh, di penang ngan kedah ni had depa buat tu semua betui kaa????? inilah nak habaq mai sikap ahli politik PR yang kununnya mewakili rakyat, tapi sebenaqnya mewakili KAFIR! masih tak sedaq ka PKR ditubuhkan HANYA untuk membela (bela di mahkamah saja) Anwar Ibrahim?? hangpa pikiaq la.....

Anonymous said...

taraf penduduk tetap boleh mengundi ke?kalau dah dapat kerakyataan kenapa pula bergebang bagai hahalintar kata umno beri kerakyataan pada rakyat sulu?sudah jelas apa yg tersirat!

Anonymous said...

Salam .. Singapura adalah sebahagian dari Tanah Melayu pada masa itu sehingga 1967 (kalau tidak silap tarikh ini). Angka no 71 hanya melambangkan kelahiran diluar negara. Kredibiliti komen kita kena jaga tertibnya yar. Tq.

Dari
Anak UMNO lahir DiSingapura

Anonymous said...

masalahnya, angka 71 ni lah yg puak pembangkang dok gunapakai pasai pengundi hantu setahun-dua lepas...

Dari
Anak PAS(Ex) lahir dari keluarga PAS

Anonymous said...

patutlah semua tu macam SIAL. Jenis bangsat yg tak sedar diri.

Anonymous said...

Salam Anak UMNO Singapura...
Kita mengalu-alukan kesudian anda memberi komen yang bernas, namun perlu ditekankan di sini kita bukanlah seperti mana mereka-mereka ini yang galak menyemai benih kebencian di kalangan orang melayu sesama sendiri....inikah yang dikatakan perjuangan rakyat? walhal masing-masing rakus mengejar nama dan pangkat dengan cara menyemai kebencian? Saling tak tumpah bak Parti Komunis Malaya lagaknya!

Anonymous said...

Org melayu malaysia dah x de yg bagus2 agaknya.sbb tu la sanggup angkat org luar jd pemimpin di tanah air sendiri.klu aku la,mmg aku terajang ke tepi awal2 lg semua yg kat atas tu

Anonymous said...

kalu tak silap aku dlm perhimpunan bersih dulu depa tukar bendera malaysia jalur gemilang dengan bendera yg depa mau rupa macam dlm gambar tu le...

Anonymous said...

biasa la..
diri sendiri dapat boleh..
orang lain tak boleh..
standard PR..