Sunday, April 7, 2013

PRU 13 - Haa Haaa Haaaaa Tun Dr Mahathir Kata Nik Aziz Dah NYANYOK. Best Video Klip Nie


20 comments:

Anonymous said...

Nik ajis uturn memang nampak nyanyok tapi sikap membenci UMNO atau anti-UMNO masih kuat membara dalam dirinya.

Anonymous said...

yang sbnarnye mamak kuti ni yang nyanyuk

Anonymous said...

orang PAS, orang PKR dan orang UMNO semuanya nyanyuk kecuali orang DAP sebab Orang DAP semua sunyuk

Anonymous said...

Aku pon tak faham. Pasai apa umno tak leh baik dgn pas dan pas tak leh baik dgn umno.....

Makan budu (kesan fermentasi bahan organik marin menjadikan hampas yg busok sebab itu tidak wangi) menjadikan nik ajis menchipta musoh dlm setiap keadaan...dimana jua...

Dia seorang psycho yg nyata.......

Anonymous said...

anon 07apr2013: ko tu yg bangang tahap vavi...mmg dia ulamak...tp kalau da cmni gayanya sorang ulamak tatau la aku..ko tak leh pk ke ngn otak ko yg blum lagik nyanyuk tu? apa hak or kuasa ko utk mengatakan or mengesahkan suma org2 umno smyang tak dpt pahala/tak sah?..apa bukti ko yg umno tolak islam?jgn jadi bangang la wehh...ulamak kalau da songsang wajib di tolak walaupn dlu dia disanjung dan dihormati..bongok!!!

Anonymous said...

stress betul pencacai PAS ni.

releks la tu baru sikit jee.

Anonymous said...

Yg sebenarnye kamu udah gile....hehehe

Johor sana sini said...

salam perkenalan dari http://johorsanasini.blogspot.com/

Anonymous said...

Nik aziz akan jatuh bankrap dihari kiraan nanti.

Anonymous said...

Aku setuju!!!

Anonymous said...

Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

Anonymous said...

Pas meroyan....

Anonymous said...

"lebih rela makan babi bersama DAP dari makan ayam dengan Najib" yang dibawa oleh Mat Sabu....
Hebatnya PAS! HaramJ.... sengaja dipilih vavi dan diba dingkan dengan ayam bagi menjelaskan betapa jijik dan hinanya UMNO pada mata PAS berbanding DAP.
Jika itulah perumpamaan engkau berikan kepada musuh politik seagama dan sebangsa, sesungguhnya engkau dan penyokong-penyokong PAS nyata lebih hina daripada vavi itu sendiri!

Ayuhhhh... kita tingkatkan usaha dan doa moga si bongkak tak sedar diri ini kehilangan sombongnya. Kini 'X' ini bukan lagi untuk si takbur & bongkak!

Anonymous said...

Eh, Maddey Kutty Kerala ni kata Nikcy Ajiz nyanyok? Bukan dia ke nyanyok? Sampai sekarang tak bersara lagi.. Ingatkan tahun 2003 dulu dah bersara.. Dah 10 tahun masih meracau tak tentu hala sampai Jibbon pun tak berani nak tegur, tu lebih nyanyok namanya!

Sudah-sudah la tu orang tua.. Dah bersara, duduklah rumah, banyakkan amal ibadat, layan cucu ke.. Ni dok memekak dalam politik negara nak buat apa.. Buatlah macam Park Lagh dan Ku Ley tu, senyap je.. Sekali sekala je bercakap..

Tu tanda risau kot-kot kontrak Petronas berbilion RM di bagi pada orang lain.. Tu yang meroyan asik bercakap tu.. Nyanyok ke hape Kutty oii?

Anonymous said...

Ko ni nyanyuk tahap babi utan ke..? Maddey kn kn dh lama bsara.. bodoh piang la ko ni...pganut pas tegar la ni..haaakktuuuiihh..!!

Anonymous said...

Eh, Maddey Kutty yang nyanyok tahap Babi Negara lagi.. Dah lama bersara, lagi nak memekak sana sini.. Penganut Amnonot tegar apa tau? Semuanya bodoh!

Anonymous said...

Rasulullah sallallahu ‘alaihi wa-sallam bersabda :

يُخْرُجُ قَوْمٌ مِنْ اُمَّتِيْ يَقْرَؤُوْنَ الْقُرْآنَ يَحْسَبُوْنَ اَنَّهُ لَهُمْ وَهُوَ عَلَيْهِمْ لاَتَجَاوِزُ صَلاَتِهِمْ تَرَاقِيَهُمْ

“Akan keluar satu kaum (Khawarij) dari umatku yang membaca al-Quran, mereka menyangka bahawasanya diberi pahala untuk mereka padahal (kemurkaan Allah) atas mereka. Solat mereka pula tidak melepasi tenggorokan mereka”.
(Hadis Riwayat Muslim No. 1066)

Anonymous said...

PAS- Pope Ajis Sesat

Anonymous said...

Visit Youjizz.com No subscription needed.

Anonymous said...

PAS PIS PUSSY