Thursday, April 18, 2013

PRU 13 - KANTOI Sudaah....! Skandal Teresa Kok Pulak....?

Apa pula kisahnya andartu Princess Of Selangor DAP...?

Tersebar sudah cerita yang kurang enak mengenai wanita ini bersama seorang jejaka bernama Tony Tan... Kisah apa...? JOM kita terjah di SINI

13 comments:

Anonymous said...

Tak sudah-sudah Amnonok dengan kelucahan melampaunya..

Dulu kata pemberian air percuma, negeri akan bankrap.. Sekarang dia sendiri pulak nak offer air percuma? Tak bankrap ke nanti + pemimpin meratah hasil negeri terkaya di Malaysia tu..

Amnonok memang suka jilat ludah balik.. Simpati..

Anonymous said...

Orang kuat seks memang tak mual tengok video lucah macam ni, sebab bapak mak dia pun pelakon porno masa memuda dulu..

Demi satu undi, sanggup jadi balaci porno dari pengeluar video porno terHalal di dunia, Barisan Neraka (B>>N)!

Sam Q said...

Barisan Neraka....mmmmm....jgn jd kayu api neraka sdh...mcm Nik Aziz nyanyok tu slah 1 dr kayu api neraka la....

Zin Jovan said...

Ahli politik pun Ada Hal persendirian,Jagan masuk campur Hal orang,jangan salah Gunakan maksud perkataan "Berhidmat".Mereka Hanya Berkhidmat bukan Jual hak dia, Kalau nak disoalkan Ialah tugasnya ,Kalau tak puas , hantarlah Bukti menujukan ianya tidak menjalanan tugasnya, bukan menyibuk Dgn Hal periadi org

Zin Jovan said...

Ahli politik pun Ada Hal persendirian,Jagan masuk campur Hal orang,jangan salah Gunakan maksud perkataan "Berhidmat".Mereka Hanya Berkhidmat bukan Jual hak dia, Kalau nak disoalkan Ialah tugasnya ,Kalau tak puas , hantarlah Bukti menujukan ianya tidak menjalanan tugasnya, bukan menyibuk Dgn Hal periadi org

Anonymous said...

Kalau ahli politik BN terlibat dalam skandal
habis di ungkit dan dicari ,kalau bn ada skandal salah,kalau puak dia pulak habis di spin

Anonymous said...

Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan

Freemalaysiakini2.com

Anonymous said...

Barisan Neraka (B>>N) tak layak memerintah Mesia.. Keluar dari Mesia ini..! Parti perasuah, penyonglap, penyondol, pembalun taxpayer money jangan dibagi peluang memenangi PRU 13, hancur Mesia ni nanti depa balun..

Malaysia negara kaya, tapi jalanraya di Sabah dan Sarawak kalah kepada jalan-jalan di Papua New Genuie.. Hasil pembalunan duit rakyat oleh Babi Negara (B>>N)

Anonymous said...

Aku rasa korang ni memang dah tak boleh dibetulkan lagi dah.. Hati dah gelap habis dah dek dosa-dosa korang..

Aku ucapkan selamat berjaya lah pada korang yang memfitnah, menghina, mengaibkan orang untuk menjawab soalan-soalan kubur dan berdepan dengan Rabbul Jalil di padang Mahsyar nanti.. Good luck lah ye..

Di dunia ni memang lah korang boleh buat cerita macam-macam, di padang Mahsyar nanti dipertontonkan semuanya gelagat korang.. Masa tu korang menjawablah ya..

Memang seronok menggelakkan orang lain, menghina orang lain, spender la, boroi lah, macam-macam lah.. Di sana nanti, bukan mulut korang yang menjawab, tapi anggota-anggota badan korang yang jawab.. Masa tu korang pandai-pandailah bawa diri ya..

Tapi jangan nyusahkan orang sudah lah ya.. Jangan Allah turunkan bala sebab fitnah-fitnah korang, orang-orang yang baik pun kena sekali.. Tu nyusahkan orang lain namanya.. Jangan jadi mangkok hayoon ya macam Amporno..

Anyway, good luck lah ye menjawab soalan Munkar Nangkir nanti ya.. Kot-kot badan korang dipalu sampai terbenam 70 hasta ke dalam bumi, itu korang punya pasal lah ye..

Anonymous said...

Bukan Cakap kosong ada bukti... yg x ada bukti jaja merata siang mlm... dasar lahanat ... suka cari salah orang aje ... salah sendiri x nampak ingat yg menentukan surga tu bapak awak ... jangan jadi munafik...

stopa said...

blogmaster ni pon sama , sudah ludah jilat balik. tak abis-2 serang peribadi anwar ibrahim atas kekecewaan beliau dan mat ijam, nak tau tak apa dia dia frust sgt?

Anonymous said...

Yang ko beriya-iya sangat nak mendokong parti syaitan, parti munafik, parti pembalun duit rakyat, parti San Muguel tu kenapa?

Hati dah gelap sangat ke?

Tak boleh repair lagi dah hati ko tu.. Huhu..

Anonymous said...

Aku rasa korang ni memang dah tak boleh dibetulkan lagi dah.. Hati dah gelap habis dah dek dosa-dosa korang..

Aku ucapkan selamat berjaya lah pada korang yang memfitnah, menghina, mengaibkan orang untuk menjawab soalan-soalan kubur dan berdepan dengan Rabbul Jalil di padang Mahsyar nanti.. Good luck lah ye..

Di dunia ni memang lah korang boleh buat cerita macam-macam, di padang Mahsyar nanti dipertontonkan semuanya gelagat korang.. Masa tu korang menjawablah ya..

Memang seronok menggelakkan orang lain, menghina orang lain, spender la, boroi lah, macam-macam lah.. Di sana nanti, bukan mulut korang yang menjawab, tapi anggota-anggota badan korang yang jawab.. Masa tu korang pandai-pandailah bawa diri ya..

Tapi jangan nyusahkan orang sudah lah ya.. Jangan Allah turunkan bala sebab fitnah-fitnah korang, orang-orang yang baik pun kena sekali.. Tu nyusahkan orang lain namanya.. Jangan jadi mangkok hayoon ya macam Amporno..

Anyway, good luck lah ye menjawab soalan Munkar Nangkir nanti ya.. Kot-kot badan korang dipalu sampai terbenam 70 hasta ke dalam bumi, itu korang punya pasal lah ye..