Sunday, April 14, 2013

PRU 13 - Kerajaan Najib Bayar Gaji Lumayan Kepada Idris Jala Untuk Bantu Kempen Pembangkang...?

Dato' Sri Idris Jala, berasal dari Sarawak dari suku kaum Kelabit merupakan seorang Menteri yang tidak berportfolio di Jabatan Perdana Menteri.

Beliau merupakan Chief Executive Officer PEMANDU [Performance Management and Delivery Unit] sebuah unit khas membantu gerak kerja YAB Dato Sri Najib....

12 comments:

Anonymous said...

bangga sangat ke laki gemok berketayab dalam gambar tu? Mohon Allah swt memberikan hidayah kpd dia dan puak2 dia.

Anonymous said...

Lim guan ennd bayar rm100 katnikaziz jadi khinzir dap. Takbirrr spendeeer... spendeeerrr

Anonymous said...

Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan

Freemalaysiakini2.com

Anonymous said...

Akhirnya blogger Umngok terkantoi pasal video palsu Mustafa Ali. Mari kita tengok beramai-ramai. Muahahahahaha...

http://goo.gl/D9o9r

Anonymous said...

anon atas ni nak bgtau...

itu edit gambar video la BANGANG !!! aku dah tengok video STOPALI memantat betina tu... tu la bangang sgt bangga sgt dengan usaha terakhir edit gamabr tu. elok ambik SPENDER stopali bagi minum kat anon ni biaq cerdik sikit.... kuikuikui

Anonymous said...

Dulu masa kes liwat nuar ada nama kuih batang buruk azizan.Sekarang dah ada rotai canai spender...tak boleh garing warna berubah coklat...memang lingkup la kedai mamak

Anonymous said...

Jala tu kafir, tak heran laj... Yg heran tu org Islam ada yg kata camtu.....

Anonymous said...

Betul la dia cakap tu..

Amnonok yang benarkan penggunaan kalimah Allah untuk orang kristian di Sabah dan Sarawak..

Bila masa pulak Menteri Dalam Negeri Mat Sabu sain pulak? Dia belum lagi jadi menteri.. Tunggu lepas 5 Mei ni ye, menteri Auwww turun takhta.. Keh keh keh..

Amnonok dah tak ada modal dah.. Nak karam dah tu.. Amin..

Anonymous said...

dia ni kristian. nama je bunyi macam islam

Anonymous said...

kalu kamurang tinggal di sabah atau sarawak barulah kamurang paham...marilah tinggal di sini...di pedalaman lagi bagus, supaya kamurang paham cara kamiurang di sini.

Anonymous said...

apa la bangang puak2 pembangkang nie... pengimportan bible yang ada kalimah Allah hanya untuk sabah dan sarawak je sebab dieorang pakai bible tu sejak zaman sebelum merdeka lg.. Kerajaan BN takkan benarkan kalimah Allah digunakan di semenanjung... pencacai PR ni pandai buat fitnah...

Anonymous said...

KALIMAH ALLAH telah digunakan disana sejak 300 tahun dulu.UMNO ditubuhkan pada tahun 1946.