Friday, April 19, 2013

PRU 13 - Khalid Gagap AKUI Manifesto BN Selangor Terbaeekkk



8 comments:

Anonymous said...

Asyik syok sendiri je blogger MIK ni.. Yelah, menjelang kekalahan Be End ni kan, merapu meraban lah dia..

Anonymous said...

Be End tu samalah maknanya dengan Melayu End. Selepas 5May dan seterusnya jika Pakatan menang, hak ketuanan melayu akan hanya jadi kenang kenangan. Tak payahlah nak menyesali selepas tu. Nasi dah jadi bubur basi. Tooolooong jangan biarkan ini terjadi!!!!!!

Anonymous said...

Kat Jepun tu tak ada pun Ketuanan Melayu, jadi negara maju lagi.. Sini ada Ketuanan Melayu, sanggup keluar video lucah palsu untuk jatuhkan Melayu, sampai bila pun tak maju..

Kat US, takde Amno pun elok je.. Kat UK pun takde Amno, jadi maju dia.. Kat Saudi, takde Amno, elok je kaya raya rakyat dia.. Lu sembang apa ni bai? Ketuanan Melayu lah yang melemahkan Melayu.. Tak ada daya saing.. Semua nak shortcut.. Semua nak senang.. Semua nak cepat kaya.. Usaha malas.. Nak goyang kaki tapi nak duit.. Cuba bawak Mahasiswa dari Malaysia sorang ke peringkat antarabangsa, cakap omputih pun tergagap.. Ketuanan Melayu apanya?

Dah ramai orang nak sokong dia, naikkan jelah dia.. Bai'ah dia.. Ni tidak, lagi nak jatuhkan dia, semata-mata nakkan Malaysia yang kaya raya ni, nakkan Selangor negeri terkaya di Malaysia tu.. Zaman kesultanan Melayu Melaka dulu dah jadi, akibat dengki nak jatuhkan orang (macam lu orang nak jatuhkan Anwar), tu yang roboh Kota Melaka tu.. Tak ambik iktibar, nak jugak tu meneruskan kebodohan Amnonok!

Tu sebab Amno ni parti Amnonok, taraf celah kangkang je.. Tak ada nilai..

Anonymous said...

Aku rasa korang ni memang dah tak boleh dibetulkan lagi dah.. Hati dah gelap habis dah dek dosa-dosa korang..

Aku ucapkan selamat berjaya lah pada korang yang memfitnah, menghina, mengaibkan orang untuk menjawab soalan-soalan kubur dan berdepan dengan Rabbul Jalil di padang Mahsyar nanti.. Good luck lah ye..

Di dunia ni memang lah korang boleh buat cerita macam-macam, di padang Mahsyar nanti dipertontonkan semuanya gelagat korang.. Masa tu korang menjawablah ya..

Memang seronok menggelakkan orang lain, menghina orang lain, spender la, boroi lah, macam-macam lah.. Di sana nanti, bukan mulut korang yang menjawab, tapi anggota-anggota badan korang yang jawab.. Masa tu korang pandai-pandailah bawa diri ya..

Tapi jangan nyusahkan orang sudah lah ya.. Jangan Allah turunkan bala sebab fitnah-fitnah korang, orang-orang yang baik pun kena sekali.. Tu nyusahkan orang lain namanya.. Jangan jadi mangkok hayoon ya macam Amporno..

Anyway, good luck lah ye menjawab soalan Munkar Nangkir nanti ya.. Kot-kot badan korang dipalu sampai terbenam 70 hasta ke dalam bumi, itu korang punya pasal lah ye..

Anonymous said...

Maaf kalau aku katakan..Korang ni bodoh..opposition nk hapuskan hak melayu korang setuju?..apa nk jadi dgn negara kita nnti? Nk jadi mcm S'pore?..S'pore dulu adalah milik melayu skrg apa jadi?..sedara aku ada ddk sana..melayu habis ditindas...

Anonymous said...

Maaf kalau aku katakan..Korang ni bodoh..opposition nk hapuskan hak melayu korang setuju?..apa nk jadi dgn negara kita nnti? Nk jadi mcm S'pore?..S'pore dulu adalah milik melayu skrg apa jadi?..sedara aku ada ddk sana..melayu habis ditindas...

Anonymous said...

Ko pasti ke semua tu fitnah?..apa evidence ko cerita tu semua fitnah...jgn salah pilih nnti nyesal..ko tau tk Ketua pembangkang tu kwn baik George Soros..ini telah disahkan sendiri oleh George Soros..org mcm ni ke yg ko puja?..kesian org2 mcm ni..

Anonymous said...

Tuan Anon 19 April yg memperlecehkan ttg Ketuanan Melayu. Saya dpt merasakan bahawa Tuan berumur disekitar 28 tahun. Masih muda & banyak yg perlu dipelajari terutama dalam memberikan pendapat.

Berhati-hati lah...

Negara2 yg Tuan sebutkan tadi memang tidak mengamalkan ketuanan kerana andainya berlaku perubahan kuasa, ianya masih di tangan bangsa mereka sendiri yang juga mempunyai pegangan agama yg sama.

Tetapi suasana di Malaysi sememangnya amat berbeza. Sila lah Tuan berlapang dada untuk mempelajari sejarah kerana sejarah tidak pernah menipu.

Basikal Baru