SEMINAR ANTARABANGSA AUTISME 2014

SEMINAR ANTARABANGSA AUTISME 2014

Monday, April 8, 2013

PRU 13 - Lu Pikirlah Sendiri....!


11 comments:

Anonymous said...

kalau dah sampah tu sampah jugak..ni la tahap blogger kimak..melucah 24 jam..oii oii oii ko cuberlah bg aku satu topik yang mencabar minda kiter org ni sekt..ni balik2 tunjuk gmbr kote, jubur, pantat, oii oii oii cam barua la korang ni wehhhh kah kah kah

Anonymous said...

Dia tunjuk perkara yg betul. Mcm mana juga.. bekas yb Parti Keganasan Rakyat yg melancap tu pun ckp Encik Anwar Ada salah laku tapi x di pecat.

Pikir la bro bek2 masa depan anak2 kita

Anonymous said...

Akur janji PGayR : mainfesto bukan perjanjuan tetapi hanya penyedap mulut je. Buat comolot je.
Semua jantan2 telor setengah masak akan diberi layanan yg teristemawa dpt beramah mesra dgn Ketua Umom Cikangrong, 1 to 1 dalam bilek hotel bintang 5 dan pada jam1pagi. Di budayakan dgn comolot dan cium ketiak. Karipap dan K Y jelly disediakan. Inikah akurjanji Si Gay Tuo Kutok kepada Teruna2 Telor setengah masak aw..auw...auw

Kump. Pemuda, Puteri UMNO BERSARA Dari UMNO said...


Lihat BUKTI jelas kenapa kami BERSARA awal dari UMNO...

BUKTI 1
BUKTI 2
BUKTI 3
BUKTI 4

Pastikan adik2 semua keluar mengundi nanti.. Keluar mengundi PAS, PKR @ DAP walaupun adik2 mendapat saguhati atau duit daripada UMNO dan Barisan Nasional... Walaupun adik2 terpaksa berada di kem Barisan Nasional, pastikan adik2 mengundi PAS, PKR @ DAP... Asalkan Bukan UMNO.... OK!!! :-)

Adik2 semua jgn bersangka buruk kpd kawan2 yg berada di kem Barisan Nasional.... Mereka mungkin terpaksa menurut desakan mak ayah atau sapa2... Tapi takpa.. Jangan risau, mereka tetap akan undi Pakatan Rakyat ( Pesan awal2 kat mereka. Kita tiada pilihan )... Undi adalah rahsia.. Kita tentukan..

Tolong bantu kawan2 kita yang sedang berkempen di Facebook


Tolong bantu kawan2 kita yang sedang berkempen di laman2 di bawah.... Ok. TKasih :-)
http://www.tranungkite.net/v12/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=18
http://www.detikdaily.net/v6/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=1
http://www.selatanonline.net/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=1
http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics
http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=6

Anonymous said...

hidup pkr,hidup anwar..sy akan undi bn sbg pembangkang !!

Anonymous said...

HIDUP BN!!!

MAMPUS PAKATAN HARAM!!!!(TAK DAFTAR PUN)

HIDUP BN!!!

MAMPUS PAKATAN HARAM!!!(ADA DAFTAR KA??)

HIDUP BN!!!

MAMPU PAKATAN!!!(BILA NAK DAFTAR)

Anonymous said...

Kamu ni ditipu bulat2.. semoga belia Malaysia x la terikut2 parti keganasan rakyat. Dap. N pas.

Tolak parti liberal yg menolak ajaran Islam

Anonymous said...

Org ganas jak Akan pilih PKR. Dan liberal dalam semua hal..

X sokong gay lesbian dan memurtadkan org Islam.

Sokong parti keganasan rakyat kalau kamu ada org begitu

Anonymous said...

Astaghfirullah, kalau macam inilah hangpa nak bodek pemimpin Amporno, hangpa cuma sumbangkan kekalahan pada parti Amporno..

Masakan tidak, Pork Jibbon dah usaha keras sampai ciklak manifesto Pakatan Rakyat jadi moneypistol dia (dulu kata turun rega kereta, negara akan bangkrap, la ni pi jilat ludah balik kata buleh pulak), hangpa yang merosakkan parti Amporno.. Kesian hangpa..

Lepas Pakatan Rakyat menguasai pentadbiran Putrajaya (in sha Allah), hangpa nak kerja apa pula? Nak jadi blogger pengampu Soil Leg ka? Nak jadi pengampu Noh Udang ka?

Kesian aku tengok pada kebodohan hangpa ni.. Ni mesti SRP pun tak lepaih ni dulu.. Hangpa pun kang geng kapak, merempit saja siang malam, takdak masa depan, mak pak hangpa pun hangpa tak hormat.. Sian kat kat depa melahirkan hangpa yang jadi Babi Negara (Be End ni).. Takpalah, biaq pi lah hang nak terjun dengan labu-labu, sukati hangpa la..

Orang lagi nak majukan negara, hangpa nak jadi samseng makan taik kucing.. Hina sungguh la taraf hangpa ni.. Lagi hina daripada taik kucing hangpa tau.. Keh keh keh.. Hangpa pun keyboard warrior saja, bukan warrior sungguh pun.. Jumpa kat luaq kot mencirit lari.. Kah kah kah kah kah..

Kesian sungguh kat hangpa.. Hahahaha..

Anonymous said...

Sudah la org2 liberal. Penyokong liberal Dap Dan x menyokong Islam sebenar. Semoga Allah memberi kita jalan yg benar..

Amin ya rabbal alamin

Anonymous said...

Sudah la Babun Negara (B N). Penyokong liberal MCA yang tak menyokong Islam sebenar siap hina hudud lagi (tapi Jibbon tak berani nak tegur). Semoga Allah memberi kita jalan yg benar..

Amin ya rabbal alamin