Wednesday, April 10, 2013

PRU 13 - Muslimah PAS Bangsat Tahap PUK#M#K


36 comments:

Anonymous said...

Kalau inilah TARAF muslimat PAS, jahanam MALAYSIA

Anonymous said...



Abang Mat Sabu Aljuburi mesti suka...

Anonymous said...

KESIAN BETUL ORANG-ORANG HAMPASNI,APA LAGI DEWAN MUSLIMAT PAS, BETUL-BETUL MEMALUKAN, BENAR-BENAR TAK ADA MARUAH. INGATKAN ANU WAR YANG SEMEMANG NYA TIDAK ADA MARUAH, RUPANYA DEWAN MUSLIMAT HAMPAS LEBIH TERUK. KESIAN, ADA MATA TAPI TIDAK DAPAT MELIHAT, ADA TELINGA TIDAK DAPAT MENDENGAR ADA OTAK TAPI TIDAK BERAKAL. ALLAH TELAH MENUTUP HIJAB MEREKA. BAIK BERTAUBATLAH CEPAT-CEPAT, SEMOGA ALLAH MENERIMANYA.

Melanau said...

http://melanausarawak.blogspot.com/

SALAM BRO..TOLONG LINK KAN....

Anonymous said...

oiii oiii oiiii toksahlah korang cakap psl MARUAH la cibai..korang punyer style muka tebal mcm muka kulit babi 14 inci lagi mau cakap psl MARUAH kah? korang pun sama dua kali lima mcm pembangkang jugak..hah baguslah tuh dua2 terjun perigi buta hoccay? mcm pantat tunjuk baik puihhhh..tak percaya tgk komen si anon yang kedua, mesti nak sebut JUBUR. oii mak engkau takder JUBUR kah? ATOK lu tak de JUBUR kah? apsal mau sebut2 mcm lu bagus sgt ah pantat? lu jgn perangai mcm barua lah babi...lu cakap org jahat lu jahat lu tak perasan kah? kah kah kah..oii oii pegi buat bunting utk papagomok parlimen permatang pauh la cibai dari lu menyalak mcm ANJING kat sini, aper punya LANCAU mau type PUKIMAK pun type PUK#M#K kah???? cibai punya orang tak da telor kah kah kah

Anonymous said...

Ini kerana Nik Aziz dan PAS SIBUK mengira DOSA DOSA orang lain, khasnya UMNO sebab tu tak sempat nak tarbiyah diri sendiri dan Muslimat sendiri..

Anonymous said...

Yg tukang komen anon sorang tu, dari PAS ka? .marah2. Ermm...kalau dari PAS, mmg kena le dgn komen anon sorang lagi tu, pemimpin PAS sibuk sgt smpi x sempat tarbiyah penyokong2. Kalau dh org gelar2 bkn2 kt pemimpin kesayangan anda, adakah anda nk balas balik dgn sama2 dgn mencarut/memaki bkn2. Kalau itulah dia perangai org2 PAS, ape guna laungkn anda perjuangkn islam, walhal yg paling asas, iaitu aklhlak islam pn tidak terlaksana.

Anonymous said...

Kesian aku dgn anon ooiii oooii oooii yg komen kt atas, dr pgamatan aku budak ni masa kecik mesti slalu kna dera atau mangsa buli kwn2..aku simpati dgn nasib ko anon..drpd nk marah terus jd kesian yg amat..kita patut bsyukur kita dipelihara sempurna dgn didikan baik dari org tua, guru2 maupun pergaulan dgn rakan2..tak spt anon yg sorg ni, kalo dia tak dirawat segera tak mustahilnya nasibnya akan spt jayanegara..

Anonymous said...

Musibat pas sialan ..sundal..laki dok main depan belakang dia buat dono..doa pas untuk jahanamkan puak sesama bangsa dan agama kini da terbalik ke muka meka sendiri..cuba kita lihat..dan ianya benar. Sikit sikit tembelang allah dedahkan..

Anonymous said...

Pas memang brua, haram jadah.

Anonymous said...

Anon, oiii oii oii, bunyi dan tulis pun dan serupa babi laknat. Ngapa terasa kut , bini lu kah muslimat tu atau pun lu punya penyedap, ada rasa pedih hati kah wei.! Tu lah dok sondol ngan parti babi : B A B I. Tak tau lah awak tau ke tidak ngan synonym BABI tu , tak tau tanya ahli TIBAI, kami tau, awak, masih sesat lagi. Nak emotional sangat ngapa.? Lu orang bolih mengutuk, mencerca, menfitnah sepanjang zaman , kami tak bolih ka wei. Where got road one , idiot.! Dah si pompuan parti ajaran sesat ni merapu, bertuankan si ular dalam semak yang dah nyanyuk, lagi mau mendabik dada kat ni, podah lah wei. Pirah mabuk, Ni blog kita orang yang menyokong UMNO, lu tak suka dok diam. Lain kali mau komen , mintak simpang dulu, beradab, jangan langgar kampung halaman orang lain macam mak bapak lu punya siot.!

Anonymous said...

Malaysia tak jahanam, sbb BN tetap jadi pemerintah, yg jahanam laki2 mereka sbb dapat bini mcm gitu

Anonymous said...

Ceh ! harap tudong ja labuh...konon nya islamik.....tapi dalam hati penuh hasad dengki..buruk sangka..riak ..takaburr ! pas oh pas !

Anonymous said...

Ni nak tanya sikit perihal si musliMUD abby jualbody, apa cita ngan tajaan gi London balik ngan penuh lima beg berisi, tajaan harijadi anak 20k, tajaan boutique konon nya menjual jubah, nampak sunyi sepi aje boutique tu , cer cita cer cita. Seronok gak nak dengar si ostazah merapu ni nak menepis. Sampai ke la ni cek duk tunggu jawapan , tapi tak mai mai pun jawapan merapu si ostazah muslimud ni. Tak jawap jawap pun . Awat nya , malu kah cek dik kerana terlopong dan pembongkaran sikap sebenar ostazah sorang ni.?

Anonymous said...

Ular tu sebenarnya DAP dan mangsa tu adalh PAS. Memang kenalah PAS ditelah DAP.

Anonymous said...

Anon oii oii oii tu babi.bunyi dia yg sbnr ialah oiink oiink oiink

Anonymous said...

ish, ni gambar muslimat PAS yang kena baham ular.. Diorang ni kat luar pakai jubah, dalam pakai thong lagu ni la..Sama la dengan suami2 diorang yang kuat main burit macam ADUN Selising..

Anonymous said...

Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

Anonymous said...

Oiink ! Oiink! Oiink! Apesal sensitif sangat orang sebut jubur neh? Jubor ente dah rabak sampai taik meleleh-leleh ka? Itu laaa ana da pesan, jangan membelakangi Bang Non, kau tak pcaya..Sikalang apa sudah jadi?!

Anonymous said...

Org pas memang gitu.. Pakaian islam tapi perangai dan komen msyaalah macam setannnnnnnn

Anonymous said...

Kalau korang nak tahu,,,, saper yg jadi muslimat pas kena bagi pepek kepada ketua cawangan pas tempat masing masing,,,,

Anonymous said...

nak buat camna.... Tok Guru kata lebih baik berkawan dgn SETAN.... tu yg anak buah dia pun macam SETAN.... lagi stu kan dulu Tok Guru ada kata Allah mencarut... Nabi pun mencarut jugak... jadi kita boleh mencarut... so nie lah produknya... mencarut aje keje dia... sebab sokong PAS dah jamin syurga... nanti dlm kubur bila malaikat tanya... dia kata jawab "aku Ahli Syurga" so jgn tanya soalan apa2....

Anonymous said...

Mamat OII.oii. Gua kesian nengok lu.. Napele lu ni BODOH dan BANGANG yang teramat sangat..

Anonymous said...

kesian kat muslimat pas. punyalah tongong sampai tak tau dah nak buat apa. nak jugak kutuk UMNO, walau dengan cara yang paling tertongong.

Anonymous said...

Aku tak boleh lupa tengok muslimat PAS hayun tetek sambil nyanyi "Mampus UMNO" dulu. Zailah pun merenyam semacam. Geram aku!

Anonymous said...

PAS...Parti Ajaran Syaitan....anon oii..oii..oii macam kena rasuk syaitan je...musanglimmah PAS nampak bukan main pakai tudung mengerbang sampai ke lutut...dalm tudung berselirat syaitan bergayut....

micel said...

ah jib kata "telor gue tinggal sebiji je"...wakakaka

Anonymous said...

oii oii oii kah kah kah amacam best tak khati sudah panas??? kah kah kah mmg aku nak buat korang panas..aku peduli aper kampong mak bapak ko ker kampong halaman sebelah atok tiri sepupu nenek sebelah mak ko punyer gigolo ker aper aku pedulik? kah kah kah bestnyer buat korang marah..aikkk muka merah padam dah? rilek arrr brrooo..lu suker2 kacau org abih org usik lu sket lu dah melatah kerrrrrr??? adoooyyaaaiii mcm barua kimak betol la korang ni...suker2 letak gmbar muslimah PAS (konon) pas tuh expect org jgn cakap aper2? kah kah kah oiiiiii oiiiiii oiiiiii lain kali cermin diri sendiri dulu sblm ckp org kurang ajar..lu punya perangai bangsat lu tak da pikir kah? lu pikir org punya salah ajer? tu aku cakap, korang dgn penyokong pembangkang tak da beza, sama2 perangai mcam cibai, kutuk2, lps tuh nak dakwa korang betul, PR pulak kata dier prg pun betul, pakai otak la mangkuk, mcm mana lu punya negara nak aman mcm ni cibai?

Anonymous said...

meh sini dorang copy dari mana..

bagi aku ada 2 bende..

1.cepat sangat percaya pada gambar2 mcm tu
2.pastu betul ke Muslimah PAS punya fb offficial.

meh aku buktikan:

gambar ular tu diambil dari website berikut:

1.http://www.therundown.tv/headlines/just-in/check-out-this-snake-hes-fat-because-he-just-ate-a-man/

2. http://slumz.boxden.com/f610/snake-caught-after-ate-human-during-jakarta-indonesia-flood-1872999/

3. http://pics.lockerz.com/s/279446030

4. http://www.mixedmartialarts.com/mma.cfm?go=forum.posts&forum=2&thread=2120398&page=1

and yang perempuan yang ditelan tu:

1. http://www.crazyepictures.com/?p=113

2. http://www.flickr.com/photos/vorevillefan/4344762497/in/photostream

3. http://picasaweb.google.com/lh/photo/3XM7DIKbCU2wJ0U1XBf9yQ

4. https://whyweprotest.net/community/threads/giant-snake-killed.94447/

5. http://flickrhivemind.net/User/vorevillefan/Interesting

NAHHH!!!

tgok sendiri..

Anonymous said...

Bodoh ke apa? Kan dia share je tu.. Gampang punya blog..

Anonymous said...

PUKIMAK LU LA.. KASI PANTAT MAK KAU KT AKU LA..BABI PUNYA ORG..!!

Anonymous said...

Wooi babi..lebih baik lu pgi jilat pantat mak lu lg baik la..anak haram.....

Anonymous said...

mane (DMPP)?

Anonymous said...

kalau tenggok punggung nya ada nampak bengkak2 tu nampak macam " CAINA DOLL " aja ,mungkin dia malu sanggat2 sampai bunuh diri dimakan uleeeeeeee>ATAU MUSLIMAH PAS ni memang sudah hilang pedoman sampai gambar macam ni pun boleh buat cerita2 fitnah........MaaSaAllah...Cubalah enkau orang ni baik2 kan bagus,solat kiblat sama dihadap,tapi kat mana pegangan ..gua pun tak taulah.Sampai jaja " PUKIMAK " Nni buat apa,kalau takada pukimak tu mana ada kita oiiiiii.

Anonymous said...

oii oii oii aikkk marah dah anon2 ni kah kah kah marah rupanya puak2 ni...tulah..jgn suker sgt mencaci mencarut memfitnah sesuka ati..biler korang kena carut ngan maki terus panas bontot..yg korang asik melucah 24 jam sampai tak ingat dosa tu boleh pulak yer...biler kiter cakap sket mulalah nak panggil org PUKIMAK? kah kah kah dayus anak gampang lah lu kimak..cibai punya olang, monkey pun lagi mulia lg dari lu olang la barua kah kah kah

Anonymous said...

Blogger MIK...lu kasi pantat u punya bini, mak n anak2 u kasi olang UMNO kongkek lo....banyak selap maaaaa....