Thursday, April 18, 2013

PRU 13 - Najib Sudah Kenal Pasti Siapa MB Baru Selangor Jika BN Menang.....


18 comments:

Anonymous said...

siapa ye?

noh omar ke?
mat zin ke?

Anonymous said...

atau

KUDUS ....

Anonymous said...

Seorang bekas menteri kerajaan pusat, Tan Sri Abdul Kadir Sheikh Fadzir mengingatkan pentadbiran Datuk Seri Najib Razak: “Kadang-kadang kita begitu yakin dan sombong, boleh buat benda salah di tempat yang terang, kami rasakan sudah tiba masanya kita berubah dan kembali ke pangkal jalan,” kata Abdul Kadir (gambar) sambil menambah, “merdeka bermakna kuasa diserahkan kepada rakyat.”

“Negara ini kepunyaan rakyat... negara ini hak rakyat dan ini asas yang kita perlu ingat, negara ini bukan bapa saya yang punya, bukan Umno yang punya, bukan PAS yang punya, ini rakyat yang punya,” kata beliau ketika berucap pada majlis pelancaran Amanah di Memorial Tunku Abdul Rahman Putra di sini.

APA KATA PARA PEMBODEK2 DAN HAMBA SAHAYA KETUA2 LANUN BANGSAWAN UMNO/BN ?????

Malaysian Cybertrooper said...

Kepada Anon diatas....

Negara ini hatta bumi ini sekali pun hak Allah swt. Ingat kalimah ini "Kun Faya Kun" Aku kata jadi, maka jadi lah!

Rakyat cuma boleh merancang tapi ketentuan datang dari Allah! Siapa kita nak mencaci maki orang lain yang sekadar bercanggah pendirian/pendapat dengan kita?

Wallahualam!

http://mycybertrooper.us.ms/

kluangman said...

Mana2 politician yg tak ikhlas, terlampau di akhir perjalanan tembelang mereka pecah - memalukan diri sendiri Dan keturunan.

Kadiaq antara contohnya - di tangannya sudah Ada jutaan ringgit tetapi sebab tak dapat sepuluh ringgit dia berpaling tadah.

AWAS said...

Kadiaq tu sebenarnya teringin nak jadi Michael jackson
-nak putihkan kulit to malu

AWAS said...

Kadiaq tu sebenarnya teringin nak jadi Michael jackson
-nak putihkan kulit to malu

stopa said...

rasanya zul kulum la paling layak jd MB selangor kalau BN menang nnt.takbir.

stopa said...

rasanya zul kulum la paling layak jd MB selangor kalau BN menang nnt.takbir.

Anonymous said...

Ini negara, ALLAH yang punya.

Anonymous said...

Calon MB Selangor dari BN
Datuk Subahan Kamal

Anonymous said...

Kadiaq cakap mcm bagus je....mengapa tak bertanding kalau bagus sgt...?

Anonymous said...

Beriya-iya nakkan Selangor..

Terutamanya RM 2.6 billion yang Tan Sri Khalid & Geng kumpulkan tu.. Nak kaut duit tu la tu para pemimpin Babi Neraka..

Masyukkk.. Syiall punya Be End!

Anonymous said...

Aku rasa korang ni memang dah tak boleh dibetulkan lagi dah.. Hati dah gelap habis dah dek dosa-dosa korang..

Aku ucapkan selamat berjaya lah pada korang yang memfitnah, menghina, mengaibkan orang untuk menjawab soalan-soalan kubur dan berdepan dengan Rabbul Jalil di padang Mahsyar nanti.. Good luck lah ye..

Di dunia ni memang lah korang boleh buat cerita macam-macam, di padang Mahsyar nanti dipertontonkan semuanya gelagat korang.. Masa tu korang menjawablah ya..

Memang seronok menggelakkan orang lain, menghina orang lain, spender la, boroi lah, macam-macam lah.. Di sana nanti, bukan mulut korang yang menjawab, tapi anggota-anggota badan korang yang jawab.. Masa tu korang pandai-pandailah bawa diri ya..

Tapi jangan nyusahkan orang sudah lah ya.. Jangan Allah turunkan bala sebab fitnah-fitnah korang, orang-orang yang baik pun kena sekali.. Tu nyusahkan orang lain namanya.. Jangan jadi mangkok hayoon ya macam Amporno..

Anyway, good luck lah ye menjawab soalan Munkar Nangkir nanti ya.. Kot-kot badan korang dipalu sampai terbenam 70 hasta ke dalam bumi, itu korang punya pasal lah ye..

Anonymous said...

Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan

Freemalaysiakini2.com

stopa said...

BN tak malu ke copy manifesto PR?? tak malluuuu..

Anonymous said...

Dia mana tau.. Meh sini aku tendang sekor-sekor.. Macam bajet hebat.. Sekolah pun tak abis..

Anonymous said...

Yang terbaik akan diberi kemenangan oleh Allah swt.....yakin pada janji Allah.....